بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی زتکس

نمایندگی زتکس در شهریار

نمایندگی زتکس در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند زتکس در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

زتکس(Zettex)

کمپانی بزرگ زتکس-Zettex در ابتدا یک شرکت هلندی بوده که در سال 1990 میلادی تاسیس گردیده که به طور تخصصی در حوزه ی محصولات خودرویی فعالیت داشته و مواد اولیه برای بسیاری از معتبرترین برند های خودرویی زتکس-Zettex را تولید می کرده است اما از سال 2001  تصمیم به گسترش محصولات خود گرفت و تبدیل به زتکس-Zettex هلدینگ هلندی-انگلیسی شد که طیف وسیعی از درزگیر ها و چسب ها و مواد ضد حریق را تولید و عرضه کرد.

نمایندگی زتکس در ملارد

همه ی محصولات زتکس-Zettex دارای گواهینامه ی استاندارد جهانی ایزو 9001 و  14001میباشند. دفتر اصلی کمپانی زتکس-Zettex در کشور هلند یوده و  بیشتر کارخانجات آن در کشور انگلستان می باشند.

اسپری پوششی زتکس Zettex Underbody Coating

اسپری پوششی زتکس Zettex Underbody Coating یکی از انواع محصولات اختصاصی برند هلندی زتکس است که در همین راستا طراحی شده و بکار می رود. اسپری پوششی زتکس بر پایه قیر تولید شده و جهت محافظت کردن از بدنه زیرین اتومبیل ساخته شده است. پس از اعمال این اسپری، ظاهر بدنه اتومبیل مشکی رنگ خواهد بود که به راحتی می توان پس از خشک شدن کامل اسپری، روی آن هر رنگ دیگری استفاده کرد.

امروزه هزینه های جانبی مربوط به تعمیرات و نگهداری اتومبیل ها بسیار بالا رفته و چنانچه مراقبت ها و پیشگیری های لازم صورت نگیرند، صاحبان اتومبیل ها متحمل هزینه های گزافی خواهند شد. عموما سازندگان اتومبیل ها از رنگ ها و مواد غلیظی برای بدنه زیرین ماشین استفاده می کنند. با این حال پیشنهاد می شود جهت مراقبت بیشتر، اسپری پوششی نیز بکار گرفته شود.

نمایندگی فروش محصولات زتکس شهریار

نمایندگی زتکس در شهریار

بطور کلی، بهتر است پیش از وارد شدن هر گونه آسیبی از محصولات محافظتی استفاده شود، بدین معنی که پیشنهاد می شود وقتی ماشین نو و دست نخورده است، اقدامات لازم جهت مراقبت از آن صورت گیرند. یکی از این اقدامات، محافظت از ماشین در برابر زنگ زدگی و آسیب های شایع ناشی از رانندگی در جاده هاست.

خرده سنگ هایی که حین رانندگی پرتاب می شوند و به کف ماشین برخورد می کنند منجر به صدمات جدی به بدنه اتومبیل می شود. همچنین، دست اندازهایی که در جاده ها و خیابان ها هستند نیز می توانند باعث ساییدگی و از بین رفتن بدنه زیرین اتومبیل شوند. در نهایت، چاله های پر آب و خیابان های آبگرفته نیز منجر به زنگ زدگی و خوردگی بدنه می شوند.

از آنجایی که بدنه زیرین ماشین، سطحی ناهموار دارد پس بسیاری از نقاط آن می توانند مورد صدمه واقع شوند درحالی که براحتی قابل دیدن نیستند و دسترسی برای تعمیر آن ها آسان نیست. اما با اسپری پوششی Underbody Coating می توان پیش از آسیب دیدن، تمام سطوح را پوشش داد و از آسیب رسیدن با آن جلوگیری کرد.

