بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی دوو

نمایندگی دوو در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند دوو در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

لوازم خانگی دوو

شرکت لوازم‌خانگی دوو در سال 1967 به مدیریت کیم وو چونگ در شهر سئول تأسیس ‌شده است. نام این شرکت از نام مدیرمسئول آن گرفته ‌شده است. تا پیش از بروز بحران مالی در قاره آسیا در سال 1997 این شرکت پس از شرکت هیوندای به‌ عنوان دومین شرکت بزرگ در کره جنوبی شناخته ‌شده می‌شد. این شرکت دارای بیش از 20 زیرمجموعه و شرکت تابعه است که امروزه برخی از آن‌ها در زمینه‌های صنعتی مختلف به‌عنوان شرکت‌های مستقل شناخته ‌شده‌اند. یکی از شرکت‌های اقماری دوو، شرکت دوو الکترونیک است که برای شرکت‌های زیر مجموعه دوو در دهه 90 ، دهه حضور محصولات لوازم‌ خانگی با قدرت بالا در بازار بین‌المللی شناخته می‌شود. این شرکت امروزه در کره جنوبی دارای سایت‌های تولیدی پیشرفته در سطح جهان و بسیاری از کشورها از جمله مکزیک، اسپانیا، لهستان، مالزی، چین و ویتنام می‌باشد. این امر بیانگر قدرت بالای رقابتی و محصولات لوازم‌خانگی دوو در سراسر جهان است.

محصولات دوو

 

پیش از خرید هر محصول کسب اطلاعات در رابطه با آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. جهت خرید لوازم‌خانگی نخستین چیزی که باید در نظر گرفته شود ویژگی‌های برند معتبر لوازم‌خانگی در سطح دنیا است. البته لازم به ذکر است که کسب اطلاعات در رابطه با خدمات پس از فروش و تعمیرات محصول مورد نظر نیز اهمیت دارند.

یخچال و سایدبای‌ساید دوو

از مهم‌ترین ویژگی‌های یخچال فریزر و سایدبای‌ساید دوو می‌توان به پایین‌ترین میزان صدای آن اشاره کرد. یخچال‌های این برند اغلب کشوی مخصوص سبزیجات و میوه دارند و همچنین این محصولات دارای محفظه سردخانه مجزا با درب شفاف هستند. طبقات شیشه‌ای این یخچال‌ها نیز بسیار مقاوم بوده و همچنین قابلیت جابه‌جایی در کابین‌ها رادارند. تمامی یخچال‌ها با برند دوو به کنترل مکانیک دما نیز مجهز هستند.

نمایندگی دوو اندیشه

  ایرادات یخچال دوو

منظور از عیب های یخچال فریزر دوو مشکلات و عیب هایی می باشد که بسیار متداول است.

سرد نکردن یخچال

ممکن است که یخچال شما هم به خودی خود سرد نکند. شما در این حال نباید نگران باشید چرا که می توانید به آسانی این مشکل را برطرف می شود. یخچال یکی از دستگاه هایی است که باید در فصول مختلف سال در یک دمای مشخص کار کند تا محصولات و مواد غذایی را بتواند نگهداری کند. سرد شدن بیش از اندازه یخچال باعث یخ زدگی مواد خواهد شد و گرم شدن و یا خنک نکردن آن نیز باعث می شود که این مواد غذایی از بین بروند.

کمتر دیده ایم که کسی باشد که از زیاد بودن دمای یخچال خود ناراحت باشد اما گرم کردن بیش از اندازه یکی از مشکلاتی است که باید به آن ها دقت کنید. عمدتا اگر هم مشکلی در این زمینه ایجاد شده است به دلیل تنظیم درست دمای یخچال دوو است که درست خواهد شد. عوامی فنی هم در این زمینه می توانند برای شما مشکل ساز شوند.

  • عدم تنظیم درست دما، باعث می شود که یخچال شما کار سرد کردن را به خوبی انجام ندهد. در این بخش شما می توانید برای مقابله با این مشکل، یخچال را در دمای صحیح تنظیم کنید. هر یخچالی در شرایط زمستانی و همچنین تابستانی نیاز دارد تا یک دمای متفاوت داشته باشد. دقت کنید که این تغییر فصل را در تنظیم دمای یخچال دوو مورد اهمیت قرار دهید. معمولا در زمستان ها دما بر روی ۳ و یا ۴ و در تابستان باید روی ۱ و ۲ درجه تنظیم شود. برخی از دوستان در این زمینه اطلاعات کافی را برای تنظیم دمای یخچال دوو ندارند و به همین دلیل هم با مشکل روبرو می شوند. برخی دیگر اصلا این دماها را چک نمی کنند و همین هم باعث می شود که دچار مشکل شوند. این موضوع گاهی هم باعث می شود که تنظیم دمای یخچال شما روی ۶ یا ۷ درجه هم برود که طبیعی است باعث می شود خنک کنندگی یخچال شما تا میزان بسیار زیادی کم شود.

