بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی سایواگستر

نمایندگی سایواگستر در شهریار

نمایندگی سایوا گستر در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات سایوا گستر در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

سایوا گستر

شرکت تولیدی سایوا گستر در سال 1380 با هدف نقش آفرینی در عرصه ی  اقتصاد ملی و بخش خصوصی و همچنین اشتغال زایی در امر تولید لوازم خانگی گاز سوز ، با تولید انواع آبگرمکن های مخزنی ایستاده (با علامت تجاری “ایران شرق”)وارد عرصه تولیدی گردید و هم اکنون علاوه بر آبگرمکن های گازی دیواری با تولید دوازده عنوان محصول از قبیل کولر رومیزی ، بخاری ، بدون دودکش ، آبگرمکن برقی و …. به فعالیت خود ادامه می دهد . درصدد است بزودی محصولات جدیدتری از قبیل انواع پکیج های زمینی و دیواری را به سبد محصولات خود اضافه نماید .

نمایندگی سایوا گستر در ملارد

این شرکت در طول بیش از یک دهه تلاش صادقانه و بی شائبه در جهت اعتلای صنعت کشور و اقتصاد ملی به دریافت افتخارات زیر نایل آمده است:

  • دارنده نشان ملی استاندارد ایران
  • دارنده نشان CEاروپا
  • دریافت گواهی و تندیس چشم الماس فرانسه در زمینه کیفیت محصولات
  • عضو انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران
  • دریافت تندیس و لوح زرین بانتا ( مشهورترین برندهای ایران)
  • دریافت تندیس و گواهی واحد نمونه کیفیت سال89
  • دریافت تندیس و گواهی واحد نمونه کیفیت سال 84

 

کیفیت بالا و تنوع محصولات شرکت سایواگستر ، این شرکت را به عنصری توانمند در زمینه ی رقابت بین المللی تبدیل کرده و در پی استقبال مشتریان ، این شرکت گسترش صادرات را جزء اهداف  و برنامه های اصلی خود قرار داده و هر ساله بخش قابل توجهی از تولیدات خود را به دیگر کشورها از قبیل الجرایر ، عراق ،ازبکستان و … صادر می نماید.

شرکت سایواگستر در حال حاضر علاوه بر تولید آبگرمکن های گازی دیواری با تولید 12 عنوان محصول از قبیل کولر رومیزی،بخاری بدون دودکش ، آبگرمکن برقی و آبگرمکن  نفتی به فعالیت خود ادامه میدهد و در صدد است بزودی محصولات جدیدتری از قبیل انواع پکیج های زمینی و دیواری را به سبد محصولات خود اضافه نماید.

نمایندگی سایوا گستر البرز

همچنین شرکت سایوا گستر در جهت ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی خود از سه خط تولید مجهز به ماشین آلات پیشترفته خطوط  لعاب و رنگ پودری دارای سیستم فیلتراسیون سینترلامیلا ( از کشور سوئیس ) بهره گرفته و در جهت رعایت هر چه دقیق تر موازین استاندارد ملی ایران در تولید محصولات خود ، اقدام به تجهیز واحد کنترل کیفیت آزمایشگاه های خود به لوازم آزمایشگاهی پیشرفته نموده است .

این واحد تولیدی ضمن ارج نهادن به حسن انتخاب شما در خرید محصولات با کیفیت ، مفتخر است که کلیه محصولات خود را با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه داخلی و خارجی و بهره گیری از کارشناسان مجرب تولید نموده و تمامی محصولات را همراه با ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار می دهد .

نمایندگی سایواگستر در شهریار

آبگرمکن

امروزه وجود آب گرم و گرم شدن فضای محیط از نیاز های اساسی افراد می باشد. آبگرمکن دیواری یا آبگرمکن فوری، بدون مخزن می باشند که آبگرم مصرفی را تولید می نمایند. پکیج دیواری در واقع ترکیبی از آبگرمکن و بخاری می باشد  که ضمن تامین آب گرم مصرفی، فضای خانه را گرم می نماید . در واقع  عملکرد آبگرمکن و سیستم گرمایش را در یک مجموعه ارائه می نماید.

نمایندگی سایوا گستر فردیس

آبگرمکن دیواری، به عنوان یکی  از تجهیزات گرمایش آب در منازل به شمار می رود  که از قطعات مختلف و متنوعی نیز برخوردار می باشد. هر یک از اجزا و قطعات این دستگاه، وظیفه مشخصی در فرآیند دریافت آب سرد از ورودی، گرم کردن و خارج کردن آن از لوله‌ های آب گرم خروجی را برعهده دارند.

انواع آبگرمکن بر اساس نوع سوخت

آبگرمکن‌ها براساس منبعی که برای گرم کردن آب استفاده می‌کنند، به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. یکی از این تقسیم بندی‌ها، براساس نوع سوخت مصرفی آبگرمکن است. در ادامه به معرفی انواع آبگرمکن بر اساس نوع سوخت پرداخته و توضیحاتی در مورد هریک می‌دهیم.