نمایندگی زتکس در اندیشه

ویژگی‌های اسپری پوششی زتکس Zettex Underbody Coating :

 

  • قابل رنگ آمیزی
  • عدم نیاز به پرایمر
  • محافظت در برابر خوردگی
  • مقاومت بالا در برابر آب و نمک
  • پوششی نیمه منعطف و مقاوم در برابر خراش و ترک‌خوردگی
  • راحتی استفاده و امکان دسترسی به نقاط با دسترسی سخت

 

اسپری پوششی زتکس مدل Underbody Coating باید ، پس از پخت کامل، انعطاف پذیری خود را حفظ می کند و برای لوازم نقلیه که دائما در معرض تنش های دینامیکی و گرمایی هستند، گزینه بسیار مناسبی است.

اسپری پوششی زتکس از جمله محصولات برند Zettex است. اسپری پوششی زتکس Zettex Underbody Coating با کیفیت بالا، مشکی رنگ، بر پایه قیر، مقاوم در برابر رطوبت و خوردگی است که بمنظور محافظت از پانل بدنه زیر خودرو طراحی گردیده است. همانطور که اشاره شد این اسپری در مقابل آسیب‌های فیزیکی محافظت می‌نماید، رنگ‌پذیر بوده و می‌توان روی آن را با اکثر رنگ‌ها، رنگ آمیزی نمود.

 

چسب پلی اورتان زتکس Zettex Powertack

بیش از 50 سال از تاریخ تولید چسب های پلی اورتانی می گذرد و این محصولات بدلیل استحکام بالا و دائمی و همچنین قابلیت استفاده بر اغلب سطوح، طی سال های متمادی مورد استفاده در صنایع مختلف هستند.

نمایندگی زتکس فردیس

چسب پلی اورتان زتکس Zettex Powertack از دیگر ترکیبات پلی اورتانی برند هلندی زتکس است که همانند سایر تولیدات این شرکت از ویژگی های شگفت انگیزی برخوردار است. این ترکیب، یک پلی اورتان تک جزئی بوده که برای استفاده و اعمال آن نیاز به تجهیزات خاص و ویژه ای نیست و بدین ترتیب، برای انبارداری هم نیاز به فضای زیادی نخواهد بود. براحتی و بدون نیاز به تجهیزات لازم برای ترکیب کردن دو جزء، قابل استفاده است. علاوه بر این مزیت، می توان به کاهش هزینه های انبارداری و فضای مورد نیاز برای ذخیره سازی این نوع چسب اشاره کرد که خود امری مهم در انتخاب چسب مورد نیاز است. این چسب پلی اورتانی پاورتک زتکس در صنایع دریایی بیشتر استفاده می شود ، شما می توانید برای دیدن انواع چسب های زتکس در صنایع دریایی کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می گیرد را مشاهده بفرمایید.

نمایندگی زتکس در شهریار

چسب پلی اورتان زتکس Zettex Powertack ، چسب مونتاژی با قدرت چسبندگی و سرعت خشک شدن بالا، ضد آب و بی‌بو بوده که با توجه به ترکیب منحصر به‌فرد آن، کلیه خواص چسب چوب و سایر چسب‌های ساختمانی را یک‌جا دارد. شما مشتریان عزیر اگر قصد خرید چسب های پلی اورتانی زتکس ، درزگیر های زتکس دارید ، می توانید با شماره گیری 0212152 ، به راحتی با مشاوران و کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

مشخصات و ویژگی های چسب پلی اورتان زتکس Zettex Powertack :

  • ماهیت ماده پایه : پلی اورتان اصلاح شده
  • قابل سمباده‌کشی، پرداخت و رنگ‌آمیزی
  • می‌توان با پاشیدن آب، این محصول را به شکل فوم نیز استفاده کرد. بدین ترتیب سرعت خشک شدن آن نیز افزایش می‌یابد.

 نمایندگی زتکس البرز

این چسب پلی اورتان زتکس Zettex Powertack با پاشیدن آب، مانند فوم پلی اورتانی افزایش حجم اندکی داشته و بدین ترتیب با استفاده از آب، روند پخت آن تسریع شده، از این راهکار در محیط های خشک و فاقد رطوبت به خوبی می توان بهره جست و  با افزایش حجم می توان علاوه بر قابلیت چسبندگی، تا حدی خاصیت پرکنندگی نیز مشاهده کرد.

