بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی امرسان

نمایندگی امرسان در شهریار

نمایندگی امرسان در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند امرسان در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

لوازم خانگی امرسان

شركت صنايع امرسان در سال 1360 توسط آقاي سلطان حسين فتاحي تاسيس شد و تا سال 1366 به توليد فريزرهاي خانگي اشتغال داشت. خط توليد اولين يخچال فريزر 16فوت با طراحي جديد در سال 1366 به مرحله بهره‌برداري رسيد. ويژگيهاي منحصر بفرد اين محصول در طراحي بدنه و سيستم تبريد، آنرا به يكي از پرفروشترين يخچال فريزرهاي داخلي تبديل نمود. باتوجه به نيازهاي بازار، يخچال فريزرهاي 18فوت و 20فوت امرسان طراحي و به مرحله توليد رسيدند. لازم بذکر است يخچال فريزرهاي 18فوت سالها پرفروشترين محصول در نوع خود در کشور بود و يخچال فريزرهاي 20فوت همچنان رتبه اول را در اين زمينه داراست.

همگام با گسترش فعاليتهاي شركت امرسان، باتوجه به استراتژي و خط مشي شرکت و منظور نمودن اصول صنعتي در فرآيند طراحي و ساخت محصولات جديد، يخچال 5فوت در سال 1382-1381 و يخچال فريزر 20فوت در سال 1383-1382 موفق به دريافت لوح “طرح برتر از مركز توسعه صادرات و فرهنگستان هنر” شدند. شركت صنايع امرسان، اولين يخچال فريزر كاملاً هوشمند(سامي 46) خود را در سال 1383 با بهره‌گيري از مدرن‌ترين تكنولوژي توليد در دنيا عرضه نموده است. اين يخچال فريزر بصورت ديجيتال قابل كنترل بوده و از لحاظ بدنه و سيستم تبريد داراي توان رقابتي با كليه محصولات هم‌رديف داخلي و خارجي خود می‌باشد اين شركت در راستاي سياستهاي مشتري‌مدارانه و نيز با ارتقاء سطح كيفي محصولات خود، موفق به كسب عنوان “واحد نمونه“ سال 1383 از موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران گرديد.

نمایندگی امرسان در ملارد

شرکت صنایع امرسان با تغییر سایت تولید خود در سال 1391 از کمرد به شهرک صنعتی عباس آباد در فضایی به مساحت حدود150000مترمربع مشتمل بر 35000مترمربع سوله تولید و حدود 13000مترمربع سوله انبار با کادری مجهز در تمامی واحدها مخصوصا طراحی و نوآوری، تنوع را در دستورکار خود قرار داده و توانسته  اولین یخچال فریزر ایرانی با گرید مصرف انرژی A را تولید نماید و هم اکنون با تنوع در محصولات و گرید مصرف انرژی A+++, A++, A خود را با تمامی سلایق پوشش داده و گارانتی 36ماهه محصولات را در دستورکار خود قرار دهد .راه اندازی خط تولید محصول هوشمند شرکت صنایع امرسان در سال ۱۳۹۷ بعنوان اولین تولیدکننده لوازم خانگی هوشمند از افتخارات این مجموعه می باشد.

محصولات امرسان

از محصولات امرسان می‌توان به یخچال فریزر های دوقلو، ساید بای ساید، فریزر های معمولی، فریزر های بالا پایین، اجاق گاز ماشین لباسشویی اشاره کرد. امرسان تمام این محصولات را به کشورهای عراق،افغانستان و پاکستان صادر می کند و کیفیت و زیبایی و اصالت را به تمام همسایه های ایران ارائه می دهد.

یخچال فریزر امرسان

محصولات امرسان در حال حاضر به قدری متنوع هستند که شما با هر نیاز و با هر سلیقه‌ای که دارید، می‌توانید به راحتی مناسب‌ترین مدل را از بین محصولات این کارخانه پیدا کنید. امرسان، با تولید محصولاتی در اندازه‌های: 27 فوت، 24 فوت، 22 فوت، 20 فوت، 18 فوت، 17فوت، 16 فوت، 15 فوت، 14 فوت، 11 فوت، 10 فوت و 5 فوت نشان داده که به آسایش مصرف کنندگان و رفع نیازهای مشتریان به طور جدی فکر می‌کند.

