بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی اسنوا

نمایندگی اسنوا در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند اسنوا در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

اسنوا

اسنوا  شرکت ایرانی تولیدکننده لوازم خانگی است. اسنوا ابتدا در سال ۱۳۸۴ در کارخانه‌ای به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع در مورچه‌خورت اصفهان، با تولید انواع اجاق گاز و کولر آبی آغاز به کار کرد و اکنون دایره محصولات تولیدی آن به ماشین رخت‌شویی، تلویزیون، اجاق گاز، یخچال فریزر و ماشین ظرف‌شویی گسترش یافته‌است.

یخچال فریزر اسنوا

یخچال و فریزرهای اسنوا در دسته های ساید بای ساید، فریزر بالا، فریزر پایین، فریزر دوقلو و فریزر تک تولید می شوند. در طراحی های جدید یخچال و فریزرهای اسنوا سعی شده است که دستگاه با اشغال فضای کمتر و عمق بیشتر، فضای بیشتری را درون یخچال در دسترس مصرف کنندگان قرار دهد. از جمله ویژگی های اصلی یخچال اسنوا می توان به گنجایش بالا ، موتور کمپرسور قدرتمند ، سیستم سرمایش هوشمند و دسترسی آسان به مواد غذایی اشاره کرد. موتور های نسل جدید این یخچال ها به صورت کم صدا و کم مصرف طراحی شده اند و در کوتاه ترین زمان ممکن هوای سرد را داخل فضای یخچال به گردش در می آورند.

نمایندگی اسنوا ملارد

عیب یابی یخچال فریزر اسنوا

عیب یابی یخچال فریزر اسنوا و به طور کلی مشکلات یخچال فریزر اسنوا اگر چه در دفترچه راهنمای یخچال فریزر اسنوا به طور کامل نوشته شده است. گاهی به راحتی قابل پیدا کردن نیست و باید زمان زیادی برای رفع مشکل در نظر بگیریم.

متداول ترین مشکلات در زمان عیب یابی یخچال فریزر اسنوا

  • تنظیم دمای یخچال اسنوا 810
  • ریست یخچال اسنوا
  • ریست یخچال اسنوا 810
  • تعمیر موتور یخچال اسنوا
  • علت روشن نشدن چراغ قرمز یخچال اسنوا
  • تعمیر برد یخچال اسنوا
  • علت روشن شدن چراغ قرمز یخچال اسنوا
  • نیاز به ترمیم رنگ در یخچال اسنوا

 

چند نکته کلی در مورد یخچال فریزر اسنوا

  1. از قرار دادن یخچال در کنار وسایل تولید کننده گرما اجتناب نمایید چرا که عمر موتور یخچال فریزر اسنوا کم شده و موتور یخچال را داغ‌تر از حالت عادی خواهد کرد.
  2. در ابتدای کار اکثر یخچال‌ها نیاز به این دارند که چند ساعتی را در حالیکه یخچال کاملا خالی است، کار کنند. بنابراین برای پر کردن یخچال عجله نکنید.
  3. یک عادت مرسوم در بین بسیاری از ایرانیان برای محافظت از وسایل برقی وجود دارد و آن استفاده از محافظ برق است. که از اثر نوسانات آمپر و ولتاژ برق بر روی یخچال جلوگیری می‌کند.
  4. در موقع راه اندازی یخچال حتما از چرخش هوا در اطراف موتور یخچال مطمئن شوید. به خصوص در طراحی کابینت‌های منزل خود حتما چند سانتیمتر فضای خالی برای اطراف یخچال در نظر بگیرید.
  5. برا‌‌ی پاکسازی یخچال آن را خالی کرده و اجازه دهید 24 ساعت یخچال خاموش بماند.

