بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی سینا چینی

نمایندگی سیناچینی در شهریار

نمایندگی سینا چینی در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات سینا چینی در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

سینا چینی

شرکت سینا چینی در سال 1379 به منظور تولید انواع محصولات چینی بهداشتی زجاجی افتتاح و بهره برداری شد.این شرکت با بروز رسانی و ارتقاء ماشین آلات تولیدی و اجرای طرح های توسعه در زمینه افزایش ظرفیت و قابلیت تولید محصولات سایز بزرگ توانست گام بلندی در جهت برآورده نمودن نیاز مشتریان و کاهش زمان تحقق خواسته های آنها بردارد.

این شرکت با در اختیار داشتن مجموعه ای از آزمایشگاه های چینی بهداشتی،تحقیق و توسعه،کنترل کیفیت و با بکار گیری تکنولوژی مدرن و بهره مندی از زبده ترین متخصصان و کارشناسان در زمینه مدل سازی و تولید ،تمام تلاش خود را در ارائه محصولاتی با کیفیت برتر و متمایز بکار بسته است.

نمایندگی سینا چینی در ملارد

سینا چینی با نگرش مداوم به جدیدترین تحولات و دانش روز صنعت چینی بهداشتی و شناخت خواسته های مشتریان ضمن افزایش قابلیت ها،توانسته است سبد کاملی از محصولات چینی بهداشتی مانند انواع توالت های ایرانی و فرنگی،انواع روشویی های کلاسیک و روکابینتی را همراه با انواع کابینت تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید.

این شرکت بر آن است که پیش از پیش با عزمی راسخ تولید ملی را در سطوح کیفی متمایز و فراتر از محصولات وارداتی جایگزین نماید.

اینک با اعتقاد بر این باور خانواده سیناچینی خود را در راستای تحقق خواسته های مشتریان و همچنین ارائه محصولات متمایز متعهد می داند و تلاش دارد تا همواره محصولات خود را به عنوان “بهترین انتخاب” در دسترس مشتریان گرامی قرار دهد.

 

توالت فرنگی

نمایندگی سیناچینی در شهریار

سرويس بهداشتي نيز مانند حمام بخش مهمي از خانه است و دكوراسيون آن اهميت زيادي در خانه دارد. برای اينكه يك سرويس بهداشتی شيك و مدرن داشته باشید و دكوراسيون زيبايی خلق کنید، سعي كنيد از ست كامل سرويس بهداشتي استفاده كنيد. منظور از ست، توالت فرنگی، بيده، روشويی، وان، زير دوشی، شيرآلات و اكسسوری حمام می باشد.

نمایندگی سینا چینی اندیشه

اگر از ست هاي سرويس بهداشتي استفاده كنيد به دليل هماهنگ بودن همه وسايل، سرويس بهداشتی زيبا و مدرن خواهيد داشت. اين وسايل كاملا كاربردی بوده و در محيط خانه باعث رفاه و بهداشت بيشتر می شوند. به دلايل ذكر شده در بالا مي توان گفت انتخاب سرويس بهداشتي مناسب و کارا امروزه یکی از تخصص های اصلی در امر تکمیل ساختمانهای نیمه ساز و ساختمانهای در حال بازسازی می باشد.

وجود برندها و تجهیزات متفاوت، ابعاد و اندازه های متفاوت، مسائل فنی نصب و اجرا مسائلی هستند که سازندگان و خریداران را گاهی با سردرگمی در انتخاب سرویس های بهداشتی مواجه می کند.

با مراجعه به بازار عرضه سرویس های بهداشتی می توانید مدل های توالت فرنگی متنوع و البته مناسب را پیدا کنید. لذا به منظور اشتراک گذاری تجربیات این گروه لیستی از مزایایی که در بین بهترین توالت های فرنگی رایج در بازار دیده ایم را در اختیار میگذاریم. امیدواریم بتوانیم اطلاعات مفیدی دراین زمینه در اختیار شما قرار دهیم تا تصمیم گیری برای خرید را تا جای ممکن برای شما آسان تر کنیم.

 

انواع توالت فرنگی از نظر ظاهر

توالت فرنگی بنابر سلیه اشخاص در فرم ها و طرح های متفاوتی تولید می گردد. از محبوب ترین انواع آن می توان به مدلهای مربع و گرد اشاره کرد. در این میان برخی از برندها اقدام به طراحی و تولید شکل های مدرن و گاهی اوقات اشکال کلاسیک نموده اند که در نوع خود زیبا و پوشش دهنده سلایق افراد با توجه به سن و جنسیت می باشد.

