بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی ایکس ویژن

نمایندگی ایکس ویژن در شهریار

نمایندگی ایکس ویژن در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند ایکس ویژن در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

لوازم خانگی ایکس ویژن

شرکت ایکس ویژن یکی از برند های ایرانی و معروف در زمینه تولید لوازم خانگی می باشد. این شرکت بعنوان یکی از شرکت های موفق و بزرگ در زمینه الکترونیک و فناوری شناخته شده است. ایکس ویژن در واقع متعلق به مادیران می باشد و تامین کننده لوازم الکترونیکی می باشد و دفتر مرکزی آن در تهران واقع شده است. لوازم خانگی ایکس ویژن با تنوع بالا و کیفیت عالی طراحی، تولید و عرضه میشوند. تلویزیون ایکس ویژن، یخچال فریزر ایکس ویژن، ماشین لباسشویی ایکس ویژن، ساندبار ایکس ویژن، انواع گیرنده دیجیتال ایکس ویژن و مانیتور ایکس ویژن بخشی از محصولات این شرکت می باشد که در سال های اخیر توانسته است طرفداران بسیار زیادی را جذب خود کند. تنها ویژگی تلویزیون ایکس ویژن به طراحی زیبای آن نیست ،بلکه همانند سایر رقبای خود توانسته است از همه تکنولوژی های روز صنعت تلویزیون دنیا بهره مند شود.

نمایندگی ایکس ویژن در ملارد

تلویزیون Full HD ایکس ویژن، تلویزیون 4K ایکس ویژن، تلویزیون HD ایکس ویژن، در سایز های مختلفی تولید می شوند و بسیار پر طرفدار هستند. از سوی دیگر تلویزیون LED ایکس ویژن یکی از با کیفیت ترین و مرسوم ترین نوع تلویزیون در حال حاضر می باشد. ایکس ویژن علاوه بر تولید تلویزیون در صنعت های دیگر نیز توانست رتبه خوبی در فروش بدست آورد. از جمله لوازم خانگی که شرکت Xvision در تولید و فروش آنها موفق بوده است، می توان به سیستم های صوتی یا ساندبار ایکس ویژن، و لوازم جانبی تلویزیون به دلیل کیفیت بالا در مقابل قیمت مناسب اشاره نمود.

تلویزیون ایکس ویژن

نمایندگی ایکس ویژن در شهریار

کمپانی مادیران در سال ۱۳۸۵، خط تولید تلویزیون‌های هوشمند و غیرهوشمند ایکس ویژن را راه‌اندازی کرد که قابل رقابت با برندهای خارجی نیز می‌باشد. مادیران، شرکت «مرکز ماشین‌های اداری ایران» با بیش از ۵۰ سال سابقه، در حوزه بازار لوازم خانگی فعال بوده است. از این رو برتری کیفیت تلویزیون ایکس ویژن، با بهره‌مندی از فناوری‌های به روز دنیا، این برند را جزو یکی از رقبای سرسخت برای سایر برندهای مطرح دنیا قلمداد کرده است.

کیفیت تلویزیون ایکس ویژن

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن در انواع مدل‌ها و سایزهای مختلف، محصولاتی بادوام و با کیفیت بالا از این برند ایرانی هستند که امکانات و قابلیت‌های متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در ابتدا باید بگوییم که کیفیت تلویزیون ایکس ویژن در مولفه‌های کیفیت تصویر، سیستم صوتی، نرم‌افزارها و قابلیت‌ها، طراحی ظاهری، درگاه‌های ورودی و… بسیار عالی بوده و توانسته است در کنار تمام این موارد، در بحث محدوده قیمتی نیز نظر بسیاری از خریداران را جلب نماید.

نمایندگی ایکس ویژن اندیشه

از این رو اولین مولفه مورد توجه در نقد و بررسی تلویزیون ایکس ویژن، کیفیت تصویر دستگاه می‌باشد. اکثر مدل‌های تلویزیون هوشمند ایکس ویژن، دارای کیفیت تصویر Full HD بوده که بالاترین میزان شفافیت و وضوح را برای نمایش تصاویر فراهم خواهد کرد. همچنین وجود فناوری‌های HDR و پنل LED باعث ایجاد طیف رنگی گسترده در دستگاه شده است که نمایش تصاویر شفاف و طبیعی در آن نیز رضایت مشتری از تلویزیون ایکس ویژن را به دنبال داشته است.