 

  • عدم گردش هوا یکی از دلایل سرد نکردن در یخچال دوو می باشد. موتور یخچال معمولا در پشت یخچال قرار دارد و معمولا فن برای اینکه بتواند موتور را خنک کند نیازمند یک جریان هوای حداقل است. حالا اگر شما یخچال را در یک جای دنج و کم هوا قرار دهید و پشت یخچال را هم مسدود کنید طبیعی است که میزان دریافت هوا کاهش پیدا خواهد کرد و همین موضوع هم باعث داغ شدن و کم شدن قدرت خنک کنندگی خواهد شد.

نمایندگی دوو ملارد

  • یکی دیگر از دلایلی که باعث سرد نکردن یخچال دوو می شود در واقع خرابی لاستیک های درب است. اگر درب یخچال شما به خوبی بسته نشود، به مرور زمان و با برودت هوا از بین خواهد رفت که همین هم باعث می شود که یخچال شما سرمای مطلوب را نداشته باشد. اگر مشکلی در لاستیک درب یخچال وجود داشته باشد، باعث می شود که درب به خوبی چفت نشود و همین هم از جمله دلایل مهم برای سرد نکردن یخچال دوو است. بنابراین اگر ما هم با سرد نکردن یخچال دوو رو به رو شدید بهترین و اولین کاری که باید انجام دهید این است که لاستیک را چک کنید.

 

  • یکی دیگر از مشکلاتی که در زمینه سرد نکردن یخچال با آن روبرو خواهید شد معیوب بودن کمپرسور و رله های حفاظتی است. شما در واقع باید این مشکل را به آسانی تشخیص دهید چرا که زمانی که کمپرسور یخچال کار می کند، گاز به مایع تبدیل خواهد شد و به اپراتورهای مختلف داده می شود که همین باعث خنک شدن یخچال خواهد شد. اگر کمپرسور در یخچال دوو آسیب ببیند ممکن است که به این دلیل شما شاهد سرد نکردن یخچال دوو باشید. برای این امر، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که در وهله اول کمپرسور را چک کنید تا ببینید که آیا سالم است یا خیر. اگر رله کمپرسور خراب باشد، موتور شما دیگر قادر به شروع کار نخواهد بود و در نتیجه با مشکل عدم سرمای یخچال رو به رو می شوید که البته قابل حل است و می توانید با تعویض کمپرسور مجددا کار خود را انجام دهید.

 

  • یکی دیگر از دلایلی که باعث سرد نکردن یخچال دوو می شود در واقع کمبود گازهای مختلف است. اگر گاز یخچال شما کم باشد، باعث برودت کم در یخچال خواهد شد. همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که گاز کم باعث یکسره کردن کار کمپرسور خواهد شد و در نتیجه در یک مدت زمان طولانی کمپرسور شما خواهد سوخت.

 

  • یکی دیگر از مشکلاتی که باعث سرد نکردن یخچال دوو می شود در واقع مشکلی است که در لوله های کندانسور به وجود می آید و باعث برودت یخچال فریزر شما خواهد شد. اگر موتور کار کند و کندانسور گرم باشد، این بخش نشان دهنده سالم بودن یخچال شما خواهد بود. اما اگر کمپرسور کار می کند ولی کندانسور شما گرم نیست نشان دهنده این است که دستگاه شما مشکل دارد و در نتیجه سرمای مطلوب را برای شما به همراه نخواهد داشت. مشکل همچنین ممکن است که مربوط به کیپ کردن مدار کندانسور باشد که باعث سرد نکردن یخچال دوو می شود. خراب بودن فن کمپرسور هم از جمله دلایل سرد نکردن یخچال دوو است. کار این فن در واقع خنک کردن موتور است که اگر خراب شود کمپرسور داغ خواهد کرد و در نهایت یخچال تمامی سرمای خود را از دست می دهد.

 

ماشین لباسشویی دوو

برای معرفی کامل برند دوو در ادامه به بیان مهم‌ترین ویژگی‌های ماشین لباسشویی برند دوو خواهیم پرداخت. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ماشین لباسشویی با این برند صفحه‌نمایش بزرگ لمسی می‌باشد. این محصولات همچنین دارای موتور دایرکت درایو هوشمند هستند. یکی از برترین برنامه‌های ماشین لباسشویی با این مارک شستشوی سریع آن در 19 دقیقه می‌باشد که اغلب این ویژگی توسط تکنسین خدمات پس از فروش در هنگام نصب آن را به شما توضیح می‌دهد. این برنامه در صرفه‌جویی در زمان و انرژی تأثیر قابل‌توجهی دارد.

