بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی رونیکس

نمایندگی رونیکس در شهریار

نمایندگی رونیکس در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند رونیکس در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

رونیکس

رونیکس Ronix برندی بین‌المللی در حوزه ابزارآلات صنعتی، تجهیزات و متعلقات وابسته به آن است. محصولات این برند بر اساس تکنولوژی روز دنیا و نوآوری‌های مداوم تیم خلق محصول رونیکس، در ۱۵ کشور دنیا و توسط بیش از ۵۰۰  تامین‌کننده تولید می‌شوند.

نمایندگی رونیکس ملارد

این برند در سال ۱۳۷۹ و توسط آقای محمدرضا رامخو تاسیس شده و با پیشرفتی چشم‌گیر از سال ۱۳۸۴ تا به امروز، به یکی از برترین برندهای صنعت ابزار در خاورمیانه و همچنین به برندی بین‌‌المللی با تخصص در ارائه ابزارهای متنوع و حرفه‌ای بدل شده که با دفاتری فعال در اروپا (آلمان)، خاورمیانه (ایران) و آسیا (چین) در طول ۱۵ سال گذشته، بیش از ۲۰۰۰ ابزار مختلف تولید کرده است. تمامی این محصولات در ۱۲ گروه اصلی دسته‌بندی می‌شوند:

  • ابزارآلات برقی
  • ابزارآلات شارژی
  • ابزارآلات جابجایی
  • ابزارآلات باغبانی
  • ابزارآلات بادی
  • ابزارآلات جوشکاری
  • ابزارآلات ایمنی
  • ابزارآلات دستی
  • ابزارآلات اندازه‌گیری
  • ابزارآلات روشنایی
  • کیف و جعبه ابزار
  • متعلقات

نمایندگی رونیکس فردیس

نمایندگی رونیکس در شهریار

تاریخچه

حضور ثابت رونیکس Ronix در بازارهای جهانی با ارائه ابزارهایی متنوع، باکیفیت و مقرون به صرفه، در سال‌های اخیر منجر به صادرات مستقیم محصولات این برند به بیش از ۸۰ کشور جهان شده است. آنچه ما را برای دستیابی به این هدف مشتاق‌تر از پیش نمود، برطرف کردن نیاز صنعتگران سراسر جهان و پوشش همه جانبه فعالیت‌های آنان بود که این امر رونیکس را بر آن می‌دارد که در خدمات، استانداردها و کیفیت جهانی همواره از برندهای پیشتاز و نوآور حوزه خود باشد.

اما بیش از هر چیز، موفقیت امروز ما در رونیکس مدیون ارزش‌های اصلی ماست. ارزش‌هایی که در طول سال‌ها فعالیت و رشد در صنعت ابزار، پایه‌گذاری شده‌اند.

 

  • تنوع

تنوع و گستردگی محصولات برای برطرف‌کردن نیازهای مختلف مشتریان

طراحی، تولید و ارائه بیش از ۲۰۰۰ ابزار در دسته‌بندی‌های مختلف زمینه‌ساز حضور رونیکس در عموم فعالیت‌های صنعتی و خانگی شده است و این ویژگی بسیار مهمی است، که امروزه رونیکس را به متنوع‌ترین برند بازار ابزار تبدیل کرده است.

 

  • کیفیت

حفظ کیفیت بالای ابزار و جلب اطمینان کاربران

ابزارآلات رونیکس با بهره‌گیری از دانش متخصصان داخلی و خارجی در حوزه ابزار و تحت نظر تیم کنترل کیفیت رونیکس مطابق با بالاترین استانداردهای روز دنیا طراحی و خلق می‌شوند تا رونیکس آخرین ابزاری باشد که به خرید آن نیاز پیدا می‌کنید…

نمایندگی فروش محصولات رونیکس شهریار

  • قیمت‌گذاری منصفانه

ارائه قیمت‌های منصفانه در جهت دریافت رضایت مشتری

تمام هدف رونیکس این است که به هر متخصص و کاربر خانگی لذت استفاده از محصولی باکیفیت را بدهد. ما از صمیم قلب خواستار آن هستیم که مصرف‌کنندگان کیفیت معیاری که رونیکس پایه‌گذاری کرده را تجربه کنند از این رو تولیدات خود را در جهت بهبود شرایط بازار و خدمت‌رسانی به کاربران خود با قیمت‌گذاری منصفانه ارائه می‌کنیم.

