بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی رابیتس مسعود

نمایندگی رابیتس مسعود در شهریار

نمایندگی رابیتس مسعود در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند رابیتس مسعود در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

کارخانه رابیتس مسعود     

مجموعه تولیدی رابیتس مسعود با شروع فعالیت خود از سال 1370 اقدام به تولید رابیتس 9 ستون با کیفیت بالا نمود. تلاش و کوشش مستمر این مجموعه منجر به تولید رابیتس های 11 و 13 ستون برای اولین بار در ایران شد و نهایتا با بهینه سازی های انجام شده، رابیتس 13 ستون سه چشمه در اوزان مختلف از 500 تا 1400 گرم، در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفت.

محصولات کارخانه رابیتس مسعود

  • انواع رابیتس 9 ستون رابیتس مسعود
  • انواع رابیتس 11 ستون کارخانه رابیتس مسعود
  • انواع رابیتس 13 ستون سه چشم رابیتس مسعود در اوزان 500 تا 1400 گرم

کاربرد قیمت رابیتس در سقف های کاذب ، گچ کاری و گچ بری ، پوشاندن تیر آهن و آرماتور ، پوشاندن بتن سیمانی ، ترمیم ترک های ساختمانی و کارهای ترمیمی ، دکوراسیون و … می باشد.

نحوه نام گذاری رابیتس:

الف : بر اساس تعداد ستون که به سه دسته تقسیم میشوند ( ۹ – ۱۱ – ۱۳ ستون ). هرچه تعداد ستون های رابیتس باشد ، چشمه های رابیتس کوچک تر شده و متقابلا در مصرف گچ صرف جویی میشود که در نهایت سازه سبک تری خواهیم داشت.

نمایندگی رابیتس مسعود در ملارد

ب : بر اساس وزن رابیتس که بسته به نوع کاربری انتخاب میشوند.

رابیتس چیست؟

رابیتس، از واژه انگلیسی Rib Lath گرفته شده است که Lath به معنی هر نوع مواد پشتی است. این مواد برای گچ استفاده می شود. راویز با سیم مش فلزی و آهن یا شبکه گسترش یافته تولید می گردد. این شبکه ها با چسب چوب یا فلز به عنوان ماتریس یا برای گچ و سیمان استفاده می شود. راویز محصولات مختلفی به نام گچ پیش ساخته و سقف های کاذب را به ما معرفی کرده است.

این توری در واقع هر گونه کالایی می باشد که از کشش عرضی و پرس ورق گالوانیزه تولید شود. رابیتس پس از گذشتن از مراحل مختلف برش، آماده می شود. سپس از آن، به صورت های مختلف استفاده می شود. ورق راویز فولادی و تور مانند است که از ورق گالوانیزه ضخامت ۲۵/۰ تا ۵/۰ میلیمتر درست می شود. راویز با مفتول گالوانیزه 1.2 میل یا همان سیم رابیتس بندی و یا مفتول سیاه به شکل لایه به شبکه فرعی متصل می گردد. این موضوع در رابیتس آماده، باعث عدم ترک خوردگی گچ یا سیمان در سطح می گردد. برش و فرم دادن به راویز در کار های گچ کاری زینتی، آسان است. راویز برای سقف های کاذب و تزئین ساختمان مناسب بوده و معمولاً برای کاربرد گچ کاری استفاده می شود. ورق فلزی گسترش یافته در ۱٫۷۵، ۲٫۵ و ۳٫۴ پوند در هر مترمربع در دسترس است.

نمایندگی رابیتس مسعود در شهریار

نمایندگی رابیتس مسعود در فردیس

رابیتس، محصولی همه کاره

رابیتس های رابیتس پایتخت به عنوان یک محصول همه کاره و متداول در مناطقی مانند سکوها، پیاده روها، تسمه‌های نقاله، نرده‌های راه آهن و موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین می‌توان آن را بر روی توری‌های موجود، کفپوش یا صفحات الماس نصب کرد و در بسیاری از مناطق یک راه حل مقرون به صرفه است. در اینجا چهار نوع متداول رابیتس آورده شده است.

متداول‌ترین اشکال استفاده از فلزات گسترش یافته در صنعت، دایره‌ها، مربع‌ها و الماس‌ها هستند که الماس به دلیل توانایی الگو در جذب انرژی و مقاومت در برابر تغییر شکل مکانیکی پس از نصب، بیشترین شکل را دارد. جنبه‌های دیگر ساختمان ابعاد و زاویه اشکال است که بر نحوه جذب انرژی فلز و نقطه پخش انرژی در سراسر رابیتس نیز تأثیر می‌گذارد. پارچه سیمی را می‌توان در بسیاری از کاربردهای خاص استفاده کرد و در بسیاری از نسخه‌های پارچه‌ای و متریال موجود است. این نوع محصول عنصری است که امکان استفاده از انواع مختلف حفاظت، پشتیبانی و برنامه‌های سفارشی را فراهم می‌کند.

 

رابیتس به عنوان یک مصالح ساختمانی مقاوم

نمایندگی فروش محصولات رابیتس مسعود ملارد و شهریار

رابیتس معمولاً در ساخت نرده‌ها، راهروها و مشبک‌ها استفاده می‌شود، زیرا این ماده بسیار محکم و بادوام است. از سوی دیگر، مش سیمی سبک‌تر و همچنین ارزان‌تر است. به لطف دهانه‌های کوچک مواد، امکان عبور از هوا، آب و نور وجود دارد، در حالی که یک مانع مکانیکی برای اجسام بزرگ حفظ می‌شود. نکته دیگری که به نفع استفاده از رابیتس است، در مقایسه با فلز ساده، این است که لبه‌های نمایان شده رابیتس چسبندگی بیشتری را ایجاد می‌کند که منجر به استفاده از آن در درایوها یا روکش‌ها شده است. صفحه مش فلزی یک ماده شکل پذیر مخصوص استفاده در بسیاری از برنامه‌ها است. مش سیم تزئینی انعطاف پذیر، فردی، مقاوم و پایدار در محیط زیست در مدلهای مختلف موجود است.

