بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی بابل کارپت

نمایندگی بابل کارپت در شهریار

نمایندگی بابل کارپت در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند بابل کارپت در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

بابل کارپت (شرکت صنایع فرش و موکت بابل)

شرکت صنایع فرش و موکت بابل در سال 1364 توسط زنده یاد حاج موسی میناگر بنام بابل موکت تأسیس و با تولید موکت تافتینگ در همان سال شروع به کار نموده است این شرکت با توجه به نیاز بازار به محصولات تزئیناتی داخلی خودرو، در سال 1381 با تأسیس شرکت صنایع پوشش خودرو بابل اقدام به تولید محصولات فرم دار یا سه بعدی برای شرکت‌ های خودروسازی و بازار داخلی و خارجی نموده است و در ادامه در سال 1391 با تأسیس شرکت صنایع نساج پلیمر بابلسر دامنه تولیدات و تنوع محصولات را گسترش داده و توانسته است با امکانات جدید طیف گسترده‌تری از نیاز مشتریان داخلی و خارجی را پوشش دهد.

نمایندگی بابل کارپت ملارد

موکت چیست؟

موکت و فرش در فرهنگ و تاریخ ما ایرانیان نقش بسیار پررنگ و مهمی داشته و دارد. از زمان قدیم تا به امروز در دکوراسیون منزل از کف پوشهای متنوعی در نوع های مختلف استفاده می شد. که یکی از این کف پوش ها موکت نام دارد که امروزها در رنگ ها و نوع های مختلف تولید می شود و عرضه می گردد.

انواع موکت

موکت تایل

موکت تایل ها یکی از محبوب ترین انواع موکت هستند که به شکل مربع در ابعاد متنوع طراحی شده و در کنار هم چیده می شوند. معمولا این نوع موکت ها در رنگ بندی متنوع کنار هم قرار می گیرند تا جلوه ای جذاب و رنگارنگ به فضای اتاق ببخشند. موکت تایل ها مقاومت و پایداری بالایی دارند و بسیار متنوع هستند.

نمایندگی فروش موکت  بابل کارپت البرز

نمایندگی بابل کارپت در شهریار

موکت کبریتی

موکت کبریتی از قدیمی ترین انواع موکت است که در بسیاری از خانه ها مورد استفاده قرار گرفته است. موکت کبریتی طرحی ساده دارد و اغلب فقط برای پوشاندن کف یک اتاق به ساده ترین و ارزان ترین شکل استفاده می شود.

موکت کبریتی بافتی گره ای و سخت دارد. به همین دلیل ممکن است نرمی و لطافت سایر موکت ها را نداشته باشد. اما در عین حال مقاومت بالایی در برابر قرار گرفتن وسایل سنگین دارد. موکت کبریتی یک نوع موکت ساده است که در عین سادگی در تمام فضاها کاربرد دارد. از این نوع موکت در راهرو و فضاهای پرتردد بسیاری استفاده میشود.

نمایندگی بابل کارپت در شهریار

موکت پلی آمید (موکت نایلونی)

پلی آمیدها از خانواده پلیمرهای مصنوعی هستند که در عرف رایج با نام نایلون نیز شناخته می شوند. به کارگیری نایلون برای مصارف تجاری از سال ۱۹۳۸ رایج شده است. در ابتدا پلی آمیدها در محصولاتی مثل مسواک، جوراب، قطعات پلاستیکی و …. به کار گرفته شد اما این روزها تقریبا در تولید همه محصولات از جمله کفپوش ها، از الیاف نایلون یا پلی آمید استفاده می شود. موکت پلی آمید با الیاف نایلون تحولی بزرگ در صنعت تولیدات کفپوش و انواع موکت ایجاد کرده است. محبوبیت این متریال به دلیل ویژگی های فوق العاده الیاف نایلون به کار رفته در آن است

نمایندگی موکت بابل کارپت فردیس

نمایندگی بابل کارپت در شهریار

موکت الفین

اولفین الیاف مصنوعی است که با نام پلی پروپیلن شناخته شده است. این جنس استفاده های متعدد تجاری و خانگی دارد که یکی از این استفاده ها بافت فرش یا موکت است. تولید کنندگان و فروشندگان موکت از هر دو نام برای معرفی موکت الفین استفاده می کنند بنابراین اگر هر یک از نام های اولفین یا پلی پروپیلن را شنیدید بدانید که هر دو به یک نوع موکت اشاره دارند.

در قیاس با سایر الیاف مصنوعی ، اولفین انعطاف پذیری بیشتری دارد. این بدین معناست که اگر زیر پا قرار بگیرد و ظاهرش تغییر کند دوباره به حالت قبل باز نمی گردد. به همین دلیل است که این نوع موکت را اغلب به شکل موکت بربر و لوپ پایل خواهید یافت چرا که اولفین در صورت بافته شدن استحکان بیشتری دارد تا آزاد ماندن به شکل کات پایل . اولفین از نظر ظاهری و بافت به موکت پشمی شبیه است اما مقاومت و جلوه آن را نخواهد داشت.