نمایندگی اسنوا اندیشه

انواع ارورهای یخچال فریزر اسنوا

  • کد خطای F1 یخچال اسنوا

کد خطای F1 یخچال اسنوا نشانگر سرد نشدن اوپراتور به دلیل یخ زدگی شدید این قطعه دستگاه می‌باشد. دلایلی چون خرابی لاستیک دور درب یخچال فریزر، باز و بسته کردن زیاد درب دستگاه، عدم تنظیم صحیح دمای یخچال، کثیف بودن لوله‌های کندانسور و… باعث یخ زدن لوله‌های پشت یخچال خواهد شد.

برای رفع این ارور یخچال اسنوا باید نشتی گاز، خرابی سیستم دیفراست، قطع بودن سیم برق کمپرسور و یا خرابی این قطعه را چک و در صورت وجود ایراد در هر یک به تعمیر و یا تعویض قطعه پردازید.

  • کد خطاهای F2 و F3 یخچال فریزر اسنوا

یکی از ارورهای یخچال فریزر اسنوا کد خطای F2 است که مربوط به بروز ایراد و خرابی در سنسور فریزر و کد خطای F3 مربوط به خرابی سنسور یخچال اسنوا می‌باشد. برای برطرف کردن این ارورهای یخچال فریزر اسنوا، باید یک تکنسین‌کار سوکت سنسورها را چک و بررسی کند تا در صورت لزوم به تعویض سنسور اقدام نماید. البته قطعه برد قدرت نیز در صورت نمایش این ۲ نوع ارورهای یخچال فریزر اسنوا نیز باید چک و در صورت لزوم تعویض گردد.

  • کد خطای F4 یخچال اسنوا

نمایش این کدخطای یخچال SNOWA به معنای ایراد و خرابی سنسور دیفراست دستگاه می‌باشد. در مورد برطرف کردن این ارور نیز باید سوکت سنسور چک شود و در صورت لزوم قطعه سنسور و یا برد کنترلی یخچال تعویض شود.

  • کد خطای F5 یخچال اسنوا

کد خطای F5 یخچال اسنوا به دلیل خراب بودن المنت و عدم عملکرد درست سیستم دیفراست دستگاه نمایش داده می‌شود. این ارور ممکن است به خاطر قطع شدن المنت رخ داده باشد. از این رو برای رفع این کد خطای یخچال SNOWA باید سوکت سنسور را چک و بررسی کرده تا در صورت لزوم به تعویض این قطعه و یا تعویض برد قدرت دستگاه اقدام نمایید.

  • کد خطای F6 یخچال اسنوا

نمایش این کد خطا بر روی یخچال اسنوا، مربوط به خرابی آی سی (IC) حافظه اپروم دستگاه می‌باشد. برای برطرف کردن این ارور یخچال اسنوا، باید برد کنترلی دستگاه تعویض شود. به دلیل تخصصی بودن این امر و حساسیت بالای این قطعه، بهتر است که انجام این کار توسط یک تعمیرکار متخصص صورت گیرد.

  • کد خطاهای F7 و F8 یخچال فریزر اسنوا

نمایش کد خطای F7 مربوط به معیوب بودن و خرابی فن یخچال و کد خطای F8 مربوط به ایراد و خرابی فن فریزر اسنوا می‌باشد. از این رو برای رفع این ارورهای یخچال فریزر اسنوا باید تمام قسمت‌های فن و سیم‌پیچی‌های آن را چک و بررسی کنید و در صورت وجود ایراد، این قطعه را تعویض نمایید.

  • کد خطای F9 یخچال اسنوا

کد خطای F9در یخچال اسنوا نمایانگر خرابی قطعه هیتر المنت فریزر می‌باشد. برای رفع این کد خطای یخچال SNOWA، تکنسین‌کار باید المنت روی اواپراتور فریزر اسنوا را تعویض کند تا ارور دستگاه پاک شود.

  • کد خطای FA یخچال اسنوا

این کد خطای یخچال SNOWA نیز نشانگر معیوب بودن و خرابی هیتر المنت یخچال می‌باشد. برای برطرف کردن این ارور نیز باید این قطعه دستگاه توسط تکنسین‌کار تعویض شود.