نمایندگی ماشین لباسشویی دوو فردیس

عیب یابی ماشین لباسشویی دوو

با یاد گیری راهکار های زیر می توانید در صورت بروز هر گونه مشکل اول خودتان دستگاه را چک کنید و بعدا با فرد متخصص تماس بگیرید.

کار نکردن ماشین لباسشویی

  • شاید برق مشکل پیدا کرده است.
  • مطمئن شوید که برق کامل به دستگاه وصل شده باشد.
  • قدرت را روشن کنید.
  • دکمه ی start/pause را فشار دهید.
  • حجم لباس هایتان بر حسب استاندارد باشد.

وارد نشدن آب به لباسشویی

  • شلنگ ورودی حتما وصل شده باشد و آب را نیز باز کنید.
  • مطمئن شوید که شلنگ ورودی یا شیر آب یخ نزده باشد.
  • بررسی کنید که آب قطع نشده باشد.
  • چک کنید که چیزی شلنگ ورودی را مسود نکرده باشد.

دلیل تخلیه نکردن لباسشویی چیست؟

  • مطمئن شوید که شلنگ تخلیه یخ یا مسدود نشده باشد.
  • شلنگ تخلیه خم نشده باشد.
  • انتهای شلنگ تخلیه در آب غوطه ور نشود.
  • گردو غبار و خاک های درون فیلتر تخلیه را تمیز کنید.

نچرخیدن ماشین لباسشویی

  • لباس ها در یک طرف جمع نشوند.
  • لباس شویی را در یک سطح مناب نصب کنید.

توقف لباسشویی وسط کار کردن و برناه شست و شو

  • مسدود شدن فیلتر پمپ تخلیه یکی از دلایل است.
  • فیلتر تخلیه حتما کار کند.
  • مواد شوینده را به مقدار لازم بریزید.
  • شلنگ تخلیه بالا تر از یک متر قرار بگیرد.

لرزش ناهنجار دستگاه

  • دستگاه را در یک سطح مناسب نصب کنید.
  • تمام پیچ و مهره های حمل و نقل را حذف کنید.

ماشین ظرف‌شویی دوو

ماشین‌های ظرف‌شویی این برند اغلب دارای 8 برنامه شستشو مختلف هستند. از دیگر ویژگی‌های بارز این محصول می‌توان به 2 طبقه مجزا آن همراه با ارتفاع قابل تنظیم برای سبد بالایی به‌صورت اهرمی اشاره کرد. قابلیت شستشو با نصف ظرفیت نیز یکی دیگر از قابلیت‌های این ماشین ظرف‌شویی می‌باشد. ماشین ظرف‌شویی دوو در هنگام عملکرد دارای کمترین میزان صدا می‌باشد. جالب است بدانید برند طراحی‌شده برای محصولات دوو چشم‌نواز و منحصربه‌فرد می‌باشد به‌طوری‌که باعث ایجاد تمایز بین این محصولات و دیگر برندهای لوازم‌خانگی شده است. این برند لوازم‌خانگی در ایران نیز به‌عنوان یکی از برندهای معروف شناخته می‌شود که دارای نماینده رسمی فروش و خدمات گارانتی و پس از فروش می‌باشد.

نمایندگی ماشین ظرفشویی دوو درتهران و البرز

عیب یابی و تعمیرماشین‌ ظرفشویی دوو

ماشین‌های ظرفشویی کم کم به یکی از متداول ترین لوازم خانگی در آشپزخانه ها تبدیل شده اند، استفاده راحت ، زحمت کمتر ، صرفه جویی در مصرف آب ، تنها چند مورد از مزایای ماشین‌های لباسشویی هستند، ممکن است بعد از مدتی مشکلاتی برای دستگاه شما پیش بیاید، این مشکلات میتواند به علت استفاده نادرست، خرابی یک قطعه، اتصالات برق…باشد ، ما قصد داریم تا جای ممکن به شما کمک کنیم تا مشکلات دستگاه خود را برطرف کنید.

  • وارد نشدن آب به ماشین ظرف شویی

ممکن است دستگاه را تنظیم کنید و بعد از  اتمام عملیات شستشو انتظار دارید ظروف تان تمیز و شسته شده باشند ببینید هیچ کدام از ظروف شسته نشده و همچنان کثیف هستند ، معمولا این مشکل به علت عدم آبرسانی به دستگاه شماست ، در این مواقع ورودی آب ، دریچه تخلیه و اتصالات آن به ماشین ظرفشویی را بررسی کنید ، ممکن است ورودی آب مسدود شده باشد و یا درجه تنظیم آب به علتی معیوب شده باشد.

