بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی خزر منبع

نمایندگی خزر منبع در شهریار

نمایندگی خزر منبع در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند خزر منبع در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

شرکت تولیدی صنعتی خزر منبع

شرکت تولیدی صنعتی خزر منبع بندر در سال ۱۳۶۴ در زمینه تولید انواع مخزن آب مخازن تأسیساتی از قبیل مخازن ذخیره‌سازی آب، دیگ‌های بخار، آب گرم، انواع مبدل‌های حرارتی و  کارواش بخار … فعالیت خود را آغاز کرد. کارخانه اصلی این واحد تولیدی در زمینی به مساحت ۷۳۸۷ مترمربع در استان گیلان و شهرک صنعتی بندر انزلی واقع شده است. این شرکت همگام با مسیر رشد و پیشرفت سازه‌های تأسیساتی، تولید و ساخت مخازن پلی اتیلن را نیز به محصولات خود اضافه نمود.

نمایندگی خزر منبع در ملارد

کلیه تولیدات شرکت خزر منبع بندر منطبق با به‌روزترین استانداردهای بین‌المللی و با بالاترین درجه کیفیت به متقاضیان عرضه می‌شوند. عملیات ساخت محصولات شرکت خزر منبع در کارخانه‌ای مجهز با ماشین‌آلات مدرن و نیروهای متخصص و کارآزموده انجام می‌شود. شایان‌ذکر است که مواد اولیه و محصولات نهایی، تحت نظارت و بررسی دقیق واحدهای کنترل کیفیت کارخانه قرار می‌گیرند. به‌طورکلی تمامی فرآیند ساخت تا تولید محصولات شرکت خزر منبع بندر زیر نظر واحد کنترل کیفی انجام می‌شود. تولیدات فلزی و پلی اتیلن این واحد صنعتی علاوه بر پاسخگویی به نیاز شهرها و استان‌های سراسر ایران به برخی از کشورهای جهان از جمله حوزه آسیای میانه و عراق نیز صادر می‌شود.

مخزن آب

تانکر آب یا مخزن آب یک محفظه برای ذخیره‌سازی آب است. توجه و نیاز به یک منبع آب، جهت ذخیره‌سازی آب آشامیدنی، آبیاری کشاورزی، مهار آتش، دامپروری، تولید مواد شیمیایی، آماده‌سازی مواد غذایی و همچنین بسیاری از مصارف دیگر استفاده می‌شود. پارامترهای مخزن آب شامل طراحی کلی مخزن و انتخاب مصالح ساختمانی و روکش می‌باشد. مواد مختلفی برای ساخت تانکر آب استفاده می‌شود: پلاستیک (پلی‌اتیلن، پلی‌پروپیلن، پلی‌بوتیلن)، فایبرگلاس، بتن، سنگ، فولاد (جوش داده شده یا پیچ‌دار، کربن یا ضدزنگ). از گلدان‌های خاکی مانند ماتکی که در جنوب آسیا استفاده می‌شود نیز می‌توان برای ذخیره آب استفاده کرد. مخازن آب روشی کارآمد برای کمک به کشورهای در حال توسعه برای ذخیره آب تمیز است.

نمایندگی فروش محصولات خزر منبع اندیشه

مخازن آب سازه‌ای فلزی متشکل از پایه‌هایی فلزی (۳ پایه، یا ۴ پایه یا ۶ پایه) با یک مخزن فولادی ضدزنگ بزرگ آب در بالای آن می‌باشد که برج آب نام دارد و جهت نگهداری از آب استفاده می‌شود. البته در ساخت این مخزن‌ها می‌توان از چوب یا پلاستیک نیز استفاده کرد. بعضی از این مخزن‌ها به سیستم آبرسانی شهری یا منطقه متصل بوده و از ۲ لوله برای ورود و خروج آب استفاده می‌کنند. این منبع‌های آب در مواقع اُفت فشار آب باز شده تا به وسیلهٔ نیروی گرانش زمین، آب را با سرعت پایین بکشد و کمبود فشار آب و همچنین کمبود آب را جبران کند. البته بعضی از این منبع‌ها به سیستم آبرسانی شهری متصل نیستند و فقط جهت مصرف یک سازمان، یا یک شخص در محلی نصب شده‌اند.

