بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی الگانته

نمایندگی الگانته در شهریار

نمایندگی الگانته در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند الگانته در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

الگانته

شرکت الگانته کابین از سال ۱۳۹۰ با بکار گیری پرسنل مجرب و کارآمد توانسته یکی از بزرگترین کارخانه های تولیدی و شبکه های پخش محصولات در ایران باشد.

شرکت الگانته کابین در زمره ی شرکت های برتر تولید و پخش محصولات در صنعت چینی بهداشتی ساختمان در کشور شناخته شده است. ساختار مدیریتی این مجموعه همواره در تلاش بوده است که به صورت پویا و نظامند در توسعه و تعالی تولید این محصولات در کشور ایفای نقش نماید.

روشویی کابینتی

کابین روشویی یکی از وسایل و تجهیزات حمام و سرویس بهداشتی است که نقش های مختلفی را در حفظ، پوشش و ذخیره سازی وسایل بهداشتی، نظافتی و آرایشی ایفا می‌ کند. کابینت روشویی الگانته کابین دارای انواع مختلفی بوده و از مواد گوناگونی ساخته می شود. دارای طراحی های متعددی می ‌باشد و محل نصب آن نیز بستگی به نیاز و سلیقه طرف مقابل دارد.

نمایندگی الگانته در شهریار

نمایندگی الگانته در ملارد

کابینت روشویی یکی از وسایل حمام و سرویس بهداشتی می باشد که نحوه طراحی آن می ‌تواند نقشی متفاوت را جهت پوشش، حفظ و نگهداری و ذخیره سازی لوازم بهداشتی، نظافتی و آرایشی ایفا نماید و چون انواع مختلفی دارد، بسته به سلیقه اشخاص نحوه استفاده از کابینت روشویی نیز متفاوت است. در هر صورت کابینت روشویی به عنوان بخشی از دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی طراحی شده است که هم می‌ تواند نقش زیباسازی فضای حمام و سرویس بهداشتی را داشته باشد و هم اینکه یک فضای مناسب برای پوشش و نگهداری وسایل بهداشتی و آرایشی باشد که امروزه با توجه به کوچک بودن فضای حمام و سرویس بهداشتی ها یکی از دغدغه های مهم خانواده ها است.

نمای ظاهری و طراحی انواع کابینت روشویی

کابینت روشویی ساده: این مدل از ساده ترین کابینت روشویی ها می باشد که تنها با هدف ایجاد فضای پوششی و نگهداری در حمام و سرویس بهداشتی استفاده می‌ شود. دارای سطحی صاف است و بدون طرح و الگو ساخته می شود.

کابینت روشویی کلاسیک: در ساخت این کابینت عمدتاً از چوب و MDF استفاده می ‌شود. این سبک دارای پیچیدگی بیشتری است و با ابزار هایی مانند دستگاه سی ان سی و دستگاه پرس وکیوم بر روی چوب استفاده شده و الگویی تزئینی و فانتزی ایجاد می ‌شود.

نمایندگی الگانته فردیس

کابینت روشویی فول ست آیینه: این مدل از پرطرفدارترین کابینت روشویی ها در بازار می باشد. چون تمام تجهیزات آن تکمیل است. این کابینت می ‌تواند در کنار فضای پوششی و ذخیره سازی، به عنوان یک ابزار آرایشی نیز مورد استفاده قرار گیرد. دارای قسمت های متنوعی است که هر کدام از آنها وظیفه خاصی دارند.

کابینت روشویی مدرن: این کابینت از ماده pvc ساخته شده که سطحی بسیار صاف و براق دارد. این مدل کابینت روشویی، در عین سادگی به صورتی طراحی شده است که امکان ایجاد الگو های مدرن را فراهم می ‌کند. معمولاً در طراحی کابینت pvc آیینه و به عنوان بخش مهمی از کار استفاده می‌ شود. همچنین دارای بخش شیشه ای برای نشان دادن محتوای داخل کابینت نیز می باشد.

 

جنس استفاده شده در آینه باکس یا کابین روشویی

یکی از مهمترین بخش هایی که در ارزیابی کابینت مورد بحث قرار می ‌گیرد، جنس کابینت است که از مواد متفاوتی استفاده می ‌شود. امروزه در نسل جدید از کابینت ها بیشتر از مواد اولیه به صورت ترکیبی استفاده می شود؛ ولی ماده اصلی آنها از یک طیف خاص انتخاب می ‌شود. به طور کلی مواد یا جنس استفاده شده در کابینت شامل موارد زیر می باشد.

نمایندگی الگانته در شهریار

نمایندگی الگانته اندیشه

  • کابین روشویی فلزی: کابینت های فلزی به عنوان اولین نسل کابینت های روشویی که به بازار وارد شدند، با استقبال خوبی مواجه شدند. این مواد استحکام و طول عمر بالایی دارند؛ ولی با گذشت زمان دچار فرسودگی و خوردگی می ‌شوند و حتی سر و صدا دارند. به همین دلیل این گروه از کابینت ها رو به زوال هستند و استفاده از آنها بسیار کم شده است.

