بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی اکفیکس

نمایندگی آکفیکس در شهریار

نمایندگی اکفیکس در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات اکفیکس در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

برند اکفیکس (Akfix)

Akfix با  شروع فعالیت خود در زمینه ساخت و سازهای شیمیایی در سال 2001، تمرکز خود را بر توسعه محصولات و فن آوری های شیمیایی سازگار با محیط زیست، برای ایجاد راه حل های دائمی برای نیازهای مشتری قرار داد. Akfix با توسعه محصولات مختلف بر اساس نیازهای مختلف مشتریان، طیف وسیعی از محصولات را به مشتریان خود ارائه می دهد:

  • چسب ها
  • درزگیرها و سیلیکون ها
  • فوم های PU
  • آئروسل های فنی
  • محصولات عایق رطوبتی و عایق حرارتی
  • محصولات مراقبت پس از خودرو
  • محصولات صنعتی
  • ضد عفونی کننده ها

Akfix  با دانش و دانش فراوان خود به یک استاد راه حل ایده آل تبدیل می شود که یک بازیگر حرفه ای و بین المللی واقعی در بازار، توسعه و عرضه فوم پلی اورتان و درزگیرها است. این راه حل های دائمی برای پشتیبانی و تکمیل شرکت های ساختمانی و ساختمانی حرفه ای در تمام عملیات خود ایجاد می کند.

نمایندگی اکفیکس در ملارد

امروزه آکفیکس در ارتباط نزدیک با مشتریان خود است و محصولات خود را در بیش از 108 کشور در سراسر جهان توزیع می کند و می تواند خواسته های آنها را در مدت زمان بسیار کوتاهی برآورده کند. آکفیکس همچنین مزایا و مزایای مهمی را به شرکای خود در بازار ارائه می کند. در حال ارائه پشتیبانی موثر بازاریابی و فروش به شرکای خود است و موقعیت قوی آنها را در بازار رقابتی امروز تضمین می کند.

نمایندگی آکفیکس در شهریار

علاوه بر این، محصولات Akfix که بر اساس نیازهای بازار توسعه یافته اند، با عملیات تبلیغاتی و ارتباطی شدید به بازار ارائه می شوند. حرفه ای ها و آماتورها در سراسر جهان محصولات Akfix را برای نتایج دائمی تر و پربارتر ترجیح می دهند.

نمایندگی اکفیکس اندیشه

قدرت چسبندگی چسب آکفیکس با توجه به قیمت چسب آکفیکس بسیار بالاست و می توان از این چسب برای کار های مختلف در مقیاس کوچک و مقیاس وسیع در صنایع مختلف استفاده کرد. اگر در موقعیتی هستید که نیاز است عملیات چسباندن اشیا را با سرعت بالا انجام دهید، چسب های akfix انتخابی عالی و کاربردی هستند. قیمت چسب ۱۲۳ akfix ترکیه به نسبت کیفیت و دوام آن بسیار مقرون به صرفه است.

 

محصولات Akfix  :

نمایندگی آکفیکس در شهریار

 

چسب قطره ای آکفیکس (Akfix)

چسب قطره ای Akfix برای مصارفی تهیه و تولید شده است که چسب بسیار فوری مورد نیاز باشد. استفاده از این چسب برای شیشه، لاستیک، فلزات و بسیاری از انواع پلاستیک مناسب است.روی یکی از سطوح یک قطره چسب زده و هردو سطح را به مدت یک دقیقه به هم چسبانده و فشار دهید. از تماس چسب قطره ای Akfix با پوست یا چشم ها جلوگیری نمایید.چنانچه در ظرف به خوبی بسته نشود خشک می شود.

