بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی راد پرده

نمایندگی راد پرده در شهریار

نمایندگی راد پرده در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند رادپرده در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

راد پرده

شرکت راد پویش کار در سال 1352 در غالب شخصیت حقیقی بنام آقای محمد علی ترابی رئیس هیئت مدیره فعلی و تحت پوشش سازمان صنایع کوچک ایران تاسیس و شروع بکار نمود و در سال 1384 شرکت بصورت حقوقی تحت شماره1474با عنوان شرکت راد پویش کار به ثبت رسیده است.

سابقه کاری این شرکت به 47 سال می رسد که نتیجه 47 سال کار در این رشته موجب حسن شهرت در سراسر ایران به لحاظ تولیدات متنوع انواع پرده مطابق بهترین کیفیت و استانداردهای جهانی و قیمت مناسب و ارائه بهترین خدمات شده است. بطوریکه امروزه کلیه محصولات این شرکت در سراسر ایران شناخته شده و مورد استفاده مصرف کنندگان قرار می گیرند.

فروشگاه اينترنتي رادپرده به عنوان اولين و جامع ترين فروشگاه اينترنتي پرده می باشد، اکنون شما کاربران گرامی می توانید علاوه به خرید حضوری ، اقدام به خرید اینترنتی نموده و با همان قیمت و کیفیت و بدون نیاز به مراجعه حضوری ، درب منزل خود تحویل بگیرید.

“لذت خریدی آسان و ارزان” شعار این وب سایت بوده و کاربران گرامی می توانند به سادگی و بدون نیاز به دانش تخصصی ، اقدام به خرید محصول مورد نیاز خود نمایند.

نمایندگی راد پرده در ملارد

رادپرده، انواع پرده‌ها شامل: شیدرول، رومن، زبرا، سیلوئت، باند، اپن رومن شید، روز و شب، روز و شب رومن، اسکرین خورشیدی، کرکره چوب، کرکره فلز، بامبو، درب کشوئی، لوردراپه و پرده‌های پارچه‌ای مخمل، هازان، شانل و حریر، پوستر و کاغذ دیواری با بیش از صدها طرح و رنگ متنوع، زیبا و البته با کیفیت و همچنین امکان سفارش اکسسوری‌های دکوراسیون مانند کوسن،پاف و آباژور جهت داشتن دکوراسیونی هرچه زیباتر را ارائه می‌کند.

این شرکت با راه‌اندازی واحد چاپ مجهز به ماشین‌آلات پیشرفته و کادر مجرب، با ارائه هزاران طرح چاپی و همچنین امکان چاپ طرح یا لوگو موردنظر مشتری، چاپ روی انواع پرده‌های مدرن، پرده پارچه‌ای، پوستر و کاغذ دیواری، کوسن،پاف و آباژور را فراهم می‌سازد.

 

انواع پرده

نمایندگی راد پرده در شهریار

پرده به عنوان یک جزء اصلی در طراحی و دکوراسیون داخلی یک منزل به شمار می رود. استفاده از انواع مختلف مدل پرده، زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی منزل را دو چندان کرده بلکه برای آن حریم خصوصی ایجاد کرده و میزان تابش نور خورشید را نیز تنظیم می نماید.

نمایندگی فروش محصولات راد پرده فردیس

انتخاب پرده مناسب از جمله مسائلی است که توجه به آن از اهمیت بالایی برخوردار است. انتخاب مدل پرده و نوع پارچه، با توجه به اتاقی که پرده در آن نصب می شود، متفاوت می باشد. برای مثال اگر می خواهید از پرده برای اتاق نشیمن استفاده کنید بهتر است پارچه های سنگین را خریداری نمایید و در مقابل از پرده های سبک تر برای اتاق خواب که فضایی شخصی و دنج هستند استفاده کنید.

 

انواع پارچه برای دوخت پرده

امروزه پارچه های پرده ای از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و هر گونه سلیقه ای را پاسخگو می باشند. از پرده های ساده و سبک گرفته تا پرده های سنگین و طرح دار، همه در دسترس عموم قرار دارند و هر فرد با توجه به سلیقه و میزان بودجه خود می تواند متناسب با دکوراسیون داخلی منزل پرده مناسب را انتخاب کند. آن چه که امروزه بیش تر افراد به دنبال آن هستند، انواع پارچه پرده ای ترک می باشد. در ادامه به معرفی جدیدترین پارچه های پرده ای می پردازیم.