 

  • آبگرمکن‌های زغالی
  • آبگرمکن‌های نفتی
  • آبگرمکن‌های گازی
  • آبگرمکن‌های خورشیدی
  • آبگرمکن‌های برقی

 

انواع آبگرمکن براساس منبع انرژی

همانطور که اشاره کردیم، آبگرمکن‌ها می‌توانند به انواع مختلفی تقسیم شوند. یکی از این تقسیم بندی‌ها، براساس منبع انرژی بوده که آبگرمکن‌ها را در دو گروه مستقیم و غیر مستقیم می‌اندازد.

در دسته‌بندی مستقیم منبع انرژی‌ها، در داخل خود دستگاه قرار گرفته است. آبگرمکن‌های نفتی، گازی، الکترونیکی و زغالی در گروه نوع مستقیم قرار دارند.

نمایندگی فروش محصولات سایوا گستر شهریار

در نوع غیرمستقیم، منبع انرژی خارج از دستگاه و در جایی مانند موتورخانه قرار داده می‌شوند. آبگرمکن خورشیدی و دوجداره از انواع این گروه هستند.

 

آبگرمکن گازی چطور کار می‌کند؟

همانطور که از نامشان پیداست منبع انرژی و سوخت در آن‌ها گاز (گاز شهری یا کپسول) است. ترموستات و شیر پیلوت مهم‌ترین اجزاء آبگرمکن گازی هستند. وظیفه ترموستات در آبگرمکن گازی، تنظیم درجه حرارت گاز درون آن است که در صورت عملکرد نادرست آن، درجه حرارت و دما افزایش پیدا می‌کند.

برای جلوگیری از این مشکلی یک شیر اطمینان داخل دستگاه تعبیه شده‌است که مانع از بالا رفتن فشار و دمای داخل دستگاه می‌شود. وظیفه شیر پیلوت در این دستگاه روشن گذاشتن شمعک یا شعله کوچک است که در صورت نبود یا خرابی این شیر، گاز به سرعت فضای آبگرمکن را پر می‌کند و در نهایت انفجار رخ می‌دهد.

نمایندگی فروش آبگرمکن سایوا گستر ملارد

آبگرمکن‌های گازی، به نسبت سایر مدل‌هایی که در ادامه گفته خواهد شد طرفدار و فروش بیشتری دارند. اغلب این محبوبیت به دلیل هزینه کم سوخت و استفاده آسان و تعمیر راحت آن است. آبگرمکن‌های گازی به دو دسته دیواری و ایستاده تقسیم می‌شوند.

 

نحوه کارکرد آبگرمکن نفتی

آبگرمکن‌های نفتی در زیر مجموعه نوع مستقیم قرار داشته و از منبع انرژی داخلی یعنی نفت برخوردار هستند.

نحوه کارکرد آبگرمکن نفتی به این صورت است: نفت از کاربراتور عبور کرده و با کمک لوله‌های رابط به اجاق دستگاه منقل می‌شود. در این مرحله هوا از طریق یک روزنه وارد اجاق شده و از این طریق عمل سوختن نفت آغاز می شود. در این مرحله با آغاز سوختن نفت، گرما و انرژی تولید شده و آب شروع به گرم شدن می‌کند.

نمایندگی سایوا گستر اندیشه

میزان مصرف سوخت آبگرمکن نفتی توسط کاربراتور تعیین می‌شود و دود ناشی از سوختن نفت از طریق دودکش آن خارج می‌شود.

نمایندگی سایواگستر در شهریار

نحوه کارکرد آبگرمکن الکتریکی

در این مدل دستگاه آلودگی های ناشی از مصرف گاز و یا نفت وجود نداشته وبسیار تمیز کار می کنند. البته اگر قیمت برق را در نظر نگیریم بسیار مقرون به صرفه خواهند بود. در این دستگاه وقتی دما به اندازه تعیین شده رسید، ترموستات جریان برق را قطع خواهد کرد. در دستگاه مذکور کنترل دما بر عهده ترموستات است و اگر دما از حد معین شده و مناسب بالاتر برود، المنت خاموش شده و اگر دما پایین تر از میزان تعیین شده شود، المنت روشن می شود.

 

نکات مهم برای خرید آبگرمکن دیواری

در این قسمت به بررسی مواردی که هنگام خرید آبگرمکن دیواری باید توجه کنید، پرداخته‌ایم. همچنین شما می‌توانید در محتوای  تفاوت آبگرمکن برقی مخزن دار و بدون مخزن، با مزایا و معایب آبگرمکن برقی آشنا شوید و بتوانید بهترین آبگرمکن دیواری را برای منزل‌تان خریداری کنید.

 

  • ظرفیت آبگرمکن مورد نیاز

هنگام خرید بهترین آبگرمکن دیواری، حتما ظرفیت آبگرمکن دیواری را در ذهن داشته باشید. یکی از پارامترهای مهم هنگام خرید آبگرمکن، معیار FHR است؛ این معیار احتمالا بر روی بر چسب راهنمای انرژی محصول درج می‌شود و معرف تعداد گالن‌های آبی است که یک آبگرمکن در هر ساعت می‌تواند تولید کند.

