بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی داتیس

نمایندگی داتیس در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند داتیس در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

لوازم خانگی داتیس

برند داتیس (datees) یکی از بهترین برند های موجود در عرصه ی ساخت لوازم خانگی در ایران می باشد. این برند محصولاتی همچون هود ، سینگ ظرفشویی ، فر توکار ، ماکروویو و اجاق گاز صفحه ایی تولید می کند و محصولاتش در بازار بسیار پر فروش می باشد . از دلایل پر فروش بودن محصولات شرکت داتیس می شود به استفاده از قطعات با کیفیت و تداوم بالا اشاره کرد.

محصولات داتیس

هود

هود به عنوان یک وسیله موثر در پاکسازی هوا به هنگام پخت و پز، در انواع مختلفی همچون مخفی، زیر کابینتی، مورب، هود شومینه ای، آسانسوری و… به بازار عرضه می‌شود. این محصول که از جمله ضروری ترین تجهیزات مورد نیاز در آشپزخانه است در صورتی که از کیفیت مناسبی برخوردار باشد، کارآیی قابل قبولی نیز خواهد داشت. داتیس به عنوان یکی از شرکت های تولید کننده تجهیزات کاربردی آشپزخانه نظیر اجاق گاز صفحه ای، هود، فر توکار و سینک با ارائه هود مخفی داتیس مدل ناوارو علاوه بر کیفیت تمامی انتظارات مصرف کنندگان را در زمینه طراحی محصول نیز برآورده ساخته است

نمایندگی داتیس در ملارد

مشکلات و ایرادات متداول هود Datees

بارها در بسیاری از مقالات خوانده‌اید که کیفیت خوب دلیل بر این نمی‌شود که آن دستگاه با کیفیت هیچ گاه خراب نخواهد شد. خراب شدن یک دستگاه مثل هود یک امر طبیعی است. هود جزو وسایلی است که همیشه مورد استفاده قرار می‌گیرد و نقش مهمی در تهویه هوای خانه دارد. در ادامه شما را با برخی از مشکلات هود داتیس آشنا خواهیم کرد:

 

نم داشتن هود

در صورت نم داشتن هود داتیس موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار ببرید:

هود آشپزخانه قرار است رطوبت موجود در هوا را به داخل خود بکشد. اما ممکن است گاهی شاهد نشتی آن باشید. یعنی رطوبتی که به داخل دستگاه جمع می‌شود از ناحیه به بیرون درز کرده و به زمین می‌ریزد. در اغلب مواقع مشکل با تمیز کردن اجزای داخل هود برطرف می‌شود چرا که احتمالا بیش از حد کثیف و مرطوب شده اند و نمی‌توانند رطوبت بیشتری را جذب کنند. هود را باز کرده و نسبت به تمیز کردن آن اقدام کنید.

اگر پس از تمیز کردن مشکل حل نشود بهتر است با نمایندگی تعمیرات هود داتیس تماس بگیرید تا در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی کنند.

 

صدای موتور هود

اگر موتور هود آشپزخانه شما صدا های غر عادی و عجیب می‌داد احتمالا دلیلش آن است که موتور هود برای راه اندازی فن آن به مشکل برخورده است. وقتی هود آشزخانه شما به این مرحله برسد یعنی خیلی زود باید منتظر از کار افتادن موتور هود باشید. بنابراین برای تعمیر باید به سرعت اقدام کرد . مجموعه هوم خانه درهنگام تعمیر هود در مرحله اول سعی می‌کند موتور هود را تعمیر کند و اگر مشکل با تعمیر حل نشد دست به تعویض موتور بزند.

 

کارنکردن هود

در صورتی که هود کار نمی کند، برای تعمیرات و رفع عیب چه کنیم؟

اگر هود آشپزخانه به طور کلی روشن نشود چند دلیل خواهد داشت. ممکن است مدار دستگاه قطع شده باشد که باید در این صورت آن را مجدد وصل کنید.شاید قطعه ای سوخته باشد که نیاز به تعمیر یا تعویض خواهد داشت یا شاید فیوز دستگاه خراب شده باشد که باید نسبت به تعویض آن اقدام کرد. به طور کلی اگر این حالت برای هود داتیس شما پیش آمد توصیه می‌شود از نمایندگی استفاده کنید.

 

لرزش زیاد هود

در صورت لرزش زیاد دستگاه موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب هود داتیس به کار گیرید:

لرزش هود می تواند به دلیل شل بودن قطعات یا اجزای هود درسا باشد. همچنین در صورتی که پیچ های هود سفت بسته نشده باشد نیز سبب می شود هود لرزش داشته باشد. بخاطر گیر کردن چیزی درون هود نیز سبب می شود تا هود لرزش داشته باشد.