همچنین در مواردی (مدل‌های قدیمی) این مخزن‌ها جریان ورودی نداشته و باید از بالای مخزن، پُر شود. منابع آب هم می‌توانند به صورت مستقل و فقط با فلز ساخته شده باشند و هم می‌توان آن را در سازه‌ای بتنی که سازه فلزی داخل آن است قرار داد که در این صورت مانند یک برجک می‌باشد.

نمایندگی خزر منبع فردیس

منبع‌های آب در مدل‌ها و اندازه‌های مختلفی در سراسر جهان قابل مشاهده است، مانند منبع آب هوایی (واقع در ارتفاع) و زمینی که می‌توان آن را بر بام یک خانه برای مصرف شخصی آن خانه گذاشت.

لایه و فوم موجود در مدل‌های فوم دار برخی از منبع‌های آب باعث سبکی مخزن و جلوگیری از هدر رفتن گرما از طریق دیواره و ثابت ماندن دمای مایعات داخل آن می‌گردد.

 

مخزن پلی اتیلن

نمایندگی خزر منبع در شهریار

 

مخازن پلی اتیلن بیشتر برای نگهداری و ذخیره سازی آب و سیالات سازگار با پلی اتیلن و همچنین حمل موادی تولید می شوند که با این ماده سازگاری دارند. این مخازن پلاستیکی یا پلی اتیلنی معمولا در صنایع ساختمان ، کشاورزی و شیمیایی برای ذخیره سازی و حمل و نقل آب و دیگر مایعات استفاده می شوند. در حال حاضر در دنیا، ذخیره سازی و حمل و بسته بندی انواع آفت کش ها و بسیاری از مواد شیمیایی توسط همین ظزوف پلی اتیلنی انجام می شود. مخازن پلی اتیلن که مخازن پلی مری نیز نامیده می شوند به دلایل بسیار زیادی محبوب هستند و استفاده از آن ها بسیار عمومیت یافته است. در ادامه می توانید اطلاعاتی درباره مخازن پلی اتیلن از قبیل: مزایای مخارن پلی اتیلن، معایب و نقاط ضعف آن ها، ساختار فیزیکی و شیمیایی اجزای تشکیل دهنده مخازن پلی اتیلن و نکات لازم جهت خرید مناسب مخازن پلی اتیلن را بدست آورید.

 

انواع مخازن پلی اتیلن از نظر کاربرد:

  • مخازن پلی اتیلن ثابت عمودی

مخازن پلی اتیلن ثابت عمودی به صورت مخزن استوانه ای با دو حالت ساده و قیفی تولید می شود. مخزن ساده پلی اتیلن عمودی بر روی سطح صاف و مطمئن و همچنین بر روس شاسی قابل نصب می باشد. مخزن قیفی پلی اتیلن عمودی بر روی شاسی نصب می گردد.

  • مخازن پلی اتیلن ثابت افقی

مخازن پلی اتیلن ثابت افقی به صورت مخزن استوانه ای تولید می گردد. این مخازن بر روی سطح صاف و مطمئن نصب می شوند. بازوهای تعبیه شئه در زیر مخزن وظیفه ثابت نگهداشتن مخزن را به عهده دارند.

  • مخازن مکعبی ثابت افقی
  • مخازن زیر پله
  • مخازن مکعبی افقی پشت نیسانی

 

مزایای مخزن پلی اتیلن

از جمله مزایای استفاده از مخازن پلی اتیلن، در دسترس بودن این مخازن برای خرید،  سهولت حمل و نقل ، سازگاری برای نگهداری دامنه وسیعی از مواد ، تنوع چشمگیر در شکل و اندازه قالب ، مقاومت بالا در برابر خوردگی ، طول عمر بسیار بالا می باشد؛ در ادامه با توضیحات بیشتری این مزایا را شرح خواهیم داد :

