بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی ایمکس

نمایندگی ایمکس در شهریار

نمایندگی ایمکس در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات ایمکس در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

شرکت ایمکس (EMAUX)

ایمکس از سری برندهای مطرح و معتبر بین المللی شناخته شده در بازار است که فعالیت گسترده ای در خصوص طراحی و ساخت انواع تجهیزات آبرسانی دارد، که به دلیل برخورداری از سطح کیفیت بالا به یکی از برندهای جهانی تبدیل شده است. این کمپانی در کشور استرالیا در سال 1980 میلادی تاسیس شده و دارای قدمتی بیش از سه دهه در این عرصه است، که با طرح ایده های خلاقانه و بکارگیری جدیدترین متد تولید توانسته محصولاتی مدرن برای استفاده در استخرها، پارک های آبی، جکوزی، آکواریم و انواع آبنما عرضه نماید. به دلیل برخورداری از سطح کیفیت بسیار بالا و قابل رقابت با سایر برندهای مطرح و معتبر بازار دارای دفاتر فروش و نمایندگی در سایر کشورها از قبیل اروپا، چین و هنگ کنگ، اروپا و اقیانوسیه است.

نمایندگی ایمکس در ملارد

کارخانه ایمکس به منظور پوشش بازار و تولید محصولاتی متنوع مساختی بالغ بر 80 هزار مترمربع در اختیار دارد و توانسته بازار بین المللی را در خصوص فروش تجهیزات استخر در اختیار گیرد. و به یکی از قدرتمندترین برندهای مطرح تولید کننده تجهیزات آبرسانی به شمار آید. از سری محصولات مطرح میتوان به انواع فیلتر تصفیه، پمپ تصفیه ایمکس اشاره داشت. همچنین به دلیل تولید محصولاتی مدرن حدود 35 سال است که جایگاه ویژه ای در بازار رقابت به خود اختصاص داده است.

 

فیلترشنی

فیلترهای شنی به عنوان مرحله ای در فرآیند تصفیه آب و فاضلاب و پکیج های تصفیه فاضلاب استفاده می شود. فرآيند فيلتراسيون به عنوان يكی از مهمترين و شناخته شده ترين روش ها در تصفيه و زلال سازی آب و فاضلاب كاربرد دارد. اساس كار فیلترهای شنی، تصفيه فيزيكی آب با به دام انداختن ذرات معلق در لايه های بستر فیلترهای شنی مي باشد. فاضلاب از قسمت فوقانی دستگاه وارد و پس از عبور از لايه های بستر فیلترهای شنی و انجام فرآيند زلال سازی، از قسمت زيرين فيلتر خارج مي شود. فیلتر شنی تمام ذرات معلق بزرگتر از 50 میکرون را جذب می کند.

نمایندگی ایمکس البرز

مخازن فيلترهاي تحت فشار از ورق فولادی به ضخامت مناسب ساخته شده و با پوشش های ضدخوردگی از نوع اپوكسی، رنگ آميزی می شوند. برای آب ها و فاضلاب های خورنده و در كاربردهای خاص بدنه صافی ها از جنس فايبرگلاس و يا استنلس استيل عرضه مي گردد. هر فيلتر دارای شبكه لوله كشی به همراه اتصالات و شير آلات برای آب ورودی، خروجی، شستشوی معكوس، تخليه هوا، فشارسنج و دريچه های بازديد جهت دسترسی به داخل فيلتر می باشد.

نمایندگی ایمکس فردیس

تجمع ذرات معلق در بستر صافی، عامل افزايش افت فشار آب طی عبور از صافی مي باشد. هرگاه افت فشار بيش از حد معين شد، صافی از مسير تصفيه خارج و شستشو می شود. برای شستشوی صافی جرِيان آب معکوس می گردد، تا ضمن منبسط شدن بستر آلودگی هاي صافی زدوده گردد. به طور معمول جنس بستر صافی های تحت فشار  شن، آنتراسيت و يا خاک دياتومه می باشد. عمق و اندازه صافی به گونه ای طراحی می شود که در هنگام شتسشو معکوس فضای کافی برای انبساط بستر وجود داشته باشد فیلترهای شنی قابلیت جداسازی مواد معلق تا قطر50 میکرون را دارا می باشد.

 

انواع فیلتر های شنی

فیلترهای شنی در سه دسته اصلی فیلترهای شنی تحت فشار، فیلترهای شنی سریع و فیلترهای شنی کند طبقه بندی می شوند. هر سه نوع به طور گسترده در صنعت آب و تصفیه فاضلاب در سراسر جهان استفاده می شوند.

فیلترهای شنی تحت فشار: به سبب سرعت بالا در فیلترهای شنی تحت فشار، این فیلترها رایج ترین نوع فیلترهای شنی می باشد. فیلترهای شنی تحت فشار برای حذف ذرات جامد معلق تا اندازه 100 میکرون مورد استفاده قرار می گیرند. جنس این فیلترها معمولا از جنس pp بوده و ماکسیمم ارتفاع مفید سیلیس در آن ها 100 سانتی متر است.

نمایندگی فروش محصولات ایمکس شهریار

فیلترهای شنی سریع: فیلترهای شنی تند باعث حذف سریع ذرات معلق نسبتا بزرگ می شود. این فیلترها به دو دسته کلی فیلترهای شنی سریع فشاری و ثقلی طبقه بندی می شوند. این سیستم ها معمولا به عنوان پیش تصفیه و تصفیه تکمیلی مورد استفاده قرار می گیرند.

