بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی آدلان

نمایندگی آدلان در شهریار

نمایندگی آدلان در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ( در صورت خرید از فروشگاه ) محصولات برند آدلان در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

گروه صنعتی آدلان

گروه صنعتی آدلان تولید کننده تجهیزات خانه وآشپزخانه از سال ۱۳۸۶ فعالیت رسمی خود را شروع کرده و باهدف افزایش رضایت مندی مشتریان نظام کیفیت خود را بر اساس الزامات استاندارد ۲۰۰۸,۹۰۰۱ ISO و الزامات مشتریان طرح ریزی نموده که به شرح زیر اعلام می دارد .

جلب رضایت مشتریان از طریق بهبود کیفیت محصولات و تحویل در کوتـاه ترین زمان ممکن. . کیفیت منحصربه فرد، تنوع بالا، شرایط مناسب برای خرید از ویژگی های بارز محصولات آدلان می باشد. .

نمایندگی آدلان در ملارد

توانایی رقابت با محصولات مشابه خارجی و حضور در بازارهای منطقه. .گواهینامه انجمن کیفیت ایران، نشانه کیفیت بالای محصولات آدلان می باشد.

گروه صنعتی آدلان در تلاش است نوآوری را در محصولات خود حفظ کند و با توجه به علم روز و نیاز مصرف کنندگان محصولات مدرن را طراحی و تولید نماید که این امر را می توان در اضافه شدن محصولات جدید و تکمیل سبد کالای خانه و آشپزخانه در جهت آرامش زندگی مصرف کنندگان دید.

 

 

سطل زباله ریلی

از جمله دغدغه‌های مهم بانوان، تولید زباله در محیط آشپزخانه و جلوگیری از انتشار بوی بد آن و مهم‌تر آلودگی ناشی از آن و رعایت بهداشت محیط زندگی می‌باشد. به همین منظور این مسئله تولیدکنندگان را بر آن داشته تا راه‌حلی برای آن یافته و ضمن نیل به این اهداف زیبایی محیط خانه و به‌خصوص آشپزخانه را نیز تضمین کنند.

نمایندگی آدلان در فردیس

در همین راستا جالب است بدانید که یکی از بهترین مدل‌هایی که برای سطل‌های زباله طراحی شده سطل‌های زباله ریلی هستند که معمولاً درون کابینت و یا در زیر سینک استفاده می‌شوند. این نوع از سطل زباله‌ها دارای دو تا چند مخزن در کنار حرکت راحت به بیرون از کابینت بوده و به همین علت می‌تواند بهترین گزینه برای تفکیک زباله آن هم با ظرفیت ایده‌آل باشد.

مشخصات ظاهری سطل آشغال ریلی

به‌طور کلی این نوع از سطل‌ها در چند سال اخیر به‌شدت محبوب شده‌اند به‌طوری که در آشپزخانه‌های امروزی جای خود را یافته‌اند. راحتی در جا به جایی، راحتی در زمان دسترسی، قابلیت دارا بودن چند مخزن، تخلیه آسان و بسیاری از مزایای دیگر ازجمله مواردی است که دست به دست هم داده تا این نوع از سطل‌ها به‌خوبی محبوبیت خود را به دست آورده و حفظ کنند.

خدمات پس از فروش محصولات آدلان ملارد

همچنین از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به ظرفیت و ابعاد بالای آن‌ها با دارای بودن یک یا دو یا سه مخزن اشاره کرد. درواقع مزیت استفاده از این نوع سطل‌های زباله در این است که هم می‌توان تفکیک زباله را به طور کامل انجام داد و هم میزان بیشتری زباله را در آن جای داد. بر همین اساس نیز در حال حاضر انواع سطل‌های زباله  توکار به‌صورت ریلی، در بازشو و ثابت در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ تولید می‌شود.

نمایندگی فروش محصولات آدلان در شهریار

نمایندگی آدلان در شهریار

مزایا سطل زباله ریلی:

  • جای زیادی را در محیط نمی‌گیرد و می‌توان از فضای محدود زیر سینک استفاده‌ای بهینه کرد.
  • فضای مناسبی را در داخل کابینت ایجاد می‌کند.
  • به‌طور معمول دارای بدنه ضد خش با اندازه و تعداد مخزن متفاوت جهت تفکیک زباله دارد.
  • در سه نوع تک مخزن و دو مخزن و دو مخزن لینک به درب طراحی شده‌اند.
  • قابلیت فیکس شدن کامل درب به بدنه جهت جلوگیری از انتشار بو و آلودگی در فضای آشپزخانه را دارند.