 

  • خدمات پس از فروش

فروش برای ما پایان ماجرا نیست، فروش آغاز تعهد ماست…

و این مهم با وجود بیش از ۱۷۰ نمایندگی خدمات پس از فروش در سراسر کشور و انبارهایی مجهز و مکانیزه با ۲۴۰۰۰ نوع قطعه جانبی تحقق یافته است. به علاوه تعمیرگاه مرکزی رونیکس با وجود تعمیرکارانی حرفه‌ای به صورت تمام وقت آماده تعمیر ابزارهای شماست تا کاربر رونیکس از انتخاب برندی همراه و همیشگی اطمینان حاصل کند.

نمایندگی رونیکس اندیشه

  • رفتار سازمانی حرفه‌ای

حفظ و ارائه رفتار حرفه‌ای و سازمانی برای کارمندان و مشتریان

بنیاد وجودی رونیکس بر اساس احترام به نیروی انسانی خود و مصرف‌کنندگانی است که محصولات رونیکس را خریداری کرده‌اند.

در حال حاضر بیش از ۴۰۰ نفر از متخصصان ایرانی و خارجی در زمینه‌های مختلف به صورت مستقیم در دفتر ایران، ۱۰۰ نفر در دفتر چین و ۲۰ نفر در دفتر آلمان رونیکس مشغول فعالیت هستند.

خدمات پس از فروش محصولات رونیکس ملارد

جوانان پویایی که حضورشان در فضای حرفه‌ای و صمیمانه رونیکس و حفظ ارزش‌های سازمان توسط آنها، بدون شک از مهم‌ترین عوامل رشد و گسترش برند رونیکس تا به امروز بوده است.

 

چشم انداز رونیکس

رونیکس Ronix در حال حاضر متنوع‌ترین برند ابزارآلات ایران و یکی از متنوع‌ترین برندهای جهان در حوزه ابزار است که با توجه به کیفیت و تنوع گسترده خود، بر آن شده تا  با هدف عرضه ابزارآلاتی استاندارد، مقرون به صرفه و ارائه خدمات پس از فروش متداوم  نیاز صنعتگران سراسر جهان را به طور کامل پوشش دهد  و در آینده به یکی از پنج برند مطرح دنیا در زمینه ابزار تبدیل شود.

نمایندگی رونیکس اندیشه

در خصوص همین امر جناب محمدرضا رامخو مدیرعامل محترم سازمان رونیکس بارها در سخنرانی‌ها و جلسات خود اشاره کردند که دسترسی به این مهم جز با همکاری و همدلی تمامی عوامل رونیکس در جهت هدفی مشترک ممکن نبوده و موفقیت‌های رونیکس تا به امروز نتیجه تلاش شبانه روزی تمام اعضای خانواده رونیکس است. خانواده‌ای بزرگ با اعضایی متخصص و حرفه‌ای که پرچم دار اصلی این برند هستند و با تلاش آنها دستیابی به هیچ هدفی برای رونیکس غیرممکن نیست…

 

ابزار برقی رونیکس

از جمله ابزار برقی رونیکس می‌توان به فارسی‌بر، پروفیل‌بر، ابزار آلات نجاری، فرز، ابزارآلات باغبانی، ابزار آلات برقی عمومی و صنعتی، چکش تخریب و بتن کن، ابزار آلات شارژی و دریل اشاره کرد.

از جمله محبوب‌ترین ابزار باغبانی رونیکس می‌توان به درخت‌بر برقی، اره بنزینی و حاشیه زن اشاره کرد. همچنین فارسی‌بر کشویی 250 میلی‌متر و 300 میلی‌متر، فارسی‌بر ثابت، فارسی‌بر زاویه یاب و فارسی‌بر یک طرفه برای برش انواع پروفیل آهنی، آلومینیومی و … در زوایا و اندازه‌های مختلف مناسب است.

نمایندگی فروش محصولات رونیکس ملارد

بتن کن، چکش تخریب، اره گردبر، عمودبر و رومیزی، پولیش، رنده برقی، سنباده لرزان و فرز از ابزارآلات برقی پرکاربرد صنعتی است.

