بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی دوراسل

نمایندگی دوراسل در شهریار

نمایندگی دوراسل در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات دوراسل در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

برند دوراسل  (DURACELL)

برند دوراسل (DURACELL)، یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین برندها در صنعت باتری است. دوراسل یک برند آمریکایی و خط تولید انواع باتری است که متعلق به شرکت پراکتر اند گمبل بوده و در ساختار سازمانی این شرکت از زیرمجموعه های شرکت ژیلت محسوب می شود. این برند اکثر باتری‌های مورد استفاده مردم در سراسر جهان را تولید می‌کند. باتری دوراسل به دو دسته قابل شارژ و غیر قابل شارژ تقسیم می‌شوند. برخلاف باتری های غیر ثانویه، باتری‌های قابل شارژ قابل شارژ هستند، می‌توانند بارها مورد استفاده و شارژ قرار گیرند و نه تنها مقرون به صرفه هستند، بلکه به سلامت محیط زیست نیز کمک می‌کنند.

نمایندگی دوراسل در ملارد

داستان برند دوراسل (Duracell) از اوایل دهه 1920 آغاز شد. این شرکت توسط دو جوان آمریکایی به نام ساموئل روبن و فیلیپ مالوری در ایالت ماساچوست راه اندازی شد. در آن سال‌ها، دوراسل را با نام «مالوری» می شناختند و هنوز نام این برند تغییر نکرده بود. در حدود سال های 1934 میلادی این شرکت اقدام به راه اندازی خط تولید باتری های جیوه‌ای خود کرد. اما این ابتدای راه دوراسل بود. این شرکت در سال های دهه 60 اولین باتری های با تکنولوژی آلکالاین را تولید و روانه بازار کرد. ساخت باتری برای کمپانی های تولید کننده‌ی دوربین عکاسی نظیر کداک و پلوراید از دیگر کارهایی بود که نام دوراسل را بر سر زبان ها انداخت.

نمایندگی دوراسل در اندیشه

نمایندگی دوراسل در شهریار

اما جذاب ترین اتفاق برای این شرکت آمریکایی، حضور در پروژه‌ی آپولو 11 برای ارسال ماهواره به فضا بود. خرگوشی صورتی رنگ دوراسل اولین بار در سال 1973 میلادی رونمایی شد. این خرگوش نماد باتری و محصولات دوراسل محسوب می شود. در طی این سال‌ها شخصیت و ظاهر این خرگوش صورتی تغییرات زیادی کرده اما کماکان در تبلیغات دوراسل می توانید آن را مشاهده کنید. دوراسل به طور غیر مستقیم یکی از شرکت های زیرمجموعه‌ی برکشایر هاتاوی محسوب می شود که وارن بافت ( یکی از ثروتمندترین سرمایه‌گذارهای دنیا) رئیس هیئت مدیره‌ی آن را بر عهده دارد.

از جمله محصولات این برند شامل موارد زیر می باشد.

  • باتری سمعک دوراسل ZA675 Duracell
  • باتری سمعک دوراسل ZA312 Duracell
  • باتری سمعک دوراسل ZA10 Duracell
  • باتری سمعک دوراسل ZA13 Duracell
  • باتری نیم قلمی آلکالاین دوراسل

نمایندگی فروش محصولات دوراسل شهریار

  • باتری قلمی آلکالاین دوراسل
  • باتری دوراسل سایز D بزرگ 1.2 ولت 3000 میلی آمپر
  • باتری لیتیوم دوراسل CR2
  • باتری لیتیوم دوراسل CR123
  • باتری بزرگ آلکالاین دوراسل
  • باتری لیتیوم دوراسل CRP2-223
  • باتری متوسط آلکالاین دوراسل
  • باتری لیتیوم دوراسل CRP2-245
  • باتری کتابی آلکالاین 9 ولت دوراسل
  • و…

 

باتری دوراسل دارای تکنولوژی آلکالاین

باتری های آلکالاین یا خشک از پرکاربردترین باتری ها در جهان می باشند. این باتری ها قابلیت شارژ مجدد ندارند و پس از اتمام شارژ دیگر کاربردی نداشته و دور انداخته می شوند. باتری قلمی دوراسل متداول ترین و معروف ترین باتری آلکالاین می باشد که انرژی مورد نیاز بیشتر لوازم الکترونیکی مانند ساعت دیواری، کنترل تلویزیون، اسباب بازی و … را تامین می نماید. باتری های قلمی آلکالاین دوراسل در انواع بسته های دو عددی، چهار عددی و … عرضه می شوند.

نمایندگی دوراسل البرز

باتری های آلکالاین دوراسل بر خلاف دیگر مدل ها به مرور انرژی خود را از دست نداده و ماندگاری بالایی دارند. باتری های آلکالاین قدرت بالایی داشته و معمولا ضعیف نمی شوند و پس از پایان شارژ یک دفعه از کار می افتند. این باتری ها توانایی حفظ و ذخیره انرژی تا چند سال را دارند. البته به شرط اینکه از باتری ها استفاده نکرده و آن ها را درون کمد یا قفسه نگه دارید. بنا بر گفته شرکت سازنده باتری های دارای تکنولوژی آلکالاین، در مقایسه با باتری های زینک- کربن 10 برابر عمر طولانی تری دارند.