 

سطل زباله ریلی، ثابت و درب باز شو

با شنیدن کلمه ی سطل زباله اولین تصویری که در ذهن اکثر ما پدید می آید، سطل زباله ای استوانه ای و ثابتی است. احتمالا درون کابینت آشپزخانه های قدیمی رنگ های مختلفی از آن ها را دیده ایم. البته این تصویر منحصر به گذشته نیست و امروزه هم افراد زیادی خرید این مدل سطل زباله ها را بر سطل زباله های ریلی و درب باز شو ترجیح می دهند. در حالی که اگر به خوبی با برتری ویژگی های مدل های مختلف سطل زباله ریلی و سیار داخل کابینتی نسبت به سطل های زباله ثابت آشنا شوید، هرگز بودجه ی هرچند اندک خود را صرف خرید آن ها نخواهید کرد.

نمایندگی آدلان اندیشه

راحتی در جا به جایی سطل زباله درون کابینت و دسترسی آسان به مخزن های نگهدارنده زباله از اولین و مهم ترین مزیت های سطل زباله های ریلی و درب باز شو هستند.

ریل ساچمه ای در سطل زباله های ریلی

این ویژگی اختصاصا در سطل زباله های ریلی به کار رفته است. نسبت به مدلی که برای خرید سطل زباله انتخاب می کنید، یا ریل ها در پهلو سطل قرار می گیرند یا کف آن. وجود ریل سبب سهولت در جا به جایی مخزن های زباله در طول کابینت خواهد شد. بدون نیاز به نیروی زیاد برای دسترسی به مخزن ها، کافی است با دستگیره ی تعبیه شده بر روی بدنه سطل زباله آن را به سمت خود بکشید. انواع دیگری از ریل های غلتکی و تاندم باکس نیز وجود دارند که در مدل های دیگر سطل های زباله ریلی و درب باز شو به کار می روند.

نمایندگی فروش محصولات آدلان ملارد

سبد سوپرمارکتی

وسایل زیادی در خانه، بخصوص آشپزخانه وجود دارند که جا دادن آنها در کابینت سخت است. حتی اگر آشپزخانه‌ای بزرگ نیز داشته باشید مشکل حل نخواهد شد. زیرا نظم نیز در چیدن وسایل مهم بوده و اگر نظم رعایت نشود مجبور خواهید بود برای دسترسی به یک وسیله کلی زحمت بکشید و سایر وسایل را نیز جا به جا کنید. شاید در گذشته راهی وجود نداشت و افراد خانه مجبور بودند با این محدودیت کنار بیایند؛ ولی امروز به لطف سبدهای ریلی و سوپری مارکت آشپزخانه این مشکل حل شده است. در این مطلب از یراق نما با راهنمای خرید سبد سوپرمارکتی آشپزخانه با شما هستیم. شما نیز ما را همراهی کنید.

نمایندگی آدلان در شهریار

سبد سوپرمارکتی چیست؟

پس از مدتی کارخانه‌های تولیدات تجهیزات آشپزخانه سعی کردند نیاز مشتریان را شناسایی کرده تا محصولاتی مفید و کاربردی تولید کنند و به سود بالاتری دست پیدا کنند. در اینجا بود که سبدهای ریلی کابینتی و سبد سوپر مارکتی ساخته شدند.

خدمات پس از فروش محصولات آدلان البرز

این سبدها در واقع برای قفسه بندی فضاهای آشپزخانه و کابینت‌ها به کار می‌روند. به کمک سبد سوپرمارکتی می‌توانید به آشپزخانه خود نظم ببخشید، وسایل بیشتری در آشپزخانه خود جا کنید و به راحتی نیز به وسایل مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید.

 

مزایای خرید سبد سوپرمارکتی

گفتیم سبد سوپر مارکتی باعث نظم یافتن آشپزخانه و دسترسی بدون مشکل به وسایل مورد نیاز می‌شود. اما چگونه؟ در واقع سبدهای سوپر مارکتی همگی به ریل مجهز هستند و به صورت کامل از یونیت یا همان فضای داخلی کابینت خارج می‌شوند. در این حالات شما به راحتترین شکل ممکن به وسایل انتهای کابینت خود نیز دسترسی خواهید داشت بدون اینکه نیاز داشته باشید سایر وسایل را جا به جا کنید. به علاوه می‌توانید از تمام فضای کابینت خود استفاده کنید. اما چه سبد سوپرمارکتی مناسب شما است؟ جواب این سوال را در ادامه مقاله خواهید دید.