نمایندگی امرسان در شهریار

نمایندگی فروش محصولات امرسان  ملارد و شهریار

علاوه بر تنوع در اندازه محصولات، محصولات امرسان از نظر طرح و رنگ هم بسیار متنوع تولید می‌شود. یخچال فریزرهای بالا پایین، ساید بای ساید، دوقلو، یخچال تکی، فریزر تکی، کامپکت یا هتلی، بخشی از مدل‌های ساخته شده توسط گروه صنایع امرسان است. هر کدام از این مدل‌ها برای طیف خاصی از مصرف کنندگان مناسب هستند و زیبایی خودشان را دارند.

به طور کلی، نوع و سبک طرحی که امرسان برای ظاهر محصولات خودش بکار می‌برد نشان می‌دهد که چقدر این تولید کننده به سلیقه مشتریان خود احترام می‌گذارد. شما می‌توانید تمام این مدل‌ها را در فروشگاه اینترنتی امرسان مشاهده کنید و درباره‌شان بخوانید.

از طراحی مدل‌ها که بگذریم، به رنگ محصولات امرسان می‌رسیم. در میان ساخته‌های تولیدکنندگان ایرانی و خارجی یخچال فریزر، عموم محصولات از رنگ‌های ثابت و متداولی مثل نقره‌ای، سفید و نوک مدادی بهره می‌برند. یعنی شما در بازار این محصول هر چقدر بگردید، متوجه می‌شوید بالای 90 درصد از محصولات داخل بازار دارای یکی از این رنگ‌های خنثی هستند.

مزیت‌های یخچال فریزر امرسان

محصولات امرسان ، همگی موفق به اخذ گرید سطح مصرف انرژی  A+++ شده‌اند. در نتیجه، مصرف انرژی در این یخچال فریزرها بسیار پایین است. اکثر این مدل‌ها دارای قابلیت‌های مختلف و کارآمدی هستند که کاربری بسیار راحت و مناسبی را در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهند.

نمایندگی امرسان فردیس

برای مثال، سیستم گردش هوای اختصاصی، تجهیز بودن به نمایشگر دیجیتالی دقیق و تاج پنل، سیتم انجماد سریع، سرمایش مجزا، محیط آنتی باکتریال، سیستم عیب یاب هوشمند، اتصال آب سرد کن به آب شهری، قابلیت غیرفعال‌سازی یخساز، همگی در بیشتر مدل‌های امرسان تعبیه شده‌اند و موجب می‌شوند که مصرف کننده از کار کردن با این دستگاه‌ها لذت ببرد.

عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر امرسان البرز

همه لوازم برقی پس از مدتی دچار مشکلات کوچو بزرگ زیادی می‌شوند که شناسایی این مشکلات توسط کارشناسان و نمایندگی های معتبر این محصولات، می‌تواند به راحتی در رفع آن ها به شما کمک کند.

نحوه ریست کردن یخچال فریزر امرسان

اگر بگوییم که یخچال فریزر آشپزخانه شما مهم‌ترین وسیله آشپزخانه شماست اغراق نکردیم و به وجود آمدن مشکلاتی برای آن هرچند کوچک و قابل‌رفع زودهنگام، می‌تواند باعث به وجود آمدن استرس برای اعضای خانواده شود.