بر خلاف سایر محصولات درزگیری، چسب های پلی اورتانی زتکس از جمله چسب پلی اورتان زتکس Zettex Powertack ، قابل سمباده کشی و شکل دهی هستند و بدین ترتیب، حتی اگر نیاز به زدودن آن ها از سطح نیز باشد، به شیوه مکانیکی و به کمک سمباده می توان این کار را انجام داد.

بطور کلی، چسب های پلی اورتانی زتکس تقریبا برای تمام مواد رایج، متخلخل و یا غیر متخلخل کارآیی دارند از جمله، چوب، فلزات، لاستیک ها، اپوکسی خشک شده، چرم، کاشی، شیشه، بسیاری از پلاستیک ها، بتن و آجر. تنها محدودیتی که برای استفاده از این چسب ها وجود دارد، عدم عملکرد آن ها بر مواد پلی پروپیلنی، پلی اتیلنی و ترکیباتی از این قبیل، سطوح تفلونی، سیلیکونی، بسترهای روغنی یا چرب، است.

فوم درزگیر پلی اورتانی زتکس Gun Foam NBS

فوم درزگیر پلی اورتانی زتکس Gun Foam NBS ، یک فوم تک‌جزئی با ماندگاری و سرعت خشک شدن بالاست که جهت مونتاژ یا عایق‌کاری استفاده می‌شود. این فوم در مجاورت رطوبت هوا خشک می‌شود و برای درزگیری و پر کردن اتصالات ساختمانی و سایر صنایع، چسباندن مصالح ساختمانی از قبیل سنگ، بتن، فلزات و انواع پلاستیک‌ها مانند استایرن، فوم سخت پلی یورتان، پلی استر، PVC سخت کاربرد دارد.

نمایندگی فروش محصولات زتکس ملارد و شهریار

نمایندگی زتکس در شهریار

فوم درزگیر پلی اورتانی NBS زتکس از جمله فوم های پلی اورتانی برند هلندی زتکس است که نقش پر کنندگی و عایقکاری دارد. در گذشته نصب و تثبیت چارچوب درب و پنجره ها با دردسر زیادی همراه بوده است چرا که برای این کار همواره به ابزار آلات خاص، حضور یک فرد ماهر و صرف زمان زیادی نیاز است اما امروزه برای این کار از فوم های پلی اورتانی استفاده می شود که از مزایای بسیاری برخوردار هستند.

با مصرف این فوم ها، هزینه های مربوط به نیروی انسانی و ابزار آلات مورد نیاز کاهش می یابد. علاوه بر نصب و فیکس چارچوب ها، به محصولات برای عایقکاری نیز مناسب هستند و از نفوذ هوا و آب به محیط داخلی ساختمان جلوگیری می کنند.

عدم شناخت کافی از نحوه عملکرد فوم ها می تواند با دردسرهایی همراه باشد. این دسته از محصولات پلی اورتانی مانند فوم درزگیر پلی اورتانی NBS زتکس پس از تزریق در محل مورد نظر شروع به افزایش حجم کرده و به اصطلاح پف می کنند. چنانچه میزان فوم تزریق شده حد فاصل بین چارچوب و دیوار را پر کند می توان شاهد اعمال فشار از جانب فوم خشک شده بر چارچوب بود.

در این صورت، اگر چارچوب مورد نظر به واسطه ابزاری ویژه در موقعیت دقیق و ۹۰ درجه فیکس نشده و از جنس موادی مانند آلومینیوم، چوب و PVC باشد، در نتیجه انتظار می رود که تغییر شکل در چارچوب رخ دهد. در این راستا، پیشنهاد می شود حتما به میزان تزریق فوم و استفاده درست از یراق آلات تراز خشک شده کامل فوم دقت شود.