نمایندگی آکفیکس در شهریار

 

درزگیر آکواریوم آکفیکس (Akfix)

درزگیر آکواریوم آکفیکس نوعی درزگیر غیرسمی و فاقد مواد سالونت است که برای ساخت آکواریوم و مصارف شیشه بری مورد استفاده قرار می گیرد. این درزگیر سیلیکونی کیفیت بسیار بالایی داشته و سیستم خشک شدن استیک دارد.درزگیر آکفیکس قدرت چسبندگی بسیار خوبی به شیشه و سطوح نامتخلخل دیگر دارد. از این سیلیکون برای چسباندن، درزگیری و تعمیر آکواریوم، استفاده در امور شیشه بری، ساخت سیلوها و کانتینرها، نصب شیشه ها در چهارچوب های آلومینیمی و قفسه های مغازه ها، درزگیری سیستم های تهویه، گرمایی و سرمایی و درزگیری تمام اتصالات ساختمانی استفاده می شود. در مقابل اشعه ماوراءبنفش مقاوم است و در دماهای کم و زیاد خاصیت ارتجاعی خود را حفظ می کند. کاهش حجم ندارد.

نمایندگی فروش محصولات اکفیکس شهریار

نمایندگی آکفیکس در شهریار

 

چسب کاغذ دیواری آکفیکس (Akfix)

نوعی پودر سلولزی پلیمری است که در آب قابل حل می باشد و برای چسباندن مواد کاغذی سلولزی استفاده می شود. استفاده از آن آسان است.هنگام استفاده وقت کافی برای قرار دادن کاغذ در محل مناسب دارید.چنانچه در آینده بخواهید کاغذ را از دیوار جدا کنید مشکلی ایجاد نمی کند و به راحتی کنده می شود. این چسب براحتی در آب حل می شود. برای چسباندن کاغذ دیواری، گچ بری های پیش ساخته، پوسترها، پلاکاردها و… می توان از این محصول استفاده نمود. هنگام مصرف چسب را بتدریج به آب اضافه کنید. سعی کنید ترجیحاً از آب ولرم استفاده نمایید.

نمایندگی اکفیکس در فردیس

نمایندگی آکفیکس در شهریار نمایندگی آکفیکس در شهریار

 

چسب دوجزیی آکفیکس (Akfix)

نوعی از چسب قطره ای و اسپری فعال کننده آن تشکیل شده است.از این محصول می توان برای چسباندن اشیاء به سطوح عمودی استفاده کرد.این محصول بویژه برای چسباندن سطوح سخت به یکدیگر کاربرد دارد.زیرا سطوح سخت چسب رابه خود جذب نمی کنند و مانع عملکرد کامل آن نمی شوند.

نمایندگی آکفیکس در شهریار

چسب گرانیت و مرمر آکفیکس (Akfix)

نوعی چسب دو جزیی است که برای چسباندن سنگ های طبیعی مانند مرمر و تراورتن و چسباندن سطوح بتونی، گرانیتی و چوبی مورد استفاده قرار می گیرد. در مقابل اشعه ماوراءبنفش و مواد حلال اسیدی رقیق شده مقاوم است.در اندازه های مختلف موجود می باشد.پیش از مصرف هاردنر باید به خوبی با چسب مخلوط شود تا کاملاً یکدست شود.100 گرم چسب را با 1 تا 2 گرم هاردنر مخلوط نمایید. نسبت چسب و هاردنر مخلوط شده بسیار مهم است زیرا هاردنر بر عملکرد چسب تاثیر زیادی می گذارد. هنگام مصرف سطوح مورد نظر را با چسب بپوشانید و در عرض کمتر از 5دقیقه آن ها را به هم بچسبانید تا چسب خشک نشود. 2ساعت بعد سطوح تقریباً قابل استفاده هستند اما خشک شدن کامل چسب یک روز طول می کشد.

