بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی تسکو

نمایندگی تسکو در شهریار

نمایندگی تسکو در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند تسکو در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

تسکو

شرکت توسن سیستم شرق در سال 1381 شمسی تاسیس شد. فعالیت این شرکت در راستای عرضه تجهیزات کامپیوتری تعریف شد که برگرفته از دانش، سوابق کاری و تجربه موسسان و هیئت مدیره این شرکت بود، که همگی در این زمینه حرف هایی برای گفتن داشتند و زمینه مساعدی می خواستند تا بتوانند مواردی را که به آن اعتقاد داشتند، تحقق بخشند. دیر زمانی نپایید تا تحولات مجموعه مسیر خود را یافت و تا هم اکنون این تحولات در ابعاد جدیدتری ادامه دارد. از آغاز تاسیس شرکت تا هم اکنون بصورت بسیار گذرا به سیر تحولات شرکت اشاره می کنیم. در ابتدا شرکت با ایجاد یک واحد بازرگانی توانمند، تجهیزاتی را از بازار جهانی این محصولات تهیه و به بازار داخلی تزریق می نمود که این تجهیزات حداقل دارای سه ویژگی ذیل باشند:

نمایندگی تسکو در ملارد

  • کیفیت بالا
  • ظاهر چشم انداز
  • قیمت مناسب

طبیعی است که این امر محصولات عرضه شده توسط این شرکت را در کانون توجه علاقه مندان قرار داد

افزایش مداوم خریداران و انگیزه متعالی مجموعه جهت خودکفایی اقتصادی، شرکت را بر آن داشت تا گام بلندی به جلو بردارد. تاسیس کارخانه ای برای تولید متعلقات کامپیوتر هدف بسیاری بزرگی بود که این شرکت در چشم انداز آرمانی خود برای تامین همه جانبه بازار رو به رشد مصرف تجهیزات کامپیوتر از یک سو و ادای دین به جامعه خود جهت دستیابی کشور به توسعه اقتصادی و ایجاد فرصت های شغلی جدید از دیگر سو به آن نظر داشت و این مهم را با اعتقاد راسخ بر این واقعیت که “برای اهداف بزرگ باید گام های بزرگ هم برداشت” به تحقق رساند. تولد این واحد تولیدی آغاز ایجاد یک بخش بزرگ از شرکت توسن سیستم شرق به شمار می آمد. برای محصولات عرضه شده از طریق شرکت برند TSCO انتخاب شد که در واقع علامت اختصاری “Tosan System CO” می باشد. طبیعی بود که برند TSCO جایگاهی ویژه بیابد.

نمایندگی تسکو البرز

محصولات TSCO به لحاظ ماهیت خود در قیاس با سایر برندهای لوازم جانبی کامپیوتر جایگاه ویژه خود را یافتند و دیری نپایید که فروشگاه های عرضه کننده لوازم کامپیوتر و مصرف کنندگان این کالاها همگی محصولات با برند TSCO را به همان سه دلیل فوق به بقیه ترجیح می دادند که البته تا هم اکنون هم ادامه داشته است.

 

محصولات برند تسکو

تسکو طیف گسترده‌ای از محصولات را به بازار عرضه می‌کند که برخی آنها قطعات و تجهیزات جانبی مربوط به رایانه، برخی مربوط به تلفن هوشمند، تسکو باکس و سایر محصولات از جمله وب‌کم و ریموت‌کنترل است. محصولات تسکو همگی از کیفیت عالی، ظاهر زیبا و قیمت مناسب برخوردارند. برخی از مهم‌ترین محصولات این شرکت عبارت‌اند از:

نمایندگی فروش محصولات تسکو در ملارد

  • لوازم جانبی گیمینگ؛
  • پاور بانک و شارژر؛
  • هدفون، هدست و هندزفری؛
  • کیبورد و ماوس؛
  • انواع کابل؛
  • قطعات رایانه؛
  • ریموت کنترل؛
  • اسپیکر؛
  • هولدر یا نگهدارنده؛
  • تسکو باکس

