بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی جی پلاس

نمایندگی جی پلاس در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند جی پلاس در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

 

لوازم خانگی جی پلاس

برند جی پلاس یا گلدیران، به تازگی محصولات مختلف خود را به نمایش گذاشته است. در همین حال مشتری های زیادی را جذب خود کرده است. از سویی دیگر به علت تحریم های بسیار سنگین آمریکا، از ورود لوازم خانگی های خارجی جلوگیری شده است.

یکی از مزیت هایی که همه لوازم خانگی های جی پلاس دارند این است که، تمام قطعات آن از شرکت های بزرگ تامین می شود. این برند از سال ۱۳۹۷ شروع به فعالیت کرده است. همچنین خدمات گسترده و متنوعی را برای کاربران ایرانی به ارمغان آورده است. یکی دیگر از مزیت‌های خرید لوازم خانگی جی پلاس، استفاده از مدرن‌ترین امکانات این لوازم است.

 

نمایندگی محصولات جی پلاس اندیشه

برند جی پلاس با تولید محصولات لوازم خانگی متفاوت قصد بر این دارد که، سبد کالایی کاملی را ارائه دهد. از این محصولات می توان به کولرگازی جی پلاس، تلویزیون جی پلاس، وایت برد هوشمند جی پلاس، ماشین لباسشویی جی پلاس، یخچال جی پلاس، DVD Player و… اشاره کرد.

 

بررسی کیفیت لوازم خانگی جی پلاس

هر محصولی برای این که بتواند مشتری های زیادی را جذب خود کند، باید علاوه بر مناسب بودن قیمت، کیفیت لازمه را نیز داشته باشد. یکی از دلایل موفق بودن برند جی پلاس بالا بودن کیفیت لوازم خانکی است. برای ساخت هر محصول از جمله تلویزیون، کولرگازی، یخچال و… از قطعات خارجی از شرکت های بزرگ دنیا استفاده شده است.

خیلی از افراد ممکن است فرق بین دو برند ال جی و جی پلاس را ندانند. جی پلاس در سال ۱۳۹۸ جایگزین برند ال جی شده است. همچنین جی پلاس یک زیر مجموعه ای از شرکت گلدیران است.

 

معرفی انواع لوازم خانگی جی پلاس

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، لوازم خانگی های جی پلاس دارای تنوع های زیادی است تا متناسب هر سلیقه ای باشد. به همین امر بهتر است با انواع آن آشنا شویم.

در اثر تحریم و فشارهای سنگین آمریکا و صادر نشدن قطعات لوازم های خانگی، شرکت گلدیران به فکر ساخت برندی جدید و باکیفیت شد. این برند که جی پلاس نام دارد، در سال های اخیر توانسته مشتری های خود را افزایش دهد. یکی از ویژگی هایی که شما دوست دارید تا حتما یک محصول جی پلاس در گوشه و کنار خانه تان داشته باشید، پشتیانی و خدمات پس از فروش است.

از دیگر ویژگی های جی پلاس اقساطی بودن محصولات اش است. شرکت گلدیران علاقه زیادی به کمک کردن به مشتری های خود دارد. همچنین با قسطی کردن آن توانسته این شرایط را به وجود آورد تا افراد زیادی بتوانند به راحتی از آن خریداری کنند.

احتمالا همه ما از اوضاع قیمت های سرسام آور محصولات خانگی با خبر هستیم و فکر می کنیم که، دیگر توانایی خریدن دیگر محصولات خارجی را نداشته باشیم تا وضع و ظاهر خانه مان را تغییر دهیم. اما گلدیران فکر اینجا را نیز کرده است. شما می توانید محصولات را باکیفیت بالا و قیمت کمتر خریداری کنید. از نظر ظاهری تفاوت اندکی با دیگر برندها دارد. پس در نتیجه تمام محصولات جی پلاس از ظرافت و زیبایی کافی برخوردار هستند. پایین بودن قیمت الزاما به کم کیفیت بودن محصولات آن نیست. اما خبر تاسف باری که وجود دارد این است که، اکثر قطعه های این محصولات از کشورهای چین، کره و آلمان وارد ایران می شود. اما به علت تحریم ها، به مدت ۸ ماه قادر نبودند که قطعه ها را وارد کنند. اما خوشبختانه این موضوع حل شده است.

