بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی دنا الکتریک

نمایندگی دنا الکتریک در شهریار

نمایندگی دنا الکتریک در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند دنا الکتریک در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

شرکت دنا الکتریک

شرکت دنا الکتریک ایرانیان با اتکا به بیش از نیم قرن تجربه ی مجموعه های دلند الکتریک و فضل الکتریک و ایران الکتریک به منظور تکمیل سبد کالای این شرکت ها در سال 1394 در مشهد مقدس آغاز به کار نموده است. از جمله محصولات تولیدی این شرکت می توان به کلیدهای مینیاتوری در رنج جریان یک آمپر تا 63 آمپر جریان متناوب و مستقیم، کلیدهای محافظ جان ترکیبی در دو مدل الکترونیک و مگنتیک، هواکش های خانگی سایز10، 12، 15و 20، چراغ های ال ای دی سقفی،جعبه فیوز، درب بازکن های تصویری، لامپ های LED و SMD حبابی فوق کم مصرف در سایز های E27 و E14 ، فازمتر و دوشاخه با بند رابط اشاره کرد.

نمایندگی دنا الکتریک ملارد

این شرکت با کنترل تولیدات و نظارت دقیق و تطابق محصول با استاندارد های ملی، برای محصولات خود مفتخر به دریافت گواهی استاندارد اروپا و پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران گردیده است. همچنین به دلیل اثبات شایستگی در امر تحقیقات و با توجه به رعایت کیفیت درکلیه فرآیندهای خود، در سال 1395 موفق به اخذ پروانه واحد تحقیق و توسعه از وزارت صنایع و گواهی نامه های ISO9001 ,ISO14001  و ISO18001  گردیده است. واحد R&D این شرکت در حال تحقیق و توسعه برای ساخت و تولید محصولاتی نظیر موتورهای فن، سیستم های هوشمند و نوین ، درب بازکن تصویری و چراغ و پنل های LED در ایران می باشد.

نمایندگی دنا الکتریک البرز

شرکت دنا الکتریک ایرانیان مي‏كوشد جايگاه كنوني خود در اين صنعت را ارتقاء داده و به قطب اول كشور در زمینه تولید تاسیسات الکتریکی ساختمان تا سال 1400 تبديل گردد. ما برآنيم از طريق بومی سازی محصولات و ارتباط مستمر با مشتريان و خلق ارزش پایدار براي آنها ، برند خود را اعتبار روز افزون بخشيده و با افزايش سبد کالای محصولات تولیدی شرايط اشتغال بسيار مطمئن و پایداری را براي کارکنان فراهم آورده و محیط کاری بالنده و یادگیرنده برای آنان فراهم نماييم.

 

محصولات شرکت دنا

محصولات شرکت دنا الکتریک بسیار متنوع و جالب توجه می باشد. فعالیت این شرکت در زمینه تولید ابزار های دستی برق، هواکش خانگی، کلید مینیاتوری، پریز و دوشاخه خانگی و… شروع به فعالیت نموده است. فیوزهای مینیاتوری وسیله ای برای محافظت از  مدارهای الکتریکی را در برابر جریان غیر مجاز می باشند، بدین معنا که اگر جریانی بیشتر از جریان مورد نظر از  فیوز بگذرد، امکان دارد بسوزد و جریان برق قطع شود. اما وجود این کلیدها موجب می شوند در زمان اضافه بار یا ایجاد اتصال کوتاه سایر تجهیزات آسیب نبینند. برای اطلاعات بیشتر در زمینه محصولاتی همچون کلید و پریزها و همچنی هواکش های دنا ادامه مطلب را بخوانید.