شاید در طول استفاده از یخچال فریزر امرسان و یا یخچال امرسان نیز مشکلاتی پیش آید که عملکرد درست آن را با اختلال مواجه سازد. این ایرادات و مشکل‌ها گاهی تخصصی بوده و نیاز به تعمیرکار متخصص و بامهارت دارد اما گاهی با استفاده از چند روش ساده می‌توانید مشکل جزئی این وسیله خود را برطرف کنید. ما در ادامه، نحوه ریست کردن یخچال فریزر امرسان را در ذیل بیان خواهیم کرد:

نمایندگی امرسان شهریار

  1. ابتدا برد یخچال فریزر یا یخچال امرسان خود را با استفاده از کلید power خاموش‌کنید.
  2. با یک انگشت خود کلید super را نگه‌دارید و با انگشت دیگر خود دکمه power را فشار دهید.
  3. بعد از کمی مکث، کلمه se بر روی صفحه‌نمایش ظاهر می‌شود. در این مرحله برد به مرحله سرویس تست وارد می‌شود.
  4. در این صورت، با هر دفعه فشردن دکمه SUPER قطعات مختلف یخچال فریزر با عبارات متفاوت به نمایش درمی‌آید و وارد عمل می‌شود.

در این حالت یخچال فریزر شما ریست شده و فعالیت خود را از سر، آغاز می‌کند.

علت چشمک زدن درجه یخچال فریزر امرسان

در بعضی از موارد شما با مسئله‌ای به نام ارور درجه برخورد خواهید کرد که در این زمان لازم است علت چشمک زدن یخچال فریزر امرسان شما مشخص شود. به‌طورکلی علت اصلی چشمک زدن درجه یخچال، خرابی سنسورهای حساس یخچال است.

اصلی‌ترین علت چشمک زدن درجه یخچال امرسان

زمانی که یخچال فریزرتان به‌تازگی شروع به کارکرده است، دمای آن بسیار سریع رو به افزایش است به همین دلیل صفحه‌نمایش چشمک زدن خود را آغاز می‌کند. هنگامی‌که به دمایی که شما انتظار دارید می‌رسد چشمک زدن خود را متوقف می‌کند و همین تنظیم نبودن دمای یخچال، علت چشمک زدن درجه یخچال فریزر امرسان است. البته یکی از علت‌های آن!

نمایندگی امرسان در البرز و تهران

و اما یکی دیگر از دلایلی که درجه یخچال فریزر چشمک می‌زند، ریست کردن آن است چراکه هنگام ریست شدن، تنظیم دمای آن به هم می‌ریزد و تا تنظیم شدن مجدد چشمک می‌زند. حال اگر پس از گذشت زمان تنظیم مشاهده کردید که بازهم چشمک می‌زند بهتر است آن را به مدت نیم ساعت از برق بکشید و پس‌ازآن به برق متصل کنید. منتظر بمانید تا به تنظیمات مشخص برسد.

اگر هرکدام از راه‌های ذکرشده به نتیجه نرسید باید مشکل را در درون قطعات و یا سنسورهای آن جست‌وجو کرد که در این صورت نیاز به تعمیر یا تنظیم دارد.

چشمک زدن درجه یخچال فریزر امرسان به دلیل نقص قطعات

  1. سنسور فریزر یخچال فریزر امرسان

اگر سنسور فریزر که سبب یخ زدن در فضای فریزر می‌شود دچار نقص شود درجه یخچال نیز چشمک می‌زند که این نقص فنی می‌تواند از خراب شدن سوکت سنسور، قطع شدن مدار برق و اتصال کوتاه یا خرابی آن باشد که در این صورت، قطعه مشکل‌دار باید تعویض و یا تعمیر شود.

  1. یخساز و یا سنسور یخساز یخچال امرسان

یخ‌ساز و سنسور آن همچنین در صورت بروز مشکل می‌تواند باعث چشمک زدن شوند. اگر قطعات یخ پران، تعدیل‌کننده یخ و خارج کننده یخ دچار مشکل شوند قابل تعویض است. همچنین سنسور یخ‌ساز که وظیفه دستور به یخ‌ساز را به عهده دارد نیز ممکن است سبب چشم زدن شود که البته علت آن‌هم باید بررسی شود گاهی سوکت آن دچار مشکل است گاهی نیز سیم‌های برق قطعی دارد گاهی هم ممکن است اتصالات خراب‌شده باشند که هرکدام از آن‌ها توسط تعمیرکار متخصص قابل‌رفع است.

