بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی دقت پلاست

نمایندگی دیقت پلاست در شهریار

نمایندگی دقت پلاست در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ( در صورت خرید از فروشگاه ) محصولات دقت پلاست در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

دقت پلاست

این شرکت تولیدی با محصولی به نام دقت پلاست ماهان ، به منظور تولید محصولات با کیفیت و با هدف تامین خواسته های مشتریان˛افزایش رضایتمندی˛ایجاد وفاداری و برآورده کردن کلیه الزمات قانونی و مقرراتی مشتریان ˛ اقدام به استقرار نظام مدیریت کیفیت نموده و سیاستها و برنامه های خود را بر اساس محور های اصلی زیر استوار ساخته و خود را متعهد به اجرای اثر بخش آن می داند.

نمایندگی دقت پلاست ملارد

  • تامین رضایت مشتریان به منظور تحقق کامل خواسته آنها
  • بهبود مستمر کیفیت محصولات از طریق بهبود روشهای تولیدی و کنترلی
  • افزایش سهم بازار˛تقویت و ارتقاء برند شرکت
  • توسعه منابع انسانی˛رضایت کارکنان و افزایش آموزش های کارآمد
  • توسعه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه ها
  • توسعه سیستم های اطلاعاتی و مدیریتی

از آنجایی که اهداف فوق با مسئولیت پذیری و مشارکت تمامی کارکنان تحقق می یابد ˛ مدیریت شرکت این خط مش را با روشهای مختلف در دسترس کارکنان قرار داده و با ارائه آموزش های لازم از درک آن توسط ایشان اطمینان حاصل می نماید . همچنین منابع مالی و سایر نیاز های اجرای این خط مش توسط مدیریت ارشد فراهم می گردد.

در سالهای اخیر با توجه به اهمیت امر تامین مسکن در کشور، با رعایت مسائل اقتصادی و نیز رعایت مشخصات فنی نظیر ارتقای سطح کیفی ، سبک سازی و افزایش سرعت عملیات اجرائی از یک سو و لزوم رعایت اصول زیباشناسی و هماهنگی با سبکهای روز دکوراسیون داخلی دنیا از سوی دیگر ، امر تولید مصالح و تجهیزات داخلی ساختمان که به نوعی کلیه اهداف ساختمان سازی مدرن راتامین کند اهمیت ویژه ای یافته است.

نمایندگی دقت پلاست اندیشه

امروزه مردم توجه بیشتری به طراحی داخلی نشان می‌دهند، بخصوص با وسواس خاصی به دیوارها، و طبعا، انتخاب دیوارپوش‌ ها فکر می‌کنند. مردم هنگام ساخت یا بازسازی منازل و دفاتر و حتی برای تغییر دکور و انتخاب دکور جدید، دائم به دنبال ایده‌های جدیدتر و مدرن‌تر هستند، تا اینگونه، رنگ و جلای ویژه‌ای به اطرافشان ببخشند. به تبع، دیوارپوش ها ابزاری کارآمد برای شخصیت دادن به خانه است. تنوع مدل، رنگ، جنس و بافت، دیوارپوش ها، آن‌ها را به ابزاری کارآمد برای دکوراسیون تبدیل کرده است. سایت ساختمون در این مقاله سعی دارد شما را با انواع دیوارپوش‌ ها و کاربرد آن‌ها آشنا کند. با ما همراه باشید.

 

دیوارپوش چیست؟

یکی از ساده ترین روش ها برای جلوه بیشتر فضای دکوراسیون داخلی، تزئین دیوارها است. رنگ یا کاغذ دیواری از متداول ترین نمونه های تزئین دیوارها هستند،اما امروزه برای جلوه بخشیدن به ظاهر دیوارها که بخش عمده ای از جلوه ی دکوراسیون داخلی را به خود اختصاص می دهند استفاده از دیوارپوش ها بسیار پرطرفدار شده است

