بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی شوفاژکار

نمایندگی شوفاژکار در شهریار

نمایندگی شوفاژکار در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات شوفاژکار در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

شرکت صنعتی شوفاژکار

شرکت صنعتی شوفاژکار با قدمتی بیش از 50 سال در عرصه تاسیسات، تولید کننده سیستم های حرارت مرکزی، دیگ های چدنی، پکیج های زمینی و دیواری با راندمان و کیفیت بالا می باشد.

نمایندگی شوفاژکار در ملارد

در دهه 40 که خلاء وجود یک شرکت تأسیساتی در کل بازار مصرف ایران به خوبی احساس می شد سهامداران شرکت با درک این نیاز و با رویکرد تولید داخلی و بومی سازی دانش تأسیسات اقدام به تأسیس شرکت صنعتی شوفاژکار نمودند. بدیهی است پیدایش این شرکت نیاز به زیر ساخت هایی داشت که با توجه به زمان پیدایش شرکت و عدم وجود زیر ساخت های لازم عملا فراهم سازی این زیرساخت ها برای کل کشور نیز به همت همین گروه صورت پذیرفت.

 

نمایندگی شوفاژکار در شهریار

 

پکیج چیست؟

پکیج یک دستگاه گرمایشی می باشد که جهت تامین آب گرم مصرفی و آب سیستم گرمایشی از آن استفاده می شود که در دو مدل دیواری و زمینی و در دو نوع فن دار و بدون فن با سوخت مصرفی مختلف تولید می شود.

 

انواع پکیج براساس محل قرار گیری

  • پکیج دیواری

پکیج دیواری به دلیل داشتن ابعاد کوچکتر قابلیت نصب بر روی دیوار یا داخل کابینت را دارد. پکیج های دیواری در دو مدل تک مبدل و دو مبدل موجود هستند، پکیج های دیواری امکان تامین همزمان آبگرم بهداشتی و آبگرم مورد نیاز سیستم گرمایش را ندارند و اولویت با تامین آبگرم بهداشتی است.

 

 

نمایندگی شوفاژکار در شهریار

  • پکیج زمینی

پکیج­های زمینی مانند پکیج­های دیواری آبگرم جهت سیستم گرمایش و آبگرم بهداشتی تولید می­کنند، با این تفاوت که پکیج های زمینی درارای منبع کویلدار، پمپ آبگرم مصرفی و پمپ گرمایش هستند و می­توانند جایگزین موتورخانه­ های سنتی کوچک شوند. پکیج های زمینی ظرفیت های بالاتر و ابعاد بزرگتری نسبت به پکیج های دیواری دارند و جهت نصب نیاز به فضای بزرگتری در مقایسه با پکیج های دیواری دارند.

 

انواع پکیج براساس تعداد مبدل

  • پکیج تک مبدل

در این پکیج­ها، مبدل شامل دو لوله است بطوریکه در یکی از لوله­ ها آبگرم مصرفی و در دیگری آبگرم سیستم گرمایش جریان دارد. در این مدل از پکیج­ها آبگرم مصرفی و آبگرم سیستم گرمایش هر دو در تماس مستقیم با شعله هستند در نتیجه احتمال ایجاد رسوب در مبدل بیشتر بوده و از آنجاییکه آبگرم مصرفی در تماس مستقیم با شعله است نوسانات دما در این مدل از پکیج­ها بیشتر است.

 

  • پکیج دو مبدل لحظه ای

این پکیج­ها دارای دو مبدل، اولیه (جهت گرم کردن آبگرم سیستم گرمایش)  و ثانویه(جهت گرم کردن آبگرم مصرفی) هستند. مبدل اصلی در تماس مستقیم با شعله است و آبگرم سیستم گرمایش را گرم می­کند. مبدل ثانویه شامل صفحاتی است که به صورت یکی در میان آبگرم بهداشتی و آبگرم سیستم گرمایش در میان صفحات آن جریان دارد.