 

کارنکردن دکمه های هود

در صورت کار نکردن دکمه های هود داتیس موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی انجام دهید:

در صورت کار نکردن دکمه های هود می توانید علت را به خراب شدن برد ربط دهید. همچنین در صورتی که سیم کشی هود مشکل داشته باشد نیز دکمه ها کار نخواهد کرد.

 

یکسره کارکردنه هود

در صورت یکسره کار کردن هود داتیس موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار گیرید:

در صورتی که یکسره کار کردن هود رخ بدهد، مشکل با کشیدن دوشاخه از برق قابل حل است. مشکل برد نیز سبب یکسره کار کردن هود داتیس می شود.

نمایندگی فروش هود داتیس تهران

 

اجاق گاز داتیس

اجاق گاز یکی از وسایل ضروری هر آشپزخانه‌ای است، که با توجه به‌اینکه در انواع مدل‌ها و برندهای مختلف وجود دارد انتخاب بهترین اجاق گاز را برای همه سخت می‌کند. یکی از برندهایی که چندسالی است با ورودش به‌بازار خیلی سریع توانست در بین مشتریان محبوب شود داتیس است. داتیس با طراحی‌های ظاهری جذاب و شیک و همچنین با کیفیتی خوب توانسته است در بین رقبای خود به فعالیت ادامه دهد و بدرخشد.

تعمیر و عیب یابی اجاق گاز داتیس

روشن نشدن مشعل های اجاق گاز

یکی از آزاردهنده ترین مشکلات مربوط به اجاق گازها روشن نشدن آنها می باشد که در ادامه به بررسی علت روشن نشدن مشعل های اجاق گاز داتیس میپردازیم:

  • در صورتی که جریان گاز شهری شما با مشکل مواجه شده باشد، شما شاهد روشن نشدن اجاق گاز هستید که در این صورت باید از یک فرد متخصص بخواهید برای بررسی این مشکل اقدام نماید.
  • همچنین در صورتی که فندک و جرقه زن اجاق شما خراب شده باشد نیز ممکن است اجاق گاز شما روشن نگردد که برای برطرف کردن مشکل در این شرایط باید با یک نمایندگی تعمیرات اجاق گاز داتیس تماس حاصل نمایید.
  • در صورت خرابی در سیستم داخلی گازرسان اجاق گاز نیز شاهد روشن نشدن آن خواهید بود که با توجه به خطرناک بودن اجاق گاز بهتر است در این شرایط نیز با یک تعمیرکار اجاق گاز داتیس تماس بگیرید.

 

یکدست نبودن شعله اجاق گاز

یکی دیگر از مشکلاتی که در هنگام استفاده از اجاق گازها ممکن است برای شما ایجاد گردد، یکدست نبودن شعله اجاق گازهاست که برای عیب یابی این مشکل در ادامه به بررسی علل یکدست نبودن شعله اجاق گاز داتیس میپردازیم:

  • در صورتی که در منافذ شعله اجاق گاز شما گرد و غبار و یا چربی قرار گرفته باشد، شاهد یکدست نبودن شعله اجاق گاز خواهید بود که برای رفع مشکل در این شرایط باید با یک وسیله برس مانند اقدام به تمیز کردن آن نمایید.
  • همچنین در صورتی که گازرسانی به شعله به صورت یکدست انجام نشود نیز شعله شما یکدست نخواهد بود که برای برطرف کردن مشکل اجاق گاز در این شرایط بهتر است با یک نمایندگی تعمیرات اجاق گاز داتیس تماس حاصل نمایید.
  • در صورتی که مشعل اجاق گاز به درستی در محل خود قرار نگرفته باشد نیز شاهد عدم هماهنگی در شعله اجاق گاز خود خواهید بود که برای برطرف کردن مشکل در این شرایط باید در زمانی که اجاق گازتان خاموش است، برای اصلاح محل قرارگیری آن اقدام نمایید.

 

نمایندگی فروش اجاق گاز داتیس اندیشه

پخش بوی گاز در اطراف اجاق

استشمام بوی گاز در اطراف اجاق گازها از جمله مشکلاتی است که باید در اسرع وقت برای برطرف کردن آن اقدام نمایید. در ادامه به بررسی علت پخش بوی گاز در اطراف اجاق گاز داتیس میپردازیم:

  • ممکن است شیر گاز شهری و فلکه گاز شما مشکل داشته باشد که برای برطرف کردن آن حتما باید یک فرد متخصص آن را بررسی نماید.
  • در صورت سر رفتن قابلمه بر روی اجاق گاز و نبستن ولوم شعله نیز ممکن است متوجه پخش بوی گاز شوید.
  • در صورتی که با بررسی موارد بالا مشکل پخش بوی گاز را در اجاق خود پیدا نکردید، بهتر است دستگاه خود را خاموش نمایید و در اسرع وقت با یک تعمیرکار اجاق گاز داتیس تماس حاصل نمایید.

