بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی فرانیکا

نمایندگی ملزومات بهداشتی ساختمانی فرانیکا در شهریار

نمایندگی فرانیکا در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند فرانیکا در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

ملزومات ساختمانی فرانیکا

از سال ۱۳۸۹ بصورت تخصصی وارد عرصه تولید در زمینه اکسسوری محصولات بهداشتی و ساختمانی شده است. ابتدا با تولید قطعات پلاستیکی و فلزی شروع و در ادامه با توجه به تقاضای بازار که نیازمند محصولاتی متنوع تر با سطح کیفیتی بیشتر بود، تولید اکسسوری رزینی را که تا آن روزتنها نمونه های وارداتی آن در بازار وجود داشت را آغاز نمود.

نمایندگی فرانیکا ملارد

فرانیکا اولین تولید کننده اکسسوری و فول ست های رزینی در ایران می باشد،که زمان و سرمایه بسیاری را برای وارد کردن و بومی نمودن این تکنولوژی در ایران در جهت اشتغال زایی و تولید ملی و وارد شدن در عرصه رقابت با محصولات خارجی بکار گرفته .تابه کیفیتی برتر از محصولات خارجی دست پیدا کند.

 

ست سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی در هر خانه‌ای یکی از بخش‌های اصلی و پر رفت ‌و آمد محسوب می‌شود، پس باید همواره تمیز و زیبا باشد. همانطور که می‌دانید کثیفی و آلودگی در هر کجای خانه حاکی از عدم نظافت روزانه خانم خانه است، پس همیشه سعی کنید نظافت را رعایت نمایید تا از زندگی خود لذت ببرید‌. حساس‌ترین و مهم‌ترین قسمتی که حداقل دو روز یکبار باید تمیز شود، سرویس بهداشتی می‌باشد. پس همیشه باید برای نظافت این محیط از ست سرویس بهداشتی بهره ببرید، تا با دقت بالایی این بخش از خانه پاکیزه گردد.

نمایندگی فرانیکا البرز

امروزه با تولید انواع ست‌های سرویس بهداشتی زیبا و باکیفیت، کار نظافت ای سرویس راحت شده است و بدون ذره‌ای انتقال آلودگی محیط دستشویی تمیز خواهد شد‌‌‌. یکی از مزیت هایی که این مدل از ست‌ها دارند، هماهنگی آنها با یکدیگر است، به این معنا که جاصابونی، فرچه دستشویی، سطل زباله، جامایعی و… در یک رنگ و یک مدل وارد بازار شده‌اند و با خرید یک ست کامل نمای خاصی به سرویس بهداشتی منزلتان خواهید بخشید.

نمایندگی ملزومات بهداشتی ساختمانی فرانیکا در شهریار

اقلام موجود در ست بهداشتی

در کل می توان گفت که یک ست سرویس بهداشتی جدید معمولا دارای جا صابونی، ظرف مخصوص برای مایع دستشویی، لیوان مخصوص برای مسواک و خمیردندان یا جا مسواکی، جای رول دستمال توالت، سطل زباله و فرچه شستشو می باشد. اما در برخی موارد وسایل دیگری به آنها اضافه می شوند که آن را تکمیل نمایند. به عنوان مثال ممکن است که ست های سرویس بهداشتی در انواع ۳، ۴، ۵، ۶، ۷ و ۹ پارچه وجود دارند.

 

  • سطل زباله

یکی از اصلی ترین قسمت های ست سرویس بهداشتی، سطل زباله می باشد. این سطل ها در طرح ها و رنگ ها مختلف وجود دارند که شما می توانید به دلخواه خود، یکی از آنها را انتخاب نمایید. برخی سطل های زباله دارای پدال پایی و برخی بدون پدال می باشد. توصیه ما به شما این است که برای حفظ بیشتر بهداشت، از سطل های پدال دار استفاده نمایید.

نمایندگی فروش ملزومات بهداشتی ساختمانی فرانیکا شهریار

  • جا صابونی

اگر عادت به شست و شوی دست های خود با صابون دارید، حتما به جا صابونی نیاز پیدا خواهید کرد. برخی از جا صابونی ها دارای در و برخی فاقد در می باشند. توصیه ما به شما استفاده از جا صابونی های در دار برای حفظ بیشتر بهداشت می باشد.

 

  • فرچه یا برس توالت شو

این وسیلهای راحت برای تمیز کردن کاسه توالت است. شما نمیتوانید ست سرویس بهداشتی را پیدا کنید که فاقد فرچه باشد. فرچه ها کاربرد زیادی را برای نظافت و تمیزی سرویس بهداشتی دارند. استفاده از این فرچه ها باعث می شود تمیز کردن سرویس بهداشتی راحت تر گردد.