 

کلیدهای مینیاتوری

کلید مینیاتور دنا از تنوع بالایی از لحاظ کارایی و شکل ظاهری برخوردار هستند. قدرت قطع کلیدهای مینیاتوری این شرکت6000  و 10000 DC می باشد. این کلیدها کاربردی حفاظتی را در تجهیزات برقی ساختمان ها را دارند، بدین معنا که در اثر بروز اضافه بار یا ایجاد اتصال کوتاه، سریعا برق را قطع کرده تا به تجیهزات دیگر آسیب نرسد.

نمایندگی فروش محصولات دنا الکتریک شهریار

کلیدها در انواع مختلفی از نظر مقدار آمپر از قبیل دو، شش، دوازده، شانزده و مقادیر دیگر تولید می گردد و درجه حفاظتی آنها در هر مقدار آمپر متفاوت است. این کلیدها از قابلیت پلمپ شدن اهرم نیز برخوردار است.برای مثال در کلیدهای دو آمپری درجه حفاظتی 20 می باشد و به همین دلیل باید به دور از شرایط جوی طبیعی مانند تابش شدید نور یا باران و برف قرار گیرند، به همین منظور می توان آنها را داخل جعبه فیوز قرار داد. کلیدهای مینیاتوری دنا در امکان مختلف مسکونی، تجاری و صنعتی قابل استفاده می باشند.

نمایندگی دنا الکتریک در شهریار

کلید محافظ جان

در حالت عادی در مدارهای الکتریکی، جریان ورودی با خروجی برابر است، اما اگر به هر دلیلی جریان بین سیم فاز و نول (در مدارهای تکفاز) اختلاف داشته باشد کلید محافظ جان عمل خواهد کرد.

کلید محافظ جان RCBO

این کلید محافظ جان علاوه بر جریان نشتی به اضافه‌بار و اضافه جریان هم واکنش نشان می‌دهد.

انواع RCBO بر اساس مکانیزم تشخیص خطا :

  • محافظ جان الکترونیک: قابلیت تشخیص خطا به وسیله مکانیزم الکتریکی
  • محافظ جان مگنتیک: قابلیت تشخیص خطا به وسیله مکانیزم مغناطیسی

نمایندگی فروش محصولات دنا الکتریک فردیس

 

کلید محافظ جان RCCB

نوعی کلید است که با مقایسهٔ جریان ورودی و خروجی، در صورتی که اختلافی بین جریان ورودی و خروجی وجود داشته باشد مدار را قطع می‌کند.

 

کلید محافظ جان Multi Function

این نوع  کلید محافظ جان  قابلیت تشخیص اضافه بار و اتصال کوتاه از  جریان نشت به صورت مجزا را دارا می باشد.

نمایندگی دنا الکتریک در شهریار

هواکش های حمام و خانگی دنا الکتریک

هواکش های خانگی دنا دارای چندویژگی منحصر به فرد می باشند که موجب گردیده تا متقضیان بیشتری نسبت به قبل خواهان خرید این محصولات باشند. مهمترین مشخصه فنی آنها بی صدا بودن آنها می باشد. در صورتیکه هواکش های قدیمی دارای صدای بالایی بودند و پس از روشن شدن باعث آلودگی صوتی می شدند و لازم بود هرچه زودتر خاموش گردند.

نمایندگی دنا الکتریک اندیشه

نمایندگی دنا الکتریک در شهریار

هواکش های دنا در کنار عدم تولید صدا، قدرت تهویه بسیار بالایی دارند و اگر در معرض رطوبت و آب  قرار گیرند آسیب نمی بینند و امکان برق گرفتگی و اتصال در آنها وجود ندارد، به همین منظور در فضاهایی مانند سرویس های بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار  می گیرند. فن های ضد آب دنا دارای درجه حفاظت IP45 است، به این معنی که این تهویه در برابر شارایط جوی و هوای نامناسب مانند وجود گرد و غبار در هوا مقاومت دارند.