دریل برقی، شارژی، چکشی، ستونی و پیچ‌ گوشتی رونیکس از ابزار برقی محبوب است. دریل شارژی رونیکس برای مصارف خانگی و سبک و دریل برقی برای کارهای حرفه‌ای مناسب است.

 

ابزار برشی و جوشی

اینورتر، مانومتر، دسته برش، تیغ اره آهن‌بر، الماسه، چکشی، گرانیت‌بر و انواع صفحه برش و سایش از محصولات ابزار برشی و جوشی است.

 

ابزار آلات بادی رونیکس

ابزار بادی برای اندازه‌گیری فشار هوا، رنگ پاشی، میخ کوبی و … کاربرد دارد. پیستوله، کمپرسور، پرچ، دریل، میخ کوب، منگنه کوب، جغجغه، بکس و پیچ گوشتی از ابزارهای بادی رونیکس هستند.

نمایندگی رونیکس تهران

ابزار دستی

انواع آچار، انبر، قیچی‌های باغبانی و ورق‌بر، متر، تراز، مفتول‌بر، سرامیک‌بر، کمان اره، دستگاه پرس لوله و … نمونه‌هایی از ابزار دستی رونیکس هستند.

 

انواع دریل رونیکس

ابزار دریل از مهمترین و پر مصرف ترین ابزار های موجود در بازار بوده که مصارف خانگی و حرفه ای دارد، مهم ترین وظیفه این ابزار ایجاد سوراخ در سطوح مختلف و با جنس های مختلف می باشد، با توسعه ی این ابزار افراد می توانند کاربرد های دیگری مانند برش، باز و بسته کردن پیچ، سمباده زدن و حتی جلا دادن سطوح استفاده کرد.

دریل ساده رونیکس

دریل ساده یکی از معمولی ترین انواع دریل است که برای سوراخ کاری در چوب و فلز کاربرد دارد. دریل های ساده بیشتر مناسب کاربری خانگی هستند و ارزان ترین مدل موجود در بازار هستند. بنابراین اگر جزء افرادی هستید که برای مصارف خانگی و سبک به دریل نیاز دارید، دریل های ساده گزینه ای مناسب برای شما هستند.

خدمات پس از فروش محصولات رونیکس شهریار

دریل رونیکس مدل 2106

دریل برقی 6.5 میلیمتر مدل 2106 رونیکس سه نظام آچاری دارد و با وزن کم 1.3 کیلوگرم و توان 350 وات؛ به سرعت 3600 دور در دقیقه می رسد که برای کلیه کاربری های نصب در صنایع مختلف فلز و چوب ایده آل است.

نمایندگی رونیکس در شهریار

دریل رونیکس مدل 2110

دریل برقی 10 میلیمتر معمولی مدل 2110 رونیکس به سه نظام اتوماتیک دو تکه 10 میلیمتری مجهز است. با 1.5 کیلوگرم وزن و توان 400 وات به سرعت 2900 دور در دقیقه می رسد. دریل رونیکس 2110 تا قطر 25 میلیمتر در چوب و تا 10 میلیمتر در فلز توان مته کاری دارد. حجم کم و وزن سبک دریل رونیکس مدل 2110 را برای کاربری های نصب در صنایع مختلف فلز و چوب مناسب ساخته است.

نمایندگی رونیکس در شهریار

دریل رونیکس مدل 2111

از دیگر انواع دریل رونیکس مدل 2111 است. این دریل برقی 10 میلی متری نیز جزء دریل های معمولی رونیکس است که از توان 480 وات برخوردار می باشد. سرعت موتور این دریل در حالت آزاد برابر با 3000 دور در دقیقه بوده و در سوراخ کاری سطوح چوبی و فلزی کاربرد دارد. وزن 2111 برابر با 1.7 کیلوگرم است. سه نظام این دریل از نوع آچاری بوده و برای تعویض مته نیازمند آچار مخصوص می باشد.

