بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی لومینارک

نمایندگی لومینارک در شهریار

نمایندگی لومینارک در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند زیباسازان در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

لومینارک

لومینارک در سال 1825 در فرانسه فعاليت خود را آغاز نمود. لومینارک فرانسه بزرگترین نشان تجاری ظروف پذیرایی و سرو غذای جهان است که شفافیت شیشه و زیبایی اوپال را با ذوق هنرمندان و طراحان فرانسوی تلفیق کرده و زیبایی، تنوع و کیفیت را به میزهای پذیرایی شما هدیه می کند. محصولاتی جذاب، مقاوم، شفاف با رنگها و طرح های متنوع مطابق با سلیقه شما شامل کلیه ظروف غذاخوری، نوشیدنی و تزئینی. امروزه واژه آرکوپال به یک نام شناخته شده تبدیل شده است. در حالیکه یکی از نشان های تجاری لومینارک می باشد.کارخانه لومینارک در شمال فرانسه و در مرز فرانسه و بلژیک قرار دارد.

نمایندگی لومینارک در ملارد

نمایندگی لومینارک در شهریار

کلیه محصولات لومینارک قبل از تایید خصوصیات فروش و درج محتوای تبلیغاتی آن بر روی بسته بندی، باید از مراحل ویژه ای‌ عبور کنند. تمام سرویس‌های غذا خوری در آزمایشگاه کنترل که همهٔ ابزار جهت آزمایش محصول برای استفادهٔ مکرر روزانه در آن مهیاست، مورد بازبینی قرار می‌‌گیرند. اگرچه، کنترل در طول مراحل تولید در کلیه خطوط تولید نیز به صورت جداگانه انجام می‌‌شود . کنترل مضاعفی که انجام می‌‌شود کیفیت تولید را از نظر آماری نیز تایید می‌‌نماید. لازمه انتخاب لومینارک آگاهی‌ از مشخصات فنی‌ محصولات آن می‌‌باشد. مارک لومینارک با نشان دادن آن روی سکه تمام جلوه‌های خود را به نمایش می‌‌گذارد.

 

کیفیت محصولات لومنیارک

در رابطه با کیفیت محصولات لومینارک و کیفیت محصولات فرانسوا جای هیچ شک و شبهه ای نمی ماند ، تمام محصولات لومینارک قبل از آن که به مرحله فروش برسند باید از زیر نظر مراحل ویژه ای عبور کنند ، تمامی این محصولات درون آزمایشگاه های مخصوص لومینارک تحت بررسی و آزمایش قرار میگیرند تا کیفیت محصولات آنان بررسی شود البته در مراحل تولید هم این کنترل کیفیت وجود دارد اما با این حال دوباره قبل از تایید خصوصیات فروش مورد بازبینی قرار میگیرند .

نمایندگی فروش محصولات لومینارک البرز

محصولات لومینارک از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند چرا که در طول تولید محصولات لومینارک اعم از بشقاب ، پیش دستی ، لیوان ، فنجان ، لیوان و … را درون کوره های با حرارت بسیار بالا قرار می دهند و در انتهای دما را به طور ناگهانی سرد می کنند تا مقاومت این ظروف را در برابر تغییر ناگهانی دما و شوک حرارتی بسنجند . به همین دلیل است که می توان با اطمینان بیان کرد محصولات لومینارک قادر به تحمل دمای بالغ بر 135 درجه سانتیگراد می باشد . ظروف ساخته شده توسط لومینارک و فرانسوا دارای ویژگی هایی هستند که آنان را برای استفاده بر روی اجاق گاز ، استفاده در فر و مایکروویو مناسب کرده اند .

نمایندگی لومینارک در شهریار

نمایندگی لومینارک فردیس

محصولات لومنیارک از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند به همین دلیل هر نوع ظروفی برای هر نوع سلیقه ای را لومینارک تولید می کند تا بدین طریق مشتریان متنوع تر و بیشتری را سمت محصولات خود جذب کند .

