بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی سرامیک البرز

نمایندگی سرامیک البرز در شهریار

نمایندگی سرامیک البرز در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات سرامیک البرز در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

سرامیک البرز

سرامیک البرز یکی از معتبرترین مارکهای تجاری طراحی لوکس در تولید کاشی و موزائیک های لعابدار برای محیط های داخلی و خارجی می باشد. این شرکت در سال 1352 تاسیس و کارخانه آن در شهر صنعتی البرز قزوین در 130 کیلومتری تهران واقع شده است.

این شرکت کاشی و سرامیک های لعابدار مات، براق و ضد اسید خود را در ابعاد 30×60، 25×43، 20×50، 12×24، 15×45، 45×45، 30×30، 25×25، 20×20، 15×15، 10×10 سانتیمتر تولید می کند.

همچنین این شرکت انواع موزائیک های لعابدار مات، براق، ضد اسید و غیر لغزنده خود را با اشکالی مربع شکل دراندازه های 7/5×7/5، 5×5، 2/5×2/5، 1/7×1/7 سانتیمتر، اشکال مستطیل مانند در اندازه های 5×20، 5×10، 2.5×5 سانتیمتر و نیز یک شکل شش ضلعی را به قطر 3/3 سانتیمتر در بیش از75 نوع رنگ مختلف تولید می نماید.

نمایندگی سرامیک البرز در ملارد

محصولات سرامیک البرز با استفاده از تکنولوژی روز اروپا و مدرن ترین ماشین آلات مطابق با استانداردهای اروپایی تولید می گردند. بدنه پرسلانی، مقاومت در برابر سایش، یخ زدگی، اسیدها و شوکهای حرارتی برخی از مهمترین مزایای این محصولات می باشند. محصولات این شرکت برای کلیه محیطهای داخلی و خارجی مسکونی و تجاری از قبیل حمام، آشپزخانه، فضاهای ورزشی، هتل ها، استخرهای شنا، سونا، جکوزی، آب نماها، نمای ساختمانها، مکانهای شهری و غیره مناسب می باشند. درحال حاضر حجم زیادی از این تولیدات  به اروپا، آفریقا،کشورهای CIS،  کشورهای عربی، نیوزلند، استرالیا و کشورهای آمریکای جنوبی صادرمی شوند. سرامیک البرز دامنه گسترده ای از دکوراسیون و چیدمان  لوکس  را پیشنهاد می کند که برای هر محیط زندگی ایده آل بوده و بیانگر سبکی منحصربفرد است که سبک کلاسیک را با مفاهیم مدرن تعبیر نموده، مد و طرح را در هم ادغام مینماید

نمایندگی سرامیک البرز اندیشه

کارخانه کاشی و سرامیک البرز

مجموعه کاشی البرز یکی از برندهای معتبر تجاری با طراحی لوکس می باشد که در امر تولید انواع کاشی و سرامیک فعالیت دارد و مناسب انواع محیط داخلی و خارجی می باشد. کارخانه کاشی البرز در سال 1352 در شهرک صنعتی البرز قزوین تاسیس شد، که محصولات آن در ابعاد گوناگون تولید می شود. ناگفته نماند که این شرکت انواع موزائیک لعابدار مات، براق و ضد اسید با اشکال مربع و مستطیل تولید می کند که می توانید از آن در نقاط مختلف ساختمان استفاده کنید.

نمایندگی سرامیک البرز در شهریار

محصولات سرامیک البرز با استفاده از تکنولوژی روز اروپا به کمک مدرن ترین ماشین آلایت صنعتی تولید می شود، که برخی از مزایای این محصولات می توان به بدنه پرسلانی، مقاوم در برابر یخ زدگی، مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر اسیدها و شوکهای حرارتی اشاره داشت. در حال حاظر به دلیل تنوع در تولید حجم زیادی از محصولات به کشورهای مختلف جهان صادر می شود، که برای کلیه محیطهای داخلی و خارجی مسکونی و تجاری مناسب می باشند.