 

ابعاد و اندازه

توالتهای فرنگی ازنظر ابعادی از استانداردهای خاص خود تعبیت میکنند. به طور کلی عرض اغلب توالتهای فرنگی در دنیا در حدود 36.5 الی 37 سانتیمتر است. طول آنها بسته به نوع توالت فرنگی بین 54 سانتیمتر الی 72 سانتمیتر متغیر است. از آنجا که نشیمن و درب بر روی پن توالت فرنگی قرار می گیرد، فضای مفید مورد استفاده در حدود 30 الی 33 سانتمیتر است. لذا بسته به فضایی که در سرویس بهداشتی داریم و بسته به اشخاصی که قرار است از توالت فرنگی استفاده کنند میتوانیم از نظر ابعادی انتخاب مناسبی را داشته باشیم.

نمایندگی سینا چینی در فردیس

 

نمایندگی سیناچینی در شهریار

ارگونومی یکی از اساسی ترین مسائل در انتخاب توالتهای فرنگی است. بسته به کشورهای سازنده این استانداردها متفاوت است. اصولا کشورهای مختلف بنابر سلیقه، قد و قامت عمومی مردم کشوراین استاندارد ها را رعایت می کنند. لذا توجه به ارگونومی با توجه به طول مصرف از سرویس بهداشتی امری مهم تلقی میگردد که غالبا مورد توجه قرار نمیگرد.

 

انواع توالت فرنگی از نظر متریال (دوام و استحکام)

توالت های فرنگی بنابر کاربرد و مکان استفاده از مواد و متریال مختلفی ساخته میشوند. رایج ترین نوع متریال به لحاظ رعایت بهداشت فردی، سرامیک با لعاب است. تکنولوژی تولید لعاب و سرامیک در شرکتهای مختلف متفاوت است. همچنین ضخامت لعاب و مکانهای لعاب دهی در توالت فرنگی در قیمت و البته زیبایی و کاربرد آنها تاثیر گذار است. دقیقا به دلیل این که شما از توالت فرنگی برای سال ها استفاده می کنید باید متریال بیرونی و درونی مورد استفاده در توالت فرنگی را بررسی کنید. هر دو در نگهداشتن اجزای توالت فرنگی در کنار هم نقش دارند و تعیین کننده استحکام و دوام توالت فرنگی در گذر زمان هستند.

نمایندگی فروش محصولات سینا چینی شهریار

برخی از توالت های فرنگی از ورقهای استیل نیز ساخته می شوند که عمدتا مصارفی همچون داخل کابین هواپیما، مکانهای عمومی پر رفت آمد و… دارند.

کم مصرف و سازگار با محیط زیست

بهترین توالت فرنگی ها در بازار امروز توالت فرنگی هایی هستند که با مصرف بهینه آب و استفاده از متریال های مرغوب به حفظ محیط زیست کمک می کنند. برخی از برندها کاسه توالت فرنگی با لعاب آنتی باکتریال تولید می کنند که همه چیز را برای استفاده نفر بعدی کاملا بهداشتی و تمیز نگه می دارد. توالت فرنگی های دوراویت و سنیترا از این دسته هستند؛ چون هم در هنگام تخلیه آب کمتری مصرف می کنند و هم لعاب سرامیک آنها به گونه ای است که کمترین ماده تمیز کننده را برای شستشو نیاز دارند.

نمایندگی سینا چینی در البرز

توالت ایرانی

نمایندگی سیناچینی در شهریار

سرویس بهداشتی یکی از بخش‌های مهم هر خانه است. در اغلب خانه‌های ایرانی از توالت ایرانی در سرویس بهداشتی استفاده می‌شود. در سال‌های اخیر توالت ایرانی در جنس‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود. به همین دلیل انتخاب یک توالت مناسب که در عین حال که طراحی و زیبایی چشمگیری داشته باشد از دوام و راحتی مطلوبی نیز برخوردار باشد کمی دشوار است.

جنس توالت ایرانی

اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، جنس سنگ توالت است. اصولا سنگ توالت ایرانی از چینی بهداشتی ساخته می‌شود. اما این چینی خود انواع مختلفی دارد. تفاوت چینی‌ها در ضریب جذب آب است. اگر جذب آب بالا باشد سبب انباشت آلودگی‌ها، میکروب‌ها و قارچ‌ها خواهد شد. یا اینکه با جذب و تجمع پس آب‌ها سبب ایجاد بوی نامطبوع در سرویس بهداشتی می‌شود.

نمایندگی فروش محصولات سینا چینی ملارد

چینی‌هایی با ضریب جذب آب کمتر از یک اصولا محکمتر و بادوام هستند. به این نوع چینی، چینی زجاجی نیز می‌گویند.

دسته دیگر که چینی نیمه زجاجی نام دارند ضریب جذب آب بیشتری دارند. این ضریب جذب آب بسته به کیفیت ساخت چینی می‌تواند عددی بین ۳ تا ۱۵ درصد باشد.

