بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی خوشخواب

نمایندگی خوشخواب در شهریار

نمایندگی خوشخواب در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند خوشخواب در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

خوشخواب

در سال 1338 کارخانه ای با همت و پشتکار مدیریت این مجموعه در محل فعلی دفتر شرکت واقع در خیابان جمهوری تهران تاسیس شد.

در همان ابتدا هدف از شکل گیری این مجموعه، تحقق یافتن کیفی بهترین تشک موجود در کشور بود که این مهم به فضل و کرم خدا وند متعالی و سعی و تلاش نیروهای کارآمد، تحقق یافت.در سال 1346 با گسترش سیستم تولید تشک و میزان تقاضای مشتریان، کارخانه ای به وسعت 18000 متر مربع واقع در خیابان ریاحی روبروی پل فرودگاه احداث گردید. استقبال روزافزون خرید تشک خوشخواب، مدیریت مجموعه را بر آن داشت تا با افتتاح و گسترش کیفی و کمی تولید تشک و تجهیز مجموعه با ماشین آلات روز اروپا در مساحتی بالغ بر 25000 متر مربع سالن واقع در شهر صنعتی البرز به ارائه کیفیت مطلوب تولید بپردازد.

نمایندگی خوشخواب در ملارد

لازم به توضیح است هم اکنون این مجموعه عظیم، دارای واحدهای کیفی: سالنهای پنبه زنی، اسکلت زنی، نوار بافی، رویه دوزی، نجاری، فنر زنی، طناب بافی، لحاف دوزی، تولید سرویس های ملحفه، پد، آزمایشگاه و … مجهز به سیستم های مکانیزه و مدرن می باشد.

 

سرویس خواب

سرویس خواب یکی از اصلی‌ترین لوازم برای هر اتاق خوابی است. از اتاق خواب معمولی تا اتاق خواب عروس و یا کودک، همه نیاز به یک سرویس خواب خوب و راحت دارند. چیزی که آن را هم در جهیزه‌ها مشاهده می‌کنیم و هم در سیسمونی کودک یکی از نیازهای اصلی به شمار می‌رود. از آنجایی که سرویس خواب یکی از کالاهای با قیمت بالاتر نسبت به وسایل ریز دیگر حساب می‌شود، در خرید آن بایستی دقت کافی داشت و برای این امر نیز بایستی دانست که سرویس خواب چیست و چه مدل‌ها و انواعی دارد.

نمایندگی خوشخواب در فردیس

سرویس خواب به شکل گرد، مستطیل، فانتزی عروسکی و انواع دیگر از نمونه‌ها و مدل‌های سرویس خواب در بازار هستند. شما به راحتی می‌توانید تخت آن را با هر ارتفاعی که علاقمند هستید تهیه کنید. تخت خواب بلند، کوتاه دو طبقه و نمونه های دیگر از انواع تخت خواب در سرویس خواب به شمار می‌روند که می‌توانید با توجه به سلیقه و اتاق خود، بهترین نوع تختخواب را انتخاب کنید. همچنین پاتختی‌های کنار تخت بسته به سلیقه شما مطابق با مدل تخت ست شده در بازار موجود هستند که می‌توانید آن‌ها را به عنوان جزء جدایی ناپذیر سرویس خواب و همراه با آن خریداری کنید. شما به راحتی می‌توانید یک آینه و میز آرایش نیز به سرویس خواب خود اضافه کنید.

 

تخت خواب

خواب نیاز اساسی و مشترک همۀ انسان­هاست. همۀ ما تقریباً یک‌ سوم زندگی خود را در رختخواب می­‌گذرانیم و یک خواب راحت انرژی موردنیاز برای فعالیت‌­های روز بعد ما را تأمین می‌­کند. برای داشتن خوابی باکیفیت نیازمند داشتن یک تخت‌خواب استاندارد و مناسب هستیم تا روز جدید خود را پرانرژی و با آمادگی شروع کنیم.

از این رو دقت در انتخاب تخت‌خواب استاندارد و مناسب در هنگام خرید از اهمیت ویژه­ای برخوردار است؛ بنابراین با آگاهی کامل از نیاز خود و ویژگی­‌های متناسب با آن برای خرید اقدام کنید.

نمایندگی فروش محصولات خوشخواب البرز

هرچند تنوع زیاد معمولاً سبب دشواری در انتخاب می‌­شود اما همین موضوع می‌­تواند به شما در آگاهی بیشتر از نوع تخت‌خواب مناسب‌تان مطابق با کاربرد، اندازه، ارتفاع، جنس، رنگ و … کمک کند.