نمایندگی فروش محصولات سایوا گستر البرز

بطور کلی آبگرمکن‌های گازی FHR بسیار بالاتری نسبت به آبگرمکن های برقی دارند و این معیار به ظرفیت مخزن، منبع گرما و اندازه شعله آبگرمکن بستگی دارد، که توصیه می‌کنیم قبل از خرید آبگرمکن، FHR مورد نیاز خانواده خود را در نظر بگیرید.

 

  • کارایی آبگرمکن مورد نظر

مطمئنا کارایی یکی از فاکتورهایی است که یک آبگرمکن ساده را به بهترین آبگرمکن دیواری برای خرید تبدیل می‌کند. برای تشخیص میزان کارایی آبگرمکن هنگام خرید آبگرمکن باید به فاکتوری به نام EF یا فاکتور انرژی توجه کنید. هر چقدر که فاکتور انرژی آبگرمکن بالاتر باشد میزان کارایی آبگرمکن بیشتر است. آبگرمکن های برقی EF بین ۰/۷ تا ۰/۹۵ دارند و آبگرمکن های گازی EF بین ۰/۵ تا ۰/۶ ، معمولا این معیار در دفترچه راهنمای آبگرمکن ذکر می‌شود.

 

  • صرفه جویی در انرژی

از نظر کاهش مصرف انرژی آبگرمکن های دیواری انرژی کمتری نسبت به آبگرمکن های مخزن دار مصرف می‌کنند. گفته می‌شود آبگرمکن های دیواری بین 8 تا 50 درصد نسبت به سایر آبگرمکن ها در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کنند; اما به نسبت سیستم‌های تامین آب گرم جدید باید بررسی و مقایسه شود.

نمایندگی سایوا گستر تهران

زیرا انرژی زیادی صرف گرم نگه داشتن گالن آنها می‌شود که در آبگرمکن های بدون مخزن این مشکل وجود ندارد. توجه کنید که میزان مصرف گاز آبگرمکن‌های دیواری بر روی برچسب انرژی آن مشخص شده است. با توجه به مواردی مثل تنظیم شعله آبگرمکن می‌توانید بیش از پیش در بهینه سازی مصرف انرژی تاثیر بگذارید. علت روشن نشدن شمعک آبگرمکن دیواری و موارد مشابه در این زمینه بیشتر مواقع با یک تنظیمات ساده قابل تشخیص و رفع است.

 

  • فشار آب

اگر فشار آب در محل زندگی شما پایین تر از حد معمول است باید در انتخاب آبگرمکن مناسب بیشتر تحقیق کنید و مناسب‌ترین و بهترین آبگرمکن دیواری را تهیه کنید؛ زیرا حتی در آبگرمکن‌های کم فشار نیز، حداقل میزان فشار آب ضروری است چرا که در غیر اینصورت آبگرمکن روشن نمی‌شود. توصیه می‌شود در صورت امکان از آبگرمکن مخزنی ایستاده استفاده کنید. یافتن علت کم بودن شعله آبگرمکن دیواری متناسب با محیط و وضعیت نصب این وسیله قابل تشخیص و بررسی است.

علاوه بر این موارد، بررسی وضعیت  لوله کشی آبگرمکن دیواری و توجه به نصب صحیح تجهیزات در هنگام راه اندازی آبگرمکن دیواری در این امر تاثیر بسزایی دارد.

 

  • دوام و طول عمر بالا

گفته می شود که طول عمر یک آبگرمکن با کیفیت مخزن دار تقریبا یک دهه است. این درحالیست که مدل‌های آبگرمکن دیواری تا دو برابر این مدت عمر می‌کنند. اگر در خرید آبگرمکن دقت کافی را بکار ببرید به راحتی می‌توانید از دردسرهای هر ده ساله تعویض آبگرمکن، نجات پیدا کنید.داشتن اطلاعات کافی در خصوص تفاوت پکیج و آبگرمکن در انتخاب صحیح و کارایی بالای این وسایل در سیستم داخلی ساختمان تاثیر بسزایی دارد.

نمایندگی سایوا گستر ملارد و شهریار

بعد از خرید آبگرمکن به این نکته توجه کنید که بهتر است بصورت دوره‌ای آبگرمکن خود را تعمیر و سرویس کنید تا از هزینه‌های هنگفت خرید دوباره آبگرمکن جلوگیری کنید و در صورت بروز مشکل در آبگرمکن بلافاصله از یک تکنسین تعمیر آبگرمکن کمک بگیرید. با نصب اپلیکیشن “خدمت از ما” همیشه به یک تعمیرکار حرفه‌ای و متخصص دسترسی دارید.

 

نمایندگی فروش محصولات سایوا گستر اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات سایوا گستر را دارید می توانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات سایواگستر

X