  1. محفظه جادویی

این سنسور به‌طور اتوماتیک تنظیم دمای یخچال را به عهده دارد و باعث برفک‌زدایی و نگهداری از میوه‌ها و سبزی‌ها در دمای ۳ درجه سانتی‌گراد می‌شود. حال، علت چشمک زدن درجه یخچال ناشی از این محفظه جادویی زمانی اتفاق می‌افتد که از -۵۸ درجه فارنهایت کمتر شود و از ۱۵۰ درجه فارنهایت بیشتر باشد و یا برخی قطعات و یا اتصالات دچار آسیب شده باشند که این خود قابل تعمیر و یا تعویض نیز می‌باشد.

  1. سنسور و سیستم برفک‌زدایی یخچال امرسان

درصورتی‌که دمای این سنسور کمتر از -۵۷ درجه فارنهایت و یا بیشتر از ۱۵۰ درجه فارنهایت باشد درجه یخچال شروع به چشمک زدن می‌کند. البته گاهی نقص در قطعات این بخش از یخچال فریزر نیز سبب چشمک زدن می‌شود. اگر برفک‌زدایی یخچال بیش از ۸۰ ساعت به طول بیانجامد نیز درجه یخچال با چشمک زدن پیغام خطا را به ما انتقال می‌دهد.

نمایندگی فروش محصولات امرسان در تهران

  1. فن داخل یخچال فریزر امرسان

و اما فن یخچال نیز درصورتی‌که از کار بیافتد و یا قطعی در سیم‌های آن و جود داشته و یا اینکه موتور فن خراب‌شده باشد می‌تواند یکی از علت‌های دیده شدن چشمک در درجه یخچال باشد.

ماشین ظرفشویی امرسان

نمایندگی امرسان در شهریار

ماشین ظرفشویی امرسان براساس طراحی و تکنولوژی روز دنیا و منطبق با شرایط و خواسته‌های مصرف‌کنندگان داخلی تولید شده و در مدت زمان کوتاهی توانسته گوی سبقت را از رقبای داخلی و خارجی خود همچون ال‌جی، سامسونگ، بوش و دوو برباید و به عنوان یکی از پرفروش‌ترین ماشین ظرفشویی‌های بازار شناخته شود.

استفاده از توان متخصصین داخلی در تولید محصولات و همچنین بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا، دو عاملی است که کیفیت محصولات امرسان را در مقایسه با سایر تولیدکنندگان داخلی متمایز می‌کند.

ماشین ظرفشویی امرسان در ظرفیت‌های مختلف و با قابلیت‌های فراوان تولید می‌شوند. امرسان همواره در تولید محصولات خود به حفظ محیط‌زیست توجه ویژه‌ای داشته و تمام محصولات خود را سازگار با طبیعت تولید می‌کند، از این رو امرسان، به عنوان تولیدکننده سبز شناخته می‌شود.

نمایندگی فروش محصولات امرسان در شهریار

ماشین ظرفشویی امرسان با طراحی منحصربفرد و تولید باکیفیت، موفق به اخذ درجه مصرف انرژی A+++  شده که این عنوان نشان‌دهنده مصرف بهینه انرژی در این ماشین ظرفشویی است.

ماشین لباسشویی امرسان

نمایندگی امرسان در شهریار

شرکت صنایع امرسان، ماشین لباسشویی‌های خود را براساس مدل‌های روز دنیا در دو نوع مخزن درب از جلو و درب از بالا طراحی می‌کند و با بهره‌گیری از تکنولوژی دست اول دنیا، محصولاتی را تولید می‌کند که به راحتی با نمونه‌های خارجی همچون ال‌جی، سامسونگ، بوش و دیگر برندهای مطرح دنیا، رقابت می‌کند و در عین حال هزینه بسیار پایینی نسبت به نمونه مشابه خارجی دارند. این مسئله باعث شده تا ماشین لباسشویی امرسان به عنوان یک محصول باکیفیت و خوش قیمت در بین مصرف‌کنندگان شناخته شود.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که امرسان در تولید محصولات خود به آن توجه می‌کند، حفظ محیط زیست، با تولید محصولات سازگار با طبیعت است. شرکت صنایع امرسان در سال 1395 موفق به اخذ درجه A+++ در برچسب مصرف انرژی شد. این نشان که بالاترین استاندارد مصرف بهینه انرژی در لوازم برقی است، در کنار استفاده از مواد اولیه با کیفیت و طراحی استاندارد، باعث شد تا ماشین لباسشویی امرسان موفق به اخذ گواهینامه استاندارد CE اتحادیه اروپا شود.

