بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی برنز استیل

نمایندگی برنز استیل در شهریار

نمایندگی برنز استیل در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات و خدمات پس از فروش ( درصورت خرید از فروشگاه) برند برنز استیل در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

برنز استیل

این شرکت به سال 1346 باز می گردد که در ابتدا و در مکان کنونی شرکت ،بنام صنایع آبکاری بهمن به تولید دستگیره کابینت تلویزیونی وآبکاری سایرقطعات مشغول بوده است .

تولید این نوع دستگیره ابتدا با قالبهای ماسه ای وبه صورت ریختگی انجام میشد. رفته رفته این کارخانه به تولید انواع دستگیره درب،کمدی،جالباسی، آویز و سایر یراق آلات با نام ( Bronteel ) می پردازد درسال 1354 نام و آرم ( Bronteel )  ثبت می گردد.

با بیشترشدن حجم تولیدات آقای عنایت ا… نکوروح(مدیروموسس شرکت)در سال 1364 اقدام به تشکیل و ثبت شرکت ) ایران برنز استیل (با هدف گسترش و ارتقاء کمی وکیفی در تولید دستگیره پلاک و یراق آلات می نمایند.

نمایندگی برنز استیل در ملارد

با بزرگ شدن وفعالیت فرزندان ایشان آقایان(بهمن،فریبرزونادر نکوروح) واستفاده از مدیران و متخصصان کشور و بکار گیری تکنولوژی، علوم وفنون مختلف این شرکت مسیر تکاملی خود را با هدف ارتقاء کمی و کیفی تولیدات در خود کفایی میهن عزیزمان ایران طی می نماید.

اکنون شرکت ایران برنزاستیل ( Bronteel ) با قریب به نیم قرن تجربه و با مدیریت آقایان عنایت ا…نکوروح ومهندس بهمن نکوروح و پسران ایشان، سامان و آرمان نکوروح و بکارگیری تکنولوژی روز، استفاده ازطراحان ،مشاوران و متخصصان همواره افتخار دارد با بیشترین تنوع در مدلها و رنگها به عنوان یکی از اوّلین وبهترین تولیدکنندگان یراق آلات (انواع دستکیره پلاک درب،کمدی،کابینت وجالباسی) با کلاس بندی مختلف اجناس(اعم از محصولات لوکس A-Classومحصولات اقتصادی)تمام جامعه را تحت پوشش خود قرار دهد و جوابگوی هر نوع سلیقه ای باشد.

نمایندگی برنز استیل در شهریار نمایندگی برنز استیل در شهریار نمایندگی برنز استیل در شهریار

محصولات کلاس A این شرکت (Bronteel ) با توجه به مدرن بودن طراحی که توسط طراحان نخبه طراحی شده مورد عنایت و توجه معماران و طراحان داخلی قرار گرفته است امید است با همکاری هرچه بیشتر با این عزیزان به سیر تکاملی خود در این زمینه که از اهداف اصلی شرکت می باشد ادامه دهیم.

نمایندگی فروش محصولات برنز استیل شهریار

  1. ايمنی سرقت در مدل آپارتمانی که از قسمت داخل ساختمان نصب می گردد طوری که از سمت بيرون غير قابل باز شدن می‌باشد.
  2. قابليت نصب انواع سيلندر قفل به دليل ضخامت کم پلاک در قسمت نصب سيلندر که مانع از درگيری سوئيچ با پلاک می‌گردد.
  3. طراحی شکل ظاهری که مدرن و متفاوت از ديگر محصولات‌، مطابق با استانداردهای آنتروپومتريک و آرگونومی می‌باشد.
  4. در طراحی اين دستگيره نظر اساتيد طراحی صنعتی و معماران داخلی مد نظر بوده است.
  5. بسته بندی مدرن و متفاوت با حجم کم که حمل و نگهداری اين کالا را سهل می‌نمايد.
  6. محصولات کلاس A ايران برنز استيل، دارای 5 سال ضمانت و يا خدمات پس از فروش می‌باشد.

 

دستگیره آپارتمانی

دستگیره های اپارتمانی از جمله یراق الاتی هستند که امنیت درب ورودی ساختمان ها را تامین می‌کنند. این قبیل محصولات با توجه به شکل ظاهری به دو دسته دستگیره های دو تکه یا رزوت و دستگیره های یک تکه یا پلاک تقسیم می‌شوند. با وجود اینکه اغلب مصرف کنندگان تصور می‌کنند دستگیره های رزوت ظاهر مدرن تری دارند اما امروزه دستگیره های پلاک نیز در اشکال و طرح های گوناگون و لوکسی به بازار عرضه می‌شوند. دستگیره آپارتمانی لوکس از جمله محصولات شرکت برنز استیل است که با طراحی منحصر به فرد خود جلوه ای زیبا به درب ورودی آپارتمان شما می‌بخشد.