 

  • پارچه دانتل

امروزه پارچه های دانتل یکی از پرطرفدارترین انواع پارچه های پرده ای می باشند. این پارچه ها با طراحی خاص، مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرده اند. پرده دانتل نمای بسیار زیبایی دارند و انتخاب مناسبی برای پرده های اتاق های نشیمن هستند.

نمایندگی راد پرده در اندیشه

  • پارچه حریر

حریر پارچه ای است که در دوخت پرده های سبک از آن استفاده می شود. پارچه های حریر از ظرافت و لطافت خاصی برخوردار هستند و از آن ها می توان در دوخت انواع پرده برای اتاق های مختلف منزل استفاده نمود. پرده هایی که با حریر دوخته می شوند مناسب مکان هایی هستند که به نور بیش تری نیاز دارند.

این پارچه ها به دلیل دارا بودن ظرافتی خاص، در برابر نور خورشید مقاومت چندانی از خود نشان نمی دهند، به همین خاطر بهتر است به همراه پرده های حریر از آستری نیز استفاده شود. از این پارچه برای دوخت پرده ساده نیز استفاده می شود. استفاده از پرده حریر دو رنگ نیز می تواند نمای زیبایی ایجاد کند.

نمایندگی راد پرده در شهریار

 

  • پارچه های کتان و ساتن

پارچه های کتان و ساتن در عین سادگی طراحی گرمی دارند. این نوع از پارچه ها جزء پارچه های ضخیم محسوب می شوند و نور آفتاب را به راحتی از خود عبور نمی دهند. به همین دلیل در استفاده از پرده های کتان و ساتن، نیاز به نصب آستری نیست.

نمایندگی فروش محصولات راد پرده شهریار

  • پارچه های ابریشم و مخمل

استفاده از پارچه های ابریشم و مخمل برای اتاق های رسمی، مانند اتاق پذیرایی مناسب می باشد. این نوع پارچه ها خوب حالت می گیرند و فضای رسمی اتاق را دلنشین تر می کنند.

 

انواع مختلف پرده

این روزها مدل های متنوعی برای دوخت پرده ارائه می شوند که با توجه به سبک به کار رفته در طراحی داخلی منزل و سلیقه مخاطب می توان از آن ها استفاده نمود. انواع مدل های پرده تزئینی به شرح زیر می باشند.

 

  • پرده آستری

آستری پارچه ای ارزان قیمت با قابلیت شستشو است که از جنس کتان یا پارچه هایی که کمی پلاستیک در تولید آن به کار رفته، می باشد. این پرده را در زیر پرده های اصلی نصب می کنند و در واقع محافظی برای جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به پرده اصلی می باشد. برای حفظ ظاهر پرده های توری یا حریر، آستری را اصولاً بدون طرح و به رنگ کرم یا سفید انتخاب می کنند. آستری به صورت جداگانه در زیر پرده آویزان می شود.

نمایندگی راد پرده ملارد

  • پرده رومن

مدل رومن از سادگی و ظرافت خاصی برخوردار است. این مدل پرده به صورت کرکره ای باز و بسته می شود. استفاده از آن برای فضایی که طراحی آن ساده بوده و بیش از یک دست مبلمان در آن استفاده شده، مناسب است. پرده های رومن از پارچه های ساده یا بافت دار تهیه می شوند اما بنا به سلیقه مشتری می توان آن ها را با پارچه های راه راه یا چهارخانه نیز طراحی کرد.

از ویژگی های بارز این مدل پرده عدم استفاده از آستر در زیر آن می باشد. مکانیزم حرکت و تنظیم پرده رومن مشابه پرده شید رول است و جزء پرده های مدرن محسوب می شود. اگر به دنبال خرید پرده شیک هستید پیشنهاد ما استفاده از این پرده می باشد.

