بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی باسکول نیکو

نمایندگی باسکول نیکو در شهریار

نمایندگی باسکول نیکو در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند باسکول نیکو در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

باسکول نیکو

باسکول نیکو را باید نخستین شرکت تولیدکننده باسکول در ایران نام داد. آغاز کار شرکت باسکول نیکو به سال 1315 باز می گردد؛ اما فعالیت رسمی اش از سال 1325 شروع شد. با این حال باز هم لقب نخستین تولیدکننده باسکول در ایران را یدک می کشد.

در اوایل سال 1315هجری شمسی مرحوم حاج نعمت اله محمد زنجانی پور برای اولین بار در ایران تصمیم به طراحی و تولید باسکول چوبی(قپان) و باسکول چوبی فلزی(قپان) طرح روسی به همراه یک فرد روسی گرفت.

نمایندگی باسکول نیکو ملارد

پس از گذشت در حدود یک دهه تولید موفق و کسب تجارب بسیار مفتخربه دریافت مجوز تولید از وزارت بازرگانی و پیشه و هنر زیر نظر اداره سنگ و اندازه شد و در دومین روز از تیر ماه 1325 این مجوز صادر شد.سالها بعد قپانهای چوبی به باسکولهای مکانیکی امروزی رفته رفته تغییر شکل داد.پس از گذشت نیم قرن تولید موفق و مستمر در اواسط دهه 80 هجری شمسی باسکولهای مکانیکی به پایان غمر خود نزدیک شد و باسکولهای الکترونیکی قدم به دنیای توزین توسط این واحد گذاشت.از آن روز تا به امروز با سر لوحه قرار دادن تجارب گذشتگان و استفاده از طراحی نیروی جوان و با قرار دادن کیفیت محوری و مشتری مداری فصل تازه ایی از تولیدات به بازار عرضه شد .

چشم انداز شرکت باسکول نیکو

ماموریت شرکت باسکول نیکو ارائه محصولات،خدمات با کیفیت با حفظ ارزش های ذیفعان خود می باشد. تمام تلاش ما همواره بر این بوده است که بهترین خدمات را به همراهانمان ارائه دهیم. همگام بودن با محیط زیست و تولید محصولاتی متناسب با شرایط آب و هوایی کشور عزیزمان ایران، از اولویت های اهداف سازمان ما می باشد.

 

انواع باسکول های شرکت :

انواع باسکول نیکو از نظر ساختار و شکل ظاهری در چند گروه مختلف دسته بندی می شوند. باسکول متحرک نیکو یکی از نمونه های مختلف باسکول نیکو است و همانطور که از نام آن برمی آید یک نمونه باسکول چرخ دار بوده که تعبیه شدن چرخ برای آن موجب سهولت و راحتی در امر جابجایی و نقل و انتقال باسکول می شود. انواع باسکول متحرک نیکو شامل مدل های بسیار زیادی می شود که هر یک از نظر ظرفیت توزین و برخی خصوصیات دیگر با یکدیگر متفاوت هستند.

نمایندگی باسکول نیکو البرز

نمایندگی باسکول نیکو در شهریار

تفاوت در ظرفیت توزین برای انواع باسکول متحرک نیکو شامل ظرفیت های 150 کیلوگرمی، 250 کیلوگرمی، 350 کیلوگرمی،550 کیلوگرمی،750کیلوگرمی، 1 تنی ،3 تنی،5 تنی و 10 تنی می شود. باسکول دامکش نیکو نمونه ای دیگر از باسکول نیکو است که جهت سنجش وزن احشام و دام و طیور ساخته شده و این نمونه از باسکول نیکو نیز از نظر ظرفیت از نمونه های مختلفی برخوردار است.ارائه شده است باسکول دام کش نیکو در ظرفیت350 کیلوگرمی تا 3 تنی ساخته می شوند. از دیگر نمونه های باسکول نیکو باید به باسکول مکانیکی  نیکو  اشاره کرد.

نمایندگی فروش محصولات باسکول نیکو ملارد

همچنین در شرکت باسکول نیکو باسکول های پزشکی نظیر باسکول قدووزن،باسکول واکری قدووزن ، باسکول نوزادکش،باسکول صندلی ویلچر، باسکول رمپ ویلچر و تخت باسکول اشاره کرد.

 

باسکول مکانیکی (غیردیجیتال) و باسکول الکترونیک

که باسکول های الکترونیک شامل : باسکول صنعتی، باسکول میدانی، باسکول کفه ای، باسکول دامکش، باسکول فرغونی و باسکول پزشکی می باشند.همواره یکی از آسان‌ترین و مطمئن‌ترین راه‌های خرید، خرید از نمایندگی‌ها و عاملین فروش است.

نمایندگی باسکول نیکو در شهریار

باسکول

باسکول در واقع ترازو دیجیتال با ظرفیت و ابعاد بزرگ است که به صورت زمینی مورد استفاده قرار می گیرد ، باسکول برای توزین مواد حجمی و سنگین مورد استفاده قرار می گیرد .