نمایندگی برنز استیل فردیس

این محصول در دو نوع راست بازشو و چپ بازشو به بازار عرضه می‌شود از این رو خریدار می‌تواند با توجه به جهت بازشوی درب آپارتمان خود، کالای مناسب مورد نیازش را خریداری نماید. برای اینکه بدانید می‌بایست کدام یک از این محصولات را برای ساختمان خود خریداری کنید تنها کافیست به این نکته توجه نمایید که وقتی بیرون آپارتمان خود قرار گرفته اید با کدام دست، درب آن را باز می‌کنید. اگر درب را با دست راست خود باز می‌کنید نیازمند تهیه دستگیره راست بازشو هستید و اگر برای این کار از دست چپ خود استفاده می‌کنید درب آپارتمان شما با کالای چپ بازشو باز می‌شود.

نمایندگی برنز استیل در شهریار نمایندگی برنز استیل در شهریار

مشخصات ظاهری دستگیره آپارتمانی لوکس

بدنه اصلی دستگیره آپارتمانی لوکس در ظاهر کاملاً مشابه بدنه دستگیره پلاک سرویس لوکس برنز استیل مدل H2560 کروم دیگر کالای تولیدی این شرکت است. به عبارت دیگر این دستگیره بدنه ای مستطیل شکل دارد که محیط بیرونی آن به سمت درب انحنا یافته است. این دستگیره 250 میلی متر ارتفاع و 45 میلی متر عرض دارد و فاصله دو پیچ تعبیه شده در بدنه آن، 220 میلی متر است. اهرم دستگیره آپارتمانی لوکس 140 میلی متر طول دارد.

نمایندگی برنز استیل ملارد و شهریار

این بخش در قسمت داخلی ساختمان نصب می‌گردد و سمت بیرونی به دستگیره ای منشوری شکل تجهیز شده است تا درب برای امنیت بیشتر تنها از یک سو توسط دستگیره قابل باز و بسته شدن باشد. اهرم بیرونی 65 میلی متر طول دارد و همچون سایر اجزای بدنه به رنگ زیتونی و به روش الکترولیز آبکاری شده است. این ویژگی به علاوه آلیاژ به کار رفته در ساختار بدنه این محصول موجب می‌شود تا کالا در برابر تغییر رنگ و شکل و یا پوسیدگی در امان باشد. از انجایی که هر دو مدل چپ بازشو و راست بازشوی دستگیره لوکس برنز استیل بدون پک قفل و سیلندر به فروش می‌رسد بدنه این کالا به دهانه ای جهت جایگذاری سیلندر مجهز شده است. در نهایت گفتنی است دستگیره آپارتمانی لوکس زیتونی، محصولی ساخت ایران است و همراه با ضمانت نامه 24 ماهه به فروش می‌رسد.

 

قابلیت های دستگیره آپارتمانی لوکس

دستگیره آپارتمانی برنز استیل از جمله دستگیره های پلاک است که به لطف ظاهر لوکسش توجه نصابان و مصرف کنندگان زیادی را به خود جلب کرده است. همانطور که گفتیم دستگیره آپارتمانی لوکس برای نصب روی درب ورودی منزل یا دفاتر کار، کاربرد دارد، پس می توان گفت این نوع دستگیره قابلیت نصب بر روی انواع درب چوبی را دارد.

نمایندگی برنز استیل البرز

از سوی دیگر بدنه این دستگیره همچون بدنه (دستگیره پلاک سرویس لوکس برنز استیل مدل H1470S کروم) دیگر کالای مشابه این محصول، از جنس آلیاژ مقاوم زاماک است که به مصرف کننده اطمینان تا سالها نیازمند تعمیر یا تعویض دستگیره خود نخواهد بود. رنگ و طرح این محصول نیز دیگر قابلیتی است که موجب می‌شود تا کالا به راحتی با انواع دکوراسیون و رنگ درب هماهنگ گردد. در نهایت می‌توان قیمت مناسب این محصول را نیز یکی از ویژگی هایی برشمرد که مصرف کننده را ترغیب می‌کند تا با صرف کمترین هزینه به بهترین کیفیت و کارایی دست یابد.

نقد و بررسی:

بدنه مستطیل شکل دستگیره آپارتمانی لوکس در دو شکل عرضه شده است. یکی از این اشکال 250 میلی متر ارتفاع و 45 میلی متر عرض دارد و مجهز به اهرمی به طول 140 میلی متر است. این بخش روی آن سمت از درب که داخل آپارتمان است نصب می‌گردد. برای بخش بیرونی نیز دستگیره به اهرمی منشوری شکل به طول 65 میلی متر تجهیز شده است تا درب برای امنیت بیشتر تنها از یک سو توسط دستگیره قابل باز و بسته شدن باشد. همچنین گفتنی است در هر دو سوی دستگیره، دهانه ای جهت جای گذاری سیلندر قفل تعبیه شده و فاصله دو پیچی که دستگیره را روی درب ثابت می‌کنند نیز 220 میلی متر است.

نمایندگی فروش محصولات برنز استیل اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات برنزاستیل را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات برنز استیل

X