نمایندگی فروش محصولات فرانیکا ملارد

نمایندگی ملزومات بهداشتی ساختمانی فرانیکا در البرز

  • ظرف مایع دستشویی

ظرف مایع دستشویی مهم ترین وسیله در ست سرویس بهداشتی است. این ظروف تنوع بسیار بالایی دارند که می توانید طبق سلیقه خود، یکی از انواع آن را انتخاب کنید. ظرف مایع دستشویی، دارای دو مدل زمینی و دیواری می باشد که بسته به شرایط دستشویی و سلیقه خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

 

  • جا حوله ای

خشک کردن دست ها پس از شست و شو، بسیار توصیه می گردد. بنابراین شما می توانید با نصب جا حوله و قرار دادن حوله شخصی و تمیز خود، دست ها را قبل از خروج از دستشویی خشک نمایید.

 

  • جا مسواکی

برخی افراد دندان های خود را در دستشویی مسواک می زنند. بنابراین وجود جا مسواکی یکی از الزامات ست های بهداشتی به شمار می رود. جا مسواکی ها نیز طرح های مختلفی دارند که در برخی موارد شبیه یک لیوان بدون دسته می باشند.

نمایندگی فرانیکا فردیس

  • جا دستمال کاغذی

همانطور که پیش تر گفتیم، خشک کردن دست ها پس از شست و شو بسیار توصیه می شود. اگر تمایلی به قرارگیری حوله در دستشویی را ندارید می توانید با نصب جا دستمال کاغذی و قرار دادن دستمال کاغذی رولی در آن، دست های خود را خشک کنید.

 

انواع گوناگون ست سرویس بهداشتی

ست سرویس بهداشتی بسته به سبک سرویس بهداشتی می‌تواند در انواع گوناگونی انتخاب شود. در انتخاب آن باید به این نکته توجه کرد که ست سرویس بهداشتی قرار است در کنار سینک روشویی، توالت و در برخی موارد دوش و وان حمام دیده شود. پس خوب است ست سرویس بهداشتی را به گونه‌ای انتخاب کرد که هماهنگی مناسبی با این اجزا داشته باشد. همچنین لازم است به نیازهای شخصی و سبک زندگی خود نیز دقت داشت.

نمایندگی ملزومات بهداشتی ساختمانی فرانیکا در ملارد

نمایندگی فروش محصولات فرانیکا البرز

ست سرویس بهداشتی در دو حالت کلی تولید و عرضه می‌شود: انواعی که قابل جابجایی هستند و می‌توان آن را روی پیشخوان‌ها قرار داد و انواعی که قابل نصب هستند و در جای خود به صورت نصب داخلی ثابت می‌شوند.

 

ست سرویس بهداشتی غیر ثابت

لوازم و تجهیزات مورد استفاده در سرویس بهداشتی را می‌توان به صورت ست قابل جابجایی یا ست ثابت قابل نصب انتخاب کرد. این لوازم نیز تنوع بسیاری دارند و با توجه به وسعت حمام و سرویس بهداشتی، کاربری آن، سبک زندگی افراد و نیازهای شخصی آنان می‌توانند بسیار متنوع و دارای اجزای گوناگون باشند.

برای مثال نگه دارنده‌ی صابون، نگهدارنده‌ی مسواک‌ ها، کفی ضد لغزش، سبد نگهداری لباس‌ها، دستگاه نگهدارنده‌ی شوینده‌های مایع مثل صابون مایع و شامپو، تشک حمام، باکس یا نگهدارنده ی لیف‌ها، سطل زباله‌ی حمام و نگهدارنده‌ی جاروی حمام همه از اجزای ست سرویس بهداشتی هستند که بسته به نیاز افراد و خانواده‌ها می‌توانند تهیه شوند.

نمایندگی فرانیکا اندیشه

این اجزا معمولا به صورت قابل جا به جایی عرضه می‌شوند اما برخی از آنها را می‌توان هم به صورت ثابت در سرویس بهداشتی قرار داد. نوع قابل جا به جایی ست سرویس بهداشتی از آن جا که راحت تر قابل تعویض است، برای تنوع دکوراسیون انتخاب خوبی خواهد بود اما به دلیل اشغال فضای پیشخوان‌ها و کف در سرویس‌های کوچک توصیه نمی‌شود زیرا هم فضا را محدودتر می‌کند و هم تمیزکاری را دشوارتر می‌سازد.

 

ست سرویس بهداشتی ثابت

برخی از اجزای ست سرویس بهداشتی در انواع ثابت وجود دارند. برای مثال نگهدارنده‌ی صابون جامد و مایع و نگهدارنده‌ی مسواک را در کنار آینه‍‌‌ی حمام و دستشویی می‌توان از نوع ثابت انتخاب کرد. اما برخی دیگر از وسایل عموما به صورت ثابت و قابل نصب طراحی می‌شوند؛ از جمله نگهدارنده‌ی رول دستمال توالت، ریل حوله و قفسه ی نگهدارنده‌ی تجهیزات حمام.