عیب یابی و تعمیر لباسشویی امرسان ملارد

 سرریز آب از درون لباسشویی لباسشویی

  • این مشکل زمانی رخ می‌دهد که شیر برقی لباسشویی امرسان خراب شده باشد و جریان آب ورودی را قطع نکند.
  • همچنین در صورتی که سنسور تنظیم سطح آب لباسشویی از کار افتاده باشد یا لوله تخلیه آب مسدود شده باشد
  • امکان سرریز آب از درون لباسشویی وجود خواهد داشت.

گرم نشدن آب لباسشویی امرسان

  • این مشکل ماشین لباسشویی امرسان می‌تواند به دلیل خراب شدن المنت یا هیتر لباسشویی رخ داده باشد.
  • همچنین در صورتی که سیم‌های بین هیتر و برد قطع شده باشند یا سنسور تشخیص میزان دمای لباسشویی
  • از کار افتاده باشد نیز آب لباسشویی به هیچ عنوان گرم نخواهد شد.
  • جهت برطرف کردن این مشکل باید توسط تکنسین های مربوطه
  • عملکرد هیتر یا المنت را بررسی شده و در صورت خرابی المنت، تعویض شود.

لرزش زیاد ماشین لباسشویی امرسان

  • لرزش زیاد نیز می‌تواند به عنوان یکی از انواع ارور ماشین لباسشویی امرسان در نظر گرفته شود.
  • این لرزش برخی از اوقات به دلیل نامتوازن بودن بار لباسشویی و گره خوردن لباس‌ها رخ می‌دهند.
  • همچنین در صورتی که پایه‌های لباسشویی به درستی تنظیم نشده باشند،
  • امکان لرزش شدید دستگاه هنگام خشک کردن لباس‌ها وجود خواهد داشت.

تخلیه نشدن آب لباسشویی امرسان

  • در صورتی که این مشکل در ماشین لباسشویی امرسان رخ دهد، ممکن است پمپ تخلیه سوخته باشد.
  • همچنین مسدود شدن شیلنگ تخلیه آب نیز مانع از خارج شدن آب لباسشویی می‌شود.
  • از دیگر عوامل تاثیرگذار در تخلیه نشدن آب لباسشویی می‌توان به قطع شدن
  • سیم‌های ارتباطی درون لباسشویی و بروز مشکل در برد دستگاه اشاره کرد.
  • برای رفع مشکل باید باید وضعیت موتور تخلیه، عملکرد برد لباسشویی و
  • سالم بودن سیم‌های ارتباطی درون لباسشویی توسط تکنسین بررسی شود.

وارد نشدن آب به درون لباسشویی امرسان

  • این مشکل در ماشین لباسشویی امرسان می‌تواند به دلیل بسته بودن شیر آب ورودی لباسشویی یا قطع بودن جریان آب باشد.
  • همچنین در صورتی که فیلتر ورودی آب مسدود شده یا شلنگ ورود آب خم شده باشد، آب وارد ماشین لباسشویی نخواهد شد.
  • از دیگر عوامل تأثیرگذار در عدم ورود آب به درون لباسشویی می‌توان به بروز مشکل در عملکرد برد و خرابی سنسور
  • تنظیم سطح آب اشاره کرد که نیاز به بررسی تکنسین های مربوطه می باشد.