زاویه دید وسیع، امکان تماشای صفحه نمایش از محدوده وسیع، پشتیبانی از سیستم‌های PAL و NTSC و اغلب با وضوح تصویر ۳۸۴۰*۲۱۶۰ توانسته است در مقابل تلویزیون‌های برند خارجی چون سامسونگ، ال جی و سونی در حد قابل قبول رقابت کند.

دومین مولفه در بررسی تلویزیون ایکس ویژن، سیستم صوتی دستگاه می‌باشد. لازم به ذکر است که سیستم صوتی در مدل‌های مختلف تلویزیون هوشمند ایکس ویژن، متفاوت می‌باشد. در واقع در برخی از مدل‌های این برند چون تلویزیون ایکس ویژن ۵۵XTU۷۴۵ مجهز به سیستم صوتی pure sound بوده اما مدل دیگر چون تلویزیون ایکس ویژن ۶۵XKU۶۳۵ مجهز به سیستم صوتی Harman kardon می‌باشد.

نمایندگی فروش محصولات ایکس ویژن اندیشه

در حوزه امکانات صوتی تلویزیون‌های ایکس ویژن باید بگوییم که در اکثر مدل‌ها، دستگاه مجهز به دو عدد بلندگو می‌باشد. توان خروجی هر بلندگو ۱۰ وات بوده که در مجموع توان خروجی کلی صدا در ۲۰ وات را فراهم خواهد کرد. البته بلندگوها اغلب در پایین صفحه نمایش دستگاه تعبیه شده است که شاید نتواند صدای فراگیر و مد نظر را به خصوص در زمان مشاهده فیلم و یا شنیدن موزیک فراهم کند.

از این رو شاید برای بیان مزایا و معایب تلویزیون ایکس ویژن در حوزه سیستم صوتی دستگاه، وجود سیستم صوتی به روز Harman Kardon را بتوان نقطه قوت آن دانست، اما در مدل‌های پایین تلویزیون هوشمند ایکس ویژن، این کمپانی نتوانسته است در حد قابل قبولی رضایت مشتریان را کسب نماید و ضعف در این مورد وجود دارد.

در حوزه امکانات ویژه و درگاه‌های ارتباطی کیفیت تلویزیون ایکس ویژن، باید بگوییم که در مقایسه با برندهای معروف خارجی، تعداد پورت‌ها و درگاه‌های ورودی کمتری در نظر گرفته شده است اما در حد قابل قبول و رضایت می‌باشد. اغلب مدل‌های تلویزیون هوشمند ایکس ویژن، مجهز به درگاه‌های USB، HDMI، کامپوزیت (Compisite) و کامپوننت (Component)، پشتیبانی از درگاه‌های ارتباطی MHL و CEC و HDMIARC، ورودی آنتن، خروجی هدفون و… می‌باشد.

کیفیت تلویزیون ایکس ویژن با مجهز بودن به وای فای برای اتصال به شبکه اینترنت تکمیل می‌شود. از این رو امکان وب‌گردی و گشت‌وگذار در فضای مجازی که در اکثر مدل‌های این برند وجود دارد، توانسته است رضایت مشتری از تلویزیون ایکس ویژن را فراهم نماید.

نمایندگی ایکس ویژن در فردیس

در مجموع تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن، مجهز به سیستم عامل اندروید و پردازنده مرکزی MSD3663LSA می‌باشند که امکان مرور وب و نصب اپلیکیشن‌های مختلف و مورد نظر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از این رو می‌توانید مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های کاربردی و مورد نظر خود را چون دیجی‌کالا، فیلیمو، Accuweather و آخرین خبر را در دستگاه خود نصب و استفاده کنید.

البته با توجه به تمام این امکانات و قابلیت‌هایی که در زمینه نقد و بررسی تلویزیون ایکس ویژن بیان کردیم، باید به محدودیت‌های حافظه دستگاه و توان سخت‌افزاری آن نیز توجه داشته باشید. از این رو لازم به ذکر است که هر چه برنامه و آپ‌های بیشتری را بر روی تلویزیون ایکس ویژن نصب و استفاده نمایید، مطمئنا سرعت لود و کارکرد دستگاه نیز کاهش پیدا خواهد کرد. بنابراین حتماً به این نکته توجه داشته باشید تا مشکلی بابت عملکرد درست تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن رخ ندهد.