نمایندگی رونیکس در کرج

نمایندگی رونیکس در شهریار

دریل چکشی رونیکس

دریل های ضربه ای یا دریل های چکشی قابلیت ضربه زدن در حالت چرخش را دارند. دریل چکشی در هنگام گردش عمودی، ضربات عمودی نیز به سطح وارد میکند. این قابلیت برای سوراخ کاری در سطوح سخت و ضخیم مانند مصالح ساختمانی مناسب است. معمولا دریل چکشی به همراه یک دسته کمکی ارائه میشود؛ این دسته در جلوی دستگاه قرار میگیرد و موجب افزایش تسلط کاربر بر روی دریل میشود. این نوع دریل ها مناسب سوراخ کاری سطوح مختلف بوده و علاوه بر چوب و فلز توانایی سوراخ کاری دیوارهای بتنی را دارند.

 

دریل رونیکس مدل 2120

این دریل چکشی مجهز به موتوری با توان 750 وات است که می توان از آن در دو حالت عادی و چکشی با بعترین عملکرد استفاده نمود. سه نظام 10 میلی متری آن نیز از نوع آچاری بوده و برای تعویض مته به آچار مخصوص احتیاج دارد. حداکثر ظرفیت سوراخ کاری 2120 در سطوح چوبی، فلزی و بتنی به ترتیب برابر با 20، 10 و 10 میلی متر است. سرعت این دستگاه نیز در حالت آزاد 2800 دور در دقیقه می باشد. همچنین این دریل از وزن 1.6 کیلوگرم برخوردار است.

نمایندگی رونیکس ملارد و شهریار

نمایندگی رونیکس در شهریار

دریل رونیکس مدل 2210

دریل چکشی رونیکس مدل 2210 را میتوان معروف ترین مدل دریل رونیکس نامید. موتور این دریل با 810 وات توان میتواند سرعت ابزار را به 3000 دور در دقیقه برساند. دریل 2210 رونیکس 2.4 کیلوگرم وزن دارد، سه نظام آچاری دارد، به کلید راستگرد و چپ گرد ضد غبار مجهز است. سیستم بلبرینگی دوبل استفاده شده در قسمت شفت دریل رونیکس مدل 2210 موجب اثر بخشی بیشتر حین سوراخکاری ضربه ای و افزایش طول عمر ابزار میشود. یک کلید الکترونیک دیمر دار نیز برای این مدل در نظر گرفته شده است. مخزن نگهدارنده مته ، عمق سنج، دسته گردان 360 درجه و کیف BMC مقاوم در برابر ضربه از دیگر ویژگی های دریل 2210 رونیکس است. حداکثر قطر مته کاری دریل رونیکس 2210 در چوب 25 میلیمتر و در فلز 13 میلیمتر است.

دریل مدل 2210C رونیکس در جعبه بسته بندی میشود و فاقد کیف BMC میباشد و از نظر مشخصات فنی هیچ تفاوتی با مدل 2210 ندارد.

نمایندگی رونیکس در شهریار

دریل رونیکس مدل 2213

دریل چکشی 13 میلیمتر مدل 2213 رونیکس 650 وات قدرت دارد. سرعت این مدل در حالت آزاد به 3000 دور در دقیقه می رسد. دریل 2213 رونیکس 2.4 کیلوگرم وزن دارد و توان مته کاری 25 میلیمتر در چوب و حداکثر 13 میلیمتر در فلز را دارا است. طراحی منحصر به فرد پوسته و بدنه دریل رونیکس 2213 اثر بخشی ابزار برای انواع کاربری های سوراخ کاری و پیچ کاری در صنایع مختلف را تضمین میکند. دریل رونیکس 2213 به سه نظام فلزی تمام اتوماتیک مجهز است.

نمایندگی فروش محصولات رونیکس اندیشه

نمایندگی رونیکس در شهریار

دریل رونیکس مدل 2281

دریل چکشی 13 میلیمتر نیم تنه فلزی مدل 2281 رونیکس 2 کیلوگرم وزن و 3200 دور در دقیقه سرعت دارد. این مدل دریل رونیکس 810 وات توان دارد و میتواند تا قطر 30 میلیمتر در چوب، 13 میلیمتر در فولاد و 16 میلیمتر در بتن مته کاری کند.  نیم تنه فلزی مقاوم به کار رفته در این مدل دریل رونیکس قابلیت سوراخکاری صنعتی مداوم را برای ابزار فراهم می آورد. سه نظام 13 میلیمتری به کار رفته در دریل مدل 2281 از نوع آچاری است و بالاترین درجه گیرایی مته را فراهم می آورد.