 

سر و صدا شعله اجاق گاز

یکی دیگر از مشکلاتی که مصرف کنندگان اجاق گازها از آن گله میکنند، ایجاد سر و صدا در شعله اجاق گاز می باشد که برای برطرف کردن مشکل در این شرایط در ادامه به بررسی اینکه چرا شعله اجاق گاز داتیس سروصدا دارد، میپردازیم:

تعمیر و عیب یابی اجاق گاز داتیس تهران و البرز

  • ممکن است علت سر و صدا در شعله اجاق گاز شما به خاطر خرابی در شاتر اجاق گاز باشد که برای برطرف کردن مشکل در این شرایط حتما باید از یک تعمیرکار اجاق گاز داتیس کمک بگیرید.
  • همچنین در صورتی که ولوم شعله را بیش از حد طبیعی زیاد کرده باشید نیز شاهد ایجاد سر و صدا در آن هستید که برای جلوگیری از ایجاد این وضعیت بهتر است ولوم همیشه در حد استاندارد و شعله 20 میلیمتری قرار داشته باشد.
  • در صورت خیس شدن سری مشعل اجاق گاز نیز ممکن است در آن شاهد ایجاد صدا باشید که بهتر است در این شرایط همیشه سری اجاق گاز خود را خشک نگه دارید.

 

فر توکار

نمایندگی فروش فرتوکار داتیس شهریار

این روز ها یکی از دغدغه های اصلی من انتخاب و خرید بهترین فر توکار ایرانی می باشد ، یکی از برند هایی که خیلی چشمم را گرفته برند داتیس نام دارد.

نکات مهم نگهداری از فر داتیس

  • از آنجائیکه فرها اساساً ساختاری ظریف و هوشمند دارند بهتر است در هنگام استفاده از دکمه و کلیدهای تعبیه شده روی آن با لطافت بیشتری برخورد شود.
  • هرگز در هنگام استفاده در فِر باز نگذارید مگر آنکه در دفترچه راهنما برای مواقع خاص بدان اشاره شده باشد. اینکار اتلاف انرژی و عملکرد نامطلوب فِر را به دنبال خواهد داشت.
  • از جا به جایی ناگهانی گذاشتن ظروف بر روی فر و قطع و وصل برق آن جداً پرهیز نمائید.
  • فضای قرار گیری فر را طوری در کابینت تعبیه نمائید که حتی المقدور 5 الی 10 سانتی متر با دیوار یا کابینت پشتی خود فاصله داشته باشد تا سبب تسهیل عبور جریان هوا و حرارت تولید شده در محوطه آن گردد.
  • برای نظافت محوطه داخلی فِرها حتماً پس از خنک شدن کامل آن اقدام نمائید و از سابیدن و خش انداختن فضای درونی فِر اکیداً خودداری فرمائید.

برای نظافت صحیح لطفاً پس از سرد شدن فر ، چند قطره مایع ظرفشویی (و یا هر نوع ماده تمیز کننده دیگری که شرکت تولیدی پیشنهاد نموده) را به دستمالی نمناک آغشته نموده و اقدام به تمیزی نمائید و در انتها با دستمالی خشک سطوح را پاکیزه کنید.

مشکلات و ایرادات فرتوکار داتیس

روشن نشدن شعله فر

روشن نشدن فر می‌تواند ناشی از موارد زیر باشد که لازم است هر کدام را جهت رفع ایراد به وجود آمده بررسی کنید:

نمایندگی داتیس فردیس

  • روشن نشدن فر ناشی از مسدود بودن پیلوت

مسدود شدن پیلوت در اثر آلودگی و یا روغن موجود در غذاهای پخته شده در فر می تواند باعث مسدود شدن پیلوت شود. برای بررسی این مورد لازم است قطعات پیلوت را یک به یک جدا و تمیز کنید. در همین حین سایر اتصالات را نیز بررسی کنید که دچار مشکل نشده باشند. اگر بعد از تمیز کردن همچنان مشکل وجود داشت، بهتر است که پیلوت خود را تعویض کنید.

  • خاموش بودن پیلوت فر

یکی از دلایل روشن نشدن فر، خاموش بودن پیلوت آن است، که فقط با روشن کردن پیلوت ایراد رفع می‌شود. همچنین ممکن است مقدار گازی که در پیلوت جریان می‌یابد کمتر از استاندارد باشد که باید اقدام به تنظیم شعله پیلوت کنید.

  • تنظیم نبودن تایمر فر گاز

تایمر وظیفه ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف دستگاه را دارد، در صورتی که به درستی عمل نکند، فرمان‌ها در فر اجرا نمی‌شوند. اگر فر شما روشن نمی شود لازم است تنظیمات تایمر را به دقت بررسی کنید.

