بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی ایران پتک

نمایندگی ایران پتک در شهریار

نمایندگی ایران پتک در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند ایران پتک در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

ایران پتک

گروه کارخانجات صنعتی ایران پتک، با هدف بی نیازسازی افزارمندان محترم کشور از واردات ابزارهای خارجی، در سال 1362 تاسیس و پایه گذاری شد، اما بدلیل وجود جنگ تحمیلی و فقدان ارز مورد نیاز، تامین و واردات ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز از خارج کشور تا سال 1369 به تعویق افتاد.

این مجموعه در سال 1374 به مرحله تولید آزمایشی گام نهاد و پس از آن همواره به گستره نوع و تیراژ تولیدات خود افزود؛ به گونه ای که در حال حاظر بیش از 1100 سایز و گونه ابزارآلات در 15 گروه تخصصی، که عمدتا به روش فورج (آهنگری گرم) تولید می شوند ارائه شده و در امور صنعتی، خانگی و خدماتی قابل به کارگیری هستند. کارخانه ایران پتک در شهرک صنعتی شماره یک شهر اراک واقع است.

از جمله ویژگی های برجسته ایران پتک، برخورداری از کلیه واحدهای مرتبط – مکمل یا موازی با تولید است که همگی در تسریع تولید و ارتقاء کیفیت محصولات نقش ویژه ای ایفا می کنند.

نمایندگی ایران پتک در ملارد

ویژگی‌های مثبت شرکت «ایران پتک» در رعایت استانداردهای داخلی و خارجی است. استانداردهای ملی ایران و همچنین استانداردهای کشورهای آمریکا، آلمان و انگلیس از جمله استانداردهایی است که «ایران پتک» تلاش کرده است آنها را رعایت کند. همچنین کیفیت تولید، مسائل بهداشت، محیط‌زیست و ایمنی شرکت منطبق و مورد تائید استانداردهایOHSAS 18001, ISO 14001, HSE, ISO 9001 بوده است.

در حال حاظر بیش از 1100 سایز و گونه ابزارآلات در 15 گروه تخصصی که عمدتا به روش فورج (آهنگری گرم) تولید می‌شوند از سوی این شرکت داخلی ارائه شده و در امور صنعتی، خانگی و خدماتی قابل به کارگیری هستند. برخورداری از دانش و تجربه غنی برای تولید محصولات مرغوب، ایمن و درخور شان مصرف کنندگان از جمله اقدامات مثبتی است از شروع فعالیت خود تا کنون انجام داده است.

تولید محصولات متناسب با پیامدهای زیست محیطی، ارتقای دانش و آگاهی همکاران و سایر طرف‌های ذی‌نفع در مورد محیط زیست، به کار گیری تجهیزات و روش‌های کنترلی برای کاهش و ممانعت از انتشار آلاینده‌ها در محیط، افزایش بهره وری در استفاده از منابع و جلوگیری از هدر رفتن آنها و بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش عوامل بالقوه آسیب رسان و تاثیرات سوء زیست محیطی از جمله اقداماتی است که شرکت «ایران پتک» در راستای توجه به محیط زیست آن را به عنوان خط مشی زیست محیطی خود برگزیده و تلاش می‌کند براساس آن نیز پیش برود.

ابزارآلات کوبشی، ابزارآلات برشکاری، ابزارآلات صافکاری، ابزارآلات مارک زنی، تجهیزات جابه‌جایی، تجهیزات روانکاری، قلاب‌ها، پیچ‌گوشتی و آچارآلن، کیف و جعبه ابزار، سوهان‌ها و آچار و انبرقفلی‌ها دسته محصولات صنعتی «ایران پتک» است و چکش، کاتر، جعبه ابزار، کیف کمری، گیره ظریف کاری، سوهان مهندسی، قلم شیارزن، آچار شلاقی، آچار لوله‌گیر، گاز انبر، انبر قفلی، قیچی مفتول‌بر، تبر، گیره رومیزی، کابل لخت کن، انبر دست، آچار آلن، آچار فرانسه و… از جمله تولیدات با کیفیت از این کمپانی است که مطابق با استانداردهای جهانی ساخته و به بازار عرضه می‌شود.

نمایندگی فروش ایران پتک در شهریار

دفاتر مرکزی در چهار شعبه مختلف در تهران واقع هستند که به پشتیبانی خطوط تولید، تحقیقات، فروش، ارتباطات، امور مالی، امور اداری، تدارکات و امور فرهنگی اشتغال دارند. این مجموعه به حضور 360 نفر نیروهای انسانی متخصص، کارآزموده و متعهد نیز مفتخر است که همگی با برخورداری از دانش و تجربه غنی به صورت یک خانواده به هم پیوسته و مشتاق به خدمتگزاری، برای تولید محصولات مرغوب، ایمن و درخور شأن مصرف کنندگان ارجمند تلاش می کنند.

محصولات ایران پتک

نمایندگی ایران پتک در شهریار

محصولات ایران پتک در دو دسته ی متفاوت تولید و عرضه می شوند. این دو دسته را می توان به محصولات صنعتی ایران پتک و محصولات آموزشی ایران پتک تقسیم کرد. حال بهتر است با دسته بندی محصولات ایران پتک بیشتر آشنا شویم. محصولات صنعتی به تجهیزات و ابزارآلاتی اطلاق می شود که برای راحتی در کار ها طراحی شده اند. برای مثال شخصی برای برش دادن یک قطعه آهن به ابزار آلات برشکاری نیاز دارد. با در دست داشتن محصولات صنعتی ایران پتک تمامی کارها راحت تر از قبل انجام می شود.