 

نمایندگی و پشتیبانی جی پلاس ملارد

هر دستگاهی  از جمله تلویزیون های جی پلاس که شما تهیه کنید، از پشتیبانی و نمایندگی برخوردار است. در طول زمان که از دستگاه های متفاوتی که استفاده می کنید، ممکن است دچار خرابی شوند یا سوال های درباره آنها برایتان پیش بیاید، که در این مواقع نمایندگی جی پلاس به کمکتان می آید.

در صورتی که نلویزیون، کولرگازی و هر دستگاه دیگری دچار مشکل شد، کافی است با نمایندگی جی پلاس تماس بگیرید. نمایندگی ها در سراسر ایران آماده هستند تا به شما خدمات ارائه دهند.

نمایندگی جی پلاس در تهران

تلویزیون‌های Gplus

تلویزیون‌های جی پلاس ظاهری بسیار زیبا دارند.  البته در کنار ظاهری زیبا به خاطر جنس بدنه‌ی مقاومی که دارند عمر آن‌ها بسیار طولانیست، یعنی معادل با 30هزار ساعت، که این قابلیت و ویژگی‌ها سبب شده که این تلویزیون‌ها، قدرتمندتر در بازار رقابت ظاهر شوند.

  • استفاده راحت از دسترسی‌های آن یکی از ویژگی‌های مهم این تلویزیون‌هاست، که باعث شده دیگر نیازی به وارد شدن در تنظیمات و پیدا کردن منوی مورد نظر نداشته باشید. مثلا برای تغییر تنظیمات تصویر نیازی به وارد شدن در منوی اصلی نیست، بلکه در این تلویزیون‌ها با استفاده از کنترل می‌توانید نوع تصویر را مثلا از درخشان به حالت دلخواه خود تغییر دهید.
  • دسترسی کاربردی دیگر تلویزیون‌های Gplus این است که حالت صدا را می‌توانید با استفاده از کلیک بر دکمه‌‌ای که روی کنترل قرار داده شده به سلیقه‌ی خودتان عوض کنید. مثلا حالت صدا را از استاندارد به موسیقی و … تغییر دهید. که البته کاربری راحت یکی از ویژگی خوب این تلویزیون‌ها به شمار می‌آید.
  • مورد بعدی درباره‌ی پنل‌های تلویزیون‌های جی پلاس است، که با یک پنل بسیار با کیفیت و مرغوب به نام پنل Aplus وارد بازار شد. این پنل‌ها علاوه بر اینکه نور واقعی و استاندارد را نمایش می‌دهند، مانع از آسیب رسیدن و خستگی چشم در طول زمان می‌شوند.
  • یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک تلویزیون‌ این است که، قابلیت پشتیبانی ورودی‌های مختلف را داشته باشد. تلویزیون‌های جی پلاس ورودی‌های مختلف از جمله سینمای خانگی و سیتسم‌های صوتی گرفته تا کنسول بازی را پشتیبانی می‌کند.
  • در نهایت این تلویزیون‌ها قابلیت اتصال USB و هارد اکسترنال را برای شما به راحتی امکان پذیر کرده‌اند.

 

یخچال فریزرها جی پلاس

نمایندگی یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس البرز

یخچال های جی پلاس در استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در میان برند های ایران قطعا پیشگام هستند. ضمانت 5 ساله شرکت گلدیران می تواند خرید مطمئنی برای مصرف کنندگان به ارمغان بیاورد. از دیگر امکاناتی که ساید بای ساید جی پلاس را جذاب می کند نمایشگر ال ای دی و امکاناتی نظیر انجماد سریع و کنترل هوشمند دما است. این ساید بای ساید با برند G+  برای خانواده هایی که نگرانی از بابت جای یخچال با عرض 68 سانتی متر ندارند مناسب است.

امکانات یخچال فریزر جی پلاس:

  • قابلیت فرش باکس در این یخچالها موجب می شود تا رطوبت درون هر محفظه با دمای مواد داخل آن به صورت متناسب تنظیم شود.
  • این یخچال دارای موتور هوشمند است که از روشن و خاموش شدن ناگهانی یخچال جلوگیری می کند، همچنین موتور هوشمند می تواند مصرف برق را هم تا میزان زیادی کنترل کند.
  • این یخچال ها با استفاده از تکنولوژی روز دنیا هیچ برفکی تولید نمی کنند و مجهز به سیستم نوفراست هستند..
  • این یخچال ها دارای زنگ هشداری هستند که که در صورت بالا و پایین رفتن بیش از حد دما به صدا در می آید.
  • فناوری فرش ایر که با تزریق هوای تازه و خنک به درون یخچال موجب پدید آمدن دمایی متعادل می شود.
  • طراحی زیبا و خاص این یخچال ها که موجب توجه بیش از حد خریداران شده.
  • مصرف پایین در یخچال های جی پلاس هم نکته ای غیر قابل انکار است.
  • قابلیت تسریع فرایند سرد شدن و یخ زدن مواد غذایی.
  • استفاده از عایق های کارآمد برای حفظ دما و طراوت درون یخچال.