نمایندگی امرسان اندیشه و ملارد

بسته نشدن درب لباسشویی امرسان

برخی از مواقع ارور ماشین لباسشویی امرسان به دلیل بسته نشدن درب به نمایش گذاشته می‌شود. از دلایل بسته نشدن درب می‌توان به:

  • وجود داشتن عوامل مزاحم بین درب لباسشویی، خرابی میکروسوییچ و بروز مشکل در برد دستگاه اشاره کرد.
  • اگر مشکل از میکروسوییچ بود، باید وضعیت میکروسوییچ و عملکرد مدار برد توسط تکنسین بررسی شده و تعمیرات مورد نیاز انجام شود.

هود امرسان

نمایندگی امرسان در شهریار

این شرکت این بار، اقدام به طراحی و تولید انواع مختلفی از هود آشپزخانه کرده‌است که با توجه به متراژ آشپزخانه، اندازه اجاق گاز و همچنین دکوراسیون خانه می‌توان گزینه مناسب را از میان مدل‌های متنوع انتخاب کرد.

طراحی و تولید انواع هود توکار، روکار، مورب و سقفی با قدرت مکش بسیار بالا، صدای فوق‌العاده پایین، حسگر نور، بو و حرارت که یک مجموعه کامل از هود را پدید می‌آورد، از خصوصیات منحصربه فرد هودهای امرسان است.

اجاق گاز امرسان

نمایندگی امرسان در شهریار

اجاق گاز امرسان از نظر طراحی و کارایی به تمامی نیازهای مصرف‌کننده پاسخ می‌دهد. امرسان در تولید این محصولات، تناسب بین قیمت و کیفیت را مد نظر قرار داده‌است تا در نهایت مصرف‌کننده‌ای که از اجاق گازهای امرسان استفاده می‌کند، بهترین تجربه‌ کاربری در استفاده از لوازم خانگی را داشته‌باشد. اجاق گاز امرسان در انواع مختلف گازهای رومیزی (صفحه‌ای)، فردار و اجاق گازهای کلاسیک رنگی تولید می‌شود.

یکی از مهمترین نکاتی که امرسان در تولید محصولات خود به آن توجه کرده‌است، تولید محصولات سازگار با محیط زیست و مصرف بهینه انرژی است. رعایت نکات استاندارد و ایمنی در طراحی محصولات باعث شد تا امرسان موفق به اخذ گواهینامه استاندارد CE اروپا شود.

نمایندگی امرسان کرج

جاروبرقی امرسان

نمایندگی امرسان در شهریار

تولید انواع جاروبرقی سطلی، جاروبرقی کیسه‌دار و بدون کیسه از دستاوردهای امرسان است که با استفاده از بهترین مواد مصرفی، به کارگیری روش‌های تازه تولید، و همین‌طور باز طراحی قطعاتی که بیشتر از سایرین در فرآیند مصرف درگیر می‌شوند، کیفیت و دوام محصولات امرسان را به بالاتر از سطح استانداردهای جهانی ارتقا داده‌است.

توان مکش بالا، قدرت موتور بینهایت، فیلتر دوار نشکن ضدآلرژی و همچنین قیمت جاروبرقی‌های امرسان از نکات اثرگذار در خرید شما خواهدبود.

کولر گازی امرسان

نمایندگی امرسان در شهریار

کولرگازی امرسان در فصول گرم سال، خنکای خانه شما را تامین می‌کند و در زمستان گرمابخش زندگی شما خواهد بود. یکی از مهمترین ویژگی‌های کولرگازی امرسان، مصرف انرژی بهینه آن است که در مقایسه با مدل‌های مشابه خارجی و داخلی، برتری چشم‌گیری دارد.

استفاده از مواد اولیه با کیفیت و طراحی دقیق باعث شده تا کولرگازی امرسان موفق به اخذ درجه A+++ در مصرف بهینه انرژی شود. امرسان که به عنوان تولیدکننده سبز و دوستدار محیط زیست شناخته می‌شود، همواره تلاش می‌کند تا محصولاتی را تولید کند که آسیبی به طبیعت وارد نکند. رعایت استاندارد روز دنیا در تولید محصولات باعث شده تا کولرگازی امرسان موفق به اخذ گواهینامه CE اتحادیه اروپا شود.

نمایندگی خدمات پس از فروش امرسان اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات امرسان را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات امرسان

X