 

کیبورد تسکو مدل GK 8126

یکی از کیبوردهای مخصوص بازی تسکو است. این کیبورد ۱۱۰ کلیدی است و با نورپردازی RGB زیبایش در هنگام بازی حس خوبی به گیمر منتقل می‌کند. بدنه آن طوری طراحی شده است که کاملا با استانداردهای حرفه‌ای کیبورد گیمینگ مطابقت داشته باشد. این کیبورد با سیم است و به درگاه USB رایانه متصل می‌شود.

نمایندگی تسکو در تهران

نمایندگی تسکو در شهریار

موس و کیبورد تسکو TSCO

محصول «TKM7106» شرکت «تسکو» شامل یک ماوس و یک کیبورد بی‌سیم است. کیبورد این مجموعه که از طراحی ساده و زیبایی برخوردار است، مجهز به ۱۰ کلید میانبر مالتی‌مدیا و کلیدهایی با طول عمر بیش از ۱۰ میلیون بار ضربه است. ماوس TKM7106 دارای طراحی ارگونومیک و کلیدهای روان است.

نمایندگی تسکو در شهریار

 

ماوس گیمینگ تسکو مدل GM 2025

ماوس خوش‌دستی است که با هر دو دست می‌توان با آن بازی کرد. طراحی ارگونومیک آن باعث می‌شود مچ دستتان در ساعت‌های طولانی بازی خسته نشود و درد نگیرد. DPI این ماوس ۱۲۸۰۰ است؛ اما می‌توانید آن را با دقت ۲۵۰ هم تنظیم کنید. هشت کلید دارد که می‌توانید آنها را برای کارهای خاصی برنامه‌ریزی کنید.

نمایندگی فروش محصولات تسکو شهریار

نمایندگی تسکو در شهریار

 

کول پد تسکو مدل GCLP 3140

هر لپ‌تاپ گیمینگ به کول پد نیاز دارد تا در هنگام بازی داغ نکند. کول پد تسکو ۵ فن خنک‌کننده دارد. دکمه خاموش‌روشن و دکمه تنظیم سرعت حرکت فن در یک پنل روی خود فن قرار گرفته‌اند که کارتان را راحت می‌کند. دو درگاه USB 2 دارد که می‌توانید آن را به لپ‌تاپ متصل کنید. کول پد برند تسکو برای لپ‌تاپ‌های ۱۷ اینچی ساخته شده و نورپردازی RGB هم دارد.

نمایندگی تسکو در شهریار

هدفون تسکوTSCO

شرکت تسکو محصول جدیدی را تحت عنوان 5322 روانه بازار کرده است که درواقع یک هدفون بی‌سیم با قابلیت‌های فراوان است. این هدفون شرکت تسکو از طریق فناوری بلوتوث به تلفن‌همراه یا پخش‌کننده موسیقی شما متصل می‌شود و صدایی دلنشین و دوستداشتنی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

نمایندگی تسکو در شهریار

هدست TH 5151

این هدست در یک کلام طراحی خفنی دارد! رنگ‌ها و فرم میکروفون آن شیک و جذاب است. یکی از مزایای این هدست این است که کاپ‌های آن نیمه‌بسته هستند و به همین دلیل از بیرون صدای خیلی کمی از آن شنیده می‌شود. با کابل جک ۳.۵ میلی‌متری و USB می‌توانید هدست تسکو را به رایانه یا دستگاه‌های دیگر متصل کنید. هدبند آن از چرم مصنوعی ساخته شده و سعی بر آن بوده است که سبک باشد تا سر کاربر را اذیت نکند.

میکروفون آن هم حالت مزاحم ندارد؛‌ می‌توانید خیلی راحت آن را به‌سمت بالا بچرخانید. جنس کابل شارژر هدست تسکو از کتان است و دو متر طول دارد.