نمایندگی فروش محصولات شوفاژکار در فردیس

تشخیص وضعیت تولید آبگرم بهداشتی توسط فلوسوییچ، فلومتر و یا مشابه آن انجام می­شود. بدین شکل که در صورت درخواست آبگرم بهداشتی، شیر سه راهه مسیر عبور آبگرم سیستم گرمایش را تغییر داده و آب گرم شده به سمت مبدل ثانویه جریان پیدا می­کند و به شکل غیر مستقیم منجر به گرم شدن آبگرم مصرفی می­شود. در صورت عدم استفاده از آبگرم بهداشتی و فعال بودن حالت زمستانه شیر سه راهه جریان را به سمت مسیر گرمایش هدایت می­کند. در پکیج های دو مبدله آبگرم مصرفی به صورت مستقیم با شعله در ارتباط نیست در نتیجه احتمال ایجاد رسوب کمتر است.

 

  • پکیج دو مبدل مخزن دار

پکیج­های مخزن­دار دارای منبع کویلدار، پمپ جهت گردش آبگرم منبع کویلی و پمپ گرمایش (یا شیر سه راهه) هستند. در این سیستم آبگرم بهداشتی توسط منبع کویلدار گرم می­شود، دمای آب درون مخزن توسط سنسور دما کنترل می­گردد و درصورتیکه دمای آب از دمای تنظیمی پایینتر باشد، پمپ سیرکولاتور مسیر آبگرم بهداشتی روشن و پمپ سیرکولاتور مسیر گرمایش خاموش می­شود و در صورتیکه درخواست جهت گرمایش وجود داشته باشد پمپ مربوط به سیستم گرمایش روشن می­شود.

نمایندگی شوفاژکار اندیشه

نمایندگی شوفاژکار در شهریار

در این سیستم مانند پکیج های لحظه ­ای امکان تامین همزمان آبگرم بهداشتی و آبگرم جهت سیستم گرمایش وجود ندارد اما با داشتن منبع کویلدار امکان ذخیره آبگرم بهداشتی وجود دارد و در صورت نیاز به آبگرم مصرفی در بازه­ های زمانی کوتاهتری سیستم گرمایش از مدار خارج می­شود.

مزایای استفاده از پکیج دیواری

  • نیاز به فضای محدود و عدم اشغال فضای اضافی
  • عملکرد آرام و بی سر و صدا
  • مستقل برای هر واحد مسکونی
  • نصب و راه اندازی آسان
  • سرویس راحت
  • ایمنی بالا
  • مصرف بهینه

 

عیب یابی پکیج

پکیج یکی از سیستم های مهم است که برای گرم کردن خانه و آب به آن احتیاج داریم. به وجود آمدن کوچک ترین مشکلی در رابطه با پکیج اصلاً اتفاق خوشایندی نیست و ما را دچار بحران می کند.

 

نکات مهم جهت کارکرد بی نقص پکیج دیواری در طول سال

۱- سرویس منظم دوره ای بسیار مهم و حیاتی است.

۲-اگر پکیج شما تحت فشار میباشد و به فشاری حساس است، بصورت مرتب بار دستگاه  را چک نمایید. همچنین بار دستگاه را بر روی ۱ تا ۱٫۵ تنظیم نمایید.

نمایندگی فروش محصولات شوفاژکار ملارد

۳-در تابستان هر ماه سیستم گرمایش منزل را به مدت ۵ الی ۸ دقیقه روشن کرده تا از ساکن شدن و خشکی پمپ و سایر اجزاء حساس آن جلوگیری شود.(در صورتی که تک مبدله دو منظوره باشد)

۴-ترموستات و تایمرهای دستگاه را برسی کنید و مطمئن شوید به درستی کار می کند.

۵-به صور مرتب پکیج خود را جهت هرگونه نشتی و آب ریزش بررسی نمایید.(هر ماه)

۶-رادیاتورهای خود هر سال قبل از استفاده از سیستم گرمایشی هواگیری کنید .

نمایندگی فروش محصولات شوفاژکار شهریار

۷-مطمئن شوید که فضای کافی در اطراف پکیج قرار دارد و تهویه به درستی صورت میگیرد. اگر پکیج در آشپزخانه و در داخل کمد هست، از تمیز بودن و خالی بودن فضای کابینت مطمئن شوید.

