بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی سیماران

نمایندگی سیماران در شهریار

نمایندگی سیماران در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ( در صورت خرید از فروشگاه ) محصولات سیماران در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

سیماران

شركت صنايع الكترونيك سيماران در سال 1350 تاسيس گرديد . اين شركت پس از دريافت پروانه توليد از وزارت صنايع ، اخذ چندين نمايندگي انحصاري از كشورهاي اروپايي و سرمايه گذاري مشترك با آنان ، فعاليت خود را در جهت انتقال تكنولوژي و هر چه كامل تر شدن توليدات و خدمات پروژه هاي خود آغاز نمود . شركت صنايع الكترونيك سيماران اكنون به عنوان اولين توليد كننده لوازم آنتن مركزي ، دزدگير اماكن ، درب بازكن صوتي و تصويري ، يو پي اس ، در ب هاي اتوماتيك ، سيستم هاي اعلام حريق و دوربين هاي مدار بسته، مي باشد كه با در اختيار داشتن بيش از 20.000 متر سالن توليد ، مهندسين مجرب و ماشين آلات مدرن و تجهيزات پيشرفته تست و كنترل كيفيت همواره سعي در نوآوري و ارائه محصولات جديد و قابل رقابت با انواع مشابه خارجي داشته است .

نمایندگی سیماران در ملارد

در سالهای اخیر با توجه به نیاز بازار و مصرف کنندگان محترم، شرکت صنایع الکترونیک سیماران با توسعه ماشین آلات و دستگاههای صنعتی و همچنین با بکارگیری مهندسین مجرب ،توانسته است پا به عرصه های جدیدی چون ، لوازم خانگی ، سیستم های مبتنی بر RFID،سیستم های هوشمندسازی ساختمان ،لامپ و تجهیزات روشنایی نهاده است.

 

فوژان فراز

شرکت صنایع الکترونیکی فوژان فراز در سال 1366 تاسیس گردید و جهت تولید محصولات الکترونیکی فعالیت خود را آغاز نمود و اکنون در زمینه سیستمهای درب بازکن صوتی و تصویری ،سیستمهای امنیتی ،سیستمهای ارتباط داخلی ،آلارم و اعلام حریق در حال فعالیت میباشد ، این شرکت با مساحت حدود 20000 متر مربع ، مهندسان مجرب ،ماشین آلات مدرن وتجهیزات تست و کنترل کیفیت پیشرفته همواره در تلاش به منظور ارائه محصولات جدید و ایجاد نوآوری بوده است.

نمایندگی سیماران البرز

انواع آیفون تصویری های سیماران

 

شرکت سیماران یکی از کمپانی های  پیشگام در ساخت آیفون تصویری سری جدید در ایران است. سری جدید محصولات سیماران دارای صفحه نمایش با کیفیت، مانیتورهای تمام لمسی و یا دکمه لمسی با حافظه داخلی و خارجی و همچنین در برخی موارد ارتباط داخلی می باشد. یکی از قابلیت های ویژه آیفون تصویری سیماران استفاده از محصولات این شرکت در ساختمانهای کوچک و همچنین در پروژه های بزرگ می باشد.

 

انواع آیفون تصویری های سیماران

شرکت سیماران یکی از کمپانی های  پیشگام در ساخت آیفون تصویری سری جدید در ایران است. سری جدید محصولات سیماران دارای صفحه نمایش با کیفیت، مانیتورهای تمام لمسی و یا دکمه لمسی با حافظه داخلی و خارجی و همچنین در برخی موارد ارتباط داخلی می باشد. یکی از قابلیت های ویژه آیفون تصویری سیماران استفاده از محصولات این شرکت در ساختمانهای کوچک و همچنین در پروژه های بزرگ می باشد.