 

خصوصیات ظروف آرکوپال لومینارک

بر اساس ادعای تولید کنندگان، ظروف آرکوپال لومینارک دارای پنج برابر مقامت بیشتر نسبت به چینی های رایج بوده و احتمال لب پر شدن آن ها بسیار ناچیز و در مواردی غیر ممکن است. از آرکوپال جهت تولید طیف وسیعی از ظروف نظیر انواع بشقاب های تخت، بشقاب های گود، فنجان و نعلبکی، کاسه ها و ماگ ها در طرح ها و رنگ های مختلف استفاده می شود. معمولا ظروف آرکوپال لومینارک قابل استفاده در مایکروویو بوده و شست و شوی آن ها در ماشین ظرفشویی مشکلی نخواهد داشت. وزن سبک و مقاومت بسیار بالای ظروف آرکوپال در مقایسه با سایر ظروف غذاخوری قدیمی، سنگین و گران کاملا به چشم می آید.

 

لیوان لومینارک

یکی از محصولات شرکت لومینارک، لیوان لومینارک می باشد که لیوان های بلند با طراحی های زیبا و ظریفی هستند و پرچمدار این برند تجاری در ظروف پذیرایی و سرو غذ ا می باشد.لیوان لومینارک با با برش های ظریفی که برروی بدنه شان طراحی شده است گزینه ی بسیار مناسبی برای میزهای پذیرایی ایرانی ها می باشد . برند لومینارک که سابقه ی طولانی و درخشانی در تولید ظروف با کیفیت دارد از همان ابتدا مورد استقبال همگان بوده است چون محصولاتی را روانه ی بازار می کند که بسیار زیبا و با کیفیت هستند البته قابل ذکر است که لیوان لومینارک که در جهیزیه عروس خانم ها می درخشد زیبایی میز پذیرایی را دوچندان میکند.

نمایندگی فروش محصولات لومینارک ملارد

نمایندگی لومینارک در شهریار

سرویس 26 پارچه لومینارک مدل اینتمنی

سرویس غذا خوری یکی از ضرورترین وسایل مورد نیاز در هر خانه است. که تنوع بسیار زیادی در بازار دارد. یکی از محصولات ناب و با کیفیت موجود در بازار سرویس غذا خوری ،سرویس غذا خوری لومینارک مدل دیوالی می باشد. سرویس 26 پارچه اینتمنی لومینارک یکی از جدیدترین کالکشن لومینارک با طراحی گرد و ساده ، به سفره شما طراوت و زیبایی می بخشد. این مدل جزو کالکشن جدید و مدرن لومینارک است.سرویس غذا خوری لومینارک از جنس آرکوپال هستند به طوری که آن ها در مقابل حرارت و سرما مقاوم و ضد ضربه و شکست هستند. تمامی محصولات خانواده آرکوپال را میتوان به راحتی داخل مایکروفر و ماشین ظرف شویی قرار داد.

نمایندگی لومینارک در شهریار

سرویس 26 پارچه لومینارک مدل کارین

سرویس آرکوپال لومینارک کارین مشکی 26 پارچه محصولی زیبا ، مدرن و باکیفیت بوده که مورد نیاز هر خانه ای می باشد.امروزه برای درست کردن غذا و سرو آن از ظروف با کیفیت، با جنس ها و طرح های مختلف استفاده می شود. یکی از بیشترین ظروفی که همواره مورد استفاده قرار می گیرد ظروف اوپال بوده و طرفداران زیادی را در دنیا به خود اختصاص داده است.ظروف اوپال به دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت، قابل استفاده در مایکروویو و فر می باشند که با توجه به استفاده روزافزون افراد از مایکروویو و فر یک مزیت بزرگ محسوب می شود.