  • پرتاب جرقه الکترود

گاهی اوقات با بررسی تمامی موارد گفته شده و رفع ایراد آن‌ها، هنوز هم با مشکل روشن نشدن فر اجاق گاز روبرو می‌شوید. برای عیب یابی این موضوع، از ورودی گاز و پرتاب جرقه الکترود به برنر‌ها اطمینان حاصل کنید. اگر پرتاب جرقه الکترود انجام نمی‌گیرد، باید جرقه زن را چک کرده و از عدم وجود نشتی در طول سیم جرقه زن و بدنه الکترود اطمینان حاصل کنید.

در حالت عادی هنگامی که فر را برای پخت مواد غذایی روشن می‌کنید، جرقه زن نیز روشن شده و به رنگ نارنجی می‌سوزد. بعد از گرم شدن جرقه زن، دریچه گاز نیز باز شده و گاز را از طریق مشعل به جرقه زن می‌فرستد. جرقه زن نیز گاز را روشن کرده و فر را گرم می‌کند. در این پروسه اگر جرقه زن به اندازه کافی گاز را گرم نکند، اجاق گاز روشن نشده و به احتمال زیاد بوی گاز استشمام خواهید کرد.

نمایندگی داتیس در البرز

 

کم شدن شعله فر اجاق گاز

دلایل مختلفی باعث علت کم شدن شعله فر اجاق گاز می‌شود، که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم. اما قبل از هرکاریف ابتدا جریان گاز را قطع کرده و تمامی موارد ایمنی را رعایت کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم، برای تعمیر اجاق گاز تنها از یک سرویسکار ماهر کمک بگیرید.

 

  • تمیز کردن مشعل‌ها فراموش نشود

ممکن است در حین پخت و پز، مقداری غذا یا روغن روی مشعل ریخته و آن را کثیف کند. کثیف بودن مشعل‌ها می‌تواند، باعث کم شدن شعله فر اجاق گاز شود. شما می‌توانید با تمیز کردن اجاق گاز و مشعل‌ها این مشکل را به راحتی برطرف کنید. برای این پروسه می‌توانید از مواد شوینده شیمیایی و یا مواد پاک کننده طبیعی استفاده کنید.

 

  • شیر کنترل اجاق گاز

اگر راه‌حل بالا مشکل شما را حل نکرد، باید قطعه‌ای از دستگاه به نام شیر کنترل اجاق گاز را تعویض کنید. همانطور که از اسم آن پیدا است، این قطعه وظیفه کنترل فشار گاز را برعهده داشته و نقشی مستقیم، در تنظیم قدرت شعله دارد. پس اگر می‌بینید که شعله اجاق سوسو زده و مشعل‌ها نیز تمیز هستند، باید شیر کنترل را تعویض کنید.

خدمات پس از فروش و گارانتی داتیس اندیشه و ملارد

 

علت خاموش شدن گریل فر

یکی از مشکلات رایجی که بسیاری از کاربران، با آن مواجه می‌شوند خاموش شدن گریل فر است. این پروسه به دو علت رخ می‌دهد:

  • دریچه‌ای که درون اجاق گاز وجود دارد، به مرور و بعد از مدتی استفاده از دستگاه، با چربی و بخارات مواد غذایی کثیف و مسدود خواهد شد. این کثیفی روی جریان گاز تاثیر گذاشته و می‌تواند آن را قطع و وصل کند.

 

  • اما اگر می‌بینید که گریل فر روشن شده و سپس بعد از مدت کوتاهی، دوباره خاموش شده و مجبور هستید برای روشن نگه داشتن آن، دکمه کنترل جریان گاز را بفشارید، باید بدانید که ترموستات دستگاه دچار ایراد شده است.

سعی کنید فرهای گازی را بعد از مدتی استفاده تمیز کنید تا پیلوت دچار مشکل نشود.

 

گرم نشدن فر گاز

از عیوب فر گاز میتوان به گرم نشدن فر اشاره کرد. ممکن است مدت زمات طولانی قبل از قرار دادن مواد غذایی خود برای گرم شدن، فر را روشن گذاشته باشید. اما بعد مشاهده کنید که به اندازه کافی فر حرارت ندارد. در این مواقع مشکلاتی در مشعل‌های گاز وجود دارد، برای اطمینان از عدم مسدودی و باز بودن راه خروجی شعله‌ها یک به یک مشعل‌ها را کنترل کنید. این امکان نیز وجود دارد که مشکل در لوله‌های گاز باشد و گاز به مقدار کافی در فر جریان پیدا نکند.

نمایندگی خدمات پس از فروش داتیس اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات داتیس را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات داتیس

پیام بگذارید

X