 

  • پرده پیلی دار

مدل پیلی دار با استفاده از پارچه های حریر به راحتی قابل اجرا می باشد. این مدل پرده با هرگونه سبک دکوراسیون داخلی هماهنگی دارد و برخلاف سادگی خود، جلوه ای بی نظیر به فضای مورد نظر می بخشند.

نمایندگی راد پرده البرز

استفاده از پرده های پیلی دار برای اتاق هایی که سقف آن ها کوتاه است مناسب می باشد، زیرا آن ها باعث می شوند سقف اتاق بلندتر به نظر بیاید. این نوع پرده گزینه ای مناسب برای پنجره های کم عرض پیشنهاد می گردد.

 

  • پرده والان دار

در پرده های والان دار برای والان پرده پارچه ای به عنوان شال یا والان بر روی پرده زیرین استفاده می شود. این مدل پرده در میان اکثریت افراد از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. در استفاده از این مدل توجه داشته باشید اگر پرده زیرین شما ساده است، از پارچه ای طرح دار برای والان استفاده نمایید و در مقابل اگر قصد دارید از پارچه ای طرح دار برای پرده زیرین استفاده کنید، والان پرده باید پارچه ای ساده و بدون طرح باشد.

نمایندگی راد پرده شهریار

نمایندگی راد پرده در شهریار

استفاده از این نوع پرده ها با هرگونه طراحی داخلی هماهنگی دارد. اگر سبک مدرن را در طراحی دکوراسیون خانه خود اجرا نموده و مدل والان دار را برای پرده در نظر گرفته اید، بهتر است از یک والان ساده در یک گوشه از پرده استفاده کنید. توصیه می شود در طراحی منزل به سبک کلاسیک با الهام از سبک ویکتوریایی، از والان های پرچین استفاده نمایید.

 

  • پرده ترکیبی

مدل ترکیبی از ترکیب دو پارچه ساده و طرح دار تشکیل می شود. اگر قصد دارید از پرده ترکیبی استفاده کنید، باید به تطابق رنگ پرده با دیگر اجزای اتاق از جمله مبلمان و کوسن ها توجه داشته باشید. در این صورت فضایی دلنشین ایجاد می شود. به پارچه رویی که عموما طرح دار می باشد، دکور پرده گفته می شود.

 

  • پرده حاشیه دار

در قسمت بالا و پایین پرده های مدل حاشیه دار، از حاشیه های تزئینی استفاده شده است. پرده هایی که حاشیه آن ها در قسمت پایین قرار دارد برای پنجره های کوتاه و در مقابل پرده هایی که حاشیه آن ها در قسمت بالای پرده قرار دارد برای پنجره های بلند مناسب می باشند. طرح های حاشیه دار اغلب برای پرده اتاق خواب و یا آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند و جلوه زیبایی به آن ها می بخشند.

 

  • پرده شید رول

استفاده از پرده مدل شید رول، برای پنجره هایی که رو به داخل باز می شوند بسیار مناسب است. این مدل پرده ها، حالت بالا رونده دارند و به هنگام جمع شدن درون محفظه ای استوانه ای شکل قرار می گیرند.

نمایندگی راد پرده ملارد و شهریار

پرده شید رول حالت تزئینی نداشته و شما می توانید در صورت دلخواه در کنار آن ها از پرده های تزئینی نیز استفاده نمائید. مکانیزم حرکتی پرده های شید رول به چهار نوع دسته بندی می شود:

مکانیزم معمولی: با این مکانیزم ارتفاع پرده توسط یک زنجیر کنترل که در سمت چپ یا راست پرده قرار گرفته تنظیم می شود.

مکانیزم فنری: با استفاده از این مکانیزم می توان پرده را در هر ارتفاعی تنظیم نمود و اگر پرده آزاد شود به صورت خودکار در بالا جمع می گردد.

مکانیزم فنری کنترل شده: تفاوت این نحوه حرکت با مکانیزم فنری در این است که رول شدن پرده با حرکتی نرم و آهسته انجام می شود که ایمنی این حرکت بسیار بالاست.

مکانیزم الکترومکانیکی: ارتفاع پرده های مجهز به این مکانیزم را می توان توسط ریموت کنترل و یا کلیدهای دیواری تنظیم نمود.