 

 

  • تخت خواب دو نفره

تخت خواب‌های دو نفره به طور معمول از دو قسمت جدا شونده از هم تشکیل شده‌اند که به وسیله قلاب یا بست‌های مخصوص به یکدیگر متصل می‌شوند. در قسمت بدنه تخت، پایه‌ها معمولاً از چوب ساخته شده و قسمت‌هایی که با زمین در ارتباط هستند ازز مقاومت بیشتری برخوردارند. پایه‌ی تختخواب‌ها حداقل ۱۵ سانتی متر از زمین ارتفاع دارند تا امکان تغییر در اندازه و همین طور جابجایی برای استفاده کننده به راحتی فراهم گردد. هم چنین این فضا امکان ذخیره کردن اقلامی که در اتاق بدون کاربرد هستند را نیز فراهم می‌کند. مثلاً بخشی برای نگه داری البسه مازاد یا حتی وسایلی که نیاز به ساماندهی زیاد ندارند.

نمایندگی خوشخواب اندیشه

تختخواب‌های دو نفره بسیار مورد پسند بوده و کارایی بالایی دارند و از نظر اشغال فضا در محیط اتاق کاملاً بهینه و مناسب هستند. تنوع ظاهری این ننوع تختخواب‌ها بسیار زیاد است و همان طور که در بستر اینترنت می‌توانید جستجو کنید انواع مدل‌های تختخواب های دو نفره با سبک‌های مدرن، سلطنتی، کلاسیک و فانتزی موجود هستند. امکانات و ویژگی‌های هر یک از این تخت‌ها نیز متفاوت و جذاب است. وجود کشو یا درب‌های مخفی، وجود سیستم صوتی یا اتصال دهنده‌های الکتریکی و همین طور در مواردی وجود یخچال در این نوع تختخواب‌ها آن‌ها را به یکی از دوست داشتنی‌ترین‌های این بیست نوع مدل تبدیل کرده است. این تختخواب‌ها در بخش متریال نیز به انواع تختخواب های چوبی، چرمی و فلزی تقسیم بندی می‌شوند و تنوع بی نظیر خود را در هر بخش به تکامل می‌رسانند.

 

  • تخت خواب سورتمه‌ای شکل

این نوع تختخواب که به دلیل شباهت ظاهر آن به سورتمه، مدل سورتمه‌ای نامیده می‌شود یک تخت خواب معاصر محسوب می‌شود. بیان و چهره‌ای جسورانه در طراحی آن باعث شده یک تختخواب کاملاً متفاوت را مشاهده کنید. معمولاً چنین تختهایی را به صورت سفارشی برای مشتریان آماده می‌کنند چرا که مخاطبان این نوع تخت‌ها زیاد نبوده و کشش کافی در بازار برای خرید این نوع محصولات بخش خواب وجود ندارد. از لحاظ ساختاری اگر چه با مشاهده تختخواب چهره‌ای کاملاً متفاوت از تختخواب هاب معمول را می‌بینید، اما تمامی استانداردها چه در بخش ساخت و اندازه‌ها و چه در بخش مواد به کار رفته در کالای خواب رعایت گردیده است. معمولاً این نوع تخت‌ها در کنار خود مبل‌های شبیه ظاهر خود و همی چنین کمدهای مخصوصی برای کاربری‌های مختلف دارا هستند. این سبک از تخت خواب، منحصراً از چوب ساخته می‌شود و برای خانه‌های مدرن و خاص انتخابی عالی خواهد بود و کمک شایانی به بالا بردن زیبایی و خاص بودن اتاق خواب شما خواهد کرد.

نمایندگی فروش محصولات خوشخواب ملارد

  • مبل تختخواب شو

مبل تختخواب شو یک مبل با کاربری چندکاره است که در نقش یک مبل استاندارد ظاهر می‌شود و کارایی خود را حفظ می‌کند و در هنگام نیاز به حالات تختخواب تغییر کارایی می‌دهد. یکی از بهینه‌ترین مواردی که در میان انواع تختخواب‌ها وجود دارد همین مبل تختخواب شو است. کمترین فضای برای قرار دادن یک تختخواب از آنِ مبل مذکور است. افرادی که در آپارتمان‌های کوچک زندگی می‌کنند مبل تختخواب شو را یک محصول کاملاً ایده آل برای کاربرد دوگانه بر می‌گزینند. نکته جالب توجه این است که این نوع مبل به عنوان مبل میهمان نیز به کار گرفته می‌شود مخصوصاً آن‌هایی که دارای تشک مخصوص هستند. فضای دیگری که شما می‌توانید از مبل تختخواب شو استفاده کنید اتاق کودک است. این مبل به شما این امکان را می‌دهد از اتاق کودکتان یک فضای پذیرایی دوستانه نیز بسازید و از طرفی جای کمتری نیز اشغال کنید.