نمایندگی رونیکس در شهریار

دریل رونیکس مدل 2211

دریل 2211 رونیکس مجهز به موتوری قدرتمند با توان 600 وات است که سرعتی برابر با 3000 دور در دقیقه ایجاد می کند. این دریل برقی از سه نظام آچاری به ظرفیت 13 میلی متر برخوردار بوده که برای تعویض مته نیازمند آچار مخصوص است. حداکثر قطر سوراخی که با این دریل می توان ایجاد کرد در سطوح فلزی برابر با 13 میلی متر، سطوح چوبی 25 میلی متر و در بتن برابر با 13 میلی متر می باشد. در ضمن وزن مدل 2211 برابر با 1.75 کیلوگرم است و به همراه دسته جانبی، میله تنظیم عمق و آچار سه نظام در جعبه رونیکس بسته بندی شده است.

نمایندگی رونیکس در شهریار

دریل گیربکسی رونیکس

از دیگر انواع دریل رونیکس دریل های گیربکسی هستند. بر خلاف بیشتر دریل ها که سرعت بالا و قدرت پایینی دارند؛ در دریل های گیربکسی، گشتاور بالاتر و سرعت پایینتر در نظر گرفته شده است. این قابلیت در باز کردن پیچ، قلاویز کاری و یا سوراخکاری در بتن و فلز میتواند کاربردی باشد.

 

دریل رونیکس مدل 2220

دریل گیربکسی 13 میلیمتر مدل 2220 رونیکس به موتور گیربکسی دو سرعته مجهز است که به استادکار این امکان را میدهد تا دور ابزار را روی 1100 و یا 2800 دور در دقیقه تنظیم نماید. دریل مدل 2220 رونیکس 3.7 کیلوگرم وزن دارد و با 1050 وات توان به خوبی از پس مته کاری در چوب تا حداکثر 30 میلیمتر، در فلز تا 13 میلیمتر و 16 میلیمتر در بتن برخواهد آمد. دریل رونیکس مدل 2220 سه نظام آچاری تمام فلزی دارد. کلید الکترونیک راستگرد و چپ گرد ضد غبار و دیمر دار، مخزن نگهدارنده مته، دسته گردان 360 درجه و کیف مقاوم در برابر ضربه BMC نیز دارد.

نمایندگی رونیکس اندیشه

نمایندگی رونیکس در شهریار

دریل رونیکس مدل 2221

از دیگر مدل های دریل گیربکسی می توان به مدل 2221 اشاره کرد. این مدل مجهز به موتور قدرتمند گیربکسی دو سرعته با توان 1050 وات بوده و به کاربر این امکان را می دهد تا سرعت را توسط کلید تنظیم در دو دور 1200 یا 3200 دور در دقیقه تنظیم نمایند. سه نظام آچاری این دریل به ظرفیت 13 میلی متر بوده که بالاترین درجه گیرایی مته را دارد. مدل 2221 قابلیت سوراخ کاری در سطوح چوب، فلز و بتن را به ترتیب با قطر 40، 13 و 13 میلی متر دارد. از دیگر امکانات این ابزار برقی می توان به قابلیت چپگرد و راستگرد، دسته گردان 360 درجه و کلید دیمردار جهت تنظیم دقیق سرعت اشاره کرد.

نمایندگی رونیکس در شهریار

پیچ گوشتی برقی و دریل پیچگوشتی رونیکس

دریل پیچ گوشتی ابزاری حرفه ای برای باز و بست پیچ ها است. سهولت استفاده از دریل پیچ گوشتی، سبب شده بیشتر متخصصین صنایع مختلف از دریل پیچ گوشتی برای افزایش سرعت و بهره وری کارها استفاده نمایند. دریل پیچ گوشتی ها در انواع شارژی و برقی ارائه می شوند که در ادامه به معرفی نومنه ای از آن ها خواهیم پرداخت.