 

  • پرده شید بیرونی

پرده شید در واقع نوعی از پرده می باشد که هیچ گونه حالت تزئینی نداشته و تنها برای جلوگیری از تابش نور خورشید و در نتیجه خنک نگه داشتن فضا از آن ها استفاده می شود این مدل برای پنجره ها و ایوان های بزرگ مناسب می باشد.

نمایندگی فروش راد پرده ملارد

  • پرده کرکره ای

پرده کرکره یکی از با دوام ترین انواع مدل های پرده می باشند. استفاده از این نوع پرده ها کنترل میزان روشنایی را امکان پذیر می کند. انتخاب پرده های کرکره ای برای مکان هایی که کنترل دید در آن جا از اهمیت بالایی برخوردار است، انتخاب مناسبی می باشد.

تیغه این نوع پرده را می توان از جنس آلومینیوم یا چوب انتخاب نمود که امروزه نمونه های فلزی کاربرد کمتری دارند اما تیغه های چوبی با ظرافت و زیبایی بی نظیر خود همواره در تولید پرده های خانگی، تجاری و اداری مورد استفاده قرار می گیرند.

نمایندگی راد پرده در شهریار

پرده های عمودی را می توان به صورت اتوماتیک و برقی طراحی نمود و امکان نصب آن ها در داخل پارتیشن و یا شیشه های دوجداره وجود دارد. این پرده ها با توجه به جنس تیغه در تنوعی از طرح و رنگ تولید و در دو مدل عمودی (لودراپه) و افقی نصب می شوند.

 

  • پرده عمودی

امروزه با وجود پرده های زیبا و متنوعی که در بازار وجود دارد، کمتر کسی از این مدل پرده استفاده می کند. با این حال لازم به ذکر است این پرده ها از دوام بالایی برخوردار می باشند. در ساخت نوار پرده های عمودی، از پارچه، چوب مصنوعی، آلومینیوم و غیره استفاده می شود. به دلیل استفاده از نوارهای عمودی در این نوع پرده ها سقف اتاق بلند نشان داده می شود.

 

  • پرده بالا رونده یا لانه زنبوری

در تولید پرده های بالا رونده یا لانه زنبوری، از پارچه یا متریالی سبک استفاده شده است. این  مدل پرده از تنوع رنگی بالایی برخوردار می باشد. از ویژگی های بارز پرده لانه زنبوری می توان به تطبیق پذیری آن با هر سبکی اشاره کرد. مدل برقی این مدل پرده نیز در دسترس می باشد.

نمایندگی راد پرده تهران

  • پرده چوبی

در تولید پرده های چوبی از چوب هایی مانند افرا و بامبو استفاده می شود. از آن جایی که در تولید این مدل پرده ها از چوب استفاده شده، آن ها فضایی گرم به ارمغان می آورند. این پرده ها در محیط های اداری مانند اتاق مدیران باعث ایجاد ظاهری رسمی می شود. این پرده ها نمونه ای از انواع پرده فانتزی شناخته می شوند.

 

  • پرده حصیری بامبو

این مدل پرده از الیاف طبیعی و یا نی بامبو ساخته میشوند و دارای تنوع بی نظیری هستند. این پرده ها را می توان به صورت پلیسه ای یا رولی توسط نخ یا زنجیر در بالا جمع نمود. پرده های حصیری قابل شستشو هستند و نگهداری و نظافت آن ها آسان است.

 

  • پرده زبرا

پرده های زبرا از نوع پرده های بالارونده هستند که از دو لایه موازی که ترکیبی از تور و پارچه است ساخته شده اند. تورهای این پرده در فاصله های مشخص توسط ردیف هایی از پارچه به یکدیگر متصل گردیده اند و برای تنظیم میزان نور ورودی به اتاق می توان زاویه بین دو لایه و نوارهای میانی را تغییر داد. با استفاده از پرده های زبرا می توان میزان دید و نور را تنظیم نمود و یا کلاً پرده را در بالا جمع نمود.

نمایندگی راد پرده کرج

انواع پرده زبرا امروزه طرفداران زیادی دارد و برای آشپزخانه و اتاق خواب انتخاب مناسبی است. علاوه بر آن در اکثر محیط های اداری پرده زبرا به عنوان گزینه ای مناسب در اولویت می باشد.

