بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی تیارا

نمایندگی فروش محصولات تیارا در شهریار

نمایندگی تیارا در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات تیارا در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

تیارا

شرکت تیارا طرح فرم با هدف تولید ظروف نچسب آشپزخانه در انواع گرانیتی ، تفلونی و چدنی و عرضه در بازارهای داخلی و خارجی تاسیس گردیده است. این شرکت همواره در طول فعالیت خود کسب رضایت مشتری و رعایت حقوق مصرف کنندگان را با افزایش روز افزون کیفیت و اصرار در مسیر رسیدن به استانداردهای جهانی سرلوحه ی کار خویش قرار داده است که همین امر رقابت با محصولات مشابه خارجی را برای شرکت به سهولت میسرنموده است. با توجه به اطمينان در كيفيت كليه محصولات اين شركت داراي يكسال ضمانت تعويض مي باشند.

نمایندگی تیارا در ملارد

ظروف نچسب

قابلمه و ماهیتابه نچسب حالا دیگر یک عضو جدایی‌ناپذیر از آشپزخانه‌های ماست که آشپزی بدون آنها کار سخت و دشواری‌ست. اما ظروف نچسب انواع مختلفی دارند و اشتباه است که همه آنها را به نام تفلون بشناسیم. اشتباه بزرگتر این‌ست که تصور کنیم تمام این ظروف خطرناک و سرطان‌زا هستند، در حالی‌که این‌طور نیست. شناخت این ظروف و انتخاب و استفاده صحیح از آنها می‌تواند سلامت غذا و سلامت ظروف را تضمین کند.

 

انواع ظروف نچسب

ظروف تفلون

پُلی(تترافلوئورو اتیلن) ماده‌ای بسپاری ساخته شده توسط شرکت مواد شیمیایی دوپونتDuPont  است که کمترین ضریب اصطکاک را در بین کل مواد دارد و به همین دلیل در ساخت ظروف نچسب و نیز نوار آب‌بندی به کار می‌رود. معروف‌ترین سازنده تجاری این ماده دوپونت است که آن را با نام تجاری تفلون PTFE تولید می‌نماید.

نمایندگی تیارا اندیشه

این ماده تغییری شگرف در صنعت ظروف پخت و پز ایجاد کرد و پایه ای شد برای ساخت ظروفی به نام تفلون که امروزه در آشپزخانه ها وجود دارد. از ویژگی‌های تفلون، نقطه ذوب این ماده‎س که 327 درجه سانتیگراد است و در بیشتر مواقع برای پخت‌وپز عادی مناسب است. قابلمه و تابه‌هایی که با پوشش تفلون در بازار موجودند چند ویژگی دارند. مهمترین ویژگی آن ها که باعث شد با عنوان “ظروف نچسب” هم در بازار شناخته شوند خاصیت نچسب بودن آن هاست که موجب مصرف کم روغن به هنگام طبخ هم می شود و در این امر نسبت به تمامی جنس و پوشش ها یکه تاز است. دیگر ویژگی آن مقاومت بالا در برابر حرارت و مواد شیمیایی است.

نمایندگی فروش محصولات تیارا در شهریار

ظروف سرامیکی

ظروف نچسب سرامیکی در سال های اخیر بسیار رایج شده اند. روکش سرامیکی را کم خطرتر از روکش تفلون می دانند چون هیچ ماده ی شیمیایی سمی ای مثل PFOA در آن وجود ندارد و در دماهای بالا هم گازهای سمی از آن متصاعد نمی شود. با این حال، ظروف سرامیکی دوام ظروف تفلون را ندارند و آسیب پذیری بیشتری در مقایسه با آن ها دارند.

نمایندگی فروش محصولات تیارا البرز

ظروف آبکاری آلومینیوم

ظروف آبکاری آلومینیومی هم بسیار زیاد شده اند، گرچه آبکاری آلومینیوم، به لحاظ فنی، یک روکش نچسب محسوب نمی شود. در فرآیند آبکاری، یک لایه آلومینیوم اکسید به شکلی محکم تر و تیره تر از آنچه در ظروف آلومینیومی وجود دارد روی ظرف اضافه می شود. با این کار سطح ظرف کمی مستحکم تر و واکنش ناپذیر (آلومینیوم روکش نشده می تواند با مواد غذایی اسیدی واکنش دهد و مزه ای فلزی به غذا دهد) می شود و ظاهر مناسبی پیدا می کند، اما نچسب نمی شود و برای طبخ هر نوع غذایی مناسب نیست.

نمایندگی تیارا فردیس

گرچه طبخ غذا با ظروف آلومینیومی با خطراتی همراه است، اما ظروف آبکاری آلومینیوم را به طور کلی بی خطر می دانند چون تمام آن روکش شده و این روکش هم واکنشی که آلومینیوم معمول با اسید می دهد را ندارد. البته ظروف استیل ضدزنگ بهتر از ظروف آبکاری آلومینیوم هستند چون روکش آبکاری آلومینیوم به مرور و با هر بار استفاده از بین می رود اما ظروفی که روکش آن ها از جنس استیل ضدزنگ است دوام بسیار بیشتری دارند.