 

آبکاری توالت

پس از توجه به جنس بدنه، آبکاری یا لعاب سنگ توالت اهمیت پیدا می‌کند. بهتر است لعاب توالت ایرانی ضخامت مناسبی داشته باشد. اگر لعاب مناسب نباشد استحکام سنگ توالت کاهش یافته، ظاهری مات و نامناسب پیدا می‌کند. به علاوه مقاومت آبکاری با ضخامت کم در برابر شستشو و آب بسیار پایین است.

 

طراحی توالت

آخرین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید. طراحی توالت است. طراحی آرگونومیک توالت ایرانی سبب می‌شود فشار وارده به کمر، زانوها و مچ پا در بیماران به شدت کاهش پیدا کند.

به علاوه ابعاد و اندازه کاسه توالت نیز اهمیت دارد. شما باید با توجه به اندازه سرویس بهداشتی خود و در نظر گرفتن سایر تجهیزات سرویس بهداشتی، توالت ایرانی با سایز مناسب خریداری کنید تا هم نصب راحتتری داشته باشد و هم هنگام استفاده از سرویس بهداشتی راحت باشید.

 

انواع توالت ایرانی

توالت ایرانی نیز انواع مختلفی دارد که می‌توانید بسته به نیازتان یکی از مدل‌ها را انتخاب کنید.

نمایندگی سینا چینی در تهران

۱. توالت ایرانی ریم بسته یا آبریز بسته

از مدرن‌ترین توالت‌های ایرانی نوع ریم بسته یا (closed Rim ) است. در این مدل کانال آبریز یا همان ریم، بسته است. ولی در طول کانال سوارخ‌های ریزی با فاصله‌های یکسان و مناسب وجود دارد. پس از ورود آب و جریان یافتن آن در کانال، آب به صورت آبشاری و به صورت یکنواخت در توالت پخش شده و سطح کاسه توالت را به خوبی می‌شوید.

نمایندگی فروش محصولات سینا چینی البرز

سیستم ریم بسته باعث می‌شود آب به صورت یکنواخت در تمامی توالت پخش شده و تمام قسمت‌های آن به خوبی شسته شود. در این حالت از تجمع فضولات، آلودگی‌ها و حشرات نیز جلوگیری می‌شود.

 

۲. توالت ایرانی ریم باز یا آبریز باز

این مدل نسبت به ریم بسته ساده‌تر بوده و بیشتر در توالت‌های قدیمی‌تر دیده می‌شود. در توالت ایرانی ریم باز (Open Rim ) کانال فاقد سوارخ‌های ریز و منظم است. در عوض کانال باز بوده و هنگام ورود آّب به کانال از دو طرف و با شدت نسبتا زیادی وارد کاسه توالت شده و آن را شستشو می‌دهد.

نمایندگی سینا چینی شهریار

۳. توالت ایرانی طبی

توالت‌های زمینی طبی تمامی ویژگی‌ها و محاسن سایر توالت‌ها را دارند. با این تفاوت که به صورت آرگونومیک و در بالاترین حد سازگاری با بدن انسان طراحی شده‌اند و همین موضوع باعث می‌شود کمترین فشار به اجزای بدن مانند پا و کمر و … وارد شود.

در توالت‌های طبی شیبی ملایم و محاسبه شده ایجاد شده که باعث می‌شود هنگام چمباتمه زدن وزن فرد به جلو انداخته شود و همین حالت فشار را از روی ستون فقرات و پاها برمی‌دارد.

توالت‌های طبی بهداشتی تر نیز هستند زیرا به علت فرم خاصشان بدن کمترین تماس را با محیط توالت دارد.

 

نکات مهم در نصب توالت ایرانی

  • برای نصب توالت زمینی باید به نکات زیر توجه کنید:
  • سطح سنگ توالت باید با سطح توالت یا بهتر است بگوییم کاشی و سرامیک کف توالت تراز باشد.
  • محور طولی سنگ نباید به سمت قبله باشد.
  • اطراف سنگ توالت به اندازه کافی با دیوار فاصله داشته باشد تا هنگام نصب و تعمیر کار راحت شود. این فاصله باید حداقل ۳۰ سانتی متر باشد.

نمایندگی سینا چینی ملارد

  • سطح زیر سنگ توالت بخصوص لوله‌ها باید به خوبی عایق کاری شوند.
  • زیر سنگ توالت را با مصالح نرمی نظیر شن و ماسه پر کنید تا در هنگام نصب سنگ توالت نشکند و نصب نیز راحتتر باشد.

خدمات پس از فروش سینا چینی اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین سینا چینی را دارید می توانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات سیناچینی

پیام بگذارید

X