نمایندگی خوشخواب البرز

اتاق کار یا محیط‌های اداری نیز محل‌هایی هستند که کارایی این مبل در آن‌ها به اثبات رسیده است. در بیشتر شرکت‌های بزرگ مانند مایکروسافت اتاق‌هایی برای استراحت کارمندان وجود دارد که با تعبیه مبل‌های راحتی و تختخواب شو با یک تیر دو نشان را هدف گرفته‌اند. خلاصه کلام برای این مبل انتخابی به صرفه و ایده آل برای هر فضایی است.

 

  • تختخواب جکدار

همان طور که از عکس این تخت قابل مشاهده است این نوع تخت تمرکز خود را  بر روی ایجاد فضای کافی برای نگهداری و ذخیره سازی لوازم گذاشته است. راه حلی که در خانه‌های کوچک و یا افراد مجرد بسیار کاربردی بوده و موجب صرفه جویی‌های مالی نیز می‌گردد. تنوع مدلی در این بخش به درون تخت باز می‌گردد که ممکن است چه فضاهایی در زیر بستر شما تقسیم بندی شده باشد. رویه این تختخواب‌ها معمولاً با تشک‌های استاندارد آماده می‌شود و قسمت زیرین با چرم یا پارچه‌های مقاوم پوشانده می‌شود تا محلی مناسب برای نگهداری لوازم شما باشد. پایه‌های نسبتاً متوسط و ارتفاع زیاد جک باعث می‌شود بدون ایجاد دردسر لوازم از دورن آن خارج یا به آن وارد شود. برای این که تخت از هر گونه تکان یا تعلیق در امان باشد از پایه‌های یک تکه که تماماً با سطح زمین در تماس هستند استفاده شده است. حالت فنر و نگه دارنده‌ی جک تخت نکته ظریفی در ساخت این مدل است تا بدون نیاز به کمک کسی استفاده از آن بسیار راحت شده باشد. تنها نکته منفی این تخت، وزن نسبتاً بالای آن است که موجب می‌شود به راحتی در اتاق قابل حمل و تغییر مکان نباشد.

نمایندگی خوشخواب تهران

  • تخت خواب فوتون

فوتون همان طور که در بالا تعریف شد تشکی است که در شب هنگام بر روی زمین قرار داده می‌شود و طی روز درون کمد مخصوص نگه داری می‌شود. این وسیله اکنون وارد بخش مبلمان شده و کارایی بهتری پیدا کرده است به طوری که از تشک آن برای خوابیدن استفاده می‌شود و هنگام روز با تا کردن آن به مبل تبدیل می‌شود. تفاوت فوتون با مبل تختخواب شود در جدا شدن تشک از قاب مبل و استفاده جداگانه از تشک آن است که امکان خوابیدن بر روی زمین را نیز فراهم می‌کند. مانند مبل تختخواب شو این مبل نیز از نظر درگیر کردن فضا کمترین جا را به خود اختصاص می‌دهد و انتخاب اول شما می‌تواند باشد. ظاهر جالب تشک این تختخواب حس نرمی و راحتی خاصی را به مخاطب القا می‌کند و یکی از گزینه‌های اصلی برای قرار گرفتن در اتاق مخصوص به جوانان و نوجوانان است تا از هر دو کاربری آن استفاده گردد. تنوع رنگ و تشک در کنار قالب چوبی یا فلزی آن را نیز در بخش تنوع پذیری بالا قرار داده است. از مهم‌ترین نکات این تختخواب در میان انوع تختخواب سهولت در جابه جایی به دلیل سبکی آن است که ویژگی خاصی برای افرادی است که دائم در حال جابه جا شدن هستند.

 

ویژگی های تخت خواب مناسب

  • در نظر گرفتن ارتفاع مناسب

یکی از ویژگی‌های کلیدی در هنگام انتخاب تخت خواب ارتفاع مناسب آن می باشد. ارتفاع مناسب باعث گردش خوب هوا در زیر تخت خواب می شود. این ویژگی به‌منظور جلوگیری از رشد میکروب‌ها و جلوگیری از رطوبت بوده که حائز اهمیت است. نکته بیان شده علاوه بر کمک به حفظ بهداشت باعث می‌شود تا شما یک خواب راحت و بهتری در طول شبانه‌روز داشته باشید.