نمایندگی بابل کارپت در شهریار

موکت پلی استر

موکت پلی استر یکی دیگر از انواع موکت است که ضد آلرژی محسوب می شود. علاوه بر این‌ها، از آنجایی که پلی استر از مواد بازیافتی تهیه می شود، این جنس موکت سازگار به محیط زیست است.

از مزایای اصلی موکت پلی استر می توان به مقاومت رنگ آن در برابر رنگ پریدگی اشاره کرد. اما از سوی دیگر، این جنس در برابر وزن حساس است و زود حالت خود را از دست می دهد. بنابراین انتخاب مناسبی برای فضاهای پرتردد نیست و اغلب مصرف خانگی دارد.

تنوع رنگی موکت های پلی استر بسیار زیاد است و قیمت ارزان آن در قیاس با سایر انواع موکت مثل موکت های پشمی یا نایلونی ، موجب می شود انتخاب مناسب و پرطرفداری برای خانه ها به شمار برود. اگر از پلی استر به درستی مراقبت شود می تواند تا ۱۵ سال نیز دوام داشته باشد.

 

موکت پشمی

موکت پشمی از انواع موکت لوکس و گران قیمت محسوب می شود. پشم، جنسی طبیعی، مجلل، با ماندگاری طولانی است که نرم ترین جنس موکت موجود در بازار به شمار می رود. موکت پشمی طبیعی و خالص هیچ نوع ماده شیمیایی و مصنوعی ندارد. به همین جهت بهترین انتخاب برای افرادی است که به مواد شیمیایی حساس هستند و یا آلرژی دارند.

نمایندگی بابل کارپت شهریار

نمایندگی بابل کارپت در شهریار

اما از سوی دیگر، به دلیل جنس لطیف و طبیعی این موکت پشمی ، اگر از این نوع موکت به درستی مراقبت نشود ممکن است به مرور زمان محلی برای رشد کپک یا سفیدک شود. بنابراین باید در نظر داشته باشید که موکت پشمی نمی تواند انتخاب مناسبی برای مکان های مرطوب و مناطق شرجی باشد.

نمایندگی بابل کارپت در شهریار

موکت تافتینگ

موکت تافتینگ به انواع موکتی گفته می شود که پرزهای بلندی دارند و این روزها از محبوبیت بالایی برخوردار هستند چرا که ظاهری شیک تر و چشمگیرتر به فضای خانه می بخشند. موکت تافتینگ ها معمولا از جنس ۱۰۰ درصد پشم تهیه می شوند، در برخی مواقع ممکن است این درصد کمتر شده و ترکیبی از پشم و مواد مصنوعی دیگر نظیر نایلون باشد.

در این نوع موکت پرزها به یک لایه زیرین بافته شده و سپس به لایه دیگری با چسب چسبانده می شوند. از اینرو موکت تافتینگ ها نیاز به مراقبت بیشتری دارند تا پرزها از بدنه جدا نشوند. بنابراین مناسب جاهای پرتردد نیستند.

نمایندگی فروش موکت بابل البرز

نمایندگی بابل کارپت در شهریار

تاثیر موکت در محیط:

موکت از نظر زیبایی شناسی و روانشناختی نقش به مراتب مهمتری را ایفا میکند. چنین کفپوشی برای فضا مانند لباسی است که با طرح و نقش خود به فضای پیرامون شخصیت منحصربه فردی می بخشد.

انتخاب طرح موکت برای سالن پذیرایی منزل یا اتاق خواب یک کودک، دفتر یک شرکت خصوصی یا تالار همایش های یک موسسه میتواند به طور مستقیم بر طراحی داخلی آن فضا تاثیر گذار باشد. در هر صورت شما با این کفپوش به راحتی می توانید به محیط مورد نظرتان حال هوایی دیگر  ببخشید.

نمایندگی بابل کارپت تهران

مزیت موکت:

  • برای جلوگیری از بین رفتن انرژی گرمایی در فضاهای بزرگ بسیار مناسب می باشد
  • یک نوع عایق برای جلوگیری صدا .
  • با داشتن موکت ها کف خانه شما همیشه نرم و راحت است.
  • در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شوند و مناسب برای هر مکانی می باشد.
  • موکت های یک دست با پرزهای کوتاهتر فضای اتاق را بزرگتر نشان می دهند.
  • در گروه کفپوش های بادوام جای می گیرند.
  • یا استفاده از جاروبرقی می توان موکت را به راحتی تمیز کرد.

 

نمایندگی فروش محصولات بابل کارپت اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات بابل کارپت را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات بابل کارپت

X