 

باتری های دوراسل قلمی مدل Plus Power

باتری قلمی دوراسل بخش عمده ای از تولیدات این شرکت را شامل می شود. باتری های دوراسل قلمی قدرت و طول عمر مفید بالایی داشته و انرژی مورد نیاز لوازمی مانند رادیو، ساعت، کنترل، اسباب بازی و … را تامین می کند. این باتری ها از سری باتری های آلکالاین بوده و غیر قابل شارژ می باشند و پس از تمام شدن شارژ، کاربرد نداشته و باید جایگزین گردند.

نمایندگی فروش محصولات دوراسل ملارد

نمایندگی دوراسل در شهریار

ویژگی اصلی این باتری ماندگاری و دوام بالای آن است. باتری آلکالاین دوراسل علاوه بر تفاوت در ساختار در مقایسه با باتری های معمولی، دارای ظرفیت بالاتری نسبت به آن ها می باشد. در حقیقت باتری های آلکالاین دوراسل در مقایسه با باتری های معمولی 4 تا 6 برابر ظرفیت بالاتری دارند. باتری قلمی دوراسل دارای ولتاژ 1.5 ولت بوده و در بسته های دو عددی عرضه می شود.

 

باتری های دوراسل نیم قلمی مدل Plus Power

یکی دیگر از باتری های سیلندری دوراسل، باتری نیم قلمی دوراسل می باشد. این باتری داری سایز و ابعاد کوچکتری نسبت به باتری قلمی می باشد و ظرفیت آن یک سوم باتری قلمی دوراسل می باشد. این باتری دارای ولتاژ 1.5 ولت می باشد. قطر باتری نیم قلمی دوراسل 1 سانتی متر و طول آن 4.4 سانتی متر می باشد و برای استفاده در دستگاه های کوچک مانند ریموت ها، فشارسنج ها، کنترل ها، کیبوردها و … طراحی شده است و منبع انرژی قابل اطمینانی برای این وسایل می باشد.

نمایندگی دوراسل شهریار

نمایندگی دوراسل در شهریار

تکنولوژی ساخت باتری دوراسل نیم قلمی پلاس پاور از نوع آلکالاین می باشد و نسبت به باتری های زینک- کربن 10 برابر عمر بیشتری دارد. این باتری ها در صورت عدم استفاده تا 10 سال ماندگاری داشته و تخلیه نمی شوند. باتری نیم قلم دوراسل مدل پلاس پاور قابلیت شارژ مجدد ندارد و بعد از تمام شدن شارژ باید آن را دور انداخته و باتری دیگری تهیه نمایید.

 

باتری های دوراسل کتابی مدل Plus Power

دستگاه های الکتریکی اطراف ما به وسیله باتری ها کار می کنند. باتری کتابی یکی دیگر از انواع باتری های دوراسل است که دارای پایداری انرژی به مدت 5 سال می باشد. این باتری دارای ولتاژ 9 ولت بوده و از سری باتری های آلکالاین برند دوراسل می باشد. باتری دوراسل کتابی آلکالاین دارای پایداری انرژی الکتریکی و طول عمر بالایی می باشد. باتری های کتابی آلکالاین غیر قابل شارژ می باشند و پس از پایان شارژ کاربرد نخواهند داشت و باید آن ها را دور انداخت و باتری جدیدی تهیه نمود. البته باتری های کتابی دوراسل طول عمر و دوام بالایی دارند و نیازی نیست در بازه های کوتاه مدت آن ها را تعویض نمود. بر خلاف مدل های دیگر، باتری های کتابی دوراسل مدل پلاس پاور، به مرور انرژی خود را از دست نداده و دارای پایداری بالایی می باشد. این باتری ها در وسایلی از قبیل رادیوهای های قدیمی، وسایل کنترل از راه دور و بسیاری وسایل دیگر کاربرد دارند.

نمایندگی فروش محصولات دوراسل فردیس

نمایندگی دوراسل در شهریار

 

