بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی تکنوتل

نمایندگی تکنوتل در شهریار

نمایندگی تکنوتل در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ( درصورت خرید از فروشگاه ) محصولات برند تکنوتل در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

شرکت تکنوتل

شرکت تکنوتل Technotel در اواخر دهه 70 به منظور حمایت از پیشرفت های شبکه مخابراتی تشکیل شد و در این راه تمامی دستگاه های بروز شده و مطابق با سیستم مخابراتی جدید را تولید و روانه بازار کرد. تمامی تلفن ها و دیگر قطعات تولیدی این برند از قیمتی عادلانه برخوردارند که با این تعیین قیمت مناسب توسط مدیران و کارشناسان با تجربه بخش دو اصول موثر در پیشرفت شرکت رعایت شده است؛ اولین این اصول حمایت حقوق مصرف کنندگان می باشد و دومین مورد جذب مشتری بیشتر است.

در ابتدا این شرکت تنها تلفن های رو میزی و تلفن های ثابت بی سیم را تولید می کرد اما بعد ها خط تولید گیرنده دیجیتال، لامپ، باطری، دوربین های مدار بسته و آیفون های تصویری را راه اندازی کرد.

نمایندگی تکنوتل در ملارد

آشنایی با لامپ های ال ای دی برند تکنوتل Technotel

نمایندگی تکنوتل در شهریار

تمامی لامپ های ال ای دی این برند دارای کمترین میزان مصرف برق در ازای بهترین بازدهی می باشند. این برند لامپ هرگذ با گذشت زمان قدرت نوردهی خود را از دست نمی دهد و هر ساله همانند روز اول فعالیت خود را انجام می دهد. این مدل لامپ ها طول عمری تقریبا بیش از 25000 ساعت دارند که یک دام بسیار عالی و استاندارد محسوب می شود. شاید شنیده باشید که لامپ های کم مصرف سمی و سرطان زا هستند. در این زمینه هرگز جای نگرانی وجود ندارد زیرا شرکت تکنوتل Technotel برای ساخت لامپ های کم مصرف خود هرگز از جیوه و دیگر مواد سمی و خطرناک استفاده نمی کند. در زمینه برچسب مصرف انرژی لامپ در ردیف +A قرار دارد که این موضوع نشان دهنده کم مصرف بودن لامپ می باشد و در زمینه خرید مورد توجه اکثر مشتریان واقع می شود.

آشنایی با پروژکتور های برند معتبر تکنوتل Technotel

شرکت تکنوتل Technotel دارای بیشترین تنوع پروژکتور در سطح ایران می باشد و از این لحاظ قدرت انتخاب بیشتری در اختیار مشتریان قرار می دهد. هر مشتری می تواند با بودجه کم و یا زیادی که در اختیار دارد به راحتی نمونه ای از پروژکتور ها را تهیه نماید. پروژکتور تکنوتل Technotel دارای قدرت نورپردازی بسیار بالا می باشد اما برخلاف آن مصرف انرژی خیلی کمی دارد. حداقل میزان عمر پروژکتور ها 25000 ساعت می باشد برای همین جایگزین بسیار عالی برای لامپ های مدادی قدیمی که بسیار پر مصرف و کم دوام بودند محسوب می شود. این دستگاه قادر خواهد بود تا زاویه 120 درجه نور تولید شده را پخش کند و تمامی دور و اطراف خود را به خوبی روشن کند. مقاومت پروژکتور های برند تکنوتل در برابر رطوبت و ضربه بسیار عالی بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نمی شود.

نمایندگی تکنوتل اندیشه

پروژکتورهای تکنوتل دارای مدل های مختلفی هستند که در انواع پایه دار، بدون پایه و جت لایتی تولید شده اند. محصولات تکنوتل با تکنولوژی ال ای دی SMD و ال ای دی COB ساخته می شوند. در چراغ های LED SMD تعداد زیادی دیود نوری روی یک صفحه به صورت پخش قرار دارند که با روشن شدن به صورت یک صفحه نورانی دیده می شوند. در چراغ های LED COB روی یک بورد کوچک تعداد زیادی ال ای دی نوری قرار می گیرند که به صورت یک هسته نورانی دیده می شوند. از پروژکتورهای COB برای فضاهایی که نیاز به یک نور متمرکز پر قدرت دارید استفاده می شود و از پروژکتورهای ال ای دی یا SMD در جاهایی که نیاز به نور پخش و یکنواخت دارید استفاده می شود. در ادامه به معرفی چند مدل از پروژکتورهای این برند می پردازیم :

انواع پروژکتور تکنوتل

پروژکتور 10 وات تکنوتل با لامپ SMD

این پروژکتور تکنوتل را می توانید در دو رنگ نور آفتابی و مهتابی تهیه کرده و در پارک ها، انبارها، فروشگاه های بزرگ، سالن های تئاتر، اماکن ورزشی و سالن هایی با سقف های بلند استفاده نمایید. تکنولوژی استفاده شده در این پروژکتور سبب شده است این محصول مصرف انرژی بسیار پایینی داشته و در عین حال گرمای کمتری هم نسبت به مدل های قدیمی تولید نماید. شار نوری در این پروژکتور 800 لومن است و با توان 10 وات می تواند با رده انرژی A+ سال ها بدون نیاز به تعمیر مورد استفاده قرار گیرد.

نمایندگی تکنوتل فردیس

پروژکتور 100 وات تکنوتل با لامپ COB

این پروژکتور پر قدرت دارای دو لامپ ال ای دی COB است که ولتاژ 230 داشته و شار نوری آن 8000 لومن است. این پروژکتور با داشتن تکنولوژی LED COB از سری محصولات کم مصرف بوده که میزان مصرف انرژی را تا 80 درصد کاهش می دهد. بدنه این محصول همانند سایر تولیدات تکنوتل از آلومینیوم ساخته شده است. این چراغ طراحی بدنه ویژه ای با قابلیت خنک کنندگی بالا دارد و زاویه تابش نوری 60 درجه ای دارد.

نمایندگی تکنوتل در شهریار

پروژکتور مدل جت لایتی تکنوتل

این پروژکتور 5 وات دارای لامپ COB بوده و پایه ای جهت نصب برای نورپردازی نمای ساختمان و یا فضاهایی که نیاز به نور خطی دارند، دارد. این پروژکتور دارای رنگ نورهای آبی، آفتابی، انبه ای، سبز، قرمز، مهتابی است که شما می توانید متناسب با نوع نورپردازی مد نظرتان، رنگ نور دلخواه را انتخاب کنید.

خدمات پس از فروش محصولات تکنوتل اندیشه و ملارد

شرکت تکنوتل Technotel در طی چندین سال که از فعالیتش می گذرد با ارائه بهترین خدمات پس از فروش و تعیین گارانتی های بسیار عالی و معتبر برای محصولات تولیدی خود توانست جایگاه بزرگترین تولید کننده لوازم برقی و مخابراتی را به خود اختصاص دهد. در حال حاضر این شرکت دارای بیش از 140 نمایندگی در سراسر کشور ایران می باشد که این خود یک موفقیت عظیم محسوب می شود.

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات تکنوتل را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات تکنوتل

پیام بگذارید

X