 

تغییرات انجام شده در سرامیک البرز

  • تدوین استراتژی بلند مدت بر پایه صادرات کاشی و سرامیک
  • پیاده سازی طرح های توسعه گوناگون هماهنگ با نیاز مشتریان
  • ایجاد و پیاده سازی ایده های نوین در صنعت کاشی و سرامیک
  • نوسازی تجهیرات تولیدی خط های تولید سرامیک با توجه به سابقه بیش از 30 ساله تولید
  • جذب نخبگان دانشگاه ها و همچنین متخصصان با تجربه صنایع گوناگون به ویژه صنعت کاشی و سرامیک

نمایندگی سرامیک البرز شهریار

محصولات شرکت کاشی البرز

کاشی و سرامیک البرز با استفاده از تکنولوژی روز اروپا و مدرن ترین ماشین آلات مطابق با استانداردهای اروپایی تولید می گردند. بدنه پرسلانی، مقاومت در برابر سایش، یخ زدگی، اسیدها و شوکهای حرارتی برخی از مهمترین مزایای این محصولات می باشند. محصولات کاشی و سرامیک این شرکت برای کلیه محیطهای داخلی و خارجی مسکونی و تجاری زیر مناسب می باشد: حمام، آشپزخانه، فضاهای ورزشی، هتل ها، استخرهای شنا، سونا، جکوزی، آب نماها، نمای ساختمانها، مکانهای شهری و غیره

درحال حاضر حجم زیادی از این تولیدات به اروپا، آفریقا، کشورهای CIS، کشورهای عربی، نیوزلند، استرالیا و کشورهای آمریکای جنوبی صادرمی شوند. کاشی البرز دامنه گسترده ای از دکوراسیون و چیدمان  لوکس را پیشنهاد می کند که برای هر محیط زندگی ایده آل بوده و بیانگر سبکی منحصر بفرد است که سبک کلاسیک را با مفاهیم مدرن تعبیر نموده، مد و طرح را در هم ادغام مینماید.

نمایندگی کاشی البرز اندیشه

اهداف بلند مدت شرکت البرز

  • تدوین استراتژی بلند مدت بر پایه صادرات کاشی و سرامیک
  • پیاده سازی طرح های توسعه گوناگون هماهنگ با نیاز مشتریان
  • ایجاد و پیاده سازی ایده های نوین در صنعت کاشی و سرامیک
  • نوسازی تجهیرات تولیدی خط های تولید سرامیک با توجه به سابقه بیش از ۳۰ ساله تولید
  • جذب نخبگان دانشگاه ها و همچنین متخصصان با تجربه صنایع گوناگون به ویژه صنعت کاشی و سرامیک

 

استانداردهای کاشی البرز

نمایندگی سرامیک البرز در شهریار

تمامی محصولات شرکت کاشی و سرامیک البرز دارای گواهینامه استاندارد محصول از سازمان ملی استاندارد ایران می باشند. همچنین گواهی نامه نظام تضمین کیفیت کاشی البرز بر اساس استانداردهای کیفیت ISO9001:2000 با توجه به اینکه تامین نیازهای مشتریان و ذینفعان سرلوحه فعالیت های شرکت کاشی البرز می باشد برای مدیریت مناسب کیفیت در تمامی فرآیندها، این شرکت نظام مدیریت کیفیت خود را بر اساس استاندارد بین المللی نظام مدیریت کیفیت ISO9001:2008 پایه گذاری کرده و اثر بخشی آن را به طور مداوم مورد ارزیابی قرار می دهد.

نمایندگی فروش سرامیک البرز ملارد

تولیدات و خط مشی شرکت کاشی و سرامیک البرز

فعالیت شرکت کاشی البرز طراحی، تولید و فروش انواع کاشی و سرامیک مینیاتوری و انواع سرامیک غیر مینیاتوری با کیفیت قابل رقابت جهانی می باشد. از آنجا که برترین هدف ما تحصیل رضایت مندی مشتری است، برآنیم با تکیه بردانش، تجربه و تعهد کارکنان، در رسیدن به این امر بکوشیم و انجام درست امور از ابتدا، بهبود مستمر در تمامی فعالیت ها را سرلوحه کار خویش قرار دهیم. برای دست یابی به این مهم ، بر تداوم آموزش و آگاهی همکاران مصر بوده و در فضایی دوستانه، از همفکری و مشارکت این عزیزان و منسوبین به این خانواده تولیدی اعم از مشتریان، تأمین‏ کنندگان و سایر ذینفعان جهت همسویی با خواسته‏ های آنان ، بهره خواهیم برد.