 

چگونه یک سبد سوپرمارکتی خوب انتخاب کنیم؟

اول از همه شما باید با انواع سبدهای سوپرمارکتی آشنا شوید. سپس با توجه به نیاز خود و فضایی که در آشپزخانه دارید مناسب‌ ترین سبد را انتخاب کنید. سپس با توجه به نیاز خود انتخاب را محدودتر و دقیقتر کنید.

 

  • نوع سبد

برای مثال: شما در آشپزخانه جای مناسبی برای سیب زمینی و پیاز ندارید. قطعا باید سبد سیب زمینی پیاز تهیه کنید نه یک سبد سوپر یخچالی. پس از انتخاب کاربرد سبد نیز با توجه به فضایی که در دست دارید باید اندازه مناسب را انتخاب کنید.

نمایندگی تجهیزات آشپزخانه آدلان شهریار

  • اندازه سبد

اندازه سبد شامل ابعاد دقیق سبد و یونیت محصول می‌شود. یونیت به معنای فضای لازم جهت نصب است. اگر یک سبد یونیت 60 دارد به این معناست که طول محل نصب سبد باید 60 سانتی متر باشد. اگر محل نصب کوچکتر یا حتی در مواقعی بزرگتر باشد امکان نصب سبد وجود ندارد.

 

  • جنس و برند سبد

سپس باید به جنس سبد توجه کنید. برای آشپزخانه بهتر است سبد از جنس استیل بوده یا فلزی همراه با آبکاری باشد. به علاوه سبد سوپرمارکتی را از برندهای معتبر که ضمانت و خدمات پس از فروش نیز ارائه می‌دهند خریداری کنید.

 

تفاوت سبدهای سوپرمارکتی

سبدهای سوپرمارکتی مختلفی وجود دارند که در نوع کاربرد و نصب با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند.

 

  • سبد سوپری ریل وسط

در این نوع سبد دو ریل در دو طرف سبد قرار دارند. به همین دلیل بسیار روان بوده و به راحتی می‌توانید آنها را حرکت دهید. سبدهای ریل وسط برای رفع نیازهای افراد مختلف در یونیت‌های 20 تا 60 ساخته شده است تا افراد بتوانند با توجه به فضای موجود در آشپزخانه و کابینت خود از آن استفاده کنند. ریل‌های این نوع سبد اصولا از نوع ساچمه‌ای است و تحمل وزن بالا (مناسب و نه خیلی بالا) را دارد.

نمایندگی آدلان البرز

نمایندگی آدلان در شهریار

  • سبد سوپری ریل پهلو

این سبدها فقط از یک طرف به ریل مجهز هستند. به همین دلیل به کف یا سقف کابینت متصل نمی‌شوند و اصولا فقط به یک سمت کابینت متصل می‌شود به همین دلیل جای کمتری را در کابینت می‌گیرند ولی نکات دیگر نیز در خرید این قبیل سبدها را باید مورد توجه قرار دهید. برای مثال جهت باز شدن درب کابینت. از آنجایی که این سبدها بیشتر برای مواد شوینده کاربرد دارد و در کابینت زیر سینک نصب می‌شود. جهت لگن سینک نیز تاثیرگذار خواهد بود.

نمایندگی تجهیزات آشپزخانه آدلان ملارد

  • سوپر کنج‌ها

کابینت‌های کنج در اکثر آشپزخانه‌ها وجود دارد. مشکل این کابینت‌ها دسترسی سخت به وسایل انتهای کابینت است. برای استفاده بهینه از این بخش می‌توانید سوپرکنج خریداری کنید.

سوپرکنج‌ها نیز نوعی سبد سوپرمارکتی هستند که برای کابینت‌های کنج طراحی شده‌اند و با چرخیدن حول محور خاصی اجازه استفاده و دسترسی به عمق کابینت را به شما می‌دهند. سوپرکنج‌ها توانایی تحمل وزن بالایی دارند.

خدمات پس از فروش محصولات آدلان اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات آدلان را دارید می توانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات آدلان

پیام بگذارید

X