بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی تیراژه

نمایندگی تیراژه صبا در شهریار

نمایندگی تیراژه در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ( در صورت خرید از فروشگاه ) محصولات برند تیراژه در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

شرکت تیراژه

شرکت صبا تصویر کیمیا در سال ۷۵ تاسیس و در سال ۱۳۷۶ با تقویت کننده آنتن وارد بازار شد اکنون تبدیل به یکی از غول های صنعت تولیدد محافظ های برق شده است، این شرکت آنتن تلویزیون را با برند صبا و محافظ های برق را با برند تیراژه تولید می کند .

شرکتی که با یک محصول ساده شروع به کار کرده بود امروزه بیش از ۱۰۰ نوع محصول تولید می کند و روز به روز به این محصولات افزوده می شود چنان که اخیرا صبا تصویر کیمیا اقدام به تولید چراغ های سقفی، لامپ های ال ای دی، کابل آنتن و و… کرده است.

محصولات الکتریکی تیراژه

شرکت صبا تصویر کیمیا، تولید کننده انواع محصولات الکتریکی است. این شرکت که تحت عنوان تیراژه صبا تصویر نیز شناخته می شود،

یکی از اولین تولید کنندگان تقویت کننده آنتن در ایران به شمار می رود. شرکت تیراژه هم اکنون نیز در کنار ارائه محصولات متنوع برقی به تولید آنتن برقی نیز ادامه می دهد.

نمایندگی فروش محصولات تیراژه در ملارد

کیفیت و مشتریان کالای برق تیراژه

این مجموعه صنعتی پس از موفقیت در تولید آنتن برقی و با داشتن واحد تحقیق و توسعه در مسیر تولید محافظ برقی تیراژه نیز گام برداشت.

انواع تولیدات محافظ الکتریکی تیراژه قادر به کسب استانداردهای لازم شده اند. برخی از تاییدیه های این شرکت که نشان از کیفیت کالای تولیدی آنها است به شرح زیر هستند:

  • نشان استاندارد ملی ایران
  • گواهینامه کیفیت اروپا با نشان سی ای (C E)
  • گواهینامه ایزو 9001 از شرکت TÜV آلمان
  • گواهینامه ایزو 10002 از شرکت TÜV آلمان

این واحد صنعتی با دارا بودن کیفیت و استانداردهای جهانی، محصولات خود را به کشورهای آسیایی نیز صادر می کند. هدف اصلی این شرکت تولید محصولات روشنایی مطابق با استانداردهای جهانی است تا بتواند علاوه بر ارائه کالای باکیفیت در داخل کشور، در بازارهای منطقه هم سهمی داشته باشد.

آنتن صبا تصویر کیمیا

نمایندگی تیراژه در فردیس

صبا تصویر کیمیا مدل های مختلف آنتن تلویزیون از جمله پروانه ای ، موشکی، نقاب، شاپرک و انواع مختلف آنتن برقی و رومیزی را با برند صبا تولید می کند هر چند چند آنتن مانند آنتن رومیزی تماشا را با برند تیراژه روانه بازار کزده است.

آنتن تلویزیون هوایی تیراژه مدل پروانه

آنتن تلویزیون هوایی مدل پروانه یکی از تولیدات شرکت معتیر تیراژه است ، شرکت تیراژه درسال های اخیر توانسته با تولید محصولات با کیفیت الکترونیکی رضایت اغلب کاربران را جلب کند . آنتن تلویزیون پروانه نسبتآ سایز کوچکی دارد و جای خیلی کمی را اشغال می کند ، شما می توانید این آنتن را در بالکن خانه و یا پشت بام خانه تان به راحتی نصب کنید .

نمایندگی تیراژه صبا در شهریار

آنتن تیراژه مدل پروانه قابل استفاده برای گیرنده های دیجیتال و انواع تلویزیون های LED ، LCD و . . . است ، از مزایا این آنتن می توان به عمر طولانی ، سازگاری با انواع تلویزیون ها ، مقاومت در برابر انواع شرایط نا مناسب آب و هوایی و طراحی زیبا و مدرن آن اشاره کرد .

آنتن رومیزی تیراژه مدل تماشا

آنتن رومیزی تیراژه مدل تماشا یکی از محصولات شرکت معتبر صبا تصویر کیمیا میباشد. تماشا یکی از آنتن های پر قدرت رومیزی است که از مزایای آن می توان به بی نیازی آن به کابل های بلند، هزینه های کم و نصب آسان آنتن اشاره کرد.

نمایندگی تیراژه صبا در شهریار

آنتن های رومیزی برقی معملآ در تلویزیون های دیجیتال و گیرنده های دیجیتال استفاده می شوند؛ آنتن رومیزی برقی دیجیتال HD داخلی تماشا با داشتن آمپی فایر، پارازیت های دستگاه شما را تا حد زیادی کاهش می دهد.