آخرین مولفه برای نقد و بررسی تلویزیون ایکس ویژن، طراحی ظاهری دستگاه می‌باشد. حاشیه بسیار کم در اطراف نمایشگر تلویزیون و ضخامت ناچیز پنل اصلی باعث ایجاد طراحی کلاسیک و زیبایی هر چه بیشتر دستگاه شده است. در بخش پایینی فریم دستگاه، لوگوی ایکس ویژن طراحی شده است.

مزایا و معایب تلویزیون ایکس ویژن

در مورد بررسی مزایا و معایب تلویزیون ایکس ویژن باید بگوییم که چون مدل‌های مختلفی از این برند ایرانی در بازار موجود می‌باشد، بررسی‌ها نیز کلی بوده و چند مدل از تلویزیون‌های ایکس ویژن را مدنظر قرار داده‌ایم. از این رو با توجه به مدل‌های متنوع موجود در بازار به بیان مزایا و معایب تلویزیون ایکس ویژن می‌پردازیم.

 

مزایای تلویزیون ایکس ویژن

  • کیفیت تصاویر Full HD و پنل LED
  • وجود سیستم عامل اندروید
  • زاویه دید گسترده دستگاه
  • سیستم صوتی Harman kardon
  • طراحی ظاهری زیبا
  • قیمت مناسب

معایب تلویزیون ایکس ویژن

  • سخت‌افزار ضعیف
  • درگاه‌های ارتباطی محدود
  • دسترسی سخت به درگاه‌های ارتباطی

یخچال و فریزر ایکس ویژن

نمایندگی ایکس ویژن در شهریار

یخچال و فریزرهای ایکس ویژن با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و در جهت رفع نیاز خانواده طراحی شده اند. این محصولات در دسته بندی ساید بای ساید، چهار درب، فریزر بالا و دوقلو تولید و عرضه می شوند. بهره گیری از امکانات بروز، طراحی ظریف و زیبا و تنوع رنگی جذاب در این محصولات، امکان انتخاب گزینه ایده آل را برای شما فراهم می نماید.

ماشین لباسشویی ایکس ویژن

نمایندگی ایکس ویژن در شهریار

ماشین های لباسشویی ایکس ویژن بر اساس پیشرفته ترین تکنولوژی روز در دنیا تولید می شوند. ماشین لباسشویی ایکس ویژن طراحی به روز و زیبایی دارد و با استایل آشپزخانه‌های مدرن هماهنگ است. تنوع مدل، رنگ و ظرفیت درام در ماشین های لباسشویی ایکس ویژن به کاربران امکان انتخاب بهترین گزینه را بر اساس میزان شستشو ارائه می کند.

ماشین‌های لباسشویی ایکس ویژن مصرف انرژی کم و بهینه‌ای دارند و از قابلیت‌های شست و شو با تاخیر، شست و شو سریع، قفل کودک و نمایشگر نیز برخوردارست. در مجموع نظرات درباره ماشین لباسشویی ایکس ویژن مثبت است و کاربران عمدتاً از خرید خود راضی هستند. قیمت ماشین لباسشویی ایکس ویژن به نسبت بسیاری از برندها معقول ترست و با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهد از ارزش خرید بالایی هم برخوردار است.

نمایندگی ایکس ویژن ملارد و شهریار

ماشین لباسشویی ایکس ویژن هم بعنوان یکی از بهترین و کارآمدترین ماشین‌های لباسشویی ایرانی شناخته می‌شود. طراحی این محصول به گونه‌ای است که کمترین لرزش را دارد. مصرف انرژی لباسشویی ایکس ویژن A++ است که نشان دهنده کم مصرف بودن این محصول است. ماشین لباسشویی ایکس ویژن به خاطر قیمت مناسبی که دارد جایگاه خوبی را در بازار ازان خود کرده است.

نمایندگی خدمات پس از فروش ایکس ویژن اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات ایکس ویژن را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.

خرید آنلاین محصولات ایکس ویژن 

X