 

ماشین ظرفشویی جی پلاس

ما مفتخر هستیم که یکی دیگر از الماس‌های درخشان محصولات جی‌پلاس، ماشین ظرفشویی آن را به شما معرفی کنیم و این اطمینان را بدهیم که هر انتظاری از یک ظرفشویی پیشرفته دارید با کم‌ترین قیمت و بهترین کیفیت، برای شما برآورده خواهد کرد. این محصول از برند Gplus، با گارانتی گلدیران در ظاهری بسیار زیبا و از آن مهم‌تر امکاناتی کاملا پیشرفته و حرفه‌ای از بدو ورود با برندهای قدیمی و خارجی، رقابتی شدید را آغاز کرده است.

ماشین ظرفشویی G plus در 5 مدل طراحی شده است و این 5 مدل با وجود امکانات بسیار، باهم تفاوت‌هایی دارند. که هر کدام از این مدل‌ها را می‌توانید بسته به نیاز و امکانات مورد علاقه خود انتخاب کنید تا در آشپزخانه شما به خوبی چشم نوازی کند.

 

معرفی موتورهای قدرتمند ماشین ظرفشویی Gplus

  • Eco power inverter

موتور هوشمند اینورتر در ماشین ظرفشویی جی‌پلاس قادر است مصرف انرژی را مدیریت کند و در کنترل عملکرد و ایجاد الگوریتم‌های متفاوت شسشتو، هوشمندانه فعالیت کند. با کمک این موتور، دستگاه، بازدهی بالاتری خواهد داشت.

  • موتور هوشمند BLDC

موتورهای BLDC ماشین ظرفشویی جی‌پلاس، نسل جدید موتورهای با قدرت و بازدهی بالاتر و ماندگاری بیشتر نسبت به موتورهای معمولی است. از دیگر ویژگی‌های مهم این موتور صدای کمک و عدم تولید آلودگی‌های کربنی است.

 

تنوع و جذابیت در برنامه‌های ماشین ظرفشویی جی‌پلاس

  • شستشوی نیمه ظرفیت Half Load

با کمک قابلیت شستشوی نیمه ظرفیت در ماشین ظرفشویی جی‌پلاس، می‌توانید در صورت نیاز، شستشوی ظروف را با نصف ظرفیت دستگاه انجام دهید. این ویژگی برای خانواده‌های کم جمعیت یا در مواردی که لازم است دستگاه قبل از پر شدن کامل ظرفیت، روشن شود، بسیار کارآمد است.

لازم به ذکر است در حالت نیمه ظرفیت، علاوه بر کاهش مصرف آب و برق، می‌توان از هر دو سبد دستگاه استفاده کرد.

  • شستشوی همزمان ظروف مختلف +MixWash

گاهی اوقات برای شستشوی روازنه انواع ظروف با جنس‌های مختلف، نیاز است برنامه‌ای مناسب برای شستشو استفاده گردد. با انتخاب برنامه MixWash در ماشین ظرفشویی جی‌پلاس، با چیدن ظروف شیشه‌ای یا ظریف‌تر در طبقه بالا و دیگر ظروف در طبقه پایین، بهترین کیفیت شستشو برای انواع ظروف امکان پذیر می‌گردد.

  • شستشوی سریع Quick

ماشین ظرفشویی جی‌پلاس، این امکان را ایجاد می‌کند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین مصرف انرژی، ظروف تنها در 30 دقیقه با کیفیت بالا شسته شوند.

  • شستشوی سریع ظروف Fast

قابلیت کاهش زمان شستشوی برنامه‌های اصلی با حفظ الگوریتم‌ خاص شستشوی هر برنامه، یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد ماشین ظرفشویی جی‌پلاس است.