نمایندگی زتکس تهران

فوم درزگیر پلی اورتانی زتکس Gun Foam NBS با وسیله گان تزریق قابل اعمال است. استفاده از گان برای پاشش فوم از مزایای بسیاری برخوردار است. بدین ترتیب که به وسیله گان می توان میزان خروج فوم را تنظیم کرده و بازدهی خوبی از یک قوطی فوم مشاهده کرد. هر گان فوم مجهز به شیر کنترل میزان تزریق فوم است که متناسب با قطر هر حفره ای می توان میزان مورد نظر را تنظیم کرده و تزریق نمود. این امر، علاوه بر بازدهی بالا منجر به زیبایی ظاهری و تمیزی نتیجه کار نیز می شود.

فوم درزگیر پلی اورتانی زتکس NBS نه تنها خاصیت پرکنندگی و عایقکاری دارد بلکه قابلیت چسباندن مصالح مختلف از جمله سنگ ها، بتن، فلز و پلاستیک های متنوع را دارد و این امر باعث می شود که از پرکاربردترین محصولات فوم پلی اورتانی باشد.

 

ویژگی‌های فوم درزگیر پلی اورتانی زتکس Gun Foam NBS :

  • بازدهی بالا
  • قابل رنگ‌آمیزی
  • میزان عایق‌کاری بالا
  • سریع خشک می‌شود
  • دانسیته بالای محصول
  • ماهیت شیمیایی ماده پایه: پلی اورتان
  • مقاوم به UV نمی‌باشد
  • قابل اعمال روی تمامی سطوح

 

چسب و درزگیر زتکس Zettex Ms 30 Polymer

چسب و درزگیر زتکس Zettex Ms 30 Polymer یکی دیگر از تولیدات برند هلندی زتکس بر پایه MS پلیمرها (ام اس پلیمر) است که بسیار پرکاربرد است. از آن جایی که این محصول مانند سایر ترکیبات MS پلیمری مقاومت خوبی در برابر مواد شیمیایی دارد پس کاربردهای منحصربفردی از آن توقع می رود.

نمایندگی زتکس شهریار

نمایندگی زتکس در شهریار

یک چسب همه‌کاره و درزگیری ویژه زتکس برای استفاده در امور ساختمانی بوده و برای اتصال انواع مواد و قطعات به جز پلی اتیلن و پلی پروپیلن مناسب می‌باشد. چسب و درزگیر MS 30 زتکس کاربردهای بسیار گسترده‌ای داشته و بر روی انواع سطوح قابل استفاده می‌باشد. این محصول راه حلی عالی جهت چسباندن سطوح مختلف است.

خواص ویژگی های چسب و درزگیر MS 30 زتکس :

  • ماهیت ماده پایه: MS پلیمر ( ام اس پلیمر )
  • بدون کاهش حجم
  • استحکام مکانیکی بالا
  • جذب بالای ارتعاشات صوتی
  • حفظ خواص الاستیکی بطور دائم
  • جلوگیری از رشد قارچ، باکتری و کپک
  • فاقد ایزوسیانات، حلال ها یا سیلیکون
  • سرعت خشک شدن بالا، 3 میلی‌متر در هر 24 ساعت

 

مواد شیمیایی از قبیل اسید ها، بازها و مواد نفتی در صنایع متعدد از جمله پتروشیمی، بیوشیمی و صنعت مواد غذایی به وفور دیده می شوند. در این اماکن، جلوگیری از آلودگی زیست محیطی توسط مواد شیمیایی از اهمیت بالایی برخوردار است. بدین ترتیب، استفاده از درزگیرها، چسب ها و پوشش های مقاوم در برابر مواد شیمیایی در کارنجات، لوله های حامل و مخازن ذخیره مواد شیمیایی امری ضروری است.

به عنوان مثال، در صنایع شیمیایی و بیوشیمی همواره نیاز مبرم به سیستم درزگیری و آب بندی مقاوم در برابر مواد شیمیایی وجود دارد. یکی از موارد استفاده از چسب و درزگیر زتکس Zettex Ms 30 Polymer درزگیری شکاف روی سطح زمین و حدفاصل بین زمین و دیوار، جهت جلوگیری از آلودگی خاک است. در این راستا نه تنها از آلودگی محیط زیست جلوگیری می شود بلکه می توان با رنگ کردن روی درزگیرها ظاهر زیبای داخل کارخانه را نیز حفظ کرد.