نمایندگی دقت پلاست در شهریار

چرا باید از دیوارپوش استفاده کرد؟

دیوارها مستعدترین مناطق برای ترک شدن و کثیف شدن هستند و در صورت چنین اتفاقی معمولاً هزینه زیادی باید صرف اصلاح و تمیز سازی دیوار کرد. دیوارپوش اختراعی در راستای رفع همین جنس مشکلات بود. چراکه علاوه بر حفاظت از بافت دیوار، دیوارپوش‌ها باعث زیبایی بسیار بالای فضا به سبب تنوع رنگی آن در دکوراسیون داخلی می‌شود. درواقع دیوارکوب‌ها می‌توانند اکثر سطوح مانند دیوارها، سقف‌ها، شکستگی‌ها و حتی سطوح پوسته شده را پوشانده و سال‌های زیادی ماندگار و زیبا بمانند. همچنین استفاده از دیوارکوب‌ها ازجمله سریع‌ترین راه‌ها جهت ایجاد نمایی شیک و زیبا در ساختمان می‌باشد.

نمایندگی دقت پلاست فردیس

دیوارپوش‌ چوبی

اگر دنبال خانه‌ای با شخصیتِ روستایی و اصیل هستید، اگر می‌خواهید آرامش طبیعت را به خانه‌‌تان بیاورید و یا اینکه اگر دنبال فضایی لوکس و دنج هستید، دیوارپوش‌ چوبی پیشنهاد ما به شما هستند. می‌توانید تخته‌های پهن و یا باریکه‌های چوب را انتخاب کنید، می‌توانید از رنگ‌های چوب خودرنگ (با رنگ طبیعی چوب) و یا تیره‌ی روغن خورده استفاده کنید، حتی می‌توانید آن‌ها را افقی، عمودی یا مورب نصب کنید. این دیوارپوش‌ها فضای خانه، اداره و یا اتاق شما را گرم، طبیعی و بسیار آرامش‌بخش می‌کنند. می‌توانید برای تنها یک دیوار از این دیوارپوش‌ها انتخاب کنید. اما حتی اگر تمایل داشته باشید دورتا دور فضا را چوبی کنید باز هم آزاردهنده نیست، بلکه برعکس این حس را به شما می‌دهد که به دامان طبیعت پناه برده‌اید. امروزه به جای چوب طبیعی از لمینت نیز استفاده می شود که طرفدارهای بسیاری نیز دارند.

نمایندگی دقت پلاست در شهریار

دیوارپوش چرمی

دیوارپوش‌های چرمی نسل جدید پوشش‌های دیواری هستند. در هر مکانی با هر کاربری قابل استفاده هستند. آن‌ها را می‌توان در فضاهای مسکونی، اداری، هتل‌ها، مدارس و مهدها و حتی مغازه‌ها و مراکز تجاری هم استفاده کرد. این محصول نرم، ضخیم و ضربه‌گیر است. به همین دلیل، به عنوان عایق حرارتی، عایق صوتی و عایق رطوبتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین، اگر یکی از ملاک‌های انتخاب دیوارپوش برایتان قابلیت جذب صدا و عبور ندادن آن است، چرم گزینه‌ی بسیار خوبی است. اگر هم در اقلیمی مرطوب و یا سرد زندگی می‌کنید، این دیوارپوش‌ها انتخاب درستی هستند. می‌توانید این دیوارپوش‌ها را کمی ضخیم‌تر هم انتخاب کنید. دیوارپوش های چرمی طیف وسیعی از طرح‌ها از ساده تا رگه‌دار و بافت‌دار را شامل می‌شود.

نمایندگی فروش محصولات دقت پلاست شهریار

نمایندگی دقت پلاست در شهریار

دیوارپوش سه بعدی

این دیوارپوش‌ها بسیار پرطرفدارند. می‌توانید آن‌ها را در کنار نورپردازی‌های خلاقانه و حتی ساده و معمولی به کار ببرید، چون ترکیب این دو با هم جلوه‌ای فوق‌العاده به فضا می‌بخشد. آن‌ها ضد آب، سبک، ضد حریق، و سریع‌النصب هستند. حتی خودتان هم می‌توانید آن‌ها را نصب کنید. چون نیازی به درزگیری و رنگ‌کاری ندارند. طرح‌ها و نقش‌ها و رنگ‌های آن‌ها بسیار متنوع و نفس‌گیر هستند.