دقت در توزین بر حسب ظرفیت و ابعاد سینی تعیین می گردد و با افزایش ظرفیت باسکول نیاز به بزرگ شدن سینی و به نسبت بزرگ شدن سینی توزین باسکول تعداد لودسل های وزن کشی افزایش می یابد ، دقت توزین نیز با افزایش ابعاد سینی و ظرفیت باسکول دیجیتال کاهش یافته و به اصطلاح حساسیت باسکول دیجیتالی در توزین کمتر می گردد .

نمایندگی فروش محصولات باسکول نیکو شهریار

باسکول های قدیمی نسبت به سیستم های توزین دیجیتالی که امروزه در حال تولید می باشند از حساسیت کمتری در توزین برخوردار بوده اما با پیشرفت روز افزون صنعت باسکول دیجیتالی ما شاهد دستگاه هایی هستیم که با داشتن ظرفیت های بالا دارای دقت فوق العاده ای در توزین می باشند و کار توزین را بسیار ساده نموده اند ، نوع باسکول دیجیتال بر اساس نوع مصرف متفاوت می باشد.

 

انواع باسکول به لحاظ نوع کارکرد

باسکول‌ها به لحاظ نوع کارکردشان به چندین دسته مختلف تقسیم‌بندی می‌شوند که انواع مختلف آن عبارت‌اند از باسکول صنعتی و فروشگاهی، باسکول نفرکش و باشگاهی، باسکول آویز، باسکول جاده‌ای، باسکول قپان، باسکول پالت، باسکول دامکش، باسکول لاشه‌کش و باسکول بیمارستانی یا پزشکی که هر کدام از این ها بسته به موقعیت و نوع کارکردشان استفاده‌های متنوعی دارند و می‌توانند طیف گسترده‌ای از نیازهای کاربران را رفع نمایند. باسکول صنعتی هم مصرف صنعتی دارد و هم فروشگاهی و به خاطر لزوم اندازه‌گیری دقیق محصولات صنعتی و فروشگاهی دارای دقت بالایی هستند. باسکول صنعتی یا فروشگاهی معمولا خاصیت ضد آب دارند و در کسب و کارهای مرتبط با شیلات کاربرد بسیاری دارند. انواع باسکول صنعتی مجهز به چاپگر برای ثبت اطلاعات توزین می‌باشند.

نمایندگی باسکول نیکو در شهریار

 

باسکول‌ نفرکش و باشگاهی بیشتر برای توزین افراد در باشگاه‌های و جاهای دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. باسکول نفرکش به دلیل اینکه وزن افراد را می‌سنجد معمولا بسیار دقیق است و یک علمک هستند که در برخی موارد مجهز به قد سنج نیز هست باسکول نفرکش معمولا بسیار محکم ساخته می‌شود زیرا در باشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، مطب پزشکان و… مورد استفاده طیف گسترده‌ای از افراد قرار می‌گیرد.

نمایندگی باسکول نیکو اندیشه

باسکول آویز نوعی دیگر از انواع باسکول صنعتی دیجیتال است که قابل حمل بوده و اغلب در یک جای ثابت و به صورت عمودی نصب می‌شود. دقت، سرعت و ظرفیت توزین در انواع باسکول آویز اغلب هیچ تفاوتی با سایر انواع باسکول ندارد و تنها برخی از امکانات باسکول آویز با آنها متفاوت است. باسکول آویز چاپگر ندارد و تنها توانایی سنجش جرم مواد را دارد. برخی از انواع باسکول دیجیتال حتی به ۱۰ تن هم می‌رسد و این ظرفیت بسیار خوبی برای یک باسکول آویز است. بدنه انواع باسکول آویز از فلز سخت و مقاوم در برابر فشار و ضربه ساخته می‌شود. خرید باسکول دیجیتالی آویز می‌تواند تمامی نیازهای صنعتی شما را برآورده کند.

نمایندگی فروش محصولات باسکول نیکو البرز

یکی دیگر از انواع باکسول صنعتی، نوع جاده‌ای آن است. باسکول جاده‌ای بزرگترین باسکول در میان انواع مختلف ترازو و باسکول است. نصب باسکول جاده‌ای نیازمند طی فرآیند ویژه‌ای است که علت اصلی آن بزرگ بودن دستگاه باسکول جاده ای است. البته سنگین بودن باسکول جاده‌ای نیز در این مساله موثر بوده است. باسکول‌های جاده‌ای دارای اتاق فرمانی با فاصله از خود دستگاه هستند تا امنیت اپراتور حفظ شود. عمده این دستگاه‌ها قابلیت این را دارند که وزن خالص دستگاه را بدون بار محاسبه کنند.