نمایندگی فروش محصولات سیماران شهریار

قیمت محصولات سیماران

قیمت آیفون های تصویری سیماران بصورتی است که خریداران با توجه به قدرت مالی خود می توانند انواع مختلفی از انتخاب ها را داشته باشند ، مانیتور آیفون تصویری با حافظه (جهت ذخیره سازی عکس و فیلم از شخص پشت درب) و یا بدون حافظه ، پشتیبانی ارتباط بین واحدها، دکمه های لمسی و صفحه نمایش لمسی و پشتبانی از WiFi جهت اتصال آیفون های تصویری به تلفن همراه و مکالمه تصویری با شخص پشت درب و قابلیت بازکردن جک درب پارکینگ همگی آپشن هایی هستند که دست خریدران را در خرید خود بازنگه میدارد.

 

شرکت سیماران

شرکت صنایع الکترونیک آیفون تصویری سیماران در سال 1350 تاسیس گردید .

این شرکت پس از دریافت پروانه تولید از وزارت صنایع ، اخذ چندین نمایندگی انحصاری از کشورهای اروپایی و سرمایه گذاری مشترک با آنان ، فعالیت خود را در جهت انتقال تکنولوژی و هر چه کامل تر شدن تولیدات و خدمات پروژه های خود آغاز نمود .

نمایندگی سیماران فردیس

شاید به جرات بتوان سیماران را نمونه یک برند تجاری موفق در ساخت آیفون تصویری دانست. این شرکت که ابتدا در ساخت محصولات خود از آیفون تصویری کوماکس الگوبرداری می کرد، اکنون با تکیه بر مهندسین طراح خود توانسته است محصولات آیفون تصویری منحصر به خود را تولید نماید. تنوع این آیفون ها به عدد قابل توجهی رسیده که می تواند به راحتی نیاز های تمامی مشتریان خود در هر زمینه را بر طرف کند. در ادامه مطلب به معرفی پر فروش ترین آیفون تصویری سیماران و ویژگی های خاص آن ها می پردازیم:

 

مانیتور 3.5 اینچ بدون حافظه سیماران

نمایندگی سیماران در شهریار

نمایندگی سیماران ملارد

مانیتور آیفون تصویری سیماران مدل HS-35FL با صفحه نمایش 3.5 اینچ رنگی TFT و طراحی زیبا و فوق العاده باریک به بازار عرضه می شود. این مانیتور تصویر شفافی دارد که با استفاده از  LCD رنگی 3/5 اینچ ساخت کره برای کاربر نمایش داده می شود. قابلیت نصب گوشی صوتی با مانیتور موازی، بدون حافظه تصویری و ابعاد : 31 (ضخامت) * 193 (ارتفاع) * 190 (طول) میلی متر، از دیگر ویژگی های این مانیتور ارزان قیمت است.

آیفون تصویری سیماران ۴.۳ اینچ بدون حافظه

نمایندگی سیماران در شهریار

نمایندگی فروش محصولات سیماران ملارد و شهریار

  • صفحه نمایش ۴٫۳ اینچ LCD TFT
  • بدون حافظه
  • تنظیم صدای زنگ
  • تکنولوژی نور پس زمینه
  • منوی OSD تنظیمات

مانیتور آیفون تصویری Simaran مدل HS-43FL، با نمایشگر 4.3 اینچ و امکان برقراری ارتباط داخل واحد به بازار عرضه می شود. تصویر شفاف با استفاده از  LCD رنگی 4.3 اینچ ساخت کره، طراحی زیبا و فوق العاده باریک، قابلیت نصب گوشی صوتی با مانیتور موازی، بسته بندی شکیل و بدون حافظه، از دیگر ویژگی های این مانیتور درب باز کن به شمار می رود. به صورت روکار نصب می شود و سفید رنگ است.

