بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی سرزیت (هنکل)

نمایندگی سرزیت در شهریار

نمایندگی چسب سرزیت در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان،حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب،نمایندگی فروش محصولات برند سرزیت(هنکل) در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

 

چسب کاشی سرزیت(هنکل)

یکی از برندهای معتبر دنیا در این زمینه، چسب هنکل است که با تولید انواع متقاوتی از چسب‌ها با کاربردهای متفاوت، نیاز مبرم و ضروری بشر را پوشش داده است و در کنار کیفیت و سرعت عمل، زیبایی خاصی نیز بنا به تمیز بودن حین کار به کاشی و سرامیک کاری‌ها بخشیده است. همچنین چسب کاشی هنکل شرایطی را فراهم کرده است که کاشی کاران به راحتی بتوانند حواشی و طرح‌های خاص را اجرایی کنند و زیبایی داخلی و خارجی ساختمان را چند برابر نمایند.

شرکت هنکل یک شرکت قدیمی و معتبریست که در سال 1876 در کشور آلمان شهر دوسلدورف تاسیس شد و با به کاربردن بهترین مواد شیمیایی توانسته مقاوم ترین چسب هنکل مانند چسب ساختمانی هنکل ، چسب پی وی سی هنکل ، چسب 123 هنکل را تولید و عرضه بازار کند .

نمایندگی سرزیت در ملارد

شرکت هنکل آلمان ، دارای 330 نمایندگی در 75 کشور دنیا می باشد و حدود سه هزار نفر برای تولید جدیدترین محصول هنکل با کیفیت بهتر در تلاش هستند ومی توان گفت شرکت هنکل یکی از با سابقه ترین شرکت آلمانی در ایران محسوب می شود .

چسب کاشی هنکل یک متریال نسبتاً جدید است که برای متصل کردن کاشی‌ها و سرامیک‌ها و همچنین ایجاد استحکام در کاشی و سرامیک کاری استفاده می‌شود. چسب هنکل به صورت آماده و در کیسه‌هایی با وزن‌های متفاوت در انواع مختلف به بازار عرضه می‌شود.

کابردهای چسب سرزیت(هنکل)

اغلب در میان ساختمان سازان این سؤال مطرح می‌شود که از چسب کاشی هنکل برای چه موارد دیگری غیر از کاشی و سرامیک می‌توان استفاده کرد. باید در پاسخ به این سؤال بگویم از آنجایی که کیفیت، قدرت چسبندگی و کشش و همچنین دوام چسب هنکل بالا می‌باشد؛ اغلب در مواردی غیر از اتصال کاشی و یا سرامیک به کف یا دیوار نیز کاربرد دارد.

اتصال کاشی، سنگ، سرامیک و غیره در حمام، استخرها، سقف و یا دیوار تفاوتی نخواهد داشت. چسب هنکل به گونه‌ای تولید شده است که انعطاف بالایی دارد و در مقابل مواد شوینده و آب مقاوم می‌باشد.

نمایندگی سرزیت اندیشه

در حالت کلی از جمله این کاربردهای چسب کاشی هنکل می‌توان به این موارد اشاره داشت:

  • اتصال و چسبندگی سنک طبیعی و مصنوعی
  • آجر و سنگ‌های آنتیک
  • کاشی‌های قدیمی
  • سنگ موزاییک
  • نصب قطعات عایق صوتی
  • کاشی‌های کف، دیوار و یا سقف
  • کاشی‌ها و موزاییک‌های شیشه‌ایی
  • و سنگ نما

انواع چسب سرزیت(هنکل)

 

نمایندگی سرزیت در شهریار

  • چسب خمیری:

چسب خمیری از آنجایی که بسیار استفاده کردن از آن ساده و راحت می‌باشد و عملکرد، مقاومت و کشش بالایی را دارد بسیار مورد توجه کاشی و سرامیک کاران می‌باشد. چسب خمیری هنکل بسیار مقرون به صرفه بوده و وزن بسیار کمی دارد. همچنین قدرت انعطاف و کشسانی بالا از جمله مواردی است که بر پذیرش آن در دنیای ساختمان سازی جدید اثر گذار بوده است.