  • کد خطای FB یخچال اسنوا

این ارور یخچال اسنوا، به دلیل معیوب بودن و خرابی آی سی برد الکترونیک اصلی دستگاه نمایش داده شده است. توصیه می‌کنیم که در صورت مشاهده این کد خطا بر روی صفحه نمایشگر دستگاه از دستکاری یخچال اجتناب کنید و با نمایندگی اسنوا جهت تعمیر یخچال و فریزر و تعویض این قطعه اصلی یخچال تماس بگیرید.

نمایندگی یخچال فریزر اسنوا تهران و البرز

نمایش کد خطای H مربوط به گرم بودن یخچال و کد خطای H1 مربوط به گرم بودن فریزر دستگاه می‌باشد. در واقع اگر دمای یخچال اسنوا بیشتر از ۱۸ درجه باشد، شما ارور H را بر روی صفحه نمایشگر یخچال اسنوا مشاهده خواهید کرد و حتی ممکن است که دستگاه صدای بوقی را نیز پخش کند.

دلیل بروز این ارور یخچال اسنوا مربوط به کم بودن گاز موتور و یا حتی بدون گاز بودن موتور یخچال نیز می‌باشد که بهتر است برای چک کردن و انجام شارژ گاز یخچال حتما یک تکنسین‌کار مجرب، دستگاه را تعمیر و این کد خطای یخچال SNOWA را برطرف نماید.

در مورد ارور H1دستگاه نیز اگر دمای فریزر اسنوا بیشتر از ۹ درجه باشد، کد خطای H1 بر روی صفحه نمایشگر فریزر اسنوا نمایش داده خواهد شد و همچنین صدای بوقی نیز از دستگاه بلند خواهد ‌شد.

همان طور که گفتیم دلیل بروز این ارورهای یخچال فریزر اسنوا کم بودن گاز و یا نبودن گاز مبرد در موتور دستگاه می‌باشد. از این رو برای رفع این ارورهای دستگاه لازم است که تکنسین‌کار به شارژ مجدد گاز یخچال فریزر اقدام نماید تا این کد خطای دستگاه برطرف شود.

نکته قابل ذکر در مورد نمایش تمام این ارورهای یخچال فریزر اسنوا در مدل‌های جدید آن، نمایش حرف Er به جای حرف F می‌باشد. به این معنا که اگر بر روی صفحه نمایشگر دستگاه شما، کد خطای Er01 نمایش داده شد، مربوط به عدم سرد شدن اواپراتور یخچال اسنوا و یخ زدگی لوله‌های پشت دستگاه می‌باشد. از این رو این کد خطاها برای یخچال فریزر اسنوا در مدل قدیم و جدید با نمایش حروف F و یا Er یکسان و مشابه بوده و تفاوتی در علت بروز ارور و رفع آن وجود نخواهد داشت.

اجاق گاز اسنوا

اجاق گاز یکی از مهمترین وسیله‌ های آشپزخانه است چون بخش بزرگی از راحتی و آسایش اعضای خانواده از دل این وسیله‌ی بیرون می‌آید. مواد غذایی خام، سبزیجات و… روی شعله‌های اجاق گاز با هم ترکیب می‌شوند و درنهایت طعم و سر و شکل یک غذای خوشمزه را به‌خودشان می‌گیرند یا همین خمیرهای کیک و شیرینی باید داخل فر بروند تا به یک شیرینی خوش‌عطر تبدیل ‌شوند. پس هرچه این اجاق گاز باکیفیت‌ و امکانات بیشتری داشته باشد، غذاها، مرغ‌های بریان و شیرینی‌های خوشمزه‌تری در انتظارمان خواهند بود.اما این روزها به لطف تکنولوژی اجاق گاز دیگر فقط یک وسیله‌ی ساده برای آشپزی نیست؛