نمایندگی زتکس البرز و تهران

علاوه بر این، مخازن و سیلوهای ذخیره مواد شیمیایی مایع و جامد نیز باید کاملا آب بندی و درزگیری شوند تا از خروج هرگونه مواد شیمیایی جلوگیری بعمل آید. اینجاست که درزگیرها و چسب های زتکس به میان آمده و مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به نوع ماده نگهداری شده در مخازن، درزگیر مناسب باید انتخاب شده که مقاومت خوبی در برابر مواد شیمیایی داشته باشد. مقاومت در برابر میکروارگانیسم ها و مواد شیمیایی برای مخازن نگهدارنده فاضلاب و زباله های قابل تبدیل به کمپوست، از اهمیت ویژه ای برخوردارند چرا که این محیط ها محل رشد و تکثیر قارچ ها و باکتری ها می باشند.

همچنین، عدم تاثیر گذاری درزگیر بر مواد داخل مخازن و سیلوها نیز بسیار مهم است بویژه در صنعت مواد غذایی که محصولات باید منحصرا دارای استانداردهایی ویژه ای باشند.

از آنجایی که کلیه موارد گفته شده در چسب و درزگیر زتکس Zettex Ms 30 Polymer دیده می شود، انتظار می رود استفاده از این محصول در صنایع مختلف و حساس بیشتر از سایر ترکیبات درزگیری باشد.

 

چسب شیشه اتومبیل زتکس Zettex Ms 72 Polymer :

فناوری تولید چسب ها و درزگیرهای زتکس بر پایه MS پلیمر ( ام اس پلیمر) به سال ها قبل در ژاپن بر می گردد و امروزه بازار این محصولات از رشد و پیشرفت چشمگیری برخوردار است. پلیمر های اصلاح شده سیلانی و یا MS پلیمرها( ام اس پلیمر) ، از جمله محصولات هیبریدی هستند که از ترکیب دو یا چند ماده اولیه بدست می آیند. بدین ترتیب که مزایای مواد تشکیل دهنده را شامل شده و مشکلات استفاده از هر یک از مواد اولیه نیز برطرف می شود. در رابطه با MS پلیمرها نیز می توان این امر را تعمیم داد.

در بازار چسب ها و درزگیرها، محصولات پلی اورتانی و محصولات سیلیکونی از شناخته شده ترین مواد هستند. حال با ترکیب این مواد و دستیابی به فناوری MS پلیمرها، می توان نقاط قوت این مواد را یک جا و تنها در یک ماده جمع کرد و بدین ترتیب، MS پلیمرها مانند ترکیبات پلی اورتانی از قدرت بالا و مانند ترکیبات سیلیکونی مقاومت بالایی در برابر شرایط نامساعد جوی دارند.

نمایندگی زتکس ملارد

بطور کلی این چسب‌های ام‌اس‌پلیمر از کاربرد بالایی در صنایع مختلف برخوردارند. بویژه گفته می شود که این مواد منجر به سبزتر شدن صنعت تولید لوازم نقلیه شده است؛ یعنی با استفاده از این مواد، آلاینده های کمتری توسط این صنعت وارد محیط زیست می شود و درنتیجه صنعت تولید لوازم نقلیه یکی از طرفداران پر و پا قرص MS پلیمرها به شمار می روند.

نمایندگی زتکس در شهریار

چسب شیشه اتومبیل زتکس Zettex Ms 72 Polymer از برند هلندی زتکس یکی از همین محصولات است که در صنعت ساخت اتومبیل بسیار بکار می رود. این محصول بطور اختصاصی برای چسباندن انواع شیشه های لوازم نقلیه استفاده می شود. استفاده از چسب قوی زتکس مدل MS 72 در این صنعت از مزایای بسیاری برخوردار است:

چسب اتومبیل MS 72 زتکس در برابر آب مقاوم بوده و در نتیجه بخوبی شیشه های اتومبیل را چسبانده و یا درزگیری می کند.