ما به ارزش های انسانی معتقدیم و بر حفظ ایمنی و بهداشت پرسنل پایبند بوده، در جهت حفاظت از محیط زیست خود کوشش خواهیم نمود. نظام مدیریت کیفیت خود را بر پایه استاندارد ISO9001:2008 تدوین نموده و با رعایت قوانین و استانداردهای ملی از تمـامی همکــاران انتظار می رود که وظایف و مسئولیت های تعریف شده در نظام کیفیت را به انجام رسانیده همکاری مناسبی با نماینده مدیریت در نظام کیفیت داشته باشند.

 

سرامیک چیست؟

سرامیک در واقع‌ یک نوع کاشی‌ است که به عنوان کفپوش و یا جهت پوشش دیوار‌ها در برخی فضا‌های داخلی استفاده‌ می‌شود و به دلیل جذب پایین آب و رطوب، از مقاومت بالایی برخوردار‌ می‌باشد. ریشه واژه سرامیک از واژه یونانی به نام “Keramikos” گرفته شده است که در فرهنگ لغات فارسی به معنای “سفال گری” ترجمه شده است.

نمایندگی کاشی البرز شهریار

برای ساخت سرامیک‌ها معمولا مواد خام مانند: خاک رس، کائولینت، اکسید آلومینیوم، کاربید سیلیکون، کاربید تنگستن و موارد خالص دیگر را با آب مخلوط کرده و خمیر بدست آمده را در قالب‌‌های از پیش تعیین شده‌ می‌ریزند، سپس در دستگاه خشک‌کن‌ می‌گذارند تا مواد خشک شوند و شکل قالب را به خود گیرند، در نهایت آن‌ها را در کوره‌‌های کاشی پزی حرارت‌ می‌دهند.

همچنین اغلب سرامیک‌ها دارای یک لایه روکش لعابی‌ می‌باشند که این لعاب‌ها‌ می‌توانند ضد آب، تزئینی، براق، رنگی و … باشند. این روکش‌‌های لعابی نیز متناسب با انواع آن‌ها، ممکن است قبل از پخت بر روی قالب سرامیک خشک شده اضافه شوند و یا بعد از اتمام مرحله اول پخت بیسکوئیت اصلی، بر روی آن‌ها اضافه شده و یک بار دیگر برای حرارت دادن در داخل کوره‌ها بروند که اصطلاحا به آن پخت دوم و یا دو پخت گفته‌ می‌شود.

امروزه نوع جدیدی از سرامیک‌ها با روکش‌‌های لعابی تولید‌ می‌شوند که با توجه به تنوع رنگ و طرح‌هایشان، توانسته‌اند سهم زیادی از بازار و رضایت مردم را از آن خود کنند.

نمایندگی سرامیک البرز فردیس

موارد کاربرد سرامیک:

هنگامی که سرامیک‌ها به بازار آمدند، در مدت زمان کوتاهی تبدیل به یکی از محبوب‌ترین محصولات مورد استفاده برای پوشش دیوار و کف، در منازل شدند. اما اکثر صاحبان املاک اطلاعات دقیقی در رابطه با سرامیک و خواص آن ندارند یعنی دقیقا نمی‌دانند که چه چیزی را انتخاب کرده اند! و یا اینکه از سرامیک برای کدام قسمت ساختمان‌ می‌توانند استفاده کنند.

سرامیک‌ می‌تواند در مناطق مختلف (متناسب با هر نوع آب و هوایی)، در سراسر ساختمان مانند: دیوار راه‌رو‌ها، پارکینگ و لابی، کف ساختمان، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و … استفاده شود.

اغلب سرامیک‌هایی که برای منازل استفاده‌ می‌شوند از انواع روکش‌دار (دو پخت و یا پخت سوم)‌ می‌باشند و امروزه با افزایش محبوبیت سرامیک‌‌های روکش دار (لعابی)، صد‌ها طرح مختلف به بازار آمده است.

نمایندگی سرامیک البرز در شهریار

 مزایای استفاده از سرامیک

مصالح بسیار زیادی برای استفاده از فضا‌‌های داخلی ساختمان به عنوان دیوار‌پوش و کف‌پوش ( اعم از کاشی، سرامیک، پرسلان، موزاییک، پارکت، لمینیت، دیوار پوش‌‌های پی وی سی، کاغذ دیواری و …) وجود دارد، اما با در نظر گرفتن دانش تخصصی ساختمان‌سازی، استفاده از انواع سرامیک‌ها در دیوار یا کف فضا‌‌های داخلی به 6 دلیل زیر ، انتخاب بهتری نسبت به سایر گزینه‌ها محسوب‌ می‌شود.

نمایندگی کاشی البرز  ملارد

  1. سرامیک‌ها طول عمر بالایی دارند.