نمایندگی لومینارک شهریار

نمایندگی لومینارک در شهریار

سرویس 26 پارچه لومینارک مدل مانلا

یکی از معروف ترین برندهای چهان در زمینه تولید ظروف ارکوپال ،برند فرانسوی لومینارک می باشد که در سال 1825  در فرانسه فعالیت خود را آغاز کرد طرحهای این شرکت در سطح بین المللی از معروفیت فراوانی برخوردار است .لومینارک فرانسه بزرگ‌ترین نشان تجاری ظروف پذیرایی و سرو غذای جهان است که شفافیت شیشه و زیبایی اوپال را با ذوق هنرمندان و طراحان فرانسوی تلفیق کرده و زیبایی، تنوع و کیفیت را به میزهای پذیرایی شما هدیه می‌کند. محصولاتی جذاب، مقاوم و شفاف با رنگ‌ها و طرح‌های متنوع مطابق با سلیقه‌ی شما شامل کلیه‌ی ظروف غذاخوری، نوشیدنی و تزئینی. امروزه واژه آرکوپال به یک نام جنرال تبدیل شده است در حالیکه یکی از برندهای لومینارک می‌باشد.

نمایندگی لومینارک در ملارد

سرویس 25 پارچه لومینارک مدل دیوالی

سرویس غذا خوری یکی از ضرورترین وسایل مورد نیاز در هر خانه است. که تنوع بسیار زیادی در بازار دارد. یکی از محصولات ناب و با کیفیت موجود در بازار سرویس غذا خوری ،سرویس غذا خوری لومینارک مدل دیوالی می باشد. سرویس 25 پارچه دیوالی لومینارک یکی از جدیدترین کالکشن لومینارک با طراحی گرد و ساده ، به سفره شما طراوت و زیبایی می بخشد. این مدل جزو کالکشن جدید و مدرن لومینارک است.سرویس غذا خوری لومینارک از جنس آرکوپال هستند به طوری که آن ها در مقابل حرارت و سرما مقاوم و ضد ضربه و شکست هستند. تمامی محصولات خانواده آرکوپال را میتوان به راحتی داخل مایکروفر و ماشین ظرف شویی قرار داد.

نمایندگی فروش محصولات لومینارک ملارد

نمایندگی لومینارک در ملارد

تابه مربع لومینارک

برای پخت غذا یکی از بهترین انتخاب‌ها ظروف آرکوپال هستند. این ظروف به دلیل نداشتن لایه‌های نچسب، غذایی سالم و بدون مواد مضر برای خانواده فراهم می‌سازند.تابه مربع لومینارک ساخته‌شده از جنس آرکوپال و برای طبخ غذاهای سرد و گرم قابل‌استفاده است.  برای آماده‌کردن دسر می‌توانید آن را در یخچال قرار دهید یا برای پخت نیز می‌توانید از اجاق فر و مایکروفر استفاده کنید. برای شست‌وشوی این ظرف نیز کافی است مقداری آب ولرم با کمی مایع ‌ظرف‌شویی در آن ریخته و مدتی کوتاه به حال خود رها کنید. حتی می‌توانید با خیالی آسوده، ظرف را در ماشین ظرف‌شویی قرار دهید تا تمیز و عاری از هرگونه آلودگی و میکروب شود.

نمایندگی لومینارک در شهریار

تابه گرد لومینارک

برای پخت غذا یکی از بهترین انتخاب‌ها ظروف آرکوپال هستند. این ظروف به دلیل نداشتن لایه‌های نچسب، غذایی سالم و بدون مواد مضر برای خانواده فراهم می‌سازند.تابه گرد لومینارک ساخته‌شده از جنس آرکوپال و برای طبخ غذاهای سرد و گرم قابل‌استفاده است.  برای آماده‌کردن دسر می‌توانید آن را در یخچال قرار دهید یا برای پخت نیز می‌توانید از اجاق فر و مایکروفر استفاده کنید. برای شست‌وشوی این ظرف نیز کافی است مقداری آب ولرم با کمی مایع ‌ظرف‌شویی در آن ریخته و مدتی کوتاه به حال خود رها کنید. حتی می‌توانید با خیالی آسوده، ظرف را در ماشین ظرف‌شویی قرار دهید تا تمیز و عاری از هرگونه آلودگی و میکروب شود.

نمایندگی لومینارک البرز

نمایندگی فروش محصولات لومینارک اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات ایمن آب را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات لومینارک

X