نمایندگی اکفیکس شهریار

نمایندگی آکفیکس در شهریار

 

پلی اورتان آکفیکس (Akfix)

نوعی درزگیر پلی اورتان تک جزیی است که در مجاورت رطوبت هوا عمل کرده و خشک می شود که در دو نوع موجود می باشد. نوع ساختمانی آن چسبندگی فوق العاده زیادی به مصالح ساختمانی مانند آجر، سرامیک، شیشه، چوب، آهن گالوانیزه و رنگ شده و انواع مختلف پلاستیک دارد. نوع اتومبیلی آن قدرت چسبندگی بسیار زیادی به ورقه های آهن، آلومینیم، فولاد، سرب، مس،سرامیک، شیشه، چوب و انواع مختلف پلاستیک دارد. د رمقابل اشعه ماوراءبنفش بسیارمقاوم است.خاصیت ارتجاعی خود را برای همیشه حفظ می کند.بدون بواست.کاهش حجم ندارد.قابل رنگ آمیزی نیست. این محصولات در دو اندازه 310میلی لیتری ، سوسیسی 600میلی لیتری و در رنگ های سفید، سیاه و خاکستری موجود هستند.

نمایندگی فروش محصولات اکفیکس در ملارد

نمایندگی آکفیکس در شهریار

 

اکریلیک سیلانت آکفیکس (Akfix)

درزگیر اکریلیک آکفیکس نوعی درزگیر تک جزیی است که برای پرکردن ترک ها و اتصالات در محیط بیرونی و درونی ساختمان ها کاربرد دارد. این محصول درزگیر پلاستیکی – ارتجاعی بسیار موثری است که بویژه برای اتصالات ثابت مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این محصول بسیار آسان است و پس از استفاده ظاهر مرتب و خوبی دارد.قابل استفاده در تمام سطوح از قبیل آجر، بتون، چوب و… می باشد.پس از خشک شدن در مقابل آب نفوذناپذیر است.بدون بو است. از درزگیر اکریلیک آکفیکس برای درزگیری اتصالات کم تحرک یا بی تحرک بین مصالح مختلف ساختمانی(چوب،بتون،آجرو…)، پرکردن ترک های دیوار و سقف، درزگیری اتصالات بین پنجره،دیوار،در و… استفاده می شود.

نمایندگی اکفیکس البرز

نمایندگی آکفیکس در شهریار

واشرساز آکفیکس (Akfix)

واشرساز آکفیکس نوعی سیلیکون با کیفیت عالی است که در تمام امور درزگیری، چسباندن و تعمیراتی که نیاز به مقاومت گرمایی بالایی دارند مورد استفاده قرار می گیرد و درزگیر ایده آلی برای ساخت وسایل مورد استفاده در دمای بسیار بالا است.واشرساز آکفیکس در مجاورت رطوبت هوا واکنش نشان داده و سیلیکون محکمی را تشکیل می دهد که خاصیت ارتجاعی دارد. مقاومت گرمایی عالی 250+ درجه سانتی گراد به طور مداوم و تا 300+ درجه سانتی گراد به طور متناوب ویژگی بارز این محصول است.

نمایندگی اکفیکس ملارد

نمایندگی آکفیکس در شهریار

پس از استفاده کاهش حجم ندارد و ترک نمی خورد. از واشرساز آکفیکس برای چسباندن و درزگیری قطعات اتومبیل، چسباندن و درزگیری قطعات در کوره ها و گرمخانه ها، درزگیری سیستم های گرمایی، واشرسازی در پمپ ها و موتورها، ساخت المنت های گرمایی در وسایل برقی، درزگیری دودکش ها و…استفاده می شود. اما این محصول برای استفاده در قطعاتی که در تماس مداوم با سوخت ها هستند و یا سطوحی که نفت روی آن ها جاری می شود مناسب نمی باشد.