  • چسب پودر :

چسب پودری هنکل بر خلاف چسب خمیری، باید در آب مخلوط شود و سپس مورد استفاده قرار گیرد. این چسب جهت کاشی کاری، سنگ کاری، سرامیک کاری، نصب قطعات عایق صوتی وغیره بر روی دیوار و کف مورد استفاده قرار می‌گیرد. قدرت چسبندگی بالا و انعطاف این چسب به هنگام کار، باعث شده است که بسیار مورد توجه ساختمان سازان و پیمان کاران باشد. در میان انواع چسب، چسب پودری 17cm هنکل مورد توجه بازار بوده و از جمله چسب‌های پر فروش شرکت هنکل می‌باشد.

نمایندگی چسب سرزیت شهریار

  • پودر بندکشی:

این پودر مخلوطی از سیمان، پر کننده‌های معدنی و پلیمرهای اصلاح شده است. پودر بندکشی هنکل از جمله پودرهای معروف بازار جهت بند کشی می‌باشد. این پودر بند کشی به گونه‌ای است که در مقابل مواد شوینده و آب بسیار مقاوم می‌باشد. راحتی کار با چسب هنکل و داوم بالای چسب باعث شده است که مورد توجه ساختمان سازان و کاشی کاران باشد محبوبیت خاصی در بازار را برای خود داشته باشد.

  • چسب پی وی سی تانگیت:

چسب پی وی سی تانگیت ، یکی از پر فروش ترین چسب های حلال در بازار است و می توان گفت pvc   به عنوان یک ماده  پر ارزش صنعت پتروشیمی جهان به نام پلی ونیل کلراید می باشد و این ماده پلاستیکی به دلیل این که کاربرد بسیاری در صنعت دارد حجم زیادی از تولید را به خود اختصاص داده و تقریبا به میزان 50 درصد این تولید در صنعت ساختمان به کار گرفته می شود .

نمایندگی سرزیت فردیس

چسب pvc  همانطور که گفته شد ، یکی از چسب های حلالی است که از ترکیب دو نوع ماده شیمیایی به دست می آید یکی قسمت چسب دار و دومی قسمت حلال چسب می باشد . در چسب پی وسی ، حلال پس از گذشت زمان تبخیر شده و در آخر ماده چسب دار بر روی محل اتصال داده شده باقی می ماند و باعث می شود اتصال محکمی روی سطح ایجاد شود .

کاربرد چسب pvc تانگیت

از چسب پی وی سی برای چسباندن همه سطوح پی وی سی به یکدیگر می توان استفاده نمود اما بیشترین کاربردی که این نوع چسب دارد برای اتصال لوله های آب و فاضلاب ، پروفیل ها و تاسیسات ساختمانی و شهری استفاده می شود .

ویژگی مثبت چسب پی وی سی تانگیت

چسب pvc  تانگیت هنکل ، چسبندگی فوق العاده قوی دارد و پر کنندگی مناسبی برای لوله هایی که نشتی دارند می باشد . شفافیت و یکنواختی ماده چسب و نداشتن حالت ژله ای از ویژگی های مثبت و مهم این نوع چسب پی وی سی است . همچنین برای افزایش قدرت پر کنندگی از یک مواد شیمیایی که جز ترکیبات اروماتیک و مشتقات بنزن است به کار گرفته می شود که سمی است و ممکن است به بدن انسان صدمه های جدی وارد کند بنابراین یک چسب خوب نباید ماده تولوئن داشته باشد .

فروش محصولات سرزیت (هنکل) ملارد

داشتن استاندارد معتبر برای یک چسب بسیار حائز اهمیت است ، چسب pvc  تانگیت نیز دارای استاندارد معتبراست بنابراین یکی از روش های مطمئن از کیفیت یک برند چسب pvc  دارا بودن استاندارد می باشد .