به همین علت تخت باید دارای ارتفاع مناسب باشد تا جریان هوا به راحتی از قسمت زیرین تشک عبور کند. یکی از ویژگی‌های مهم تخت خواب گردش مناسب هوا بوده که می‌بایست تخت خواب انتخاب شده دارای ارتفاع مناسب باشد. یک تخت خواب استاندارد که دارای المان‌های صحیح در طراحی باشد نباید مماس با زمین باشد. هرچند باز بودن زیر تخت شما را مجبور می‌کند تا مدام آن را تمیز کنید اما لبه‌های مماس نیز باعث جلوگیری از گردش هوا می شود.

شما برای این‌که بتوانید به سهولت زیر تخت خواب را تمیز کنید بهتر است تخت مناسب انتخاب کنید که دسترسی به قسمت‌های زیرین آن آسان باشد.

نمایندگی فروش محصولات خوشخواب شهریار

 

نمایندگی خوشخواب در شهریار

 

زوایای مختلفی برای تخت خواب وجود دارد که بهترین زاویه‌ای که هنگام نشستن روی تخت باید در نظر داشت این است که بین زانو و ران شما زاویه نود درجه ایجاد شود. به گونه‌ای که کف پاها به صورت کامل با کف زمین مماس باشد و زانوها قائم بر بدن باشد. از این ‌رو می‌‌توان بیان کرد ارتفاع مناسب برای یک تخت خواب استاندارد برای یک فرد بالغ بین سی الی چهل سانتی‌متر می باشد و اندازه های کمتر از اندازه عنوان شده باعث ایجاد سختی و دشواری در هنگام استفاده خواهد داشت.

اگر ارتفاع کمتر از میزان بیان شده باشد در هنگام نشستن روی لبه تخت پاها کاملاً جمع شده و زانوها بالا می‌آید که این امر برای افراد قدبلند بسیار ناخوشایند خواهد بود. باید بدانید کسانی که قد بلندی دارند در هنگام دراز کشیدن روی تخت دچار مشکل خواهند شد ضمن این‌که مرتب کردن تخت های کوتاه سخت و کسل کننده می باشد. عکس این موضوع نیز صادق است و اگر ارتفاع تخت بیش از اندازه باشد ضمن خطر آسیب‌دیدگی در صورت افتادن از روی تخت نشستن روی آن و حتی بالا و پایین رفتن از آن برای افراد کوتاه قامت بسیار سخت و دشوار خواهد بود. بهترین راه برای این‌که بتوانید از این مشکلات دوری کنید این است که یک تخت با ارتفاع مناسب خریداری کنید.

 

  • سهولت در جابه جایی

یکی از ویژگی‌های مناسب تخت خواب استاندارد سهولت در حمل‌ونقل و جابجایی آن می باشد. بدانید تقریباً تمام تخت خواب ها قابل جدا شدن بوده و به راحتی حمل می شود اما اگر مستأجر هستید و مدام مجبور به بازو بسته کردن قطعات تخت خواب می‌باشید. سعی کنید تخت خوابی را انتخاب کنید که مقاومت بالایی داشته باشد تا در طولانی‌مدت آسیب نبیند.

مسئله دیگری که در مورد سهولت در جابجایی بسیار حائز اهمیت می‌باشد سبک بودن تخت خواب است. برخی از تخت خواب ها به دلیل مواد به‌کار رفته در آن سنگین بوده و هنگام حمل‌ونقل با مشکلات زیادی شما را روبه‌رو می‌کنند، پس اگر نیاز به جابجا کردن مداوم دارید بهتر است تختی را انتخاب کنید که دارای وزن مناسب باشد.

نمایندگی خوشخواب کرج

  • پایۀ مستحکم

یکی دیگر از نکات مهمی که در انتخاب تخت خواب مناسب می‌بایست به آن دقت کنید پایه‌های مستحکم آن می باشد. پایه‌ها باید به گونه‌ای باشد که بتواند وزن مداوم تشک را بدون خم شدن تحمل کند. از طرفی زمانی که فرد روی آن قرار می‌گیرد این پایه‌ها باید علاوه بر وزن تشک بتواند وزن فرد را نیز تحمل کند. برخی از تخت‌ها جک دار و برخی دیگر بدون جک می باشد.