نمایندگی باسکول نیکو فردیس

باسکول قپان هم نوع دیگری از انواع باسکول‌ صنعتی موجود در بازار است که به صورت دستی و از طریق سنگ جرم اجسام را می‌سنجد. باسکول قپان بیشتر در حوزه محصولات کشاورزی و دامپروری مورد استفاده قرار می‌گیرد. نوع دیگر باسکول، باسکول پالت است که برای توزین پالت‌های سنگین در مشاغل صنعتی کاربرد دارد.

 

تفاوت های باسکول با ترازو

باسکول وسیله ای برای توزین جرم های سنگین و فوق سنگین است ، فناوری ساخت باسکول با ترازو تفاوت چندانی ندارد ، تفاوت اصلی در حداکثر ظرفیتی است که باسکول وترازو می توانند آن را بسنجند ، باسکول توان وزن کشی بالاتری دارد ، غالبا جهت اوزان سنگین و فوق سنگین ساخته می شود ولی ترازو برای اوزان معمولی ساخته می شود ، تفاوت اصلی و مهم دیگر نوع ساخت آن هاست ، ترازو غالبا از قطعات ظریف ساخته می شود و در برابر ضربات استحکام کافی را ندارد و از طرفی جنس بدنه و کفی نیز معمولی است و از آنجایی که برای وزن کشی های معمولی و استفاده های فروشگاهی طراحی شده است در برابر فشار های بالا مقاومت چندانی ندارد ، اما باسکول دیجیتال به دلیل اینکه برای وزن کشی اجسام سنگین و فوق سنگین طراحی و ساخته شده است از قطعات مستحکم ساخته شده است ، تکنولوژی ساخت باسکول دیجیتالی بر اساس مقاومت بالا در برابر جرم های سنگین و همچنین ضربات است ، بدنهباسکول نیز از جنس های با کیفیت بالا و صنعتی و مقاوم در برابر صدمات و همچنین ضرباتی که در هنگام وزن کشی اجسام سنگین به باسکول وارد می شود ساخته شده است .

نمایندگی باسکول نیکو شهریار

نمایندگی باسکول نیکو در شهریار

باسکول در ابعاد بزرگی ساخته می شود ، به همین دلیل برای استفاده از آن نیاز به فضای مفید کافی برای قرار دادن آن و استفاده از آن داریم ، اما ابعاد ترازوی دیجیتال برای مصارف عادی و فروشگاهی طراحی شده است و نیاز به فضای کمی برای قرار دادن آن هست ، از طرفی خود باسکول دارای وزن بالایی است که حمل و نقل آن به راحتی ترازو امکان پذیر نیست و برای حمل و نقل باسکول به وسایل نقلیه نیاز هست ، البته برای اینکه در یک فضای محدود کسی از باسکول استفاده می کند بتواند آن را حرکت دهد معمولا از چرخ هایی در زیر بدنه اصلی دستگاه استفاده می نماید تا کاربر بتواند آن را حرکت داده و اگر احیانا نیاز به جابه جایی محدود در فضای کمی داشت بتواند این کار را به راحتی انجام دهد ، چرخ هایی هم که برای جا به جایی استفاده می شود باید از تحمل وزن بالایی برخوردار باشند و همچنین کیفیت بالایی داشته باشد تا بتواند در طولانی مدت عمر کند .

نمایندگی باسکول نیکو ملارد و شهریار

باسکول هم مانند انواع ترازو دارای دو مدل دیجیتال و مکانیکی است ، مدل مکانیکی با استفاده از ابزار مکانیکی وزن را نشان می داد و طبیعتا از دقت بالایی در نشان دادن وزن ها برخوردار نیست ، شاید اینگونه تصور شود که برای اوزان سنگین و فوق سنگین نیاز چندانی به دقت بالا در نشان دادن و دانستن دقیق وزن نداریم ، ولی این تصور اشتباه است ، در صنایعی که بخاطر استفاده از اجرام سنگین نیاز به باسکول دارند در اغلب موارد دانستن وزن دقیق جسم مورد نظر اهمیت بالایی دارد ، برای حمل و نقل و یا برای برخی از کاربری ها دانستن وزن دقیق جسم مورد نظر دارای اهمیت است ، البته اینکه باسکول مکانیکی نمی تواند جرم اجسام را دقیق نشان دهد به معنی این نیست که نمی تواند دقیق آن ها را وزن کند بلکه به دلیل محدود بودن فناوری نشان دادن وزن ، این امر امکان پذیر نبود ، در باسکول دیجیتالی تفاوت زیادی در اصل تکنولوژی توزین باسکول به وجود نیامده است و بیشترین تفاوت در فناوری نشان دادن وزن به وجود آمده که در باسکول دیجیتال به وسیله اندیکاتور دیجیتال با دقت بالا و توان نشان دادن بهتری وزن جسم نمایش داده می شود ، همچنین در باسکول های دیجیتال امکان اتصال ابراز مختلف برای کاربری های مختلف به باسکول فراهم آمده است .

نمایندگی فروش محصولات باسکول نیکو اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات باسکول نیکو را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات باسکول نیکو

X