 

آیفون تصویری سیماران ۴.۳ اینچ کلید لمسی با حافظه

نمایندگی سیماران در شهریار

نمایندگی سیماران تهران

  • نمایشگر رنگی 4.3 اینچی LCD TFT
  • نور پس زمینه LED و منوی تظیمات OSD
  • باز کردن جک درب پارکینگ و اتصال به دو پنل
  • دارای حافظه برای ذخیره سازی 200 عکس
  • دارای 13 ملودی برای زنگ پنل

مانیتور ۴٫۳ اینچی سیماران که دارای کلید های لمسی هست یکی از شیک ترین تولیدات سیماران است ، این محصول در سه مدل تولید شده است که هر سه از نظر ظاهر کاملا مشابه هستند و فقط در امکانات با هم متفاوت هستند مدل اولیه این محصول فقط قابلیت حافظه داخلی ، و باز کردن درب پارکینگ را دارد اما در سری بعدی امکان ضبط فیلم و همچنین منوی رنگ به همراه ارتباط داخلی به آن اضافه شده است. در سری سوم این مانیتور های امکان ارتباط آیفون تصویری اط زریق اینترنت با تلفن همراه نیز اضافه شده است که بسیار جذاب است و شما می توانید در هر کجای جهان آیفون تصویری خود را کنترل نمایید.

 

آیفون تصویری سیماران ۷ اینچ کلید لمسی با حافظه

نمایندگی سیماران در شهریار

  • صفحه نمایش 7 اینچی و لمسی
  • پشتیبانی از اتصال به 2 پنل و خروجی درب بازکن دوم
  • مجهز به حافظه داخلی برای ذخیره سازی 100 عکس
  • پشتیبانی از حافظه جانبی مانند Micro-SD
  • برقراری ارتباط با تمامی واحد ها و یک واحد نگهبانی

 

جک درب پارکینگ سیماران

نمایندگی سیماران در شهریار

شرکت سیماران یکی از بزرگترین برندهای تولید کننده انواع جک پارکینگی و موتورهای ریلی درب اتوماتیک پارکینگ می باشد. این شرکت که جزو پیشگامان تولید در این بخش می باشد با حدود نیم قرن تجربه در زمینه ی تولید و عرضه ی سیستم های حفاظتی همیشه سعی در طراحی و ارائه ی محصولات با کیفیت و ادغام دانش و خلاقیت در تولید داشته است.

نمایندگی سیماران اندیشه و ملارد

شاید بتوان نقطه عطف شرکت سیماران در محصولاتش را اطمینان بالا از کیفیت و ماندگاری بالای آن دانست که همین نکته دلیلی بر جلب رضایت مشتریان به این برند داخلی می باشد.

 

تنوع محصولات جک درب پارکینگ سیماران

در ابتدا گفتنی است که کمپانی سیماران تمرکز خود را بر روی رفع نیاز کاربران مصرف کننده قرار داد و از این رو همگام با تکنولوژی روز دنیا تنوع را در تولید جک پارکینگی خود سرلوحه ی کار خود قرار داد.

محصولات جک دو لنگه پارکینگی سیماران در دو مدل تمام ایرانی و محصولاتی با مشارکت پروتکو ایتالیا تولید شده است که در ادامه به طور خلاصه آنها را بررسی می کنیم. سیماران چند نمونه موتور ریلی نیز تولید کرده که به موتور های ساخت ایتالیا تجهیز شده است امروزه سیماران جک پارکینگی خود را در مدل فراز سری P  و S و همچنین جک فراز ریلی خود را مورد استقبال مشتریان مصرف کننده می بیند.

 

جک های پارکینگی اقتصادی سیماران

شرکت سیماران ابتدا محصولات خود را در زمینه جک درب پارکینگ با موتور پروتکو ایتالیا به بازار عرضه می کرد و توانست تا از این موضوع رضایت مشتریان مصرف کننده را نیز بدست آورد.

با گذشت زمان و با تجربه تر شدن تیم تحقیق و توسعه کمپانی سیماران و پی بردن به نکات ضعف و قوت جک های پارکینگی دیگر، این جک پارکینگی ایرانی توانست تا با بومی سازی تمامی قطعات خود روانه بازار شود. البته جک فراز سیماران در سری S از یک خلاص کن سوییچی استفاده کرد که نسبت به جک های با خلاص کن آلنی دارای امنیت بالاتری می باشد و به نوعی برگرفته از کشور ایتالیا که خود زادگاه جک پارکینگی در دنیا می باشد، است.