نمایندگی دقت پلاست در شهریار

دیوارپوش سنگی

این دیوارپوش‌ها آنتیک و مغرورند. معمولا برای تزئین فضاهای کانونی و برای یک تک دیوار استفاده می‌شوند. بیشتر، از آن‌ها در دیوارهایی که قرار است پشت تلویزیون یا شومینه قرار گیرند، یا در ترکیب با آشپزخانه، استفاده می شود. اما باید در نظر داشت که موارد ذکر شده تنها پیشنهادی از طرف طراحان هستند، شما می‌توانید از آن‌ها در هرجای دیگری از خانه یا محل کارتان استفاده کنید. فقط بهتر است دقت کنید که در بکار بردن آن‌ها افراط نکنید. این دیوارپوش‌ها تنوع رنگ خوبی دارند اما طبعا رنگ های آن‌ها محدود به گستره طبیعی رنگ سنگ‌ها است.

نمایندگی دقت پلاست در شهریار

دیوارپوش آجری

این نوع دیوارپوش طرح هایی شبیه دیوارهای آجری دارند. مدرن، خلاقانه و صمیمی‌اند. حس جوانی و جاذبه را القا می‌کنند. رنگ آجر طبیعی و یا سفید آن بسیار پرطرفدار و همه‌گیر است. معمولا برای تک دیوار مورد استفاده قرار می‌گیرد یا به عنوان پوشش پشت تلویزیون و یا شومینه. در اتاق خواب هم بسیار پرطرفدار است. در فضاهای عمومی‌تر مانند کافه‌ها و رستوران‌ها هم حتما خیلی از این دیوارپوش‌ها دیده‌اید. به طورکلی، احساس متانت در عین نوع آوری را به خوبی بازتاب می‌دهند.

نمایندگی دقت پلاست البرز

نمایندگی دقت پلاست در شهریار

دیوارپوش آلومینیومی

اگر آلمینیوم کامپوزیت را برای پوشش دیوارتان استفاده کنید، می‌توانید جلوه‌ای بسیار مدرن و صنعتی به فضاهایتان ببخشید. معمولا از ورقه‌هایی به ضخامت چهار میلی‌متر و در اندازه‌های ده در ده یا پانزده در پانزده یا بیست و پنج در بیست و پنج یا پنجاه در پنجاه میلی‌متر استفاده می‌شود. دیوارپوش کامپوزیت را به صورت مورب هم می توان نصب نمود. همچنین در تمامی فضاهای داخلی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. این نوع دیوارپوش ها رنگ‌های متنوعی دارند، اما رنگ‌های طلایی، نقره و بژ پرطرفدارترین رنگ‌ها هستند. به خاطر جنسشان به راحتی و با یک دستمال تمیز می‌شوند. وزن سبکی دارند. اما برای نصب آن‌ها نیاز به متخصص دارید چون چندان کار راحتی نیست. دیوارپوش های کامپوزیتی معمولا در ترکیب با شیشه استفاده می‌شوند که بسیار زیبا هستند. آن‌ها به تنهایی و یا به صورت ترکیبی حتی برای دیوارهای خارجی هم پرکاربرد و جذابند.