  • چسب 123 پاتکس:

چسب 123 پاتکس ، یکی دیگر از محصولات پر فروش ساخته شده توسط شرکت هنکل است که بر پایه سیانو آکریلات ساخته شده و برای سطوح صاف بیشترین چسبندگی را دارد ، چسب پاتکس قدرت چسبندگی فوق العاده بالایی دارد و در کم ترین زمان ممکن خشک می شود . از چسب پاتکس 123 ، برای چسباندن قطعات چرمی ، پلاستیک ، چوب و فلز نیز استفاده می شود .

نمایندگی سرزیت البرز

چسب پاتکس نیز انواع مختلف دیگری مانند چسب همه کاره دارد این چسب یک جزیی بوده و بر پایه کلروپرن ساخته شده و می توان انواع چوب ، لاستیک ، چرم ، پی وی سی و … را به هم بچسباند .  همچنین برای درزگیری شیارها و جلوگیری از نفوذ رطوبت بر روی سطوح چوبی و هر سطح جامد دیگر استفاده می شود . لازم به ذکر است چسب همه کاره پاتکس در برابر آب ،  نفت ، موادهای اسیدی و حرارت دوام و مقاومت بسیار زیادی دارد و این یکی از ویژگی های مهم چسب پاتکس است .

  • چسب فوم سیستا:

اسپری فوم پلی یورتان سیستا یک نوع چسب با کیفیتی است که ضد رطوبت بوده و به عنوان درزگیر و پر کردن حفره ها استفاده می شود . این نوع اسپری فوم سیستا به صورت تک جزئی بوده و بسته بندی آن در یک قوطی فلزی که به شکل تفنگی و شلنگی ساخته شده می باشد . از مزایای این چسب فوم سیستا پر کننده انواع شکاف و درزهای ساختمان ، عایق رطوبت ، عایق صدا ، عایق گرما ، کاهش اتلاف انرژی ، قابل رنگ آمیزی ، و…. نام برد .

کاربرد اسپری فوم پلی یورتان سیستا

پر کردن انواع شکاف و درزهای ساختمانی ، عایق بندی داکت های برق و لوله های آب ، ترمیم کردن شکسته شدن لوله ها

در گذشته از طریق ملاتی که با سیمان درست می شد کاشی ، سرامیک و سنگ ها را نصب می کردند که کار بسیار سخت و دشواری بود چرا که زمان بسیار زیادی از نصاب گرفته میشد و در صورت استفاده از حاشیه و طرح های خاص ، نصاب را با مشکل مواجه می نمود . شرکت هنکل توانسته با کیفیت ترین چسب های پودری و خمیری ساختمانی را تولید کند که می تواند با کم ترین اتلاف وقت ، کاشی و سرامیک را به هم بچسباند . همانطور که گفته شد چسب های ساختمانی دو نوع هستند چسب پودری و چسب خمیری که به هر کدام به صورت جداگانه  توضیحاتی خواهیم داد .

  • چسب کاشی خمیری:

علت محبوبیت چسب های کاشی خمیری در صنعت ساختمان را می توان سرعت عملکرد اجرایی ، کمتر بودن وزن مصالح و همچنین مقرون به صرفه بودن آن دانست . چسب های خمیری که توسط توسط شرکت هنکل تولید شده می توان چسب کاشی خمیری cm 125 سرزیت ، چسب کف پوش پی وی سی سرزیت نام برد که ویژگی و کاربرد های بسیاری در نصب کاشی و سرامیک دارند .

نمایندگی سرزیت در شهریار

چسب کاشی هنکل یکی از بهترین چسب های بازار است که تحت نظر شرکت هنکل آلمان تولید می شود و چسبندگی بیشتری نسبت به محصولات مشابه خود داشته بنابراین خرید چسب کاشی و سرامیک هنکل انتخاب بسیار مناسبی می باشد همانطور که گفته شد یکی از این نوع چسب ها ، چسب خمیری هنکل cm 125  سرزیت است ، که برای نصب انواع کاشی و سرامیک ، سنگ های مصنوعی ، موزاییک های شیشه ای در ابعاد کوچک و برای استفاده در فضای داخلی ساختمان استفاده می شود .