  • نشستن درست ظروف

وقتی دستگاه ظروف را به دقت نمیشورد ، ممکن است به علت استفاده از مواد شوینده بی کیفیت باشد ، در انتخاب مایع شوینده دقت کافی بخرج دهید و مایع شوینده با کیفیت برای شستشو انتخاب کنید ، قبل از شستشو ظروف را از قطعات خوراکی و غذا پاک کنید ، و دقت کنید هر ظرفی را درجای مخصوص خود قرار دهید تا آب از افشانه های دستگاه براحتی به ظروف شما برسد ،در نهایت سختی آب را بررسی کنید ، سختی آب باعث درست شسته نشدن و لک شدن ظروف میشود ، میتوانید از دستگاه تصویفه آب و یا از محلول های ویژه جهت کم کردن سختی آب استفاده کنید.

نمایندگی لوازم خانگی دوو فردیش

  • صدای زیاد دستگاه حین کار

وقتی ماشین ظرفشویی با صدای بلند و غیرعادی کار میکند ،معمولا به علت نصب نادرست دستگاه است ، و یا ممکن است دستگاه تراز نباشد شما میتوانیدبا مراجعه به دفترچه راهنمای دستگاه خود نکات نصب دستگاه را مرحله به مرحله بررسی کنید ،در غیر این صورت بازوی آب فشان را بررسی کنید ممکن است علت سرو صدای غیرعادی دستگاه به علت برخورد این قطعه با ظروف باشد.

  • خشک نکردن ظروف

در این مواقع معمولا بخش تامین حرارت دستگاه به مشکل خورده است ، ترموستات ، المنت و اتصالات وابسته به آن را بررسی کنید ، اگر مشکل از ترموستات دستگاه باشد با تعویض قطعه مربوطه مشکل برطرف خواهد شد.

  • خشک کن کار نمیکند

گاها پیش میاید که ظرفشویی عمل شستشو را انجام داده ولی مشاهده میشود که ظروف به طور کامل خشک نشده اند و حتی کاملا خیس هستند ، در این مواقع شما باید ترموستات دستگاه را بررسی کنید ، با یک مولتی متر میتوانید ترموستات را تنظیم کنید و مجددا راه اندازی کنید و یا در مواردی نیاز به تعویض قطعه مورد نظر دارید ، در مواردی ممکن است برد کنترلی دستگاه نیز آسیب دیده باشد که نیاز به بازدید یک متخصص باتجربه است.

  • ماشین ظرفشویی کار نمیکند

مشکل کار نکردن ماشین لباسشویی یک ایراد کلی است ، و برای پی بردن به علت این موضوع باید موارد متعددی را بررسی کنیم ، وقتی به این مشکل برخوردید به عنوان اولین قدم در تعمیر ماشین ظرفشویی شما باید اتصالات برق ورودی دستگاه را بررسی کنید، باید ببینید که برق به دستگاه میرسد یا نه ، گاها ممکن است مشکل از پریز برق باشد و یا اتصالات ورودی دستگاه مشکل داشته باشد،در مرحله بعد از بسته شدن درب دستگاه به صورت کامل اطمینان حاصل کنید ، اکثر لوازم برقی از جمله ماشین های ظرفشویی در صورت بسته نشدن درب دستگاه شروع به کار نمیکنند، درب دستگاه را بررسی کنید ممکن است واشر درب آسیب دیده باشد ، یا حجم زیاد ظروف اجازه بسته شدن درب دستگاه را نمیدهد، در مورد بعد باید کابل یا لوله تخلیه ماشین ظرفشویی را کنترل کنید ممکن است به نحوی راه ورودی و خروجی دستگاه مسدود شده باشد، در نهایت دکمه های روی پنل دستگاه و برد دستگاه را بررسی کنید و در صورت خرابی اگر از دانش فنی برخوردارید به رفع عیب اقدام کرده و در غیر این صورت با کارشناسان تعمیرات لوازم خانگی تماس بگیرید.

نمایندگی لوازم خانگی دوو در اندیشه

  • بوی بد ماشین ظرفشویی

علت عمده بوی بد ماشین ظرفشویی ، پر شدن فیلتراز باقیمانده مواد غذایی، رسوب چربی و ایجاد باکتری در بخش هایی از دستگاه در طولانی مدت است ، وقتی ماشین ظرفشویی بودی نامطبوع میگیرد طبیعتا رغبتی برای قرار دادن ظروف داخل دستگاه ندارید ، اما چگونه بوی بد ماشین ظرفشویی را برطرف کنیم :

برای برطرف کردن بوی نامطبوع دستگاه ، باید نظافت را بیشتر رعایت کنیم ، قبل از قرار دادن ظروف داخل دستگاه آنها را از ذرات غذا و خوراکی پاکسازی کنیم ،پس از هر بار شستشو فیلتر ماشین ظرفشویی را بشویید و تمیز کنید تا هیچ گونه ماده غذایی در این قسمت انباشته نشود ، هر چند وقت یکبار از قرص های مخصوص ضدجرم و ضدعفونی کننده دستگاه استفاده کنید.

