بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی لاستیک سازان صادق

نمایندگی لاستیک سازان صادق در شهریار

نمایندگی لاستیک سازان صادق در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات لاستیک سازان صادق در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

شرکت لاستیک سازان صادق

شرکت لاستیک سازان صادق با بیش از 35 سال سابقه در تولید پروفیلهای لاستیکی، نوارهای اسفنجی، شیلنگها، آبگیرها و ماهوتی ها، نوارهای دو و سه جزئی(لاستیک و اسفنج)، قطعات، تسمه نقاله،نوارهای PVC و … جهت صنایع خودرو سازی، ریلی، ساختمانی و دیگر صنایع مشغول به فعالیت می باشد.

این واحد تولیدی در سال 1362 تحت عنوان شرکت نوارسازان واقع در شهر فریدون کنار فعالیت خود را در زمینه تولید پروفیلهای لاستیکی جهت صنایع خودروسازی و صنایع دیگر با سیستم پخت بخار (Auto Clave ) آغاز نمود.

نمایندگی لاستیک سازان صادق در ملارد

در اوایل سال 1380 در راستای طرح توسعه خود پس از انتقال محل تولید از فریدون کنار به ماهدشت کرج، نام خود را به شرکت لاستیک سازان صادق (با مسوولیت محدود) تغییر داد.

این شرکت با ایجاد فضایی مناسب، راه اندازی خطوط تولید جدید، تکیه بر تجارب گذشته، دانش فنی روز و به کارگیری ماشین آلات نوین گامی بلند در جهت خودکفایی این صنعت برداشته است.

 

نوار PVC

وقتی بحث زیبایی در طراحی داخلی منزل و البته محل کار مطرح می شود، حتی کوچک ترین جزییات هم اهمیت پیدا می کنند. امروزه بیشتر کابینت ها و لوازم چوبی منزل از جنس ام دی اف یا نئوپان هستند که روکش های مختلفی روی آن‌ها کشیده می شود تا زیبایی و مقاومت بیشتری به آن‌ها بدهید. ولی این روکش ها فقط سطوح اصلی را می پوشانند و لبه های برش خورده با ظاهری نه چندان جالب بدون روکش می مانند. اینجاست که نوار لبه به کمک دکوراتورها می آید و این ایرادات را پوشش می دهد.

نمایندگی لاستیک سازان صادق در اندیشه

نمایندگی لاستیک سازان صادق در شهریار

انواع مختلف نوار لبه از جنس چوب، اکرلیک، ملامین،PVC، ABS، PP، PMMA، PET و لیزری وجود دارد؛ اما پر کاربردترین آن‌ها، نوار لبه پی وی سی است.

نوار پی وی سی محصولی است که برای پوشاندن لبه های بریده شده و بدون روکش، ام دی اف مصرف می شود و با توجه به استفاده روز افزون از تخته های ام دی اف نیاز به این محصول احساس می شود. درراستای شکوفایی صنعت چوب وهم زمان با بوجود آمدن تولیدات مصنوعی در این صنعت و تولید صفحات نئوپان،PVC  و MDF، دستگاه های لبه چسبان پا به عرصه وجود نهادند. علت اصلی تولید این گونه دستگاه ها بهره گیری بیشتر از این نوع صفحات بود و مقاوم سازی آنها در برابر شرایط محیطی از جمله حرارت،رطوبت  محیط و همچنین حشرات موذی (که روزانه آسیب های بسیاری به این نوع صفحات وارد می کردند) بود.البته امروزه این بحث، یعنی مقاوم سازی صفحات دربرابرشرایط محیطی کم رنگ ترشده وبیشتربه زیبایی ظاهری وتجملی آن توجه می شود، ولی تنها دلیل  لبه چسبانی را می توان مقاوم سازی صفحات نام گذاشت.

نمایندگی فروش محصولات لاستیک سازان صادق شهریار

پیش از استفاده از نوار پی وی سی بر روی محصولات ام دی اف از نوارهایی که اصطلاحا اتویی نامیده می شدند استفاده می شد که بسیار با کیفیت پایینی تولید می گردید. به علت ضعیف بودن با کوچکترین برخورد و یا عدم چسباندن با حرارت مناسب در زمان تولید از قطعه اصلی جدا می گردید و همواره نارضایتی مصرف کنندگان را در پی داشت. از این رو PVC به سرعت جایگزین این نوع نوارها گردید.

نمایندگی لاستیک سازان صادق در شهریار

نوار PVC در ایران در دو سایز ۲ میلیمتر و یک میلیمتر عرضه می شود که در واقع ضخامت نوار می باشد که هر کدام مزایایی نسبت به دیگری دارد و بیشتر به نوع استفاده در بین تولید کنندگان اهمیت دارد تا مصرف کنندگان محصولات ام دی اف . نوارهای یک میلیمتری پی وی سی معمولا در رول های ۲۰۰ متری و نوار لبه های دو میلیمتری در رولهای ۱۰۰ متری عرضه می شوند .

نمایندگی لاستیک سازان صادق فردیس

چسباندن نوار به قطعه نیز با استفاده از دستگاه لبه چسبان که مکانیزم خاص و نسبتا پیچیده ای دارد صورت می گیرد . آنچه بسیار اهمیت دارد استفاده از دستگاه مناسب و چسب مطلوب در زمان چسباندن نوار پی وی سی است که به کیفیت محصول تولیدی می افزاید.