باتری های دوراسل سیلندری بزرگ و متوسط

باتری های سایز بزرگ دوراسل قدیمی ترین باتری های سیلندری می باشند. باتری های سایز بزرگ دوراسل دارای ماندگاری بالا بوده و می توان نزدیک به 10 سال از آنها نگهداری و استفاده نمود. ساختار تولیدی این باتری ها از نوع آلکالاین بوده و طول عمر و پایداری انرژی الکتریکی بالایی دارند. باتری های دوراسل سایز بزرگ در مقایسه با باتری های معمولی 8 برابر عمر بیشتری دارند. باتری های استاندارد سایز بزرگ دارای ولتاژ 1.5 ولت می باشند. این باتری ها در بسته های دوتایی تولید و عرضه می شوند و در لوازم الکتریکی مانند رادیو، چراغ قوه های قوی و دیگر دستگاه های سازگار با این نوع باتری استفاده می شوند. باتری های سایز بزرگ قبل از تولید سایر باتری ها با سایزهای مختلف، به باتری چراغ قوه معروف بودند. باتری های سایز متوسط کوچکتر از باتری های فوق بوده و انرژی مورد نیاز وسایل پر مصرف مانند چراغ قوه های دستی و اسباب بازی ها را تامین می نماید. باتری های دوراسل سوپر آلکالاین سایز متوسط قابل شارژ نبوده و پس از تمام شدن شارژ کاربردی ندارند. این باتری ها دارای ولتاژ 1.5 ولت بوده و نسبت به باتری های معمولی 8 برابر توان و طول عمر بیشتری دارند. البته نوع قابل شارژ این باتری ها نیز موجود می باشد.

 

باتری های دوراسل AAAA

کوچکترین باتری سیلندری استاندارد دوراسل باتری AAAA می باشد. طول این باتری ها 4.2 سانتی متر و قطر آن ها 8 میلیمتر می باشد. این باتری نسبت به دیگر باتری های سیلندری کاربرد کمتری دارد اما با پیشرفت تکنولوژی از سال 2010 به بعد کاربرد آنها کمی بیشتر شده است. باتری های دوراسل AAAA دارای ولتاژ 1.5 ولت بوده و ماندگاری بالایی دارند. این باتری ها دارای ساختار تولیدی آلکالاین بوده و قابل شارژ نمی باشند و بعد از تمام شدن شارژ کارایی نداشته و باید آنها را جایگزین نمود. این باتری ها در بسته هایی 2تایی تولید و روانه بازار می شود. این باتری ها در وسایل کوچک از قبیل قلم های نوری، دستگاه قند خون، ریش تراش و … کاربرد دارند.

نمایندگی دوراسل ملارد و شهریار

نمایندگی دوراسل در شهریار

باتری دوراسل با قابلیت شارژ مجدد

باتری های قابل شارژ دوراسل نوعی از باتری های برند دوراسل بوده که پس از اتمام شارژ می توان مجددا آن ها را شارژ کرده و از آن ها استفاده کرد. باتری های شارژی دوراسل دارای طول عمری بیش از 5 سال بوده و می توانید بارها این باتری ها را استفاده کرده و مجددا شارژ نمایید. باتری دوراسل قابل شارژ نسبت به باتری غیر قابل شارژ توان بیشتری دارد. مهم ترین مزایای باتری های شارژی نسبت به باتری های غیر قابل شارژ، ولتاژ ثابت این باتری ها است.

نمایندگی فروش محصولات دوراسل البرز

نمایندگی دوراسل در ملارد

این باتری ها برای دوربین عکاسی که نیاز به ولتاژ ثابتی دارند بسیار مناسب می باشند. همچنین استفاده از باتری های شارژی از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه می باشد. برای دستگاه های پر مصرف مانند دوربین ها، دسته های بازی و ماشین های کنترل دار که به سرعت شارژ مصرف می کنند بهتر است از باتری های شارژی استفاده نمایید. با این کار هم در هزینه ها صرفه جویی می کنید و هم به سلامتی محیط زیست کمک می نمایید زیرا باتری هایی که دور می اندازید اثرات مخرب زیست محیطی دارند. پر کاربرد ترین باتری های شارژی در میان مردم باتری های قلمی و نیم قلمی می باشد.

 

باتری های دوراسل سکه ای

باتری سکه ای یکی دیگر از انواع باتری های دوراسل است که از آن در وسایلی مانند ساعت مچی، ترازو و … استفاده می شود. به این باتری های سکه ای، باتری های ساعتی یا دکمه ای نیز گفته می شود. پایانه های مثبت و منفی این باتری ها در دو طرف بالا و پایین قرار می گیرد. باتری های دوراسل سکه ای دارای اندازه های مختلف و ساختار تولید متفاوت می باشند. برخی از آن ها لیتیومی و برخی دیگر از نوع آلکالاین هستند. ولتاژ نامی هر سلول در باتری های سکه ای لیتیومی 3 ولت و در باتری های آلکالاین 1.5 ولت می باشد. روی باتری های سکه ای کدی حاوی نوع تکنولوژی ساخت و اندازه باتری درج شده است. به طور مثال باتری دوراسل سکه ای CR2032 نشان می دهد این باتری از نوع لیتیومی بوده و دارای قطر 20 و ارتفاع 3.2 میلیمتر می باشد. این باتری دارای ولتاژ 3 ولت بوده و قابل شارژ نمی باشد. باتری های سکه ای دوراسل دارای بسته بندی ایمن برای حفظ ایمنی کودکان است.

نمایندگی دوراسل در ملارد

نمایندگی  فروش محصولات دوراسل اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات دوراسل را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.

خرید آنلاین محصولات دوراسل

پیام بگذارید

X