بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی لناافراتاب

نمایندگی لناافراتاب در شهریار

نمایندگی لناافراتاب در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند لناافراتاب در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

لناافراتاب

شرکت لناافراتاب در سال 1393 با هدف بازاریابی و فروش برترین محصولات روشنایی، برق صنعتی و نیز ارائه خدمات فنی – مهندسی و طراحی در این حوزه ­ها به عنوان بازوی اجرایی و خدمات بازار گروه شرکتهای لنا و افراتاب تاسیس گردید.

لناافراتاب به پشتوانه دانش مهندسین جوان، خوش فکر و کارآزموده خود و نیز با تکیه بر توان مدیریتی با سابقه گروه لناافراتاب سعی دارد تا با به کارگیری تمام ظرفیت­ های فنی، بازرگانی و تولیدی خود در بهینه سازی و طراحی سیستم­ های نوین روشنایی و نورپردازی و همچنین ارائه برترین محصولات برق صنعتی، در پیشرفت کشور گام موثری بردارد.

نمایندگی لناافراتاب ملارد

رسالت شرکت لناافراتاب علاوه بر تامین محصولات با کیفیت، ارائه خدمات مهندسی در زمینه نورپردازی، طراحی و اجرای پروژه­ های روشنایی و نیز ارتقا دانش مهندسی روشنایی با برگزاری دوره­ های آشنایی با مفاهیم روشنایی و برق صنعتی برای مخاطبان علاقمند و مشتریان وفادار خود می ­باشد.

 

خدمات ما در شاخه های زیر ارایه می گردد:

1) توزیع کالا در شبکه نمایندگی عمده فروشی (Wholesale ) در سراسر کشور

2) توزیع کالا در شبکه مویرگی (Retail )

3) خدمات طراحی، فروش و اجرای پروژه ها (End-User )

نمایندگی لناافراتاب فردیس

از شاخص ­ترین پروژه­ هایی که در آنها از محصولات یا خدمات شرکت لناافراتاب استفاده شده است می توان از مجتمع­ های تجاری پالادیوم، میلاد نور، روشا، کوروش، امیران، لیدوما، گالریا و فروشگاه­ های زارا، کافه و رستوران­های کاروبا، باشگاه انقلاب و نیز مجتمع­ های مسکونی حافظ، سعدی، خیام، پارس، تالار طلاییه و ده ها پروژه مطرح دیگر نام برد.

این شرکت افتخار دارد با همکاری معتبرترین شرکت های روشنایی و نورپردازی کشور در سال 1397 موفق به تاسیس انجمن حرفه ای روشنایی و نورپردازی ایران گردد (ILDA ).  همچنین در راستای مسئولیت آموزشی و علمی خود در سال 1395 به عنوان حامی طلایی سومین همایش روشنایی و نورپردازی ایران (ILDC ) خدمتی کوچک به صنعت روشنایی کشور نمود.

نمایندگی فروش محصولات لناافراتاب البرز

گروه صنعتی لنا  به عنوان نماینده انحصاری شرکت CANEL در ایران، اقدام به تولید و ارائه انواع کلیدهای ولتاژ پایین طراحی شده توسط این شرکت با برند کانل در کارخانه خود واقع در شهرک صنعتی اشتهارد نموده است. کالاهای تولیدی این شرکت علاوه بر تاییدیه های معتبر جهانی مانند SEMKO,CEو KEMA دارای تاییدیه های مهم داخلی مانند استاندارد ملی ایران و تاییدیه شرکت توانیر بوده و کلیه محصولات دارای 5 سال گارانتی می باشند.

نمایندگی لناافراتاب اندیشه

همچنین این شرکت به عنوان نماینده انحصاری کمپانی NVC در ایران فعالیت خود را در زمینه تولید و ارائه انواع تجهیزات روشنایی تحت لیسانس NVC  از سال 1390 آغاز نموده است.

 

محصولات لناافراتاب

چراغ ریلی

تجهیزات برقی مخصوصا تجهیزات مربوط به روشنایی از ملزومات طراحی داخلی هستند که با پیشرفت معماری و طراحی داخلی ساختمان، تمام تجهیزات مورد نیاز در ساختمان‌ها تنوع بسیاری پیدا کرده‌اند. امروزه حتی بسته به نوع مکان و کارکرد آن، تجهیزاتی تولید می‌شوند که تأثیر روانی بر ساکنان، در طراحی آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. نورپردازی یکی از مهم‌ترین عناصر معماری و طراحی داخلی است. گستردگی و تنوع در معماری و طراحی و داخلی، تولید انواع تجهیزات نورپردازی را در پی داشته است.

یکی از انواع چراغ‌ هایی که برای تامین نور ساختمان‌ها بسیار کاربردی و اقتصادی می‌تواند باشد، چراغ ریلی است. این نوع از نورپردازی طوری طراحی شده است که برای هر چراغ به سیم‌ کشی جدا نیازی نیست. همه چراغ‌ها در یک مسیر قرار می‌گیرند و انرژی را از سیم‌ کشی درون ریل می‌گیرند. همچنین نورپردازی در چراغ ریلی را می‌ توان در زاویه‌های متفاوت تنظیم کرد. این قابلیت چراغ ریلی در جاهایی مثل فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌ها اهمیت بسیاری دارد چون می‌توان با توجه به دکوراسیون و چینش اجناس و محصولات، جهت نورپردازی را تنظیم کرد.