نمایندگی فروش روشویی کابینتی الگانته شهریار

  • کابین چوبی MDF : این کابینت به خاطر نمای زیبا، وزن کم و نداشتن سر و صدا به عنوان یک جایگزین مناسب کابینت فلزی وارد بازار شد. تنوع زیاد آن باعث گردید که استفاده از آن همچنان ادامه داشته باشد؛ ولی به دلیل نفوذ رطوبت در این کابینت ها، سبک های جدیدی از کابینت های چوبی وارد بازار شده است، مانند کابینت های
  • کابین روشویی pvc : ماده pvc یک ماده مقاوم و نفوذ ناپذیر در مقابل رطوبت شناخته شده است. یک ماده آب گریز می باشد و در شرایط سخت محیطی یعنی نقاط با آب و هوای مرطوب نیز رطوبت را تحمل می کند. در مقابل آن مقاوم می باشد و آزمون خود را پس داده است. قرار دادن روکش pvc بر روی کابینت های چوبی باعث شده که استفاده از کابینت روشویی pvc در بازار رونق خوبی گرفته باشد و با استقبال فراوانی رو به رو شده است. در حال حاضر سازندگان کابینت های روشویی به فکر استفاده از این ماده pvc به صورت خالص برای ساخت محصولات خود افتاده‌ اند و همه کابینت های روشویی استفاده شده در حمام و سرویس بهداشتی از مواد pvc ساخته می شود.

مزایای کابینت روشویی pvc

  • استحکام و ماندگاری بالای چوب
  • مقاومت در مقابل رطوبت و آب گریزی آن
  • طول عمر بالا
  • تنوع زیاد و راحتی کار با آنها
  • استفاده از آیینه و شیشه در آنها جهت استفاده های آرایشی

نصب روشویی کابینتی

به طور کلی نصب کابینت روشویی به دو صورت انجام می گیرد:

نصب در بالای سنگ روشویی: این شیوه برای کابینت هایی که بیشتر جنبه آرایشی و بهداشتی دارند، انتخاب بهتری است و با توجه به قد افراد در بالای سنگ روشویی نصب می شود.

نمایندگی الگانته البرز

نصب در پایین سنگ روشویی: این دسته از روشویی کابینتی ها بیشتر به عنوان پایه سنگ روشویی مورد استفاده قرار می ‌گیرند و طراحی آن بسیار ساده بوده و همانند کابینت های معمولی در آشپزخانه ها می باشند.

نمایندگی الگانته در شهریار

راهنمای انتخاب روشویی کابینتی مناسب

روشویی کابینتی به دلیل زیبایی و امکان ایجاد فضای بیشتر نسبت به مدل های بدون کابینت در دکوراسیون امروز محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. فضای کابینتی در زیر روشویی می تواند جای مناسبی برای قرار دادن اشیای بهداشتی و مواد شوینده باشد.

نمایندگی فروش محصولات الگانته ملارد

روشویی کابینتی در دو نوع پایه دار و بدون پایه تولید می شود. انتخاب اینکه نوع پایه دار بهتر است یا بدون پایه بیشتر سلیقه ای است اما اگر سرویس بهداشتی منزلتان کوچک است، انتخاب کابینت روشویی بدون پایه می تواند مناسب تر باشد چرا که امکان قرار دادن دمپایی دستشویی زیر روشویی کابینتی وجود دارد و فضای کمتری توسط روشویی کابینتی اشغال می شود.

البته کابینت روشویی پایه دار به دلیل داشتن پایه ها می تواند وزن بیشتری تحمل کند و در نتیجه دست شما در انتخاب صفحه و سینک روشویی بازتر است.

 

سایز مناسب روشویی کابینتی

تنوع این محصولات به قدری هست که بتوان محصول مورد نظر را در بازار پیدا کرد اما اگر قصد دارید محصول مورد نظر خود را سفارشی سازی کنید می توانید به فروشگاه های مختلف خرید و فروش کابینت روشویی سفارش دهید.

نمایندگی الگانته شهریار

شما می توانید متناسب با قد و انتظاراتتان از کابینت روشویی ابعاد آن را اندازه گیری کرده و سفارش دهید.

نکاتی که می تواند در هنگام اندازه گیری ابعاد کابینت روشویی به شما کمک کند:

  • عرض استاندارد کابینت روشویی چهل تا ۵۵ سانتی متر است.
  • طول مناسب کابینت روشویی چهل تا شست سانتی متر است.
  • ارتفاع معمول کابینت روشویی ۸۰ سانتی متر است.
  • فاصله تا درب سرویس بهداشتی ۷۰ تا ۸۰ سانتی‌متر است.
  • حداکثر ابعاد روشویی ۱۱۰ در ۱۱۰ سانتی‌متر است.

 

نکات مهم در انتخاب روشویی کابینتی

ابعاد روشویی برای آسایش و راحتی افراد خانواده از اهمیت بالایی برخوردار است. اما علاوه بر توجه به استاندارد آن باید به این نکات نیز توجه داشته باشید. به جنس روشویی توجه کنید. محصولی خریداری کنید که جنس مقاوم و مستحکمی داشته باشد تا سالیان سال بدون اینکه آسیبی ببیند بتوانید از آن استفاده کنید. برای انتخاب کابینت روشویی به سطح آن دقت کنید.

نمایندگی فروش روشویی کابینتی الگانته البرز

نمایندگی الگانته در شهریار

محصولی انتخاب کنید که سطحی صاف و صیقلی داشته باشد و هیچ گونه برآمدگی نداشته باشد. بهترین جنس، پی وی سی است که عمر بالایی دارد و در برابر ضربه و حرارت بسیار مقاوم است. به راحتی تمیز می‌شود و آلودگی زیادی به خود نمی‌گیرد. به ظاهرمحصول نیز باید توجه داشته باشید و محصولی انتخاب کنید که با کاشی و سرامیک‌ها و همچنین اجزای دیگر همخوانی داشته باشد.

 

الگانته کابین چه نوع روشویی کابینتی هایی را ارائه می دهد؟

کارخانه الگانته کابین سالانه مدل های متعدد کابینت روشویی های pvc پایه دار یا دیواری در طرح های لاکچری، مدرن و شیک را تولید و ارائه می دهد. همچنین در هر مدل شاهد تنوع سنگ های روشویی و آینه و باکس می باشیم

نمایندگی فروش محصولات الگانته اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات الگانته را دارید می توانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات الگانته

X