نمایندگی اسنوا کرج

نکات همه در هنگام نصب اجاق گاز

قبل از این که درمورد عیب‌ یابی اجاق گاز صحبت کنیم بهتر است کمی در مورد نکات نصب اجاق گاز بدانید. اگر اجاق گازتان را کاملا اصولی و با رعایت نکات ایمنی راه‌اندازی کنید بعدها مشکلات کم‌تری خواهید داشت و اجاق‌تان برای مدت بیشتری سالم می‌ماند:

  • اجاق گاز باید جایی نصب شود که هوا در آن‌جا جریان کافی داشته باشد. یک مکان کوچک و دربسته برای نصب اجاق گاز مناسب نیست چون اجازه نمی‌دهد گازهای خروجی از فضا خارج شود و درادامه هم مشکلات زیادی به‌وجود بیاید.
  • حالا که دانستید اجاق را نباید در یک جای کوچک و بسته نصب کرد، لطفا از آن‌طرف بام نیفتید و اجاق را در مسیر وزش باد هم راه‌اندازی نکنید.
  • برای راه‌اندازی اجاق گاز به یک شیلنگ مناسب احتیاج دارید. شیلنگ مخصوص اجاق گاز بخرید و دقت کنید طول شیلنگ بیشتر از ۵/۱ متر نباشد.
  • یک بست مناسب برای متصل کردن شیلنگ به لوله‌‌کشی گاز تهیه کنید.
  • بعد از وصل شیلنگ و نصب اجاق گاز حالا نوبت به تست نشت گاز می‌رسد. مقداری کف صابون درست کنید و اطراف محل اتصال شیلنگ با اجاق گاز را ازنظر نشت گاز،کاملا تست کنید.
  • حالا دیگر اجاق گازتان نصب شده است ولی این تمام ماجرا نیست. بعد از این باید حسابی مراقب سالم ماندن گازتان باشید؛ سطح سینی گاز را با سیم ظرفشویی تمیز نکنید و سعی کنید یک دستمال نرم برای این کار کنار بگذارید. به‌علاوه بهتر است مراقب باشید غذاهایتان سر نروند تا برای منافذ گاز و… مشکلی پیش نیاید.

عیب یابی و تعمیر اجاق گاز اسنوا

  • چرا اجاق گاز جرقه نمی‌زند؟

احتمالا مشکلی برای کلید جرقه یا ترانس جرقه پیش آمده است. ازطرفی امکان دارد سیم‌های اتصال قطع شده باشند. بهتر است سیم‌ها و کلید جرقه را چک کنید و اگر نتوانستید مشکل را حل کنید با تعمیرکار تماس بگیرید.

  • چرا شعله اجاق گاز روشن نمی‌شود؟

قبل از هرچیز باید جریان گاز را کنترل کنید. ممکن است جریان گاز قطع شده باشد. حواس‌تان به نشت گاز و مشکلات مربوط به آن هم باشد.

اگر جریان گاز برقرار بود سوراخ‌های مشعل یا پیلوت را بررسی کنید چون امکان دارد مسدود شده باشند. یک برس کوچک بردارید و سوراخ‌های مشعل و اطراف شعله‌ها را کاملا تمیز کنید.

روشن یا خاموش بودن پیلوت را نیز کنترل کنید، شاید پیلوت خاموش شده باشد و شما متوجه نشده باشید. اگر این راه‌ها جواب ندادند درنهایت برای تعمیر اجاق گاز با تعمیرکار تماس بگیرید.

عیب یابی و تعمیر اجاق گاز اسنوا در فردیس

  • علت زرد سوختن شعله اجاق گاز چیست؟

شعله‌های گاز در حالت عادی باید حدود ۲۰ میلی‌متر طول داشته باشند و به رنگ آبی بسوزند. علت زرد سوختن شعله اجاق گاز می‌تواند به وجود رطوبت ارتباط داشته باشد. ازطرفی ممکن است حفره‌های اطراف مشعل‌ها گرفته باشند یا حتی بقایای مواد شوینده داخل‌شان گیر کرده باشد. برای حل این مشکل و تعمیر اجاق گاز باید صفحه‌ی گاز را کاملا تمیز کنید و در آخر با یک دستمال نرم تمام اطراف شعله‌ها را خشک کنید.

