بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی لوله پروفیل سپنتا

نمایندگی لوله و پروفیل سپنتا در شهریار

نمایندگی سپنتا در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند لوله و پروفیل سپنتا در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

شرکت صنعتی سپنتا

شرکت صنعتی سپنتا اولین تولید کننده لوله و پروفیل در کشور است ، این شرکت در سال 1339 به عنوان اولین تولید کننده لوله و پروفیل کشور در جاده قدیم کرج کیلومتر 9 خیابان شهید باقری و همچنین در اهواز کیلومتر 5 جاده اهواز خرمشهر تاسیس گردید و در سال 1340 مورد بهره برداری قرار گرفت. شرکت صنعتی سپنتا بعد از پیروزی انقلاب با توسعه خطوط تولیدی خود در کارخانه تهران و راه اندازی خط تولیدی کشش لوله و خط گالوانیزه ورق در کارخانه اهواز با ظرفیت تولید سالیانه 300 هزار تن پروفیل توانسته به عنوان بزرگترین واحد تولیدی در این صنعت به شمار آید.

مدیر عامل این شرکت تولیدی در حال حاضر آقای سید عبدالرسول عدنانی می باشد. در اوایل دهه 80 شرکت صنعتی سپنتا به عنوان یک شرکت سرمایه گذاری و صنعتی حوزه فعالیت خود را تغییر داد و کارخانجات تهران و اهواز به صورت دو واحد تولیدی مستقل از هم با سهامی خاص کار خود را ادامه دادند.

نمایندگی سپنتا در ملارد

در کنار شرکت، سپنتا پلیمر، شرکت نورد و لوله سپنتا مرند، ماشین سازی فراگیر سپنتا و شرکت پخش سراسری لوله و پروفیل سپنتا به عنوان زیر مجموعه به فعالیت خود ادامه دادند.

شرکت صنعتی و سرمایه گذاری سپنتا دارای سهامی عام و عضو بورس اوراق بهادار تابلوی اصلی می باشد. کارخانه پروفیل مستقر در شهر تهران با نام شرکت لوله و پروفیل سپنتا تهران دارای ظرفیت تولید انواع لوله و قوطی پروفیل به میزان 140 هزار تن در سال به فعالیت خود ادامه می دهد. این شرکت دارای 13 خط لوله سازی و 5 خط تولید پروفیل سازی به همراه 9 خط تست هیدرواستاتیک، 3 دستگاه خط تست ادی کارنت و سه خط تولیدی لوله گالوانیزه در تولید لوله و پروفیل کشور تحت استاندار ملی پیشگام می باشد.

این شرکت در مناقصه های شرکت ملی گاز ایران برای تولید انواع لوله های سیاه شوفاژی، گازی، گالوانیزه و لوله و قوطی های مبلی، قوطی و پروفیل صنعتی فعالیت داشته است. سپنتا گواهینامه استاندارد ISO 9001-2008 را به عنوان الگویی جهت استقرار سیستم مدیریت کیفیت انتخاب نموده و ضمن اعلام پایبندی خود به اهداف تولیدی و همچنین اهداف کیفی و کمی مشخص شده و بازنگری آنها با مساعدت پرسنل توانمند خود توانسته یکی از برترین های تولید لوله و پروفیل در کشور شناخته شود.

نمایندگی سپنتا شهریار

معرفی انواع محصولات تولیدی شرکت لوله و پروفیل سپنتا

نمایندگی لوله و پروفیل سپنتا در شهریار

این شرکت با تکیه بر دانش و همت کارکنان و مدیران مجرب خود توانسته انواع لوله های گالوانیزه، گازی، مبلی و پروفیل های فولادی را تهیه و به بازار مصرفی عرضه نماید که در ادامه به معرفی هر یک از این محصولات خواهیم پرداخت.

  • لوله گالوانیزه سپنتا

لوله گالوانیزه سپنتا تحت استاندارد ISIRI 3765 و در انواع لوله های شوفاژی، سیاه، گالوانیزه با گروه فولادی سبک، لوله های گالوانیزه با گروه فولادی متوسط و لوله های گالوانیزه با گروه فولادی سنگین می باشد. لوله های شوفاژی در سایز 2/1 تا 2 اینچ و لوله های سیاه در سایز 2/1 -2 تا 6 اینچ تهیه و تولید می گردند. قطر خارجی لوله حداقل بین 10/21 تا 10/164 میلیمتر و حداکثر بین 70/21 تا 10/166 میلیمتر می باشد. وزن هر لوله سیاه 6 متری بین 68/ 7 تا 79/120 کیلوگرم و هر لوله گالوانیزه 6 متری در محدوده ی 8 تا 94/124 کیلوگرم است.

نمایندگی فروش لوله و پروفیل سپنتا در ملارد

  • لوله گازی جهت مصارف لوله کشی توکار ساختمان

این گونه لوله های گازی بر طبق استاندارد ISIRI 3574 تهیه و جهت مصارف لوله کشی توکار ساختمان و خطوط انتقال گاز بین شهری مورد استفاده قرار می گیرند. قطر این لوله ها بین 15 تا 50 میلیمتر و ضخامت آن ها در محدوده ی 40 تا 630 میلیمتر است. حداقل وزن هر لوله 6 متری بین 30/7 تا 80/31 کیلوگرم و حداکثر وزن آن بین 750/7 تا 900/27 کیلوگرم می باشد.

  • لوله های گازی بر اساس استاندارد ملی گاز ایران

استاندارد ملی گاز ایران با نشان IGS – M- PL-001-2 جهت تولید لوله های فولادی بدون درز و درز جوش در گریدهای B تا X80 و در اندازه های 6 اینچ تا 56 اینچ مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله های گازی جهت مصرف در منازل

این لوله ها در استاندارد IRISI 3360 جهت مصرف در منازل مورد استفاده قرار می گیرند. هر متر بین 22/1 تا 2/19 کیلوگرم و ضخامت جداره آنها بین 65/2 تا 85/4 میلیمتر است. قطر خارجی لوله ها بین 3/21 میلیمتر و 1/165 میلیمتر و قطر اسمی آن ها بین 15 تا 150 میلیمتر می باشد.

نمایندگی لو له و پروفیل سپنتا در البرز

  • لوله و قوطی مبلی سپنتا

قوطی مبلی تولیدی این شرکت در سایزهای 10*10 تا 30*50 میلیمتر می باشد. سایزلوله های مبلی این شرکت بین 13 تا 60 میلیمتر است.

  • پروفیل سپنتا

پروفیل های فولادی و پروفیل های توخالی مخصوص درب و پنجره در این شرکت تحت استاندارد ISIRI7336 تهیه و تولید می گردند.

نمایندگی فروش محصولات سپنتا اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات سپنتا را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید. 

خرید آنلاین لوله و پروفیل سپنتا

پیام بگذارید

X