 

دریل پیچ گوشتی برقی رونیکس مدل 2513

پیچ گوشتی برقی ترکمتر دار مدل 2513 رونیکس به گیربکس صنعتی قابل تنظیم در گشتاورهای متفاوت جهت پیچ کاری مجهز است. این مدل دریل پیچ گوشتی 1.3 کیلوگرم وزن دارد، سایز ابزارگیر در این مدل 6 میلیمتر در نظر گرفته شده است و با 280 وات توان میتواند تا سرعت 750 دور در دقیقه برسد. طراحی بدنه به گونه ای است که در برابر ضربات حین کار و سقوط از ارتفاع مقاوم باشد.

خدمات پس از فروش محصولات رونیکس البرز

نمایندگی رونیکس در شهریار

دریل شارژی رونیکس مدل 8510

دریل پیچ گوشتی شارژی 12 ولت لیتیوم مدل 8510 موتور پر قدرت 12 ولت با عملکرد فوق العاده و عمر طولانی دارد.گیربکس دو دور این محصول امکان انتخاب سرعت 400 و 1400 دور در دقیقه را به کاربر میدهد. این مدل دریل پیچ گوشتی با 1 کیلوگرم وزن و باطری 1.3 آمپر ساعت لیتیوم میتواند تا 25 میلیمتر در چوب و 10 میلیمتر در فلز مته کاری نماید. مدل 8510 رونیکس به سیستم خنک کننده موتور مجهز شده است تا استهلاک دستگاه در حین کار مداوم و پر فشار کم شود و طول عمر دستگاه افزایش یابد.

نمایندگی رونیکس در شهریار

 دریل شارژی رونیکس مدل 8512

دریل پیچ گوشتی شارژی 12 ولت لیتیوم مدل 8512 رونیکس مجهز به موتور پر قدرت صنعتی ساخت ژاپن و باتری لیتیوم ساخت سامسونگ کره است. این مدل از سه نظام اتوامتیک دو تکه بهره میبرد و گیربکس دو دور صنعتی و برد الکترونیکی تنظیم عملکرد باتری نیز دارد. ولتاژ موتور در این مدل 12 ولت است و سرعت ابزار بین 350 و 1350 دور در دقیقه قابل انتخاب است. دریل پیچ گوشتی 8512 رونیکس 1 کیلوگرم وزن دارد و ظرفیت باتری در این مدل، معادل 1.5 آمپر ساعت در نظر گرفته شده است. با این ابزار می توان تا قطر 25 میلیمتر در چوب و 10 میلیمتر در فلز مته کاری نمود.

نمایندگی رونیکس در شهریار

دریل شارژی رونیکس مدل 8212

دریل پیچ گوشتی شارژی 12 ولت مدل 8212 از باتری نیکل کادمیوم ساخت تایوان با ظرفیت 1.5 آمپر ساعت بهره می برد. وزن ابزار 1.5 کیلوگرم است و سرعت آن بین 400 یا 1250 دور دقیقه قابل تنظیم است. مدل 8212 به سه نظام اتوماتیک تمام فلزی مجهز شده است و حداکثر قطر مته کاری 10 میلیمتر در فلز  و 25 میلیمتر در چوب را دارد. دریل شارژی مدل 8212 رونیکس به سری پیچ گوشتی دو سر مجهز است.

نمایندگی رونیکس تهران و البرز

نمایندگی رونیکس در شهریار

دریل شارژی رونیکس مدل 8214

دریل پیچ گوشتی شارژی 14.4 ولت مدل 8214 رونیکس با موتور قدرتمند ساخت ژاپن عرضه می شود. گیربکس دو دور صنعتی به کار رفته در دریل شارژی رونیکس مدل 8214 باعث افزایش اثر بخشی کارکرد حین پیچ کاری و سوراخکاری شده و امکان انتخاب بین دو سرعت 400 و 1250 دور در دقیقه را برای کاربر فراهم می آورد. مدل 8214 رونیکس با 1.5 کیلوگرم وزن و باتری 1.5 آمپر ساعت دارای سه نظام اتوماتیک تمام فلزی است و با امکان مته کاری 10 میلیمتر در فلز و 25 میلیمتر در چوب؛ به همراه کیف BMC مقاوم در برابر ضربه ارائه می شود.