  • قابلیت شستشوی خودکار Auto

برنامه شستشوی خودکار ماشین ظرفشویی جی‌پلاس، با سنجش میزان کثیفی ظروف داخل دستگاه، بهترین زمان، دما و الگوریتم شستشو را به صورت خودکار تنظیم کرده و با بالاترین کیفیت، این فرایند را انجام می‌دهد.

  • شستشوی پر قدرت Intensive

در ماشین ظرفشویی جی‌پلاس، برای شستشوی ظروف بسیار کثیف با لکه‌های سخت می‌توان از برنامه شستشوی Intensiveاستفاده کرد. این برنامه از طریق بالابردن دما و پاشیدن قدرتمند آب، ظروفی تمیز و درخشان را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

ماشین لباسشویی جی پلاس

نمایندگی ماشین لباسشویی جی پلاس در ملارد

ماشین لباسشویی های جی پلاس از قابلیت ها و امکانات خوبی برخوردار هستند و مدل ماشین لباسشویی های این برند مجهز به موتور اینورتر می باشند که از نوع کم مصرف بوده و انرژی کمی مصرف می کند . در رابطه با کیفیت ماشین لباسشویی جی پلاس می توان بیان کرد که با توجه به نظرات مردمی و مصرف کنندگان افراد زیادی بودند که از خرید ماشین لباسشویی جی پلاس رضایت داشته و آن را به دیگر افراد هم پیشنهاد می کنند .

امکانات ماشین لباسشویی جی پلاس

  • استفاده از موتور های اینورتر تسمه ای در این ماشین های لباسشویی، این موتور می تواند علاوه بر پایین آوردن مصرف برق صدای کمتری را هم تولید کند.
  • جی پلاس در ماشین لباسشویی های خود از دور موتور های 1200 و 1400 دور در دقیقه استفاده می کند.
  • دارای برنامه های شست و شوی متعدد.
  • استفاده از برنامه اتو خودکار لباس ها برای مواقعی که بلافاصله بعد از شست و شو نمیتوانید لباس ها را از ماشین لباسشویی در بیاورید.
  • شما در ماشین لباسشویی های جی پلاس با استفاده از گزینه فست می توانید زمان شست و شو را تا 50% کمتر کنید.
  • استفاده از فناوری ضد باکتری در این ماشین های لباسشویی.
  • در این ماشین های لباسشویی سیستمی به نام سیستم نایت مود قرار گرفته که شما با استفاده از آن می توانید زمانی که خواب هستید با استفاده از برق کمتری و با کمترین صدا به شست و شوی لباس های خود بپردازید.
  • دارای دقت شست و شوی متعدد برای پارچه هایی از جنس های مختلف.
  • قابلیت افزودن لباس در حین شست و شو.
  • دارای برنامه ای مخصوص برای از بین بردن لکه ها.
  • دارای امکان جرم گیری دستگاه به صورت خودکار.

 

گارانتی و ضمانت محصولات جی پلاس g plus

پس از پاسخ به سوال ماشین لباسشویی جی پلاس ساخت کجاست ، در رابطه با خدمات پس از فروش باید بیان کنیم که این برند دارای 800 نمایندگی مختلفی در سطح کشور می باشد و حدود 2000 تکنسین متخصص وجود دارد که در ارائه خدمات پس از فروش می توانند به شما یاری برسانند . البته که برند جی پلاس محصولات خود را همراه با گارانتی و ضمانت تولید می کنند و حتی از این جهت هم توانسته تا رضایت مشتریان خود را به دست آورد .

 

نمایندگی خدمات پس از فروش جی پلاس اندیشه و ملارد

نمایندگی جی پلاس با ارائه خدمات پس از فروش آماده انجام وظیفه به مشتریان می باشد و کلیه خدمات نظیر تعمیر، سرویس و تعویض قطعاتجی پلاس را برعهده دارند. متخصصان و کارشناسان حاضر در  نمایندگی جی پلاس به بررسی های دقیق و عیب یابی دستگاه می پردازند و مشکل دستگاه را شناسایی می کنند. پس از عیب یابی، فرآیند تعمیرات با استفاده از مدرن ترین ابزارآلات و تجهیزات آغاز می شود. کاربران در صورت نیاز به این خدمات می توانند به نمایندگی مراجعه کرده و سرویس ها و تعمیرات مورد نیاز را دریافت نمایند.

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات جی پلاس را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات جی پلاس

 

 

X