نمایندگی سرزیت شهریار

از دیگر کاربردهای چسب سرامیک Henkel ceresit cm 125 برای نصب کاشی های دیوار است زیرا  بدون اضافه نمودن آب می توان به راحتی از آن استفاده نمود همچنین حجم داخلی مقرون به صرفه ای داردجرا که  با سطل 12 کیلوییش می تواند مساحتی به ابعاد 3 تا 6 متر و ضخامت 2 تا 3 میلیمتر را پوشش دهد . چسب خمیری Henkel CM 125  ، باید در دمای مناسب +5 تا +35 درجه سانتی گراد در محل خشک نگهداری شود .

  • چسب کف پوش pvc k188 ceresit :

چسب کف پوش پی وی سی k188  هنکل سرزیت ، از دیگر چسب های خمیری با کیفیت تولید شده توسط شرکت هنکل است که بر پایه پلی اکریلات ساخته شده که برای انواع کفپوش های پی وی سی ، و موکت هایی که در قسمت پشتی با لایه پوشش داده شده اند قابل استفاده می باشد . این کفپوش خمیری هنکل بدون حلال بوده و بسیار مقرون به صرفه می باشد و در برابر صندلی های چرخ دار و سایر مبل ها دوام و مقاومت بسیار بالایی دارد و می توان گفت که کف پوش pvc ceresit  ، برای سطوحی مانند سیستم های گرمایشی زیر سطحی بسیار مناسب است باید این نکته را در نظر داشت : قبل از گیرایش کامل  ، از تماس کفپوش  با آب و نور خورشید خودداری شود .

  • چسب کاشی پودری:

چسب کاشی پودری همانطور که از اسمش مشخص است بر خلاف چسب های خمیری به صورت پودری است  و یکی از چسب های  پر فروش شرکت هنکل را می توان چسب کاشی پودری cm 9  سرزیت نام برد که در رنگ های سفید و خاکستری تولید و عرضه ی بازار می شوند . این نوع چسب پودری برای کاشی کاری دیوار و کف ، سرامیک ، سنگ مرمر و حتی برای نصب قطعات عایق صوتی به کار گرفته می شود که قدرت چسبندگی فوق العاده بالایی دارد و هر کیسه 20 کیلوگرمی آن می تواند سطحی به ابعاد 5 تا 7/5 متر مربع در ضخامت 2-3 میلیمتر را بپوشاند.

نمایندگی سرزیت ملارد و شهریار

  • پودر بندکشی:

پودر بندکشی بر پایه مخلوطی از سیمان – پر کننده های معدنی و پلیمرهای اصلاح شده است و یکی از پودرهای بندکشی معروف در بازار می تواند ، پودر بندکشی ce33 ceresit هنکل باشد که  در درزهای بین سرامیک ، کاشی ، پنل های شیشه ای و سنگ استفاده می شود . شرکت هنکل این نوع پودر بند کشی را به گونه ای ساخته که در برابر آب و موادهای شوینده دوام و مقاومت بسیار زیادی دارد و می تواند در دمای -30 تا +70 درجه سانتی گراد مقاومت داشته باشد .

  • چسب عایق دو جزیی cr166 سرزیت:

ملات آب بند دو جزئی cr166 ceresit ، توانایی تحمل لرزش و کرنش در سطح زیر کار را دارد و برای استفاده در فضای داخل و خارج ساختمان بسیار مناسب است . کاربرد این ملات آب بند هنکل می تواند به شرح ذیل باشد :

نمایندگی سرزیت در شهریار

آب بندی حوضچه های بتنی و مخازن آب آشامیدنی ، آب بندی آب نما ، حمام و سرویس های بهداشتی قبل از نصب سرامیک و سنگ ، آب بندی دیوارهای حائل و اجزاء بتنی پیش ساخته مدفون در خاک .

نمایندگی فروش چسب سرزیت اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات سرزیت (هنکل) را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات سرزیت

X