۸-تمامی خروجی های فن و دودکش را برسی کنید تا مانعی در سر راه آن نباشد و به درست محصولات احتراق خارج میشود.

۹-در صورتی که متوانید شعله پیلوت را ببینید، از آبی بودن و مداوم بودن شعله مطمئن شوید. در صورتی که شعله به زردی میرود و یا به نظر کشیده و بلند می آید با متخصصان و یا با مسئولین واحد اداره گاز منطقه تماس بگیرید.

 

پکیج خود به خود خاموش می شود

یکی از متداولترین مشکلات پکیج های دیواری، خاموش شدن آنها به طور ناگهانی است. ممکن است این اتفاق هر چند دقیقه یک بار و یا چند ساعت یکبار رخ دهد.

علت خاموش شدن پکیج به صورت ناگهانی، به وجود تعدادی سوئیچ ایمنی برمی گردد که در صورت وحود مشکل و ایراد در کارکرد پکیج فعال شده و برای جلوگیری از بروز حوادث خطرناک مانند انفجار و آتش سوزی پکیج را فورا“ خاموش می کنند. اما علت خاموش شدن اتفاقی پکیج را می توان به یکی از موارد زیر ربط داد.

نمایندگی شوفاژکار در شهریار

نمایندگی شوفاژکار البرز

۱– افت فشار پکیج (کاهش یا افزایش فشار آب دستگاه)

۲– ایراد در ترموستات دود

۳– نشتی پمپ و یا خرابی پمپ

۴– بسته بودن شیرهای آب

۵– نبودن گاز و یا کاهش گاز

۶- وجود نداشتن جریان در قطعات الکتریکی پکیج

 

پکیج دیواری روشن نمی شود

یکی دیگر مشکلات پکیج های دیواری، روشن نشدن آنها به دلایل مختلف میباشد. یکی از دلایل روشن نشدن پکیج، گرفتگی لوله ها توسط هوا یا رسوب میباشد. علاوه بر این ممکن است به دلیل تنظیم نبودن فشار پکیج، دستگاه امکان روشن شدن را نداشته باشد. مشکل در شمعک و مشعل پکیج و یا گرم شدن بیش از حد آن نیز از دیگر علل روشن نشدن آن می باشد.

 

فشار دستگاه کاهش می یابد

کاهش فشار پکیج خود یکی از مواردی میباشد، که می تواند به مشکلات دیگری در پکیج دیواری بی انجامد. علت افت فشار دستگاه را می توان به موارد زیر ربط داد :

نمایندگی فروش محصولات شوفاژکار فردیس

۱-شیر اطمینان خراب است

۲-دریچه اتوماتیک تخلیه هوا روی پمپ نشتی دارد

۳-نشتی رادیاتورها و شیرهای آنها

۴-هوای داشتن رادیاتورها

۵-ایراد در گیج فشار

علت افت فشار پکیج به نشتی سیستم پکیج و یا مدار آن مربوط میشود.

 

پکیج سر و صدا دارد

به مرور زمان و با استهلاک پکیج و قطعات آن، مشکلاتی در دستگاه بروز می یابد که ممکن است گاها با سر و صداهایی نیز همراه باشد. یکی از رایج ترین بخش هایی که علت سرو صدای پکیج است، پمپ گرمایش مرکزی دستگاه است. به مرور هوا در داخل پمپ ها نفوذ کرده و می تواند یک گنبد هوا یا حباب هوایی ایجاد نماید که موجب سر و صدای پمپ و در نتیجه سر و صدای پکیج گردد. خوشبختانه برای رفع این مشکل کافیست پمپ را در پشت بدنه پکیج پیدا کرده و شیر هواگیری کوچکی که در آنجا تعبیه شده را باز نمایید تا هواگیری انجام شود.

نمایندگی فروش محصولات شوفاژکار اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات شوفاژکار را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات شوفاژکار

X