از آنجایی که این محصول همانند سایر ام اس پلیمرها، عاری از انواع حلال های شیمیایی، سیلیکون و ایزوسیانات است، در نتیجه دوست دار محیط زیست تلقی می شود.

چسب شیشه خودرو زتکس MS 72ترکیبی بسیار منعطف بوده و بخوبی ارتعاشات را جذب می کند و درنتیجه در مواردی که نیاز مبرم به انعطاف پذیری و خاصیت الاستیک باشد، بعنوان بهترین گزینه بکار می رود.

نمایندگی فروش محصولات زتکس در ملارد

از آنجایی که چسب ماشین MS 72 زتکس ترکیبی از مزایای مواد سیلیکونی و پلی اورتانی می باشد، در نتیجه می توان انتظار داشت که همانند سیلیکون مقاومت بالایی در برابر شرایط نامساعد جوی داشته باشد که همین مسئله، امری بسیار ضروری در صنعت ساخت لوازم نقلیه به شمار می رود.

چسب شیشه اتومبیل زتکس مدل MS 72 از مقاومت بسیار بالای در برابر نور UV برخوردار است و درنتیجه این امر، محدودیتی برای استفاده از آن در این صنعت وجود ندارد.

با توجه به موارد ذکر شده، می توان نتیجه گیری کرد که این محصول جایگزین بسیار مناسبی برای درزگیرها و چسب های سیلیکونی و پلی اورتانی قدیمی بوده و به لطف فناوری پیشرفته تولید این نوع محصولات، می توان آن ها را در کلیه صنایع و امور بکار گرفت.

چسب شیشه خودرو زتکس MS 72، چسب تک‌جزئی زتکس ، مخصوص چسباندن انواع شیشه خودرو می‏‌باشد که به ‌منظور چسباندن شیشه خودرو، کاروان و یا ساخت بدنه اتومبیل کاربرد دارد. این چسب زتکس نیازی به پرایمر نداشته و برای ماشین‌هایی که دارای کیسه هوا (ایربگ) هستند یک ساعت پس از اعمال، رانندگی مجاز می‌باشد.

چسب شیشه اتومبیل زتکس Zettex Ms 72 Polymer دارای خاصیت انعطاف‌پذیری دائم بوده و فاقد حلال است. این چسب بر پایه تکنولوژی جدید پلیمر MS ( پلیمر ام اس) تولید شده و خواص سیلیکون، پلی یورتان و اکریلیک را یک‌جا دارد. این محصول دارای گواهی‌های TUV و NCAP می‌باشد. همچنین از این چسب زتکس می‌توان در اتصالات پشت‌بام و پنجره‌های ساختمانی استفاده نمود.

خواص و ویژگی های چسب شیشه اتومبیل زتکس Zettex Ms 72 :

  • ماهیت ماده پایه : ام اس پلیمر
  • بدون کاهش حجم
  • استحکام مکانیکی بالا
  • جذب بالای ارتعاشات صوتی
  • حفظ خواص الاستیکی به‌طور دائم
  • فاقد ایزوسیانات، حلال‌ها یا سیلیکون
  • سرعت خشک شدن بالا، 5-4 میلی‌متر در هر 24 ساعت

 

فوم ضد حریق پلی اورتانی زتکس Zettex Fire Foam

فوم ضد حریق پلی اورتانی زتکس Zettex Fire Foam نوعـی فـوم ضد حریق جهت عایق‌کاری و مونتاژ است که به مدت 4 ساعت در برابر حریق مقاومت دارد و در طیف وسیعی از امور ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مانند: مونتاژ، درزگیری، پر کردن حفره‌ها و عایق‌کاری. ایـن فـوم بـا جـذب رطوبـت هـوا سـفت مـی‌شـود، عایق حرارت و سر و صدا است و در عین حال، از قدرت چسـبندگی قـوی برخوردار است. اسپری فوم پلی اورتان ضد آتش زتکس بـه سـطوح مختلفــی بــه غیــر از تفلــون، پلــی اتیلیـن و ســیلیکون مــی‌چســبد و همچنین بــه نــور خورشــید و اشــعه مــاورا بنفـش حسـاس است.