کاشی‌‌های سرامیکی در مقایسه با مواد دیگری که برای پوشش کف و دیوار استفاده‌ می‌شوند، طول عمر بسیار بالاتری دارند.

هنگامی که‌ می‌خواهید یک کفپوش برای فضای مورد نظرتان انتخاب کنید، قطعا طول عمر یک محصول، نکته مهمی است که باید به آن توجه کنید. مخصوصا اگر کفپوش را برای منزل‌تان انتخاب‌ می‌کنید و یا اگر‌ می‌خواهید در آن محیط از یک حیوان خانگی نگهداری کنید، توجه به این مورد بیش از پیش حائز اهمیت‌ می‌شود.

 

  1. سرامیک‌ها مقاومت و دوام بسیار بالایی دارند.

سرامیک‌ها علاوه بر طول عمر زیادی که دارند، به مقاومت بالا نیز معروف‌اند. اگر تا به حال به مراکز تجاری و یا پاساژ‌ها دقت کرده باشید، متوجه شده‌اید در اکثر این مکان‌‌های پر‌تردد از سرامیک به عنوان کفپوش استفاده‌ می‌شود. زیرا ترکیبات سرامیک‌ها بسیار فشرده بوده و تقریبا در برابر آب غیر‌قابل نفوذاند. مخصوصا اگر از سرامیک‌هایی که یک لعاب سایشی (طرح دار یا رستیک) دارند استفاده بشود، در برار لغزش نیز مقاوم شده و به اصطلاح معروف، دیگر با راه رفتن بر روی آن‌ها لیز نمی خورید!

 

  1. سرامیک‌ها از ماندگاری رنگ مناسبی برخوردارند.

رنگ کفپوش‌ها‌ می‌تواند در معرض عوامل مختلفی مانند مواد شیمیایی، مواد شوینده، نور خورشید و … تغییر کند. یکی دیگر از مزایای سرامیک این است که اگر در معرض نور خورشید هم باشد، (در صورتی که در فضاهای باز استفاده بشوند) باز هم رنگ آن تغییر نمی‌کند. این ثبات رنگ سرامیک، شما را از تعویض کفپوش‌هایتان در تمام طول عمر، بی‌نیاز‌ می‌کند.

 

  1. سرامیک‌ها از لحاظ بهداشتی بسیار مطلوب هستند

اگر شما فردی هستید که به رعایت استاندارد‌‌های بهداشتی برای خانه خود یا دیگر فضا‌هایتان خیلی اهمیت‌ می‌دهید، بهتر است که سرامیک را انتخاب کنید. زیرا شست‌و‌شوی سرامیک در مقایسه با سایر کفپوش‌ها مانند پارکت، لمینیت، موکت و … بسیار راحت‌تر است. آلودگی‌‌های سطح سرامیک به سادگی با یک دستمال و انواع پاک‌کننده‌ها برطرف‌ می‌شود و بدین گونه شما‌ می‌توانید کف منزل یا فضای خود را همیشه تمیز نگه دارید.

نمایندگی سرامیک البرز البرز

نمایندگی سرامیک البرز در شهریار

  1. سرامیک‌ها دمای ذوب بالایی دارند

سرامیک‌ها به دلیل این که در کوره‌‌های کاشی‌پزی پخته‌ می‌شوند (در بعضی موارد ممکن است تا سه بار نیز پخته بشوند) دمای ذوب بسیار بالایی داشته و همچنین‌ می‌توانند در فضا‌ها و شرایط مختلف (مثال: زمان آتش سوزی) مقاومت زیادی از خود نشان دهند.

 

  1. سرامیک‌ها رساناهای ضعیفی هستند

از موارد مهم برای انتخاب یک کفپوش مناسب در منازل، میزان عایق بودن در مقابل سرما و گرما‌ می‌باشد. سرامیک‌ها رسانای بسیار ضعیفی برای الکتریسیته و حرارت‌ می‌باشند و این ویژگی مثبت، در زمستان‌ها خود را به خوبی نشان‌ می‌دهد، زیرا با نصب سرامیک علاوه بر اینکه کف منازل سرد نمی شود، از هدر رفتن انرژی و گرمای ساختمان از طریق کف نیز جلوگیری‌ می‌کنند.

 

نمایندگی فروش محصولات سرامیک البرز اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز،چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات سرامیک البرز را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات سرامیک البرز

پیام بگذارید

X