  • تخلیه نکردن ماشین ظرفشویی

گاها ممکن است بعد از تمام شدن عملیات شستشو درب دستگاه را باز کنید و ببینید مقدار قابل توجهی آب درون ماشین ظرفشویی انباشته شده است، در این صورت دستگاه شما آب را تخلیه نمیکند، احتمالا پمپ تخلیه دچار گرفته گی و یا رسوب شده است ، شما میتوانید با یک مسواک آن را خوب تمیز کنید تا گرفته گی های آن برطرف شود ، در مرحله بعد اتصالات ، و شلنگ پمپ تخلیه را بررسی کنید ، ممکن است شلنگ تاشده باشد و یا معیوب شده و نیاز به تعویض دارد .

  • نشت کردن آب ماشین ظرفشویی

در مواقعی که آب از ماشین ظرفشویی نشت میکند شما باید به دنبال نشتی آب بگردید، ابتدا درب دستگاه را بررسی کنید ، ممکن است درب دستگاه ، واشر و اتصالات آن سوراخ شده باشند، اگر دستگاه را بیش از حد از ظروف پرکرده باشید و هر ظرف را درجای مناسب خود نچیده باشید نیز ممکن است به علت برخورد حجم زیادی از آب و کف از درزهای درب دستگاه نشت کرده باشد، گاهی نیز ظروف به شناور دستگاه گیر کرده و مانع عملکرد صحیح آن شده و باعث نشت آب میشود، معیوب شدن شلنگ ورودی آب نیز میتواند باعث نشت آب در دستگاه شود، اگر آب از زیر دستگاه نشت میکند معمولا به علت استفاده بیش از حد از مواد شوینده است ، اگر آب از زیر دستگاه نشت میکند ، دستگاه را توسط پایه های زیر آن تراز کنید ، و از حجم مناسب از شوینده استفاده کنید تا مشکل شما حل شود .

نمایندگی فروش محصولات دوو شهریار

  • بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی

وقتی درب ماشین لباسشویی بسته نشود ، دستگاه عملیات شستشو را شروع نمیکند ، این مشکل میتواند به علت خرابی برد و اتصالات آن ، و یا خرابی پوشش درب دستگاه باشد با تعویض قطعه معیوب میتوانید مشکل دستگاه را برطرف کنید.

 

تلویزیون برند دوو

شرکت دوو همواره سعی کرده است تا تلویزیون‌های ال ای دی را با طراحی منحصربه‌فرد ارائه دهد. تلویزیون‌های دوو به تکنولوژی‌های به‌روز مجهز هستند. امروزه تلویزیون‌های هوشمند این برند وارد عرصه بازار شده‌اند که با کیفیت تصویر این محصولات در مقایسه با دیگر محصولات مشابه خود از برندهای دیگر به دلیل تکنولوژی‌های به‌کار رفته در ساخت آن‌ها فوق‌العاده هستند.  تلویزیون دوو

خرابی‌های رایج در تلویزیون‌های دوو

بروز و پیدایش مشکلات و خرابی‌های متعددی در پنل تلویزیون می‌تواند به عنوان خرابی تلویزیون دوو برای مصرف کننده این وسیله به شمار آید. دلایل متعددی را می‌توان برای این گونه خرابی‌ها در نظر گرفت.

نمایندگی خدمات پس از فروش دوو در ملارد

  • شفاف و قوی نبون صدا

در تمامی تلویزیون‌ها یکی از نکات بسیار مهم، صدا است. هر چه تصویر خوب و مناسب هم که باشد نبود صدای با کیفیت می‌تواند خبر از خرابی تلویزیون دوو بدهد. تمامی تلویزیون‌های دوو از صدایی با کیفیت پایین برخوردار هستند. تنها در مدل‌های LED صدایی قوی و شفاف را خواهیم شنید. در بقیه مدل‌ها بلندگوها قدرتی کمتر از ۱۰ وات خواهند داشت که خروجی آن‌ها نیز زیر ۲۰ وات خواهد بود. بنابراین اگر خرابی تلویزیون دوو شما مربوط به صدای بسیار ضعیف بود، به دنبال مدل‌های بالاتر و در رده LED باشید.

  • پیش آمدن مشکل در پنل تلویزیون

یکی از بزرگترین مشکلات که در تلویزیون‌ها رخ می‌دهد مشکلات پیش آمده در پنل است. خرابی تلویزیون دوو به خصوص در بخش پنل به صورت‌های متفاوتی نمایان می‌شود که شایع‌ترین آن‌ها پیدایش یک خط افقی در تصویر است. از دلایل به وجود آمدن این خط استفاده طولانی مدت از تلویزیون و همچنین گرما است. این گرما می‌تواند به محل قرار گرفتن تلویزیون مرتبط باشد یا این که می‌تواند به دلیل استفاده مکرر و طولانی مدت از تلویزیون باشد. تنها راه حل این مشکل این است که از پنل‌های کم کیفیت هنگام تعویض استفاده نکنید و یا این که با وجود همین خط به تماشای صفحه نمایش بپردازید.