نمایندگی ایران پتک اندیشه

در مقابل محصولات صنعتی، محصولات آموزشی ایران پتک قرار می گیرد. محصولات آموزشی ایران پتک نسخه ای مینیاتوری از محصولات صنعتی هستند؛ با این تفاوت که محصولات آموزشی جنس پلاستیکی داشته و برای استفاده های متفاوت طراحی شده اند. خرید تمامی ابزار آلات ایران پتک از فروشگاه دارکوب ابزار امکان پذیر است. در ادامه به مشخصات هر یک از دسته بندی محصولات ایران پتک بیشتر پرداخته خواهد شد.

محصولات صنعتی ایران پتک

محصولات و ابزار آلات ایران پتک در محدوده ی وسیعی طراحی و تولید می شوند. فایده ی خرید و استفاده از ابزارآلات چیست؟ هیچ انسانی نمی تواند برای انجام اموری مانند برشکاری و یا باز کردن یک مهره از دستانش کمک بگیرد. از این رو به تجهیزاتی با نام ابزار آلات نیاز دارد. به ابزار آلات در اصطلاح تخصصی محصولات صنعتی گفته می شود. محصولات صنعتی انجام کار های صنعتی سخت را راحت می کند. زمانی که انسان در انجام امور سخت قاصر باشد مجموعه ابزار آلات ایران پتک به کمکش می آید. ایران پتک یکی از شرکت های محبوب و موفق در تولید ابزار آلات صنعتی است. ایران پتک ایده ی تولید هیچ محصول صنعتی را پس نمی زند. مشتری قادر خواهد بود محدوده ی وسیعی از ابزار آلات را از با برند ایران پتک خریداری کند. اعضا این محدوده ی وسیع را بیشتر بشناسید:

نمایندگی ایران پتک فردیس

  1. تجهیزات برشکاری ایران پتک
  2. تجهیزات صافکاری ایران پتک
  3. تجهیزات کوبشی ایران پتک
  4. تجهیزات مارک زنی ایران پتک
  5. تجهیزات جابجایی ایران پتک
  6. مجموعه ی پیچ گوشتی ایران پتک
  7. مجموعه آچار ایران پتک
  8. مجموعه آچار آلن ایران پتک
  9. مجموعه انبر قفلی ایران پتک
  10. و…

 

محصولات آموزشی ایران پتک

نمایندگی ایران پتک در شهریار

یکی از دسته بندی محصولات ایران پتک، محصولات آموزشی ایران پتک نام دارند. حال این محصولات برای چه کسانی تولید می شوند؟ فایده خرید این محصولات آموزشی ایران پتک چیست؟ ابزار آلات ایران پتک جز جدایی ناپذیر زندگی انسان امروزی هستند.

نمایندگی ایران پتک ملارد و شهریار

محصولات آموزشی ایران پتک نیز در راستای همین زمینه عرضه می شوند. هدف اصلی تولید این محصولات آموزشی ایران پتک آشنایی کودکان با انواع ابزار آلات است. این محصولات نسخه پلاستیکی محصولات واقعی هستند. محصولات آموزشی با جزئیات محصولات صنعتی طراحی می شوند؛ که شاید ممکن است محصولات آموزشی با نسخه های واقعی اشتباه بگیرید! آشناسازی کودکان با ابزار آلات در سنین کم می تواند به هدف های او در آینده جهت دهد. محصولات آموزشی ایران پتک با نام محصولات آموزشی ایپکا روانه ی بازار می شوند. علاوه بر کودکان، محصولات اپیکا برای بزرگسالان نیز می تواند قابل استفاده باشد. بزرگسالان قادر خواهند به عنوان محصولات تزئینی از آن بهره ببرند. ابزار آلات مینیاتوری می تواند تزئین مناسبی برای مغازه یا ماشین باشد. اگر یک شخص فنی هستید حتما به این محصولات علاقه مند خواهید شد.

ویژگی محصولات ایران پتک

ابزار آلات ایران پتک ویژگی هایی دارد که سبب متمایز شدن این برند با سایر برند ها می شود. مهم ترین ویژگی های یک ابزار چه می تواند باشد؟ هر ویژگی مثبتی که از ذهنتان خطور کند، در محصولات ایران پتک رعایت شده است. از ویژگی های مجموعه ابزار آلات ایران پتک و سایر محصولات آن می توان به این موارد اشاره نمود:

نمایندگی ایران پتک البرز

  1. محصولات ایران پتک بسیار با کیفیت هستند.
  2. در اندازه ها و سایز های مختلف تولید می شوند.
  3. در تولید محصولات نیاز مشتری نیز در نظر گرفته می شود.
  4. ابزار ها خوش دست هستند.
  5. جنس محصولات از بهترین آلیاژ های فلزی است.
  6. وزن ابزار آلات استاندارد است و سعی شده است حدالامکان وزن ابزارآلات کم باشد.

 

ایران پتک یک شرکت بنام ایرانی است که محصولات آن با نام ابزار آلات ایران پتک عرضه می شود. محصولات ایران پتک در دو دسته ی محصولات صنعتی و آموزش طراحی و تولید می شوند. هر یک از این دسته ها ویژگی ها و کاربرد های خاص خود را دارند. برای خرید ابزار آلات ایران پتک با فروشگاه ابزار ما همراه باشید.

نمایندگی فروش محصولات ایران پتک اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات ایران پتک را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.

خرید آنلاین محصولات ایران پتک 

پیام بگذارید

X