نمایندگی تسکو ملارد و شهریار

نمایندگی تسکو در شهریار

ایرفون یا هدفون تسکو مدل TH 5062

این مدل هندزفری توگوشی است و با کابل جک ۳.۵ میلی‌متری به تلفن هوشمندتان متصل می‌شود. روی هندزفری برند تسکو دکمه‌های مختلفی از جمله دکمه پاسخ‌دادن به تماس تلفنی و قطع یا پخش موسیقی قرار داده‌اند. طول کابل آن ۱.۲ متر است و جنس روکش سیم آن از پی‌وی‌سی است که مقاومت سیم آن را افزایش می‌دهد.

نمایندگی تسکو در شهریار

 

اسپیکر رومیزی تسکوTSCO

اسپیکر رومیزی وسیله‌ای کوچک و در عین حال کاربردی است که میتواند به سادگی کیفیت صدای دستگاه کامپیوتری شما را افزایش دهد و تجربه‌ای بسیار دلنشین‌ تر نسبت به قبل برای شما رقم بزند. اسپیکر دو تکه TS 2062 محصولی از کمپانی تسکو است که از ظاهر زیبایی و ساده ای برخوردار است.

نمایندگی تسکو در شهریار

کول پد (دستگاه خنک کننده )تسکوTSCO

پایه خنک‌کننده‌ی «تسکو» مدل «TCLP 3100» یکی از قوی‌ترین کول‌پدهاست و چهار عدد فن دارد. در این پایه دو عدد فن با قطر 125 میلی‌متری به کار رفته و 2 عدد فن کوچک‌تر با قطر 70 میلی‌متر هم در آن وجود دارد. این مدل از پایه خنک‌کننده‌های تسکو 39 سانتی‌متر طول دارد. عرض آن 28 سانتی‌متر و ضخامت پایه هم 2.8 سانتی‌متر است.

نمایندگی فروش محصولات تسکو البرز

نمایندگی تسکو در شهریار

دسته بازی تسکوTSCO

بازی کردن یکی از لذت‌های تکرار نشدنی است. شرکت «تسکو» (TSCO) دسته‌ بازی «TG 135W» را با طراحی ارگونومیک، برای بازی معرفی و عرضه کرده‌است. دسته بازی تسکو مدل «TG 135W» دارای یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 400 میلی‌آمپر ساعت است که در مدت زمان 3 ساعت شارژ شده و پس از شارژ کامل امکان استفاده به مدت 6 تا 8 ساعت را به شما می‌دهد.

نمایندگی تسکو در شهریار

پاوربانک تسکو مدل TP 876L

این پاوربانک با ظرفیت ۲۰هزار میلی‌آمپرساعت، پاوربانکی بسیار قدرتمند با طراحی زیبا و وزنی سبک است. یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده این پاوربانک نمایش میزان شارژ به‌شکل دیجیتال است. ۲ درگاه خروجی دارد که هم برای USB 2، هم برای USB نوع C و هم برای میکرو USB به‌منظور شارژ پاوربانک تسکو طراحی شده‌اند. برای پرشدن کامل آن ۱۰ ساعت زمان لازم است.

نمایندگی تسکو در شهریار

 

کابل TCA 204 تسکو

این کابل یکی از مدل‌های کابل شارژ تسکو است که روکش آن از پارچه کتانِ بافته‌شده است و یک متر طول دارد. روکش این کابل باعث می‌شود در برابر قطعی سیم به‌خاطر کشیدن و خم‌شدن مقاومت بالایی داشته باشد. یک سرِ کابل برند تسکو کانکتور اندروید است و سر دیگر آن USB است. هم برای شارژ و هم برای انتقال داده مناسب است. بنابراین می‌توانید گوشی را با آن به لپ‌تاپ یا رایانه وصل کنید و فایل‌ها را انتقال دهید.