  • چرا پیلوت اجاق گاز خودبه‌خود خاموش می‌شود؟

تنظیمات پیلوت به‌هم خورده است یا جریان گاز کافی به پیلوت نمی‌رسد. مقداری از محفظه‌ی پیلوت را ببندید تا مشکل حل شود. بهتر است تنظیمات پیلوت را هم چک کنید.

  • برق گرفتگی بدنه اجاق گاز اسنوا

این اتفاق هنگامی رخ خواهد داد که داخل اجاق گاز اسنوا سیمی آب شده باشد یا قسمت برقی اجاق گاز اسنوا مشکل پیدا کرده باشد در این صورت اگر دستگیره های اجاق گاز اسنوا فلزی باشد هم برق گرفتگی را در بدنه و هم در ولوم های اجاق گاز اسنوا احساس خواهید کرد . در این موقع خیلی مراقب باشید که با دستهای خیس به اجاق گاز اسنوا دست نزنید که خطرناک است .

  • چرا اجاق گاز دود می‌کند؟

بیشتر کارخانه‌های سازنده اجاق گاز در آخرین مرحله‌ی تولید، سطح سینی گاز را با نوعی روغن صنعتی می‌پوشانند و به‌احتمال زیاد همین باعث می‌شود در اولین روزهای استفاده‌، اجاق گاز دود می‌کند. اگر سینی اجاق گاز نو را به‌طور کامل تمیز کنید این مشکل برطرف می‌شود.

اجاق‌ گازهای قدیمی‌تر زمانی دود می‌کنند که تمیز نباشند و روغن و باقی مانده‌ی غذاها حداقل چندین روز روی سطح گاز باقی مانده باشد. برای حل این مشکل باید اجاق‌تان را به‌طور کامل و زودبه‌زود تمیز کنید.

  • چرا اطراف اجاق گاز بوی گاز به مشام می‌رسد؟

به‌احتمال زیاد اجاق گازتان نشتی دارد. باید محل اتصال شیلنگ و شیر گاز را بررسی کنید. ازطرفی امکان دارد شیلنگ گاز سوراخ شده باشد و احتیاج به تعویض داشته باشد.

  • چرا شعله گاز بیش از اندازه سوزان و پرحرارت است؟

احتمالا ترموستات اجاق گازتان شکسته یا احتیاج به تعمیر یا تعویض دارد. برای عیب یابی اجاق گاز با تعمیرکار مورد اعتمادتان تماس بگیرید.

نمایندگی اسنوا اندیشه و ملارد

عیب یابی و تعمیر فراجاق گاز اسنوا

  • چرا فر گاز در درجه‌ای که تنظیم کرده‌ایم نمی‌ماند؟

مشکل از تنظیم ترموستات فر است. تنظیمات ترموستات را چک کنید.

  • چرا فر خوب گرم نمی‌شود؟

المنت یا سیستم جرقه‌زنی اجاق گازتان دچار مشکل شده است احتمالا باید عوض شود.

  • چرا غذا در فر یکنواخت پخته نمی‌شود؟

برای پخت غذا در فر تا جایی که می‌توانید از ظرف‌های کم‌ارتفاع استفاده کنید ولی اگر مشکل برطرف نشد باید حسگر دما یا المنت حرارتی را از لحاظ وجود مشکل بررسی کنید.

ماشین لباسشویی اسنوا

اگر به دنبال خرید ماشین لباسشویی ایرانی هستید قطعا یکی از اولین برند هایی که باید نگاهی به ماشین لباسشویی های آن بیاندازید برند اسنوا است، اسنوا یکی از مطرح ترین برند های ایرانی است که اخیرا با تولید ماشین لباسشویی های بسیار با کیفیتی توانسته تا نظر مشتریان را به خود جلب کند.