نمایندگی فروش محصولات لناافراتاب شهریار

ریل‌های چراغ ریلی طوری ساخته می‌شوند که می‌توان از آن‌ها روی زمین، دیوار یا سقف استفاده کرد. با توجه به نوع کارکردی که قرار است از این نورپردازی گرفته شود، یکی از انواع آن را می‌توان انتخاب کرد. بهتر است در هنگام انتخاب محل نصب و نوع چراغ ریلی، به این موضوع توجه داشته باشید که ریل‌ها تحمل تعداد و اندازۀ لامپ‌ها را داشته باشند. همچنین سیم‌کشی ساختمان باید طوری باشد که با ریل‌ها هماهنگ باشد تا تأمین انرژی چراغ‌ به بهترین شکل انجام شود؛ چون به جز نورپردازی، ریل‌ها به منظور حرکت و تغییر زاویۀ نور‌ هم استفاده می‌شوند.

نمایندگی لناافراتاب در شهریار                                                      نمایندگی لناافراتاب در شهریار

مزایای چراغ ریلی

  • قابلیت نصب روی زمین، سقف و دیوار، به صورت روکار، توکار و آویز
  • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه منبع نور برای روشنایی همه فضاها
  • نصب راحت و آسان چراغ داخل ریل
  • ریل چراغ ریلی همه فن حریف است و می‌تواند در هر شکلی، با هر اندازه‌ای، در هر مکانی مورد استفاده قرار بگیرد.
  • قابلیت استفاده در فضاهایی که باید با استفاده محدود از فضای سقف، محیط بیشتری روشن شود.
  • تنوع زیاد چراغ‌­های ریلی و قدرت تطبیق آن­ها با نیاز پروژه
  • ایجاد نور با کیفیت و زیبا در فضا، خصوصا نور تاکیدی یا موضعی

 

چراغ سقفی

نور مناسب به نوعی تکمیل‌کننده شکل ظاهری خونه شماست. اگر فضای داخلی خونه نور نامناسبی داشته باشه، خیلی جذاب به نظر نمیرسه و زیبایی بصری رو از دست میده. یک خونه چه بزرگ باشه چه کوچیک و جمع و جور، چراغ‌های سقفی با نور مناسب میتونن کمک ‌کنن تا فضا به صورت بهتر و جذابتری دیده بشه.

نمایندگی فروش محصولات لناافراتاب ملارد

چراغ‌های سقفی اصولا در فرایند نورپردازی در دو گونه آویزدار یا همان لوستر و یا بدون آویز ارائه می‌شوند. این نوع چراغ‌ ها علاوه ‌بر تامین نور فضا و هم برای تزیین محیط نیز مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات تنوع بالایی دارند و در انواع مختلفی مثل چراغ پنلی سقفی توکار و یا روکار و چراغ آویز سقفی روکار و یا چراغ سقفی بدون چشمی و چراغ سقفی دارای چشمی (سنسوردا)‌ در بازار عرضه می‌شوند.

نمایندگی لناافراتاب در شهریار نمایندگی لناافراتاب در شهریار نمایندگی لناافراتاب در شهریار

مزیت چراغ روکار  

  • قابل استفاده در اکثر فضاها با کاربری های گوناگون هستند و به فضای زیادی احتیاج ندارند و در تعداد زیاد مدل و سایز در دسترس هستند. چراغ های روکار که در واقع خیلی نزدیک و یا شاید چسبیده به سقف نصب می گردند انتخاب ایده آلی برای فضاهایی مانند راهرو و اتاق های کوچک و بالای کمد هستند. از مزایای دیگر چراغ های پنلی روکار، نورپردازی کلی و یکسان است که در محیط ایجاد می شود.

 

  • پنل SMD مدل روکار بهترین انتخاب جهت مصارف روشنایی داخلی و دکوراتیو بوده و در ابعاد و اشکال مختلف قابل تولید بوده و به صورت توکار و روکار قابل نصب می باشد. این چراغ ها با فن آوری SMD LED تولید شده که همراه با جدار نورگذر از جنس PMMA نوری کاملا یکنواخت را فراهم می آورند.

نمایندگی لناافراتاب تهران

  • پنل SMD مدل روکار دارای مزایای بزرگی همچون بازده بالا، طول عمر طولانی و تولید نوری آرامش بخش بوده و البته این برتری ها را در هیچ یک از منابع نوری به جز LED نمی توان یافت. استفاده از منابع نوری LED همزمان با بهینه سازی مصرف انرژی، راهکاری کارآمد در جهت کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و آلودگی های محیط زیست می باشد که از اهم معضلات بشر عصر حاضر است.