نمایندگی رونیکس در شهریار

دریل های شارژی نسل جدید رونیکس

گروه دریل های شارژی مدرن رونیکس شامل مدل های 8612، 8614، 8616 و 8618 به صورت گسترده در بازار عرضه شده اند. تمامی این مدل ها مجهز به موتور پر قدرت صنعتی ضد آب با نهایت کارایی و قدرت جهت استفاده در شرایط بارانی هستند و به همراه باطری لیتیوم سامسونگ ساخت کره جنوبی ارائه میشوند. طول عمر بالا و قدرت شارژ سریع از دیگر ویژگی های این گروه از محصولات شارژی رونیکس است. گیربکس دو دور صنعتی به کار رفته در این مدل ها موجب افزایش اثر بخشی کارکرد ابزار می شود.

نمایندگی رونیکس فردیس

بتن کن های رونیکس

دستگاه های بتن کن هر چند دسته بندی مختص خود در ابزار را دارند، اما از آنجا که هم زمان قابلیت سوراخکاری، سوراخکاری چکشی و تخریب کاری را دارند گاهی اشتباها به عنوان دریل های سنگین نیز شناخته می شوند. در ادامه چند مدل از بتن کن های رونیکس را معرفی خواهیم کرد.

 

دریل رونیکس مدل 2726

بتن کن 26 میلیمتر مدل 2726 رونیکس 850 وات توان دارد و به سیستم ابزارگیر چهار شیار مجهز است. وزن دریل رونیکس 2726 وزنی معادل 3 کیلوگرم دارد و می تواند تا 1200 دور در دقیقه سرعت و تا 3.5 ژول توان ضربه تولید کند. دریل 2726 رونیکس تا قطر 30 میلیمتر در چوب، 13 میلیمتر در فلز و حداکثر 26 میلیمتر در بتن توان مته کاری دارد. در دریل بتن کن 2726 رونیکس از سیلندر، پیستون و ضربه زن با کیفیت استفاده شده که در برابر خوردگی و سایش مقاوم هستند؛ این ویژگی باعث بالا رفتن عمر قسمت مکانیکی دستگاه و تقویت قدرت تخریب دستگاه حین کارکرد در شرایط سخت و مداوم کاری می شود.

نمایندگی فروش محصولات رونیکس کرج

نمایندگی رونیکس در شهریار

دریل رونیکس مدل 2727

دریل رونیکس بتن کن مدل 2727 با سیستم ابزارگیر چهار شیار و وزن 3.25 کیلوگرم از موتور پر قدرت 800 واتی و گیربکس صنعتی معادل 1100 دور در دقیقه سرعت و 3 ژول توان ضربه دارد. بتون کن 2727 در چوب تا قطر 30 میلیمتر، در فلز 13 و در بتن 26 میلیمتر توان مته کاری دارد. اورینگ و پکینگ های مقاوم در برابر حرارت و استهلاک به کار رفته در دستگاه باعث افزایش عملکرد و عمر کارکرد دریل 2727 رونیکس می شود.

نمایندگی رونیکس در شهریار

دریل رونیکس مدل 2728

در بتن کن 28 میلیمتر مدل 2728 رونیکس که 1050 وات توان و 5.4 کیلوگرم وزن دارد، از سیستم ضد لرزش پیشرفته استفاده شده تا از انتقال لرزش حین کار به کاربر جلوگیری شود و امکان کاربری طولانی مدت فراهم گردد. همچنین گیربکس صنعتی از جنس آلیاژ منیزیوم ساخته شده که وزن سبک تر دستگاه و انتقال سریع تر حرارت و در نتیجه افزایش عملکرد قسمت مکانیکی دستگاه را سبب می شود. دریل بتن کن 2728 رونیکس به سیستم ابزار گیر چهار شیار SDS-PLUS مجهز است و با سرعت 750 دور در دقیقه و توان ضربه 4.5 ژول قادر است تا قطر 40 میلیمتر در چوب، 13 میلیمتر در فلز و 28 میلیمتر در بتن مته کاری نماید. این محصول به همراه کیف برزنتی حاوی مته و قلم های کاربردی ارائه می شود.

نمایندگی رونیکس در شهریار

نمایندگی فروش محصولات رونیکس اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات رونیکس را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات رونیکس

X