بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی قفل کلون

نمایندگی قفل کلون در شهریار

نمایندگی کلون در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند  در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

قفل کلون

یکی از محبوب ترین برندهای قفل در بازار ایران، قفل کلون است. این برند قفل دارای انواع مختلف می باشد که یکی از محبوب ترین محصولات در برند کلون قفل سرویس کلون می باشد.

شرکت کوبه تجارت مبین فعالیت خود را با برند تجاری پارسیان در زمینه واردات یراق آلات ساختمان آغاز نمود. کوبه تجارت مبین از سال 1384با تغییر برند پارسیان به برند کلون فعالیت خود را به صورت حرفه ای آغاز کرد و با ارائه انواع قفل و دستگیره و یراق آلات کابینت با کیفیت و ارائه خدمات مناسب توانست جایگاه خوبی را در بازار پیدا کند و همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را ارائه دهد. کلون بر گرفته از یک نام ایرانی است که سعی شده تا این اصالت را به دانش روز دنیا پیوند زند و محصولی با کیفیت ارائه دهد.

نمایندگی کلون در ملارد

معرفی برند Klun

برند Klun متعلق به یک شرکت ایرانی به نام کوبه تجارت مبین می باشد که این شرکت در سال 1391 با توجه به نیاز کشور و ضرورت اشتغال جوانان شـــروع به ساخت و راه‌ اندازی کارخــــانه‌ ای به وسعت 20,000 متر مربع و فـــــضای کارگاهی بیش از 10,000 متر مربع نمود که پــــــس از 2 سال تـــــلاش در ابتدای سال 1393 به بهره‌ برداری رسید و الان به تولید شبانه‌روزی رسیده است. برند کلون شامل طیف گسترده ای یراق آلات می باشد که از تنوع ساخت، مدل، رنگ و کاربرد برخوردار است.

محصولات برند کلون

همانطور که گفته شد محصولات برند کلون شامل طیف گسترده ای یراق آلات می باشد که از تنوع ساخت، مدل، رنگ و کاربرد برخوردار است. از جمله محصولات ارائه شده توسط شرکت کوبه تجارت مبین شامل انواع دستگیره درب ساختمان، دستگیره کابینت، قفل، لولا و… می باشد که هر کدام از آن ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

قفل درب ورودی ساختمان

از این قفل برای ورود به آپارتمان استفاده می شود که دو مدل آن عبارتند از:

نمایندگی کلون در فردیس

  • قفل ساده سوئیچی
  • قفل ضد سرقت

نکته ای که قبل از خرید قفل ورودی ساختمان باید به آن توجه شود این است که به نوع دستگیره باید دقت شود و اغلب از دستگیره سوئیچی استفاده می شود. هنگام خرید دستگیره درب سوئیچی این نکته را باید مد نظر قرار داد که همراه با قفل، سیلندر یا توپی هم خریداری می شود. ضمن اینکه برای افزایش امنیت در کنار قفل ساده یک قفل درب کمکی هم به کار گرفته می شود. (قفل کمکی به مدل هایی گفته می شود که بدون دستگیره داخل درب ساختمان نصب می شود)

قفل چهار لول کلون

احساس امنیت در ساختمانی که در آن زندگی می کنید یکی از مهم ترین عوامل برای یک زندگی سالم و شاد است. برقراری امنیت در ساختمان همواره با چالش هایی روبروست. یک راه ساده برای افزایش امنیت ساختمان،افزودن قفل های ایمنی بیشتر به درب های اصلی می باشد.

نمایندگی کلون شهریار

برای ایجاد امنیت بیشتر احتمالا مجبور میشوید ترکیبی از قفل ها را در درب اصلی منزلتان استفاده کنید. احتمالا هنگام باز کردن کمی بیشتر(در حد چند ثانیه) وقت را میگیرد ولی ارزشش را دارد. اضافه کردن قفل چهار لول یک گزینه فوق العاده و مناسب برای ارتقاء دادن به امنیت درب منزل می باشد. توجه داشته باشید که این قفل به صورت سه مرحله (سه پله) عمل میکند.

نمایندگی قفل کلون در شهریار

با اولین چرخش کلید زبانه اول،با چرخش دوم زبانه دوم و به همین ترتیب زبانه ها یکی پس از دیگری به سمت چهار چوب حرکت کرده و نهایتا درب قفل می شود. در ادامه به برسی یکی از ایمن ترین و مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین قفل های موجود در بازار میپردازیم.

درباره قفل چهار لول کلون

قفل چهار لول کلون یکی از مناسب ترین قفل های ایرانی میباشد که جهت افزایش ایمنی برای درب های ورودی واحد آپارتمان،دفاتر کار،انبار و … می باشد. از این قفل جهت ایمنی برای درب هایی با جنس چوب استفاده می شود. قفل های ایمنی چهار لول در بازار تنوع بسیاری دارند اما مهمترین نکته در هنگام خرید یک قفل ایمن و کار آمد، طول عمر بالای محصول و مقاومت آن در برابر هرگونه تنش و حتی ضربه می باشد.

نمایندگی فروش محصولات کلون ملارد

اصلی ترین رکن ایمنی این قفل ها در نحوه نصب آنها میباشد که پس از نصب به هیچ عنوان قابل دسترسی غیر اصولی نیستند. اینگونه که جهت نصب این قفل ها باید به روی پیشانی درب حفره ای ایجاد شود و سپس قفل به داخل حفره قرار گرفته و توسط پیچ های مخصوص چوب به درب پیچ میشوند. پس از نصب نهایی برای باز کردن قفل توسط کلید به روی درب به وسیله مته سوراخ ایجاد میشود، که این سوراخ نیز توسط پلاک هایی که در داخل بسته بندی قفل میباشند پوشش دهی میشوند که احیانا نمای نامناسبی نداشته باشند. این امر باعث میشود تا قفل توسط لایه زخیم (از جنس چوب درب) قفل پوشش داده شود، و اگر احیانا سارق قصد باز کردن کردن قفل را داشته باشد می بایست قسمتی از درب را تخریب کند که امری کاملا ناممکن می باشد.

قفل سوییچی کلون مدل 8560

قفل سوییچی یک از انواع قفل های موجود در بازار می باشد که کاربردش در درب های داخلی ساختمان است . قفل سوییچی یک رکن مهم در هر خانه ای است که انتخاب مناسب آن سبب بالا رفتن امنیت خانه می گردد . قفل سوییچی کلون مدل 8560 یکی از قفل های سویچی با کیفیت بازار می باشد . این قفل دارای بدنه فولادی و چند آلیاژ دیگر می باشد که سبب بالا رفتن مقاومت این قفل می گردد . یکی از ویژگی های خوب  این قفل ، قابلیت ست و نصب شدن با تمامی دستگیره های را دارد .

نمایندگی قفل کلون در شهریار

قفل کتابی کلون مدل KL-90-P

قفل کتابی مدل KL-90-P توسط شرکت کلون ساخته شده و به بازار عرضه می گردد . این قفل از نوع کتابی می باشد و با کلید کامپیوتری باز می شود . جنس بدنه ی این قفل  فلزی و دارای سیلندر برنجی می باشد که استحکام خوبی به قفل می دهد . این قفل در کنار بدنه مستحکم دارای میله فولادی می باشد باعث بالا رفتن امنیت در قفل می شود . لازم به ذکر است این قفل با 4 عدد کلید کامپیوتری عرضه می شود مه سبب بالا رفتن امنیت هر چه بیشتر این قفل می شود .

نمایندگی قفل کلون در شهریار

نمایندگی فروش محصولات کلون اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات جی پلاس را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات کلون

پیام بگذارید

X