نمایندگی سیماران کرج

باید اشاره داشت که تفاوت هایی بین دو مدل درب اتوماتیک فراز سیماران مدل 4S و جک پارکینگی سیماران مدل 6S می باشد . مهمترین تفاوت این دو این است که فراز 4S برای درب هایی با طول هر لنگه 2.5 متر و وزن 350 کیلو مناسب است و جک پارکینگی فراز S6 برای درب هایی با طول 4 متر و وزن 250 کیلوگرم در بیشترین طول مناسب است. به طور کلی باید اشاره داشت که این محصولات  برای به کار رفتن در اماکن تجاری، اداری، مسکونی با تردد متوسط مناسب هستند.

در سال 1400 سیماران از محصول جدید خود پرده برداشت که نام آن جک سیماران فراز 4L است و همه ی تغییرات آن به نسبت مدل 4S به محل قرار گیری موتور خلاصه می شود که بجای قرار گیری در پایین در بالای محصول قرار گرفته و این جک را بیش از گذشته شبیه محصول لیدر پروتکو ایتالیا نموده است. با اینکه این محصول بسیار جدید است اما به نظر از کیفیت بالایی برخوردار است و به راحتی جوابگوی کارکرد معمول هر ساختمانی است.

نمایندگی فروش محصولات سیماران البرز

از نکات مشترک بین جک درب پارکینگ سیماران مدل 4S و جک پارکینگی سیماران مدل 4L می توان به استفاده این دو مورد از مدار فرمان Q70 اشاره کرد. این مدار فرمان که به تازگی جایگزین مدار فرمان Q60 پروتکو شده است دارای مزیت های بیش تری است که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • عدم نیاز به کارت قفل برقی برای اتصال به قفل برقی
  • زمان جداگانه باز و بسته شدن به صورت مجزا برای هر جک
  • قابلیت فست کلوز
  • تایم گذر پیاده یا نفر رو

 

جک های پارکینگی 24 ولت سیماران

کمپانی سیماران برای پیش رفتن با تکنولوژی روز دنیا و همچنین برطرف کردن نیاز کاربران خود به فکر تولید یک جک پارکینگی افتاد تا در صورت عدم وجود برق نیز این جک پارکینگی ایرانی بتواند کارایی خود را بدون هیچ خللی انجام دهد. در واقع جک فراز سیماران مدل P24 به یک باتری پشتیبان و یک کیت شارژ مجهز شده که با ولتاژ 24 ولت کار می کند و در مواقع قطع برق نیز می تواند کار خود را همچنان ادامه دهد. این جک پارکینگی را می توان برای اماکن مسکونی با تردد 15 بار در ساعت استفاده کرد و تنها تفاوت آن با جک های سیماران سری P که با ولتاژ 220 ولت کار می کنند در تابلو مدار فرمان آن هاست ولی از نظر شکل ظاهری و ساختار کاملا مشابه هم هستند.

نمایندگی سیماران ملارد

البته جک های پارکینگی 24 ولت به علت ساختار موتوری که دارند با کارکرد  بالا حرارتشان بالا نمی رود و در نتیجه سیستم قطع کن اضطراریشان عمل نمی کند. با توجه به این شرایط جک سیماران فراز P4 24V بسیار مناسب آب هوای گرمسیری، مخصوصا جنوب ایران می باشد.