  • کم نور شدن و یا تاریک شدن تصویر

از دیگر مشکلاتی که می‌تواند در تلویزیون‌های دوو رخ دهد این است که صفحه نمایش تصویر به صورت کلی تاریک یا کم نور می‌شود. این ایراد می‌تواند شامل بخشی از تصویر باشد. خرابی در این حالت مربوط به بخش BackLight در پنل می‌شود. برای رفع این خرابی باید یک تکنسین حرفه‌ای که توانایی تعویض BackLight را داشته باشد، تلویزیون شما را تعمیر کند. در این حالت نیازی به تعویض بخش پنل نیست با قطعات یدکی که بسیار کم یاب هستند می‌توان این مشکل را برطرف کرد.

  • بهم ریختگی رنگ‌ها

از دیگر مشکلاتی که می‌تواند سبب بروز خرابی تلویزیون دوو شود، بهم ریختگی در رنگ‌های تصویر است. در این حالت ممکن است علاوه بر ادغام رنگ‌ها، غیرعادی شدن یک رنگ در تمام یا بخشی از تصویر نیز رخ دهد که در برخی موارد وجود هاله‌ای رنگی مشاهده می‌شود. این وضعیت نیز مرتبط به پنل می‌شود اما در این وضعیت مشکل مربوط به ابتدایی‌ترین لایه پنل یعنی Liquid است. برطرف کردن این خرابی تنها با تعویض پنل انجام می‌شود.

  • دلیل سوختگی پیکسل‌ها

از جمله مشکلاتی که می‌تواند جز خرابی تلویزیون دوو به شمار رود، سوختگی پیکسل‌ها است. هر پیکسل شامل ۳ عدد ساب است که رنگ‌ها را در تصویر ایجاد می‌کند. این پیکسل‌ها هر کدام به صورت ترانزیستورهایی تحت کنترل قرار می‌گیرند. در صورتی که هر بخش از این واحدها خاموش شوند یا دچار مشکلاتی شوند، در اصطلاح پیکسل می‌سوزد و در صفحه نمایش، محل این پیکسل‌های سوخته به صورت نقطه های سفید یا روشن دیده می‌شوند. اگر این مشکل در تلویزیون رخ دهد برای رفع آن می‌بایست  از دست کاری کردن آن با اشیا نوک تیز مانند سوزن یا چاقو جدا خودداری کرد.

نمایندگی دوو در اندیشه و ملارد

مایکروویوهای دوو

شرکت دوو همانند هر شرکت دیگر در سیستم تولید لوازم خانگی ، دارای محصولات و شاخه‌های متنوع دیگری است که یکی دیگر از آنها تولیدات مایکروویو می‌باشد که با طراحی نوین ، زیبا و منحصربفرد خود جایگاه ویژه‌ای بین خانواده‌ها دارد. مایکروویو‌های دوو عموماً دارای سیستم گرمایش یکنواخت ، پخت اتوماتیک غذا ، و همچنین دستورات پرکاربردی می‌باشد.  مایکروویو دوو

عیب یابی و تعمیرمایکروویو دوو

مایکروویو جزو وسایل مهم آشپزخانه است و مزایای زیادی دارد. در بسیاری از موارد خیلی کمک کننده است. مثل بقیه لوازم خانگی، مایکروویو هم ممکن است دچار مشکل شود و درست کار نکند. در ادامه سعی داریم به برخی از مشکلات مایکروویو و نحوه برطرف کردن آن بپردازیم ، همراه ما باشید :

  • خاموش شدن دستگاه حین کار

معمولا مایکروفر ها به گونه ای طراحی شده اند که در صورت افزایش حرارت دمای داخلی ، سیگنالی به ترموستات دستگاه فرستاده شده و باعث خاموش شدن اتوماتیک مایکروفر میشود ، باید دقت کنید که مایکروفر را در فضای باز که از هر جهت فاصله ی مناسب داشته باشد تا هوای مورد نیاز به آن برسد ، اگر دستگاه خود را درون کابینت یا محفظه ی بسته ای قرار داده اید میتواند علت مشکل خاموش شدن دستگاه باشد ، در غیر اینصورت شما باید اتصالات مایکروفر ، برق ورودی ، سه راهی یا پریز متصل به دستگاه را بررسی کنید ، اگر با بررسی موارد فوق مشکل برطرف نشد ، شما با یک مشکل فنی طرف هستید .

  • صدای بلند و ناهنجار مایکروویو

اگر مایکروفر شما صدای طبیعی ندارد و یا بیش از حد صدا تولید میکند ، احتمالا شفت دستگاه قادر به چرخش عادی نیست ، و با مشکل همراه است ، شما باید امتحان کنید که آیا سینی دستگاه وقتی که خالی است میچرخد یا خیر ، یا وقتی غذا بروی سینی است دستگاه قادر به چرخیدن نیست ، علت دیگری که ممکن است باعث صدای بلند مایکروفر شود ، تراز نبودن دستگاه است.