 

جعبه فیوز روکار

جعبه فیوز تجهیزی است ایمن که جهت حفاظت از انواع کلیدهای حفاظتی مانند کلیدهای مینیاتوری، فیوزهای نصبی و غیره که در منازل و سایر اماکن نصب می شوند، به کار می رود و این تجهیزات را در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت، نور خورشید، حرارت و یا سردی هوا و هم چنین عواملی مانند آتش سوزی و غیره محافظت می کند. از دیگر مزایای آن این است که عملیات تعمیرات و جای گذاری و تعویض کلیدها را برای ما آسان تر می کند.

نمایندگی فروش محصولات دنا الکتریک ملارد

جعبه فیوز توکار

جعبه فیوز تجهیزی است ایمن که جهت حفاظت از انواع کلیدهای حفاظتی مانند کلیدهای مینیاتوری، فیوزهای نصبی و غیره که در منازل و سایر اماکن نصب می شوند، به کار می رود و این تجهیزات را در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت، نور خورشید، حرارت و یا سردی هوا و هم چنین عواملی مانند آتش سوزی و غیره محافظت می کند. از دیگر مزایای آن این است که عملیات تعمیرات و جای گذاری و تعویض کلیدها را برای ما آسان تر می کند.

جعبه فیوز توکار با قابلیت محافظت در برابر گرد وغبار و رطوبت ، IP 45

نمایندگی دنا الکتریک در شهریار

چراغ سقفی رو کار

از مهمترین امتیازات و مزیت های چراغ های سقفی در مقایسه با دیگر لامپ های قدیمی می توان به سلامت نور و اشعه ای آن اشاره نمود. در این گونه چراغ ها از لامپ های  LED یک قاب برای حفاظت چشمان شما در مقابل صدمه دیدن بکار گرفته می شود. استفاده شده و از سوی دیگر وجود شیشه باعث پخش نور مناسب شده و به عنوان یک قاب برای حفاظت چشمان شما در مقابل صدمه دیدن بکار گرفته می شود.

نمایندگی دنا الکتریک ملارد و شهریار

برای چراغ روکار با توجه به مکان و فضای مورد نیاز از لامپ های LED، SMD، کم مصرف، لامپ خطی و … استفاده می شود. این نوع از چراغ ها که در دسته چراغ های مدرن جایگری شده است و در دکوراسیون منزل جلوه زیبا و منحصربه فردی را به چشمان شما می بخشد.

 

چراغ سقفی تو کار

از مهمترین امتیازات و مزیت های چراغ های سقفی در مقایسه با دیگر لامپ های قدیمی می توان به سلامت نور و اشعه ای آن اشاره نمود. در این گونه چراغ ها از لامپ های LEDیک قاب برای حفاظت چشمان شما در مقابل صدمه دیدن بکار گرفته می شود.  استفاده شده و از سوی دیگر وجود شیشه باعث پخش نور مناسب شده و به عنوان یک قاب برای حفاظت چشمان شما در مقابل صدمه دیدن بکار گرفته می شود.

از پرطرفدارترین نورپردازها می توان به چراغهای سقفی توکار در فضاهای مختلف اشاره نمود. کاربرد این نوع از چراغ ها در خانه ها، مغازه ها، اداره ها با اندازه های متفاوت است. از ویژگی های آن می توان به شار نوری و طول عمر بالا در نورپردازی های عمومی و تزیینی اشاره نمود.در صورتی که محل مورد نظر شما دارای سقف کوتاه می باشد استفاده از چراغ سقفی توکار گزینه مناسبی است. این چراغ ها به طور معمول با تمامی سبک های دکوراسیون هماهنگی لازم را دارند.

 

لامپ حبابی

این محصولات دارای نشان استاندارد، گروه بازده انرژی A+و با نور کاملاً یکنواخت، جایگزین بسیار مناسبی برای لامپ‌های رشته‌ای و کم‌مصرف می‌باشند.

نمایندگی دنا الکتریک در شهریار

نمایندگی فروش محصولات دنا الکتریک اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات دنا الکتریک را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات دنا الکتریک

X