پرده های زبرا از تنوع بالایی برخوردار بوده و استفاده از آن ها در آشپزخانه باعث ایجاد زیبایی دلنشینی می شود. از مزایای پرده زبرا می توان به جمع شدن راحت این مدل پرده اشاره کرد.

 

  • پرده پانچ

پرده پانچی نمونه ای از پرده های ساده می باشد که در طراحی مدرن مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های ظاهری این مدل پرده می توان به چین های عمیق آن اشاره کرد.

 

  • پرده سلطنتی

از دیگر نمونه پرده هایی که می توان در طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار داد، پرده سلطنتی می باشد. استفاده از این مدل پرده بیش تر در سبک های فاخر هم چون سبک کلاسیک و سبک سلطنتی به چشم می خورد.

نمایندگی راد پرده البرز و تهران

  • پرده تور

اگر به دنبال انتخاب مدل پرده ساده هستید، پرده های توری می تواند انتخاب مناسبی باشد. استفاده از این مدل در طراحی سبک مدرن به چشم می خورد. پرده توری در عین سادگی، نمونه ای از پرده زیبا برای استفاده می باشد.

 

  • پرده سه بعدی

پرده های سه بعدی نمونه ای از جدیدترین انواع پرده هایی است که می توان در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار داد. استفاده از این پرده بیش تر در اتاق خواب صورت گرفته و می تواند نمای زیبا و منحصربفردی ایجاد کند.

 

نکات مهم در انتخاب پرده مناسب

  • انتخاب جنس پرده

جنس پرده را با توجه به دکوراسیون مورد نظر و میزان تاریکی و روشنایی خانه انتخاب کنید. نمونه های ضخیم مانع از ورود نور به داخل منزل می شوند و فضا را تاریک نشان می دهند اما پرده های حریر علاوه بر زیبایی بی نظیری که دارند فضای خانه را روشن تر نشان می دهند. گاهی اوقات این المان برای محدود کردن دید از بیرون منزل مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین باید پرده چند لایه و یا ضخیم برای این منظور به کار برده شود.

نمایندگی راد پرده در شهریار

  • انتخاب رنگ پرده

انتخاب رنگ پرده سلیقه ایست اما بهتر است با دکوراسیون داخلی هارمونی داشته باشد. از المان هایی مانند مبلمان، دیوارپوش، کفپوش، فرش و… برای انتخاب رنگ آن الهام بگیرید و یا حتی از المان های جزئی مانند کوسن استفاده نمایید. مثلا اگر کوسن مبلمان شما ترکیبی از سایه روشن رنگ سبز است می توانید پرده خود را به رنگ سبز با طیف دلخواه انتخاب کنید.

 

  • انتخاب مدل مناسب

مدل پرده باید بر اساس نوع سبک دکوراسیون داخلی طراحی شود. اگر دکوراسیون خانه شما به سبک کلاسیک است از نمونه های والان دار استفاده نمائید و اگر از سبک مدرن پیروی می کنید، انواع ساده و تک رنگ بهترین گزینه محسوب می شوند.

 

  • طرح پارچه

انتخاب طرح و بافت پرده ارتباط مستقیمی با دکوراسیون داخلی دارد. با توجه به رنگ المان های موجود در دکوراسیون می توانید رنگ آن را انتخاب کرده و طرح مناسبی که با آن زمینه رنگ در بازار موجود است را خریداری و با دکوراسیون خانه خود ست کنید.

 

  • اندازه پرده

طول و عرض پرده در نمای کلی آن تاثیر بسیاری دارد. قبل از نصب آن باید مشخص کنید تا چه اندازه می خواهید با کف اتاق فاصله داشته باشد و عرض آن نیز تا چه اندازه باشد. اگر عرض پرده به اندازه 5 سانتی متر از هر طرف بیشتر از عرض پنجره باشد بسیار زیباتر و شکیل تر به نظر می آید.

نمایندگی فروش راد پرده اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات راد پرده را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خردی آنلاین محصولات راد پرده

X