محصولات ام دی اف که با استفاده از نوار لبه  PVC تولید و عرضه می گردند دارای کیفیت بسیار ایده الی هستند که به عمر و زیبایی طولانی مدت محصول کمک می نماید . کلیه محصولات چوب فروش با استفاده از این فرآیند عرضه می شوند .

نمایندگی لاستیک سازان صادق شهریار

تسمه نقاله

تسمه نوار نقاله یک وسیله مکانیکی برای انتقال نیرو بین محورها است. توسط تسمه‌های نقاله به‌راحتی می‌توانیم حجم بسیار بالایی از کالا‌ها یا وسایل مختلف را بدون صرف انرژی زیادی از نقطه‌ای به نقطه دیگر جابه‌جا کنیم. به‌طورکلی این وسیله به‌منظور انتقال وسایلی در تعداد یا حجم‌های بالا طراحی شده است.

در شرایطی که نیروی انسانی به‌تنهایی نمی‌تواند کالا‌ها یا وسایلی را جابه‌جا کند و یا برای جابه‌جایی به یک اهرم برای تسهیل جابه‌جایی نیاز دارد، از این وسیله استفاده می‌کنیم. در ادامه به بررسی ساختار و نحوه عملکرد این وسیله می‌پردازیم.

نمایندگی فروش محصولات لاستیک سازان صادق ملارد

سیستم تسمه نقاله شامل دو یا چند قرقره با یک حلقه متصل حمل وسایل – خود تسمه نقاله – است که در اطراف آنها می چرخد و باعث ایجاد اثر کششی برای کالاهایی می شود که حمل می کند. به وسیله نیروی الکتریکی، یک یا چند قرقره شروع به کار و افزایش قدرت حمل می شوند و این امر باعث حرکت تسمه و وسایل روی آن به سمت جلو و در امتداد سیستم می شود.

تسمه ها از یک یا چند لایه مواد تشکیل شده اند. معمول است که کمربندها دارای سه لایه باشند: یک پوشش فوقانی، یک پوشش مرکزی و یک پوشش تحتانی. با این حال، مواردی وجود دارد که بسته به کالایی که روی سیستم نقاله حمل می شوند، لایه های بیشتری مورد نیاز است.

نمایندگی لاستیک سازان صادق ملارد

نمایندگی لاستیک سازان صادق در شهریار

هدف از لایه مرکزی، افزایش قدرت و دادن شکل به سیستم نقاله است و اغلب از جنس پارچه یا فلزی است که دارای تار و پود است. تار به طناب های طولی اطلاق می شود و به دلیل اینکه مسئولیت سطح مقاومت و کشش تسمه را بر عهده دارد، ویژگی رونده تسمه را تعریف می کند. پود نشان دهنده مجموعه ای از طناب های عرضی است که به تسمه خاصیت مقاومت در برابر بریدگی و ضربه می دهد و در عین حال بسیار انعطاف پذیر است تا اطمینان حاصل شود که سیستم به راحتی نمی شکند.

متداول ترین موادی که در لایه مرکزی مورد استفاده قرار می گیرند شامل فولاد، پلی استر، نایلون، پنبه و آرامید هستند؛ در حالی که این مواد تشکیل دهنده لایه های فوقانی و تحتانی معمولاً ترکیبات لاستیکی یا پلاستیکی مختلفی هستند که در استفاده از تسمه مشخص می شوند.

اگر سیستم نقاله حامل کالاهای سنگین باشد، به دلیل استحکام بالا و افزایش دوام، می توان از تسمه نقاله های فولادی استفاده کرد. تسمه نقاله های فولادی در مقایسه با تسمه های نقاله با مقاومت پایین تر که از پلی استر، نایلون و پنبه استفاده می کنند از تارهای استیل ساخته شده اند. از آن طرف، استحکام کمتر مواد مورد استفاده در تسمه باعث کاهش میزان انرژی مصرفی برای بهره برداری و در عین حال افزایش عمر محصول و افزایش بهره وری می شود.

 

کاربرد تسمه نقاله

امروزه از انواع مختلف تسمه نقاله بسته به نوع صنعت مربوطه مورد استفاده قرار می‌گیرد که غالباً‌ از نوع لاستیکی یا پی وی سی PVC هستند. وزن سیالات و نوع متریال حمل شونده در تصمیم‌گیری برای انتخاب تسمه نقاله مورد نیاز بسیار تاثیر گذار است.

تسمه نقاله‌های با تیغه‌های مشخص که با عنوان الواتور بلت یا  باکت الواتور شناخته می‌شوند برای جا به جایی مواد به صورت عمودی مورد استفاده قرار می‌گیرد که استفاده از آنها برای بارگیری به کامیون‌ها بسیار متدوال است.

از تکنولوژی سیستم نوار نقاله در پله‌های برقی، فرودگاه‌ها، فروشگاه‌ها و همچنین در خط مونتاژ کارخانجات به کرات استفاده می‌شود. در صنایع مادر همچون معدن، فولاد، سیمان، کشاورزی، بازیافت، و… بهره‌وری از تسمه نقاله امری اجتناب ناپذیر محسوب می‌شود.

نمایندگی فروش محصولات لاستیک سازان صادق اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات لاستیک سازان صادق را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات لاستیک سازان صادق

پیام بگذارید

X