امروزه رعایت استانداردهای لازم جهت کاربری های ضدحریق همچون ضد حریق سازی ساختمان های جدید، از اولویت های اساسی به شمار می رود در نتیجه همواره تلاش بر این است تا از محصولاتی در ساخت و ساز استفاده شود که قابلیت مقاومت در برابر حریق را داشته باشند. از آن جایی که فوم های پلی اورتانی از پرکاربردترین محصولات در این صنعت هستند در نتیجه تولید کنندگان این محصولات در راستای تولید فوم های پلی اورتانی مقاوم در برابر حریق، اقدام نمودند. اگر چه که شایان ذکر است فوم های پلی اورتانی ضد حریق، در طیف گسترده ای از صنایع کاربرد دارند.

نمایندگی زتکس کرج

نمایندگی زتکس در شهریار

شرکت زتکس ZETTEX طیف گسترده ای از محصولات مقاوم در برابر آتش، از جمله انواع فوم ها را تولید می کند که با سخت ترین معیارها ارزیابی شده و به هنگام آتش سوزی، زمان لازم جهت تخلیه ایمن ساختان را فراهم می سازند. فوم ضد حریق پلی اورتانی زتکس Zettex Fire Foam یکی از انواع محصولات ضد حریق طراحی و تولید شده توسط شرکت هلندی زتکس است که تا 4 ساعت در برابر حریق مقاومت دارد و مطابق استاندارد DIN 4102-1 کلاس آتشگیری B1 را دارد.

نکته قابل توجه در مورد فوم های ضد حریق این است که برخی fire-resistant یا مقاوم در برابر حریق هستند و برخی دیگر fire-retardant یا پیشگیرنده آتش هستند.

فوم های ضد حریق از قبیل فوم ضد حریق fire foam زتکس ZETTEX از موادی ساخته شده اند که ذاتا غیر قابل اشتعال هستند اما نمی تتوان انتظار داشت این مواد مقاومت 100% در برابر حریق داشته باشند ولی در مجاورت آتش سرعت احتراق بسیار پایین دارند و اغلب خود خاموش شونده هستند. حال آنکه فوم های fire-retardant بطور کلی احتراق را به تاخیر می اندازند و سرعت سوختنشان بسیار آرام است.

اسپری فوم پلی اورتان ضد آتش زتکس از جمله محصولات fire-resistant یا مقاوم در برابر حریق است و همانطور که پیشتر ذکر شد تا 4 ساعت در برابر احتراق مقاومت دارد. این محصول به عنوان سدی مقاوم در برابر نفوذ گاز و دود به شمار می رود و علاوه بر پرکنندگی، عایق مناسبی نیز محسوب می شود.

 

ویژگی های فوم ضد حریق پلی اورتانی زتکس Zettex Fire Foam :

  • قابل رنگ‌آمیزی
  • کاربرد دقیق و کارآمد
  • مقاوم در برابر کپک و رطوبت
  • خواص فیزیکی متمایز و عالی
  • درزگیری مقاوم در برابر دود و گاز
  • بازدهی بالا (هر قوطی تا 42 لیتر)
  • صرفه‌جویی در زمان برای مصرف‌کننده
  • عاری از CFC و HCFC (سازگار با لایه ازون)
  • مقاومت در برابر حریق تا حداکثر 180دقیقه
  • چسبندگی قوی به اغلب مصالح ساختمانی
  • ماهیت ماده پایه از فوم پلی اورتان بوده
  • دارای کلاس آتش‌گیری B1 (DIN 4102-1) و EI 240 (EN 13501-2)

نمایندگی فروش محصولات زتکس اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات زتکس را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات زتکس

پیام بگذارید

X