  • کار نکردن دکمه های پنل دستگاه

وقتی دکمه های مایکروفر کار نمیکند ، ممکن است قفل کودک آن فعال باشد ، مایکروفر را چند دقیقه خاموش کنید و مجددا امتحان کنید ، اگر مشکل رفع نشد ممکن است برد دستگاه در بخش دکمه ها معیوب شده باشد ، که نیاز به تعویض قطعه و یا تعمیر بخش مربوطه باشد.

  • باز نشدن درب مایکروویو

در این مواقع احتمالا مشکل از میکروسوئیچ درب و یا برد اصلی و اتصالات مربوط به آن است ، و مشکل شما با تعویض قطعه معیوب رفع خواهد شد ، اگر از دانش فنی برخوردارید میتوانید این قطعه را تعویض کنید ، اگر نه میتوانید با کارشناسان تعمیرآل تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن از دستگاه شما بازدید کنند.

  • کار نکردن صفحه نمایش دستگاه

وقتی صفحه نمایش مایکروفر کار نمیکند مطمعنا مشکل از برد دستگاه است ، این مورد باید توسط تعمیرکار بررسی شود و نیاز به دانش تخصصی دارد ، با تعمیر بخش معیوب و یا تعویض برد مشکل دستگاه شما برطرف خواهد شد.

  • روشن نشدن لامپ دستگاه

روشن نشدن لامپ مایکروویو ممکن است به علت خرابی و سوختن لامپ دستگاه باشد ، که با تعویض لامپ مشکل برطرف میشود ، در حالت دیگر ممکن است سوکت ها و اتصالات مرتبط به لامپ و برد دستگاه معیوب شده باشد که نیاز به بررسی دارد.

  • دود کردن مایکروویو

وقتی این مشکل برای دستگاه شما پیش میاید ، باید بررسی کنید که مایکروویو شما در حال پخت هم دود میکند یا خیر ؟! اگر حین پخت غذا مایکروویو دود میکند احتمال فراوان با تمیز کردن بخش داخلی مایکروویو مشکل برطرف می شود ، ولی وقتی دستگاه خالی از مواد غذایی است و هنوز دود میکند نیاز است که کارشناسان مختصص از دستگاه شما بازدید کنند.

  • جرقه زدن دستگاه

جرقه زدن مایکروفر معمولا به علت استفاده از ظروف نامناسب داخل مایکروفر پیش میاید ، ظروف فلزی ، ظروف پلاستیکی ،ظروف لعاب دار و قدیمی را هرگز داخل مایکروفر نگذارید ، اگر هیچ کدام از موارد فوق نبود باید با کارشناسان فنی و متخصص تماس بگیرید.

  • گرم نشدن دستگاه

گرم نکردن مایکروفر میتواند علل مختلفی داشته باشد ، شما باید دیود مایکروفر را بررسی کنید و از سلامت این قطعه اطمینان حاصل کنید ، ممکن است سوئیچ درب دستگاه آسیب دیده باشد ، و در نهایت مگنترون دستگاه ممکن است معیوب شده باشد ، که مایکروفر نمیتواند غذا را گرم کند ، در این موارد نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات ذکر شده لازم است.

عیب یابی و تعمیر محصولات دوو در کرج

 

اجاق‌ گازهای دوو

معرفی کامل برند Daewoo به اینجا ختم نمی‌شود و باید گفت که اگر در نظر داشته باشیم تمامی محصولات این شرکت را یک به یک معرفی کنیم ، متنی بلند بالا را باید منتشر کرد ، اما خالی از لطف نیست که نامی از اجاق گازهای نامی این برند مشهور نبریم. اجاق گازهای دوو یکی دیگر از سری محصولات لوازم خانگی دوو هستند که واسطه طراحی زیبا و کاربردی خود دارای شهرت هستند. اجاق گازهای این شرکت دارای سیستم فرهای بزرگ چند کاره می‌باشند که در کنار سیستم شعله منحصربفرد این برند ، ترکیبی کامل را ایجاد کرده‌اند.

عیب یابی و تعمیر اجاق‌ گاز دوو

اجاق گاز دوو اصلی‌ترین وسیله برای پروسه پخت و پز در آشپزخانه محسوب می‌شود. اگر از این دستگاه به درستی استفاده نشود، مشکلات کوچک و بزرگی در سیستم اجاق گاز ظاهر می‌شوند. شاید بتوان برخی از این مشکلات را بدون نیاز به تعمیرکار برطرف کرد؛ اما برای رفع و عیب یابی مشکلات جدی‌تر تنها باید از یک تعمیرکار ماهر کمک گرفت.