 

  • همچنین عمر طولانی، شاخص نمود رنگ بیشتر از 85 و بازدهی نور بالا، استفاده از نور گذرPMMA با ضریب پخش و گذر نور بالا، سهولت در نصب و طول عمر بالا از دیگر شاخص ها و مزیت های این محصولات به شمار می آیند.

 

  • این نوع چراغ ها مصرف بسیار پایین با بازدهی نور بالایی دارند. چراغ مربعی سقفی معمولاً طول عمر بالایی دارد، تولید گرما نمی کند و هزینه مصرف انرژی را تا 80 درصد کاهش می دهد به همین دلیل این روزها استفاده از پنل ال ای دی نسبت به چراغ های قدیمی گسترش یافته است. یکی از بهترین ویژگی این محصول نور تولید شده توسط آن است که باعث ایجاد خیرگی و آزار چشم نشده و نوری کاملا یکنواخت را در محیط پخش می کند.

 

وال واشر

وال واشر یک المان نورپردازی نسبتا جدید و کاربردی است که از کنار هم قرار گرفتن چندین منبع نوری که به طور معمول led است ساخته میشود، این محصولات قابل استفاده به عنوان پروژکتور نما نیز هستند. وال واشر ها محصولات روشنایی به جای استفاده از پروژکتور ها هستند. در شرایطی که امکان استفاده از پروژکتور وجود نداشته باشد و همزمان نیاز به نور زیاد باشد، می توان از وال واشر ها استفاده کرد.

نمایندگی لناافراتاب شهریار

مثلا ممکن است برای نورپردازی ساختمان ها فضایی باریک و بلند داشته باشیم. در چنین شرایطی نمی توان از چندین پروژکتور به طور همزمان استفاده کرد چرا که علاوه بر کمبود فضا، تعدد پروژکتور ها در کنار هم، ظاهر نامناسبی ایجاد می کند. وال واشر ها قادرند نور خطی و یکنواخت در عرض زیاد ایجاد کنند. همچنین استفاده از وال واشر در شرایطی که تمایل به عدم تابش نور از طریق پنجره ها باشد، امکان پذیر خواهد بود. به این مفهوم که می توان آن را به عنوان بخشی از زیبایی ساختمان ها نیز استفاده کرد، نورپردازی ساختمان های بزرگ با استفاده از پروژکتورها می تواند نقش به سزایی در نمایش با شکوه و مجلل ساختمان داشته باشد. وال واشر ها (Wall Washer) به منظور روشنایی و نورپردازی نمای ساختمان ها، بدنه ی پل ها، بناهای تاریخی، تونل ها و انواع دیوارها به کار می روند.

از مزایای وال واشرها می توان به بالا بودن فوکوس LED ها، هماهنگی کامل با سیستم DMX، بازدهی نوری بالا و راندمان بالا، توان مصرفی بسیار پایین در مقایسه با چراغ های معمولی و نورافکن ها، قابلیت نصب در زوایای مختلف با امکان اجرای سایه و روشن در سطح دیوار و تداوم نور خروجی ثابت در طولانی مدت اشاره داشت.

نمایندگی فروش محصولات لناافراتاب تهران

کاربرد اصلی این محصول در ایجاد روشنایی و نورپردازی بر روی دیوار ها، نمای ساختمان و ایجاد پرده نور در انواع سطوح از جمله دیوارها، پل ها و… است. از دیگر کاربرد های وال واشر می توان به ساخت انواع چراغ های خطی رنگی (مانند پرچم) اشاره کرد. از وال واشر برای نورپردازی سطوح بزرگ(مخصوصا دیوارها) استفاده می شود. وال واشر بیشتر برای نورپردازی در ساختمانهای جدید کاربرد دارد. البته از این المان ممکن است در موزه ها، گالریها و فروشگاهها و یا نقاطی که یک سوژه نورپردازی که سطح بزرگی داشته باشد استفاده شود.

نمایندگی لناافراتاب در شهریار                 نمایندگی لناافراتاب در شهریار                            نمایندگی لناافراتاب در شهریار

کاربرد وال واشر

این‌که شما تجهیزات را داشته باشید اما جای مناسب برای استفاده از آن را ندانید خیلی به کارتان نمی‌آید  برای وا واشرها یکسری محیط خاص وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید این محیط‌ها عبارت‌اند از:

  • فضاهای باز و یا سرپوشیده
  • نمای داخلی و خارجی ساختمان‌های تجاری اداری و مسکونی
  • رستوران‌ها و مراکز تفریحی
  • فروشگاه‌های بزرگ و مراکز تجاری
  • بناهای تاریخی موزه‌ها و گالری‌های هنری
  • این برج‌ها تونل‌ها ستون‌ها بدنه پله‌ها
  • استفاده در صنعت تبلیغات برای نورپردازی غرفه‌های نمایشگاهی
  • نورپدازی آکواریوم
  • مراسم جشن و عروسی

نمایندگی فروش محصولات لناافراتاب اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات لناافراتاب را دارید می توانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات لناافراتاب

X