نمایندگی تیراژه صبا در شهریار

آنتن تماشا دارای کابل USB جهت اتصال Power برای دریافت سیگنال های دیجیتال و آنالوگ UHF است که با توجه به اینکه منبع تغذیه دارد می تواند سیگنال های ضعیف را نیز دریافت کند و تصویری با وضوح بالا برای دستگاه شما ارائه دهد.

با همه این تفاسیر اگر محل سکونت شما در نقطه کور قرار دارد، بطور مثال اگر شما در همکف یک مجتمع بزرگ زندگی می کنید و اطراف شما از ساختمان های بلند احاطه شده است ، آنتن های رومیزی به کار شما نخواهد آمد، وشما به ناچار باید از آنتن های هوایی استفاده کنید.

مشخصات آنتن رومیزی تیراژه مدل تماشا

آنتن رومیزی برقی مدل تماشا دارای آداپتور مدل HJ-518 با 5 ولت و 500mA است و سایز دستگاه مکعب مسطتیلی در سایز2.5*2.5*22 با پایه مسطتیل شکل در سایز20.7*5.5 می باشد که هنگام خرید لطفآ به آرم تیراژه که به انگلیسی همره با چراغ آبی رنگی در بدنه دستگاه حک شده است توجه بفرماید.

از مزایای دیگر آنتن تماشا می توان به عمر طولانی ، طراحی زیبا و مدرن و همچنین سازگاری با انواع تلویزیون ها اشاره کرد.

آنتن هوایی تیراژه مدل S2003

آنتن هوایی صبا مدل S2003 یکی از محصولات شرکت معتبر صبا تصویر کیمیا است. این آنتن قابلیت دریافت کلیه کانال های FM / VHF / UHF دارد وقابل استفاده برای انواع تلویزیون های پلاسما LED ، LCD و گیرنده های دیجیتال ( DVB – T)  است .

نمایندگی تیراژه صبا در شهریار

نمایندگی تیراژه در ملارد

آنتن هوایی صبا مدل S2003 به دلیل شکل ظاهرش که شبیه موشک است به آنتن موشکی صبا نیز معروف است و در بازار به این نام نیز این آنتن می شناسند . این آنتن قابلیت نصب بر روی پشت بام خانه ها و تراس خانه ها را دارد که نصب آن بسیار ساده بوده و شما می توانید این آنتن را به راحتی نصب کنید . از مزایای آنتن مدل S2003 صبا می توان به مقاومت آن در شرایط نامساعد جوی اشاره کرد .

چند راهی و محافظ برق

شاید تکمیل ترین سبد کالایی در زمینه خرید محافظ برق متعلق به شرکت صبا تصویر باشد ، با .وجود چند راهی و محافظ برق تیراِژه شما دیگر نیازی به هیچ محافظ دیگری نخواهید داشت ، محافظ یخچال فریزر، محافظ کولر گازی، محافظ پکیج، محافظ لباسشویی و محافظ صوتی تصویری هر کدام در چند مدل موجود هستند.

محافظ کامپیوتر تیراژه مدل S5000

محافظ آنالوگ لوازم صوتی و تصویری و کامپیوتر فوق یکی از محصولات تولیدی شرکت تیراژه Tirazeh است که با نام مدل S5000 به بازار عرضه شده است. این محافظ برق از نوع آنالوگ بوده و برای لوازم صوتی و تصویری طراحی شده است. این محافظ از وسایل برقی که به آن متصل هستند دربرابر افزایش و کاهش ولتاژ محافظت می‌ کند. این موضوع مانع از آسیب دیدن مدارهای داخلی دستگاه‌ های برقی می ‌شود. این محصول مجهز به شش پریز بدون ارت است و قابلیت نصب بروی سطوح را دارد.

نمایندگی تیراژه صبا در شهریار

حداقل ولتاژ قطع جریان این دستگاه 170-190 ولت بوده و حداکثر این میزان 245-235 ولت است. طول کابل این محافظ برق 3 متر است و سه لامپ ال ‌ای ‌دی برای نمایش حالت عادی ، غیر عادی و تاخیر بر روی این محصول وجود دارد. زمان تاخیر این دستگاه حدود یک دقیقه است و پس از آن در صورتی که ولتاژ در بازه‌ی مناسبی باشد جریان برق وصل خواهد شد. این محصول دارای یک کلید قطع وصل جریان بوده و در صورت نیاز می‌توانید جریان را به‌طور کامل قطع کنید. حداکثر توان قابل پشتیبانی این محافظ برق 2400 وات است.