نمایندگی فروش ملزومات بهداشتی ساختمانی فرانیکا ملارد

نمایندگی ملزومات بهداشتی ساختمانی فرانیکا در شهریار

وقتی از اجزای قابل نصب استفاده می‌شود، می‌توان امیدوار بود که اجزای ست سرویس بهداشتی به دلیل تثبیت، کمتر دچار ساییدگی، استهلاک و تخریب شوند و این از نظر اقتصادی به صرفه تر خواهد بود. جنس مورد استفاده برای ست سرویس بهداشتی نیز متنوع است و می‌تواند از پلاستیک، شیشه، استیل ضد زنگ، چینی و مانند آن ساخت شود.

برای نصب بیشتر آنان سوراخ کاری با مته لازم است و برخی نیز دارای مکنده هستند که بدون سوراخ کردن روی دیوار یا پیشخوان‌ها محکم و ثابت می‌شوند؛ البته باید دقت کرد که وزن بسیار سنگینی به آن اجزای ست سرویس بهداشتی تحمیل نشود.

 

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ست‌سرویس بهداشتی باید به آنها توجه کنید:

  • هنگام خرید سرویس بهداشتی حتما به جنس آن توجه نمایید، بیشتر افراد به دنبال خرید جنس‌های پلاستیکی هستند، در حالی که این جنس به مرور زمان دچار فرسایش می‌شود و کیفیت اولیه خود را از دست خواهد داد. پس بهتر است به فکر خرید ست سرویس بهداشتی فلزی، سرامیکی و… باشید تا چند سالی بتوانید از آن استفاده نمایید.

 

  • سعی کنید ست سرویس بهداشتی را از میان رنگ‌های روشن انتخاب کنید چون رنگ تیره در اثر برخورد آب، لکه می‌زند و اصلا نمای خوبی نخواهد داشت. به علاوه اینکه رنگ‌های روشن زیبایی خاصی به محیط مدنظرتان خواهد بخشید.

 

  • ست انتخابی شما اگر با رنگ کاشی و سرامیک اطراف سرویس بهداشتی همخوانی داشته باشد، نشان دهنده‌ی سلیقه‌ی خانم خانه می‌باشد که با چه حوصله و دقتی به دنبال ست کردن وسایل سرویس با یکدیگر است.

 

  • حتما بع دنبال خرید سرویس‌هایی باشید که ضمانت پس از فروش دارند و در صورت هرگونه خرابی تعمیر یا تعویض می‌شوند.

نمایندگی فرانیکا ملارد و شهریار

  • اگر ست سرویس بهداشتی شما از برندهای معتبر و مطرح انتخاب شده است، خیالتان راحت باشد که چند سالی برای شما کار خواهد کرد.

 

  • در بین قسمت‌هایی که در این ست‌ها وجود دارد، به سراغ ست‌هایی بروید که سطل زباله‌ی آنها پدالی باشد، در غیر این صورت هنگام انداختن دستمال توالت در آن، دستتان آلوده خواهد شد.

 

  • حتما به قابل شست‌و‌شو بودن این ست‌ها توجه کنید، به گونه‌ای که بتوانید قسمت‌های مختلف آن که شامل جاصابونی، جای دستمال توالت، جامایع، سطل زباله، فُرچه مخصوص شستن سنگ توالت و… را به راحتی بشویید. همچنین جنس آنها باید به گونه ای باشد که لکه ی آب بر روی بدنه باقی نماند.

 

  • حتما فرچه‌ی این ست‌ها باید زبر و ضخیم باشد تا هرگونه کثیفی و آلودگی به آسانی پاک و تمیز شود.

نمایندگی فروش ملزومات بهداشتی ساختمانی فرانیکا البرز

  • برخی از ست‌های سرویس بهداشتی امکانات جانبی دیگری از قبیل جای دستمال کاغدی، جامسواکی، کمد کوچکی برای نگهداری این وسایل، آینه‌ی روشویی و… دارا می‌باشند. در نتیجه قیمت بالاتری هم خواهند داشت.

 

  • قیمت ست سرویس بهداشتی فاکتور مهم دیگری است که باید به آن توجه شود؛ قیمت این محصول باتوجه به جنس، تعداد وسایل، کیفیت، زیبایی و… مشخص می‌شود. شما عزیزان باید متناسب با بودجه و نیاز خود اقدام به خرید ست مدنظرتان نمایید.

 

  • به زیبایی این ست‌ها توجه کنید، هرچه زیباتر باشند محیط سرویس بهداشتی شما هم زیباتر و در عین حال تمیزتر نشان داده می‌شود.

 

نمایندگی فروش فرانیکا اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات فرانیکا را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات فرانیکا

X