 

رابیتس های گسترش یافته در معماری مدرن در رابیتس پایتخت

در معماری مدرن، مش فلزی یا رابیتس یک مصالح یا صفحه نمایان است که می‌تواند به اشکال تزئینی ساده یا پیچیده ساخته شود. عکس‌ها را می‌توان روی سقف چاپ کرد و بافت‌های گرافیکی بزرگ یا تصاویری ایجاد کرد که به نور اجازه می‌دهد تا از نمای بیرونی ساختمان عبور کند.

 

استاندارد رابیتس پایتخت

رابیتس در یک پرس ایجاد می‌شود که فلز را بریده و کش می‌دهد و نوارهای همپوشانی از الگوی الماس را ایجاد می‌کند. این سبک گردش هوا را فراهم می‌کند، اما استحکام و دوام فلز اصلی را نیز حفظ می‌کند. ده‌ها اندازه و وزن مختلف از رابیتس وجود دارد و می‌توان از آنها در گاوصندوق، محوطه انبار و محافظ ایمنی ماشین استفاده کرد.

نمایندگی رابیتس مسعود اندیشه

فلز  استاندارد بسیار متنوع و مقرون به صرفه است. در اندازه‌های گوناگون و اندازه‌های بازشو وجود دارد. اغلب از آن برای ایجاد سطحی سفت و مقاوم در برابر لغزش استفاده می‌شود. در رابیتس، رشته‌ها و پیوندها در زاویه یکنواختی تنظیم می‌شوند. این استحکام بیشتری را فراهم می‌کند در حالی که حداکثر گردش هوا را امکان پذیر می‌کند.

نمایندگی رابیتس مسعود در شهریار

رابیتس مسطح شده

پس از فرآیند استاندارد، رابیتس مسطح برای بار دوم با پرس نورد سرد برای صاف شدن پردازش می‌شود. این یک سطح صاف ایجاد می‌کند و رابیتس مسطح را برای حصار کشی، تهویه، قفس و کفپوش ایده آل می‌کند. روکش‌های تمام فلزی مقاوم در برابر لغزش را می‌توان روی مسیرهای رانندگی استفاده کرد و به عابران پیاده سطحی با دوام و با کشش بالا می‌بخشد.

رابیتس مسطح از فلز منبسط شده با نورد سرد برای صاف شدن آن تولید می‌شود. زمانی انتخاب می‌شود که سطح صاف لازم باشد. روند صاف شدن عموماً طول ورق را 5 درصد افزایش می‌دهد.

نمایندگی رابیتس مسعود شهریار

مش فلزی رابیتس

مش فلزی (رابیتس) در اشکال و اندازه‌های مختلف، از مش ریز تا نسخه‌های سنگین‌تر ارائه می‌شود. معمولاً برای اهداف تزئینی و معماری مانند محافظ‌های ضد آفتاب، تقسیم کننده اتاق، کوره‌ها و سیستم‌های ذخیره سازی تهویه استفاده می‌شود.

 

گریتینگ فلزی منبسط شده

این نوعی از گریتینگ است که برای ایجاد صفحات فولادی کم کربن، سنگین‌تر از حد معمول استفاده می‌شود. در مناطق سنگین مانند سکوهای ماشین، راهروها، راه پله‌ها یا مناطق اصلی عابر پیاده استفاده کنید. مشبک رابیتس نسبت قدرت به وزن چشمگیری را ایجاد می‌کند و به طور طبیعی بدون نیاز به کمی پردازش اضافی در برابر لغزش مقاوم است.

رابیتس شش ضلعی

رابیتس شش ضلعی به جای درهای معمول الماس دارای دهانه‌های شش ضلعی است. شکل شش ضلعی به فلز استحکام بیشتری می‌بخشد در حالی که اجازه عبور هوا، نور، گرما، صدا و مایع را می‌دهد. هنگامی که فلز به شدت منبسط می‌شود، دهانه‌های شش ضلعی نسبت به دهانه‌های الماس ترجیح داده می‌شود.

نمایندگی رابیتس مسعود ملارد

رابیتس معماری

معماری گسترش یافته فلز دارای الگوی الماس با ویژگی‌های معماری اضافه شده است. در نتیجه طرحی است که زیبایی، افزایش امنیت و حفظ حریم خصوصی و تهویه بهتر را با هم ترکیب می‌کند. برای اهداف کاربردی و تزئینی یا ترکیبی از این دو مناسب است.

 

میکرو فلز منبسط شده میکرو رابیتس

فلز میکرو (میکرو رابیتس) گسترش یافته دارای دهانه‌های کوچک در فلز سنج سبک است. دهانه‌ها می‌توانند استاندارد، مسطح، شش ضلعی و مربع باشند. این نوع رابیتس مسعود اغلب در فیلترها استفاده می‌شود.

نمایندگی فروش محصولات رابیتس مسعود اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات ایکس ویژن را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

نمایندگی فروش محصولات رابیتس مسعود

پیام بگذارید

X