خدمات پس از فروش دقت پلاست ملارد

نمایندگی دقت پلاست در شهریار

دیوارپوش شیشه ای

این دیوارپوش‌ها ساده، جذاب و متنوع هستند. جلوه‌ای فوق‌العاده به فضا می‌دهند و با انواع دیوارپوش‌های دیگر به صورت ترکیبی می‌توانند استفاده شوند. بخصوص در آشپرخانه خیلی کاربرد دارند. حس نشاط و شادابی را ایجاد می‌کنند و از طیف‌های رنگ‌های سرد تا رنگ‌های بشاش و شاد را شامل می‌شوند. می‌توانند کاملا ساده و بی نقش و نگار باشند یا داخلشان از طرح‌های ظریفی استفاده شود، حتی می‌توان به آن بافت‌های متنوع داد. نصب نسبتا راحتی دارند. در ساخت آن‌ها از موادی استفاده شده است که در مقابل ضربه مقاوم هستند‌، حتی اگر ضربه آنقدر شدید باشد که منجر به شکستن بشود به هیچ عنوان خرد نمی‌شوند، برای همین امنیت بالایی دارند. به عنوان پارتیشن در فضای داخلی هم می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند. برای اتاق بچه‌ها هم کاربرد بسیاری زیادی دارد. همچنین در فضاهای رسمی‌تر و اداری هم می‌توان از آن‌ها به راحتی استفاده کرد (بدون اینکه حالت غیر رسمی بودن داشته باشد)، در مقابل در فضاهای شخصی‌تر حس صمیمیت و خلاقیت را القا می‌کند.

نمایندگی دقت پلاست در ملارد

نمایندگی دقت پلاست در شهریار

ماربل شیت

دیوارپوش ماربل شیت (Marble Sheet)، تجسم زیبایی و تجمل است و به طور شگفت آوری، یکی از مقرون به صرفه‌ترین انواع دیوارپوش برای به نهایت رساندن ظاهر دکوراسیون داخلی است. می‌توان به جای کاغذ دیواری و رنگ، از دیوارپوش ماربل شیت برای زینت بخشیدن به دیوارهای منازل و حتی محیط‌های اداری و تجاری استفاده کرد. شباهت ظاهری این دیوارپوش به سنگ طبیعی، باعث شده است بتوان از آن برای ایجاد هارمونی در فضای داخل استفاده کرد.

نمایندگی دقت پلاست در شهریار

خصوصیات سنگ مصنوعی ماربل شیت

اگر بخواهیم ویژگی های سنگ مصنوعی ماربل شیت را با شما درمیان بگذاریم شامل لیست ذیل میشود:

 

  • در برابر حرارت تا 80 درجه سانتی گراد مقاوم بوده و در برابر آتش دیرسوز میباشد.
  • در برابر آب و رطوبت کاملا مقاوم میباشد.
  • بدون هیچ نگرانی از انواع مواد شوینده میتوانید برای تمیز کردن آن استفاده نمایید.
  • وزن بسیار سبک آن میتواند دلیل قانع کننده ای برای استفاده از سنگ مصنوعی بجای سنگ طبیعی میباشد.
  • از ویژگی های بارز این ورق ها از نظر زیبایی یک تکه و بدون درز بودن آن است.

نمایندگی فروش محصولات دقت پلاست شهریار

  • آنتی باکتریال بودن ورق های ماربل شیت باعث شده تا متریالی ایده آل برای محیط های بهداشتی و درمانی محسوب شود.
  • نصب سریع و آسان و راحت این محصول سبب برتری آن در برابر سنگ طبیعی شده است.
  • مهمترین ویژگی این محصول ، هزینه ی بسیار پایین و اقتصادی آن در برابر ویژگی های ذکر شده میباشد.

نمایندگی دقت پلاست در شهریار

موارد مصرف سنگ مصنوعی

یکی از متداول ترین نوع مصرف سنگ مصنوعی ؛ دیوارپوش میباشد به طوری که بیشتر با عنوان دیوارپوش سنگ مصنوعی ، دیوارپوش بدون درز ، دیوارپوش یک تکه ، دیوارپوش طرح سنگ شناخته شده است، اما این بدین معنا نیست که از این ورقها نتوان در مواردی دیگر استفاده کرد.

  • شما میتوانید از سنگ مصنوعی به صورت تایل های 60*60 برای سقف کاذب استفاده نمایید.
  • همچنین از این محصول برای طراحی و اجرای میز میتوانید استفاده کنید.
  • ایجاد ستون با استفاده از ابزارهای ماربل شیت با هزینه ی بسیار پایین و مدت زمانی کوتاه از موارد مصرف این محصول میباشد.

 

خدمات پس از فروش محصولات دقت پلاست اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز،چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات دقت پلاست را دارید می توانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.

خرید آنلاین محصولات دقت پلاست

X