 

ظروف چدنی

فلز چدن یک آلیاژ از آهن، کربن و سیسلسیم است و به شکل های مخلتف، برای کاربرد های مختلف ساخته می شود، به عنوان مثال چدن هایی که تولید می شوند در دسته بندی های چدن های ضد سایش، چدن های مقاوم به حرارت و چدن های مقاوم به خوردگی قرار می گیرند، چدن های استفاه شده در لوازم آشپزخانه تقریبا همه ی خواصی که گفتیم  را دارند و در صورتی که از آنها درست نگهداری کنید می توانید یک عمر از آشپزی با آنها لذت ببرید. یعنی این  ظروف مثل ظروف تفلون دارای یک روکش نیستند که به مرور زمان از بین برود و اثر ضد چسبندگی خود را از دست بدهد.

نمایندگی فروش محصولات تیارا شهریار

برای اینکه نتیجه بهتری از این  ظروف بگیرید بهترین کار این است که قبل از استفاده برای پخت و پز با حرارت کم یا متوسط  ظرف مورد نظر خود را گرم کنید، همچنین با اینکه می توانید از قاشق های فلزی برای هم زدن غذا استفاده کنید، بهتر است که از قاشق ها پلاستیکی استفاده کنید.

نمایندگی فروش محصولات تیارا در شهریار

 

ویژگی های بهترین ظروف نچسب

از ویژگی های بهترین جنس قابلمه و ظروف نچسب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهترین نوع قابلمه نچسب، باید به گونه ای باشد که به هنگام شست وشو هیچ لکی بر روی آن باقی نماند. و البته این ظروف را بتوان برای شست وشوی بهتر در ماشین ظرفشویی قرار داد.
  • در برابر انواع ضربه دوام و مقاومت بالایی داشته باشند. در حین پخت و پز، حرارت بایستی به صورت یکنواخت به غذا برسد.
  • آشپزی با این نوع ظروف و قابلمه، بایستی منجر به صرفه جویی در مصرف روغن حین پخت و پز شود.
  • نبایستی با مواد اسیدی و بازی واکنش دهند.

نمایندگی فروش محصولات تیارا ملارد

  • این ظروف بهترین قابلمه برای ته دیگ هم هستند.
  • به آرامی گرم شوند.
  • برای حرارت خیلی بالا هم کاربرد داشته باشند.
  • ظروف نچسب خوب قابلیت استفاده در فر هم دارند.

البته لازم به ذکر است در کنار تمام این ویژگی های خوب، اگر به گونه ای صحیح نگه داری نشوند، ممکن است به مرور زمان ویژگی های خوب را از دست دهد. پس حتی بهترین نوع ظروف و قابلمه نچسب نیز نیاز به نگه داری اصولی دارند.

نمایندگی فروش محصولات تیارا در شهریار

چند نکته‌ی مهم در رابطه با طبخ غذا در ظروف نچسب و نحوه‌ی مراقبت از آن‌ها

 

  • برای حفظ سلامتی خود و همچنین استفاده‌ی مؤثرتر از ظروف نچسب، از حرارت دادن بیش از اندازه‌ی آن‌ها خودداری کنید.

نمایندگی تیارا البرز

  • روغن‌های نچسب می‌توانند بدون آنکه با چشم دیده شود روی سطح ظروف انباشته شوند و یک مانع میان مواد غذایی و سطح نچسب درصورتی که تحت حرارت مستقیم قرار گیرد ایجاد کنند.

 

  • یک نکته‌ی بسیار مهم این است که ظرف نچسب تان را حتماً با چیزی داخلش مثل روغن یا تکه‌ای غذا حرارت دهید، چون حرارت دادن ظروف خالی می‌تواند باعث داغ شدن بیش از اندازه‌ی آن‌ها و در ظروف تفلون، باعث انتشار گاز‌های سمی شود.

نمایندگی تیارا شهریار

  • به طور کلی ظروف نچسب بادوام‌ترین گزینه بین ظروف پخت و پز محسوب نمی‌شوند. ظروف چدنی شاید عمر طولانی تری داشته باشند، اما ظروف نچسب ممکن است بعد از یک یا دو سال تأثیر خود را از دست دهند. در واقع هر قدر هم که از ظروف نچسب تان نگهداری کنید، آن‌ها عمر ابدی نخواهند داشت. این ظروف به مرور خراب می‌شوند و چسبندگی آن‌ها کمتر و کمتر می‌شود. هر بار که از آن‌ها استفاده می‌کنید کمی از قدرت چسبندگی آن‌ها کم می‌شود. هر بار که غذایتان می‌سوزد به ظرف صدمه می‌زنید و هر بار که کفگیر را به آن می‌کشید یا یک قاشق فلزی داخل آن می‌زنید، روکش نچسب ظرف خراش برمی دارد.

 

  • بسته به کیفیت ظرف نچسب و نوع روکش آن، شاید بتوانید عمر آن را طولانی‌تر کنید. استفاده‌ی صحیح می‌تواند عمر ظروف نچسب را بیشتر کند.

 

  • از دادن شوک دمایی به ظرف خودداری کنید یعنی وقتی ظرف خیلی داغ است آن را ناگهان سرد نکنید، مثلاً یک ماهیتابه‌ی داغ را زیر آب سرد نگیرید. این کار هر ظرفی را کج و معوج می‌کند. ظروف نچسب را داخل ماشین ظرفشویی نگذارید؛ شوینده‌های قوی می‌توانند روکش نچسب این ظروف را از بین ببرند و برخورد بقیه‌ی ظروف با سطح ظرف در حین شستشو هم می‌تواند به روکش ظرف صدمه بزند. هنگام شستشو هم از استفاده از اسکاچ‌های زبر خودداری کنید.

 

نمایندگی فروش محصولات تیارا اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز،چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات تیارا را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.

خرید آنلاین محصولات تیارا

X