  • دود کردن اجاق گاز دوو

اگر اجاق گازی که دود میکند تازه خریداری کرده اید، مطمعنا در ساعات اولیه استفاده اجاق‌گاز دود خواهد کرد و این مشکل بعد از ساعاتی برطرف خواهد شد،علت دود کردن اجاق‌گازهای نو استفاده از لایه های محافظ روغن های صنعتی در تولید اجاق‌گاز است ، در این مواقع میتوانید قبل از استفاده از دستگاه جدید بقایای روغن و دوده را با مواد شوینده و پاک کننده تمیز کنید تا اجاق گاز کمتر دود کند . اما علت دود کردن در اجاق گاز های قدیمی به خاطر کثیف شدن ، گرفتن چربی و آثار مواد غذایی بروی شعله ها وصفحه اجاق گاز میباشد ، که به مرور زمان ممکن است لایه ضخیمی از ترکیب این موارد بروی شعله و صفحه اجاق ایجاد شود ، که در حین استفاده از اجاق گاز ، بوی نامطبوعی همراه با دود ایجاد کند ، که پیشنهاد میشود ، با یک شوینده ی قوی ، طوری که به اجاق گاز آسیب وارد نشود ، بخش های مربوطه کاملا تمیز شود.

  • روشن نشدن اجاق گاز

یکی از علل روشن نشدن اجاق گاز ، مسدود شدن پیلوت دستگاه است ،اگر به این مشکل برخوردید جهت رفع مشکل ابتدا پیلوت اجاق گاز را تمیز کنید ، و محفظه های مسدود شده را باز کنید ، اگر مشکل برطرف نشد ، احتمالا قطعه مورد نظر خراب شده است که نیاز به تعویض یا تعمیر دارد.

  • کار نکردن جرقه زن

وقتی دستگاه شما جرقه نمیزند ، شما باید ترانس جرقه اجاق گاز را چک کنید ، احتمال معیوب شدن ترانس و یا اتصالات و سیم های این قطعه وجود دارد، بعد از این مورد کلید جرقه را بررسی کنید ، ممکن است کلید جرقه قطعی داشته باشد ، و یا به علت بروز مشکل نتواند جرقه مورد نیاز را تولید کند.

  • زرد سوختن شعله اجاق گاز

معمولا وقتی این مشکل اتفاق میافتد که به مخلوط هوای کافی نرسد ، در این مواقع صفحه مخلوط کن دستگاه را کمی باز کنید تا دستگاه هوای مورد نیاز خود برای سوزاندن شعله را دریافت کند، با این عمل مشکل زرد سوختن شعله برطرف خواهد شد.

  • یکسان نبودن حرارت شعله در همه قسمت ها

احتمال دارد محفظه های شعله بخش کن توسط چربی ،مسدود شده باشد ، و هوای کافی به آن نرسد.

  • صدای زیاد شعله اجاق گاز

در حالت عادی شعله اجاق گاز خیلی آرام و یکسان میسوزد، وقتی سوختن شعله ناآرام است و با صدای زیاد کار میکند ، معمولا دستگاه مشکل هوارسانی دارد ، این مشکل به این معناست که هوا به اندازه کافی به مشعل نمیرسد ،و یا بیش از اندازه هوا به مشعل میرسد ،زمانی که هوا بیش از اندازه به مشعل برسد شعله دستگاه با سرو صدای زیاد میسوزد ، برای برطرف کردن این مشکل شاتر اجاق گاز باید بررسی شود ، گاها با تنظیمات صحیح شاتر هوا مشکل برطرف شده و در مواردی نیاز به تعویض قطعه مذکور است.

  • نشت بوی گاز در حوالی اجاق گاز

وقتی در نزدیکی اجاق گاز بوی گاز حس کردید ،شما باید احتیاط کنید ، در این موارد امکان خطر وجود دارد، در صورت حس کردن بوی گاز در نزدیکی اجاق گاز، تا رفع مشکل از دستگاه استفاده نکنید ، شلنگ و اتصالات و ورودی گاز به دستگاه را بررسی کرده و نشتی های احتمالی را برطرف کنید،اگر از دانش فنی در این مورد برخوردار نیستید، ریسک نکنید به شما پیشنهاد میکنیم با تکنسین های مربوطه تماس بگیرید.

  • معیوب بودن پیلوت اجاق گاز

خاموش شدن بی دلیل پیلوت دستگاه یکی از مشکلات رایج در اجاق گازهاست ، در این مواقع پیلوت را بررسی کنید ممکن ات پیلوت به درستی تنظیم نشده باشد و گاز به اندازه مورد نیاز به آن نرسد، برای رفع مشکل باید مقداری از محفظه ی پیلوت را ببنید.

نمایندگی خدمات پس از فروش دوو اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات دوو را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات دوو

پیام بگذارید

X