 

موتور های ریلی پارکینگ سیماران

نمایندگی سیماران در شهریار

یکی از معدود کمپانی هایی که جک درب پارکینگ ایرانی با مکانیزم ریلی را به بازار عرضه کرد، شرکت سیماران بود. موتور های ریلی تولیدی سیماران با مکانیزم الکترومکانیکی کار می کنند و همواره با موتور گیربکس نرم و بی صدای خود رضایت مشتریان از عملکرد خود را به ارمغان آوردند. در واقع کاربران وقتی از جک های ریلی استفاده می کنند که یا مکان مورد نظر آن ها برای نصب جک پارکینگی دارای تردد بالایی باشد و یا فضای کافی برای گردش بازو جک حول لولا در مجاورت درب پارکینگ وجود نداشته باشد. موتور های ریلی سیماران در قدرت های مختلف و متنوع مناسب اماکن تردد بالا یا متوسط به بازار عرضه شده اند، که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

 

  • موتور درب ریلی سیماران مدل P500 (مناسب درب هایی با وزن هر لنگه تا 500 کیلوگرم)
  • موتور ریلی فراز سیماران مدل P800 (مناسب درب هایی با وزن هر لنگه تا 800 کیلوگرم)
  • موتور ریلی فراز سیماران مدل P1500 (مناسب درب هایی با وزن هر لنگه تا 1.5 تن)
  • موتور ریلی سیماران مدل P1800 (مناسب درب هایی با وزن هر لنگه تا 1.8 تن)

خدمات پس از فروش محصولات سیماران شهریار

گفتنی است که مدار کنترل موتور های ریلی سیماران از جک ایتالیایی پروتکو الهام گرفته شده و از مدل Q60 می باشد. این مدار کنترل که با ولتاژ برق شهری کار می کند و دارای ورودی میکروسوییچ نیز می باشد، قادر به تنظیم زمان دوم برای موتور به صورت ثانیه ای است. در واقع با خرید موتور ریلی سیماران به طور کلی از یک محصول با ویژگی های زیر بهره خواهید برد:

 

  • قابلیت اتصال به گیت کنترل تردد
  • قابلیت اتصال به دستگاه تگ خوان یا پلاک خوان
  • سطح ایمنی بالا بدون استفاده از قفل برقی
  • قابلیت کارکرد در شرایط آب و هوایی سخت (منفی 10 درجه تا مثبت 50 درجه)
  • مناسب برای انواع اماکن تجاری، اداری، کارگاهی

فروش جک درب پارکینگ سیماران شهریار

همانطور که عنوان شد جک درب پارکینگ سیماران به دلیل تنوع محصولات و البته قیمت مناسب سالهاست که در بازار فروش مورد توجه قرار گرفته است. در واقع می توان گفت که کمپانی سیماران فاکتور های موثر برای فروش یک محصول را به خوبی شناسایی کرده و آن ها در راستای کسب رضایت مشتریان مصرف کننده هدفمند کرده است. در واقع اگر بخواهیم نگاهی کلی و اجمالی به این فاکتور ها داشته باشیم، می توانیم از موارد زیر به عنوان محبوبیت سیماران تا به امروز یاد کنیم:

 

  • کیفیت بالای محصولات
  • گارانتی و خدمات پس از فروش سطح بالا
  • نصب آسان
  • قیمت مناسب
  • تنوع محصولات با توجه به نیاز کاربران

 

خدمات پس از فروش و گارانتی جک سیماران ملارد

گارانتی و خدمات پس از فروش، یکی از مهمترین نکاتی است که در زمان خرید محصول باید به آن توجه نمود، این خدمات معمولا در برندهای مختلف جک پارکینگی متفاوت می باشند. شرکت سیماران نیز خدمات جامع و کاملی را برای جک فراز سیماران ارائه نموده است.

این شرکت تمامی جک های فراز را با 30 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش به بازار عرضه نموده که این خدمات در محل و بدون دریافت هزینه صورت می پذیرد. همچنین تاریخ شروع خدمات پس از فروش سیماران نیز از زمان درج شده در فاکتور فروش نمایندگی ها و فروشگاه های مجاز می باشد. لطفا در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ی خرید و قیمت جک فراز سیماران با کارشناسان بخش فروش دی سی ای کالا تماس حاصل بفرمایید.

خدمات پس از فروش محصولات سیماران اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز،چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات سیماران را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات سیماران

پیام بگذارید

X