نمایندگی فروش محصولات ایمکس ملارد

نمایندگی ایمکس در شهریار

فیلترهای شنی کند: برخلاف فیلترهای شنی تحت فشار و فیلترهای شنی سریع که به پمپ و گاها مواد منعقدکننده نیاز دارند و تصفیه فاضلاب با استفاده از فرآیند فیزیکی صورت می گیرد، فیلترهای شنی کند فرآیندهایی بدون فشار هستند و از فرآیند بیولوژیکی برای جداسازی ذرات معلق از فاضلاب استفاده می کند. تصفیه فاضلاب در این روش به کمک میکروارگانیسم ها صورت می گیرد و و نیاز به مصرف برق ندارد.

 

کاربردهای فیلتر شنی

  • تصفیه‌ آب استخر
  • حذف رنگ‌ها از آب آلوده
  • تصفیه آب استخرهای پرورش ماهی
  • فیلتر فاضلاب‌ های صنعتی و انسانی
  • تصفیه‌ آب‌های سطحی مانند آب رودخانه‌ها یا چاه‌ها
  • پیش تصفیه‌ آبی که وارد دستگاه اسمز معکوس (RO) می‌شود.
  • فیلتر آب آشامیدنی و صنعتی
  • فیلتر شنی جهت افزایش کیفیت آب صنعتی

نمایندگی ایمکس اندیشه

فیلتر های شنی در بسیاری دیگر از ساز و کار های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. در هر جایی که نیاز باشد مواد جامد و کدورت از آب جدا شود از فیلتر شنی استفاده می شود که معروف ترین آن ها به شرح زیر است:

 

  • فیلتر شنی استخری

در استخرها جهت گرفتن ذرات اضافی آب از صافی شنی استفاه می شود. البته در ادامه راجع به انواع فیلتر های شنی ها توضیح خواهیم داد. ولی در اینجا ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بدانید معمولا بدنه فیلتر شنی استخری از جنس استیل و یا فایبر گلاس است و دلیل آن هم وجود کلر در آب استخر است.

 

  • فیلتر شنی تصفیه آب

در تمام سیستم های تصفیه آب از فیلترِ شنی به عنوان اولین مرحله از تصفیه استفاده می شود. در این مرحله ذرات جامد غیر محلول و گل و لای از آب گرفته می شود. در سیستم های تسویه آب هم از فیلتر شنی فایبرگلاس و هم از صافی شنی فلزی استفاده می شود که بستگی به کیفیت ساخت و میزان هزینه کرد کارفرما دارد.

در بسیاری از سیستم های خنک کاری صنعتی از آب استفاده می شود این آب معمولا از چاه به صورت مستقیم برداشت می شود که گل و لای داشته و ممکن است سیستم های صنعتی را دچار اختلال کند .پس حتما باید آّ قبل از وارد شدن به سیکل صنعتی کدورت زدایی شود. بهترین وسیله برای این کار قیلتر شن است.

نمایندگی فروش محصولات ایمکس البرز

نمایندگی ایمکس در ملارد

در صنایع مختلف دیگری نیز از فیلتر های شنی استفاه می شود که به دلیل تعدد این صنایع از حوصله این مطلب خارج است.

در واقع روش تصفیه آب در فیلتر شنی از رفتار طبیعت الهام گرفته شده است. در طبیعت در رودخانه ها و سفره های زیر زمینی حذف مواد زائد آب توسط عبور از بستر شن و ماسه ای انجام م شود.که همین امر در sand filter نیز انجام می شود.

 

بدنه فیلتر شنی

بخش اصلی فیلتر شنی بدنه آن است. بدنه این فیلتر از متریال های مختلفی ساخته می شود که مرسوم ترین آن ها بدنه فلزی، فایبرگلاس و یا بتن است. صافی شنی فلزی معمولا از ورق فولای معمولی یا گالوانیزه گرم ساخته می شود. البته در برخی شرکت ها مانند شرکت های داروسازی از فیلتر شنی استیل نیز استفاده می شود که قیمت فیلتر شنی استیل بسیار گران تر از فولاد می باشد .

در پروژه های بزرگ تصفیه آب از صافی شنی بتنی استفاده می شود. دلیل استفاده از بتن معمولا بزرگ بودن بدنه و کاهش هزینه می باشد که البته در صورت تامین هزینه استفاده از فیلتر فلزی اصولی تر و منطقی تر می باشد. فیلتر های شنی با بدنه فایبرگلاس که امروزه بسیار هم مورد توجه خریداران قرار گرفته یکی دیگر از انواع بدنه صافی شنی می باشد. قیمت فیلتر شنی فایبرگلاس از نوع فلزی ارزان تر است و به همین دلیل استقبال بیشتری نیز از این محصول می شود. البته لازم به ذکر است که بدنه فایبرگلاس در برابر ضربه مقاومت کمی دارد و نمی توان به عنوان یک محصول کاملا صنعتی از فیلتر FRP یاد کرد.

نمایندگی ایمکس ملارد و شهریار

فیلتر های شنی از آنجایی که مخازنی تحت فشار محسوب می شوند، باید ملزومات مربوط به طراحی و ساخت مخازن تحت فشار همچون استاندارد ASME Code VIII  در آنها رعایت گردد. بنابراین مهم ترین موضوع در این زمینه متریال مورد استفاده در ساخت مخزن این فیلتر می باشد.

 

نمایندگی فروش محصولات ایمکس اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات ایمکس را دارید می توانید با مراجعه به لینک زیر کالای مورد نظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات ایمکس

X