نمایندگی خزر منبع شهریار

  • مخازن پلی اتیلن در دسترس و قابل خرید آسان و حمل و نقل هستند و به صورت آنلاین و اینترنتی نیز به فروش می رسند ( سایت مخزن آب دات کام )
  • قیمت این مخازن نسبت به سایر مخازن با جنس های مختلف، مقرون به صرفه تر است.
  • برای نگهداری دامنه وسیعی از مواد می توان از این مخازن استفاده کرد و با توجه به جنس و ترکیب ساختاری شان می توانند برای مقاصد و اهداف مختلف مورد استفاده قرار گیرند.
  • در رابطه با طراحی و از نقطه نظر شکل پذیری نیز می توانند در شکل ها و مدل های مختلف و مناسب برای فضاهای گوناگون تولید شوند.
  • دارای وزن نسبتا کمی بوده و به راحتی قابل حمل و جابجایی هستند.
  • در برابر خوردگی بسیار مقاوم هستند و طول عمر قابل توجهی از خود نشان می دهند. انواعی از آنها نیز به دلیل داشتن مواد آنتی یووی در برابر اثر مخرب اشعه فرابنفش آفتاب بسیار مقاوم هستند.

نمایندگی خزر منبع در شهریار

نحوه تولید مخازن پلی اتیلن

مخازن پلی اتیلن به طور کلی با استفاده از فرآیندی به نام قالب گیری دورانی تولید می شوند. در این فرایند یک ترکیب پلیمری پودری با مواد حفاظتی اشعه ماوراء بنفش (UV ) ترکیب شده و درون یک قالب دو تکه ریخته می شود. مقدار ترکیبات محفاظت کننده از اشعه ماوراء بنفش استفاده شده در این مخلوط، بستگی به هدف نهایی مخزن تولید شده دارد. در ادامه قالب بسته شده و در کوره داغ با دمای مناسب پخته می شود.

 

در طول فرآیند حرارت، قالب در دو جهت ۳۶۰ درجه حرکت داده می شود. این حرکات باعث می شود با ذوب شدن ترکیب، مخلوط حاصل بر روی همه قسمت های قالب بنشیند. پس از تکمیل فرایند، قالب به یک اتاق خنک کننده منتقل می شود که در آن درجه حرارت به آرامی کاهش می یابد و با کاهش دما، مخزن از قالب خارج می شود.

نمایندگی فروش محصولات خزر منبع البرز

این فرآیند مخازن پلی اتیلن را به صورت یک قطعه واحد قالب بندی می کند. در دید خارجی می توان یک خط تمایز بین دو تکه قالب مشاهده کرد که برخی تصور می کنند مخزن  از دو تکه تشکیل شده که بهم پیوند داده شده اند. باید متذکر شد که مخازن پلی اتیلن به صورت یک تکه قالب ریزی شده و خط موجود تنها به عنوان اثر قالب در وجه بیرونی مخزن است و مبنی بر دو تکه بودن مخازن پلی اتیلن نیست.

 

مخزن فلزی

همان مخازن استیل یا گالوانیزه می باشد که شما میتوانید برای ذخیره سازی آب از این مخازن استفاده کنید یکی از مزایای مخازن فلزی ضد زنگ بودن آن می باشد اما اگر می خواهید از مخازن فلزی استفاده کنید باید روکش مناسبی داشته باشد تا امکان خوردگی و زنگ‌زدگی ایجاد نشود.

نمایندگی خزر منبع در شهریار

مخزن بالشتی یا تاشو

شما می‌توانید از این مخازن ها برای کمپین‌ها، امدادرسانی و غیره استفاده کنید چرا که می توانید هر جایی که نیاز بود با خود ببرید و به طور موقت به ذخیره سازی آب کنید اما در نظر داشته باشید که طول عمر مخازن تاشو بسیار کوتاه بوده و همچنین به خوبی نمی تواند از آب داخل مخزن محافظت کند.

نمایندگی فروش محصولات خزر منبع ملارد

مخزن فایبرگلاس

هامون طور که پیداست معمولاً این مخازن به صورت زیرزمینی بوده که در تولید دیوارهای آن از جنس فایبر گلاس یا کامپوزیت استفاده می‌کنند تنوع زیادی دارد این مخزن اما قیمت آن نیز بسیار بالا می باشد.

 

نمایندگی فروش محصولات خزر منبع اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات خزر منبع را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات خزر منبع

X