نمایندگی فروش محصولات اکفیکس البرز

سیلیکون سیلانت آکفیکس (Akfix)

درزگیر آکفیکس نوعی سیلیکون اسیدی است که برای برخی درزگیری های کلی و امور شیشه بری کاربرد دارد.این درزگیر چسبندگی بسیار خوبی در مصالح ساختمانی معمول و سطوح نامتخلخل از خود نشان می دهد.پس از استفاده به مدتی طولانی در مقابل شرایط محیطی مقاوم است.ترک نمی خورد و تغییر رنگ نمی دهد.در تمام فصول سال قابل استفاده می باشد. به منظور جلوگیری از بدشکل شدن زاویه ها و اتصالات، عمق لایه درزگیر باید بسیار کمتر از پهنای آن باشد.حدود 5 دقیقه پس از مصرف درزگیر را با یک وسیله اندکی فشار داده و صاف نمایید تا مایع تمام فضای مورد نظر را دربر گیرد .درزگیر خشک نشده اضافی را می توانید با حلال پاک نمایید. این محصول برای استفاده در آکواریوم ها مناسب نیست.برای استفاده در امور شیشه بری، درزگیری دروپنجره، مصارف خانگی، درزگیری فواصل اتصالات و زاویه ها و…. .

فوم پاک کن آکفیکس (Akfix)

این محصول برای پاک کردن فوم خشک نشده و تمیزکردن گان پس از استفاده از فوم کاربرد دارد.فوم پاک کن سطوح ،لباس ها و چهارچوب های در و پنجره را تمیزمی کند و از خشک شدن فوم درون گان جلوگیری می نماید. نمی توانید از این محصول برای پاک کردن فوم خشک شده استفاده نمایید. ممکن است مایع فوم پاک کن به سطوح آسیب پذیر صدمه برساند.فوم پاک کن جزء مواد حلال قوی است.

نمایندگی اکفیکس ملارد و شهریار

نمایندگی آکفیکس در شهریار

هنگام استفاده فوم پاک کن را محکم به گان بپیچید و آن را به بیرون اسپری نمایید. وقتی فاصله بین دوبار استفاده از فوم بیش از یک هفته باشد، گان را تمیز نمایید.سپس قوطی را از گان جدا کرده و پس از تمیزکردن قوطی دیگری را به آن وصل نکنید.در ضمن فوم پاک کن را می توانید با نازلی که به آن متصل است استفاده کنید.

 

فوم آکفیکس (Akfix)

فوم آک فیکس در مجاورت رطوبت هوا خشک می شود و حجم آن افزایش می یابد.این فوم تقریباً به تمام مصالح ساختمانی می چسبد مگر سطوحی مثل سطوح پلی اورتان ،تفلون،سیلیکون و سطوح آلوده به روغن، چربی و گردوغبار. این محصول کپک نمی زند. در مقابل آب نفوذناپذیر است و به راحتی می توان آن را رنگ آمیزی کرد.فوم خشک شده محکم است و می توان آن را با تراشیدن یا سمباده کشیدن شکل داده و مرتب کرد.

نمایندگی فروش محصولات اکفیکس فردیس

نمایندگی آکفیکس در شهریار

از فوم آک فیکس می توان برای تثبیت و عایق کاری در وپنجره ها، پرکردن و مسدودکردن فاصله ها،اتصالات و سوراخ ها ،پرکردن منافذ دیوار لوله های آب استفاده نمایید. فوم آکفیکس در دو شکل فوم معمولی و فوم گان خور ارایه می شود.

 

فوم ضد حریق آکفیکس (Akfix)

فوم ضد حریق آک فیکس در مجاورت رطوبت هوا خشک می شود و با توجه به استاندارد b2 در برابر آتش از خود مقومت نشان می دهد .

این فوم تقریباً به تمام مصالح ساختمانی می چسبد . این محصول کپک نمی زند. و به راحتی می توان آن را رنگ آمیزی کرد.فوم خشک شده محکم است . از فوم ضد حریق آک فیکس می توان برای تثبیت و عایق کاری در وپنجره ها، پرکردن و مسدودکردن فاصله ها،اتصالات و سوراخ ها پرکردن منافذ دیوار و عایق کاری کابل های برق و لوله های آب استفاده نمایید. فوم ضد حریق آکفیکس به صورت شلنگی موجود است.

 

نمایندگی آکفیکس در شهریار

 

نمایندگی فروش محصولات اکفیکس اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات آکفیکس را دارید می توانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات اکفیکس

پیام بگذارید

X