نمایندگی تیراژه اندیشه

سه راهی ارت دار تیراژه مدل S34

معمولا در منزل و محل کار با این مشکل مواجه می‌ شویم که پریز های برق جهت اتصال دستگاه ‌های برقی محدود هستند و نمی ‌توانیم همه دستگاه ‌ها را همزمان به پریز برق متصل کنیم یا این‌ که فاصله پریز برق از دستگاه مورد نظر زیاد است . امروزه و با زیاد شدن دستگاه ‌های الکترونیکی ، زندگی انسان وابستگی خاصی به انرژی برق پیدا کرده است . جهت رفع این مشکل می‌ توان از چند راهی برق استفاده کرد .

نمایندگی تیراژه صبا در شهریار

سه راهی ارت دار صنعتی کرال تیراژه «Tirazeh» با مدل S34 به همین منظور تولید شده است . وزن این محصول 470 گرم و دارای سه عدد پریز ارت دار با روکش پلاستیک است که باعث می ‌شود سه دستگاه را به طور همزمان به برق متصل کرد . این چند راهی برق دارای حداکثر توان قابل پشتیبانی 3600 وات است که باعث می‌ شود دستگاه‌ های با توان بالا را نیز بتوان به آن متصل کرد . حداکثر جریان انتقالی این محصول 16 آمپر است ، دارای قابلیت آویزان کردن بوده و مناسب برای کارهای صنعتی است.

محافظ ولتاژ آنالوگ تیراژه مدل S7007

محافظ ولتاژ آنالوگ S7007 یکی از محصولات تولیدی شرکت تیراژه «Tirazeh» است که در بازار موجود است . این محافظ ولتاژ برای محافظت از پکیج دیواری در برابر نوسانات ولتاژ برق طراحی شده است . این محافظ از وسایل برقی که به آن متصل هستند در برابر افزایش و کاهش ولتاژ محافظت می‌ کند . این موضوع مانع از آسیب دیدن مدارهای داخلی دستگاه ‌های برقی می ‌شود . این محصول مجهز به یک پریز ارت دار است و ولتاژ ورودی آن 250 ولت است .

نمایندگی تیراژه صبا در شهریار

سه لامپ ال ‌ای ‌دی برای نمایش حالت عادی ، غیر عادی و تاخیر بر روی این محصول وجود دارد . زمان تاخیر این دستگاه حدود بین 30 الی 90 ثانیه است و پس از آن در صورتی که ولتاژ در بازه‌ی مناسبی باشد جریان برق وصل خواهد شد . این محصول دارای یک کلید قطع وصل جریان بوده و در صورت نیاز می‌ توانید جریان را به‌طور کامل قطع کنید . حداکثر توان قابل پشتیبانی این محافظ برق 2400 وات است و دارای استاندارد ISO 10002:2004 است .

محافظ کولر گازی تیراژه مدل S7000

دستگاه محافظ تیراژه مدل S7000 وسیله ای الکترونیکی می باشد که برای محافظت از رايانه ، یخچال ، تلویزیون ، کولر گازی و تمامی دستگاه های الکترونیکی در مقابل آسيب های ناشی از نوسانات برق ، شوک های ناگهانی و همچنين کنترل آنها طراحی و ساخته شده است . با استفاده از اين دستگاه کليه نيازهای برق رسانی ، حفاظت و کنترل برق لوازم برقی شما ، برآورده می شود .

نمایندگی تیراژه صبا در شهریار

نمایندگی تیراژه صبا در ملارد و شهریار

با توجه به حساس بودن لوازم صوتی و تصویری و کامپیوتر  نسبت به  نوسانات و قطع و وصل ناگهانی برق شهری ، استفاده از یک محافظ برق در کنار  این لوازم لازم و ضروری است . دستگاه محافظ برق در برابر ورودی زیر 180 ولت و بالای  245 ولت جریان را قطع و مانع از آسیب رسیدن به لوازم خانگی برقی شما می گردد .

دوشاخه صنعتی تیراژه مدل S31

دوشاخه صنعتی مدل S31 یکی از محصولات با کیفیت تیراژه می باشد. جنس بدنه دوشاخه صنعتی پلاستیکی می باشد. این محصول بدون کابل عرضه میشود و کاربر می تواند براساس نیاز خود کابل با طول دلخواه خود به آن متصل نماید. دوشاخه نری تیراژه هم برای مصارف خانگی و هم برای مصارف صنعتی مناسب است. همچنین دوشاخه تیراژه ارتدار است. این محصول دارای نشان استاندارد ملی ایران می باشد.

نمایندگی تیراژه صبا در شهریار

خدمات پس از فروش محصولات تیراژه اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات تیراژه را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.

خرید آنلاین محصولات تیراژه

پیام بگذارید

X