کفی هایی که به حالت جک دار بوده دیگر نیازی به پایه ندارد و امکان دسترسی آسان به فضای زیر تخت فراهم می باشد. باید این نکته را بدانید که تخت‌های دارای کفی جک دار از نوع بدون جک آن گران‌تر می باشد. شما در هنگام خرید با توجه به نیاز خود می‌توانید یک مورد را انتخاب کنید.

 

  • ابعاد استاندارد

همان‌طورکه قبلاً بیان کردیم تخت خواب‌ها باتوجه به نوع کاربری که دارند دارای ابعاد مختلف هستند. ابعاد استاندارد یک تخت خواب یک‌نفره به‌صورت معمول نود در دویست سانتی‌متر می باشد که این مورد در مورد تخت‌های دونفره معمولاً صد و شصت در دویست سانتی‌متر است. اگر فردی درشت و چاق باشد یا حتی قد بلندی داشته باشد باید یک تخت خوابی تهیه کند که فضای بیشتری را در اختیار وی قرار دهد.

تخت‌های تک‌نفره با عرض صد و ده سانتی‌متر و تخت‌های دونفره با عرض صد و هشتاد و حتی با عرض دویست سانتی‌متر نیز وجود دارد که فضای بیشتری را در اختیار فرد قرار می دهد. قبل از خرید تخت علاوه‌بر در نظر گرفتن ابعاد اتاق، باید تشک و روتختی مناسب را در نظر داشته باشید چرا که اغلب این ملزومات طبق استانداردهای انجام‌شده در بازار وجود دارد و پیدا کردن آن‌ها با این ابعاد کمی سخت و دشوار می باشد.

 

  • جنس تخت خواب

مهم‌ترین مسئله‌ای که در هنگام خرید تخت خواب می‌بایست به آن توجه کنید جنس تخت خواب می باشد. امروز تخت خواب‌های موجود در بازار جنس چوبی، فلزی، ام دی اف ملامینه و ترکیب فلز و ام دی اف در بازار عرضه می‌شود. به‌صورت معمول تخت خواب‌های چوبی و ام دی اف به دلیل استفاده از روغن جلا ممکن است بوی نامطبوعی نداشته باشد.

پس توجه کنید برخی از تخت خواب ها دارای بوی نامطبوع بوده که باعث می‌شود تا شما به آن بو حساس شوید. در خرید تخت خواب های فلزی نیز به تیز نبودن لبه‌ها و گوشه‌های دقت کنید. در برخی موارد مشاهده شده است سهل‌انگاری در برش فلز و یا جوشکاری ممکن است باعث ایجاد زایده های تیز و برنده باشد که می‌تواند باعث آسیب رسیدن به فرد، ملحفه، تشک و پتو شود.

نمایندگی خوشخواب ملارد و شهریار

اگر تخت را برای اتاق کودک تهیه می‌کنید حتماً به این نکته توجه داشته باشید چرا که کودکان پرجنب‌وجوش بوده و احتمال آسیب‌دیدگی در آن‌ها بیشتر می باشد. برای این‌که خیال شما از بابت خرید تخت مناسب راحت باشد بهتر است از فروشگاه‌های معتبر اقدام کنید. تخت خواب‌های فلزی نسبت به سایر انواع تخت خواب های ذکر شده قیمت پایین‌تری دارد با وجود این تخت چوبی و ام دی اف معمولاً طرف‌داران زیادی داشته و اغلب افرادی که به دنبال زیبایی و ظرافت بیشتر هستند این جنس را انتخاب می‌کنند.

 

  • رنگ تخت خواب

رنگ تخت خواب یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مورد نظر در هنگام انتخاب می‌باشد که بسیار سلیقه‌ای بوده و از شخصی به شخص دیگر متفاوت است. رعایت چند نکته به انتخاب بهتر کمک می کند؛ اولین نکته توجه به سن و جنس شخصی است که قرار است از تخت خواب استفاده کند. اگر تخت را برای شخص مسن خریداری می‌کنید معمولاً استفاده از رنگ‌های تیره مناسب‌تر می باشد اما اگر تخت برای اتاق کودک و نوجوان خریداری می شود استفاده از رنگ‌های شاد متناسب با جنسیت آن‌ها می باشد. تخت خواب خریداری‌شده برای جهیزیه یک نوعروس می تواند کمی متفاوت‌تر باشد. اگر اتاقتان کوچک است انتخاب رنگ‌های روشن برای بزرگ‌تر و دل‌باز تر جلوه دادن محیط توصیه می‌شود که رنگ سفید بهترین انتخاب است.

نمایندگی فروش محصولات خوشخواب اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات خوشخواب را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات خوشخواب

X