نمایندگی تسکو فردیس

نمایندگی تسکو در شهریار

کابل TCC 202 تسکو

این کابل روکش پی‌وی‌سی محکمی دارد که باعث می‌شود در برابر قطعی رشته‌های سیم مقاوم باشد. طول آن یک متر است و تفاوتش با کابل‌های TCA این است که در این کابل‌ها یک سر آن USB نوع C و سر دیگر USB معمولی است. می‌توانید از این کابل برند تسکو هم برای شارژ و هم انتقال داده بین دستگاه‌های مختلف استفاده کنید.

نمایندگی تسکو در شهریار

اسپیکر تسکو مدل TS 2060

این اسپیکر تسکو دو تکه و از نوع ثابت است که به برق شهری متکی است و به رایانه، لپ‌تاپ، تبلت یا گوشی متصل می‌شود. وضوح صدای این اسپیکر ۸۰ دسی‌بل است. همچنین دو درگاه خروجی، ورودی میکروفون و دکمه تنظیم صدا روی آن قرار داده شده است. توان اسمی آن هم ۳۵۰ وات است.

نمایندگی فروش محصولات تسکو کرج

نمایندگی تسکو در شهریار

اسپیکر همراه تسکو مدل TS 2311

این مدل قابل‌حمل است و وجود LEDهای رنگی در طراحی آن باعث زیبایی آن شده است. این اسپیکر جایگاه تلفن همراه هم دارد و می‌توانید در پیک‌نیک یا گردش‌های بیرون از منزل آن را همراه ببرید. برای متصل‌کردن آن باید از بلوتوث ۵.۰ استفاده کنید. این اسپیکر باتری‌خور است و باتری لیتیومی آن با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی‌آمپر، قابل‌شارژ است. وضوح صدای آن ۷۵ دسی‌بل و توان اسمی آن ۳۸۰ وات است. این اسپیکر تا ۱۰ متر فاصله را پشتیبانی می‌کند.

نمایندگی تسکو در شهریار

تسکو باکس؛ هوشمندسازی تلویزیون معمولی

همان طور که احتمالا می‌دانید اندروید باکس نوعی دستگاه است که با کمک آن می‌توانید تلویزیون معمولی را به تلویزیون هوشمند تبدیل کنید. برند تسکو اندروید باکس مخصوص خودش را با عنوان تسکو باکس به بازار عرضه کرده است. با تسکو باکس مدل تب اکو (TAB ECO ) می‌توانید از سیستم عامل اندروید و اپلیکیشن‌های مختلف آن در تلویزیونی معمولی استفاده کنید.

قابلیت‌های تسکو باکس

نمایندگی تسکو در شهریار

تسکو باکس به شما امکان می‌دهد درست مانند یک تلفن هوشمند یا تبلت از تلویزیون استفاده کنید. انگار تلویزیون شما به یک رایانه خانگی تبدیل شده است. می‌توانید در تلویزیون بازی کنید، در اینترنت بچرخید، فیلم و سریال ببینید، موسیقی آنلاین گوش کنید و حتی از اسکایپ و سایر شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. در تسکو باکس به گوگل پلی استور، مایکت، کافه بازار و نظایر آنها هم دسترسی خواهید داشت. این باکس از اندروید ۱۰ و بلوتوث ۴.۰ استفاده می‌کند. می‌توانید آن را به‌شکل بی‌سیم و با استفاده از وای‌فای یا به‌شکل مستقیم از طریق پورت LAN به مودم متصل کنید تا به اینترنت دسترسی داشته باشید. ظرفیت داخلی تسکو باکس ۲ گیگابایت است؛ اما می‌توانید در آن از کارت حافظه هم استفاده کنید. این دستگاه همراه خودش کابل HDMI، آداپتور و ریموت کنترل هم دارد و نیازی نیست آنها را جداگانه بخرید.

نمایندگی فروش محصولات تسکو اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات تسکو را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات تسکو

X