 

عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا

  1. آب لباسشویی تخلیه نمی‌شود، علت چیست؟

اگر بعد از شستشو شما ماندید و یک دیگ پر از آب که خیال تخلیه شدن ندارد؛ خوب است که اول از همه مسیر تخلیه شامل شلنگ خروجی آب، فیلتر و لوله‌ی‌ فاضلاب را بررسی کنید تا مسدود نباشند. اگر این مسیر مشکلی نداشت بهتر است به سراغ پمپ ماشین بروید چون احتمالا بعد از کلی کار سوخته‌است.

  1. چرا ماشین لباسشویی روشن نمی‌شود؟

دکمه‌ها را می‌زنید و ماشین لباسشویی هیچ علائمی از حیات نشان نمی‌دهد؟ خب بهتر است همین اول جریان برق را از پریز تا دوشاخه، کابل انتقال برق و سیم‌ها بررسی کنید.(قبلش مطمئن بشوید اصلا برق شهری وصل است یا خیر).

بعد از آن اگر حس کردید ماشین یک صدای وزوز کوچکی دارد اما همچنان روشن نمی‌شود؛ خب موتور ماشین احتمالا سوخته‌است. ممکن است مشکل ساده‌تر باشد و فقط در ماشین خوب بسته نشده‌باشد(سوییچ بالای در را کنترل کنید). استهلاک تایمر و یا ولوم هم می‌تواند یکی از دلایل روشن نشدن ماشین لباسشویی باشد.

عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا البرز

  1. علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی چیست؟

لباس‌های کثیف در ماشین هستند و آب ازآاب تکان نمی‌خورد؟ خب برای شروع مسیر ورودی آب مثل شیر آب ورودی، شیر برقی یا الکتریکی(شیر کوچک پشت ماشین)، شلنگ ورودی آب و البته جاپودری را بررسی کنید. بعد هم به سراغ در ماشین بروید چون اگر خوب بسته نشود، آبی وارد ماشین نمی‌شود. در نهایت با یک تعمیرکار تماس بگیرید چون ممکن است ماشین در بخش‌های فنی‌ای مثل مسیر سیم‌های رابط بین هیدرواستات، تایمر و شیر دچار مشکل شده‌باشد یا حتی هیدرواستات سوخته باشد.

 

  1. چرا ماشین لباسشویی بعد از آبگیری وارد مرحله‌ی بعدی شستشو نمی‌شود؟

مشکل شروع نشدن شستشو بعد ازآبگیری مشکلی نیست که بتوانید بعد از خواندن یک مقاله با عنوان عیب یابی ماشین لباسشویی و نحوه رفع مشکل آن خودتان حلش کنید. اما خوب است بدانید خرابی قطعاتی مثل سوکت موتور، خازن راه‌انداز، برد تنظیم دور می‌توانند باعث این مشکل بشوند. سوختن موتور، خارج شدن پولی یا تسمه از جای اصلی خود و هنچینین از بین رفتن سیم‌های رابط بین تایمر و موتور هم می‌تواند علت کار نکردن ماشین لباسشویی باشد.

 

  1. بدنه‌ی ماشین لباسشویی برق دارد؛ علت چیست؟

باید از فاصله‌ی چند متری لباس‌ها را به داخل ماشین پرتاب کنید چون بدنه‌اش برق دارد؟ خب برای رفع این مشکل همین اول ماجرا سیم ارت و سایر اتصالات برقی ماشین را با احتیاط بررسی کنید. بعد از آن از سالم بودن موتور ماشین مطمئن بشوید چون موتور سوخته، برق اضافه تولید می‌کند. در نهایت هم خوب است نگاهی به خازن پارازیت‌گیر ماشین و لولای در بیندازید چون خرابی هر یک از آن‌ها باعث اتصال بدنه‌ی ماشین می‌شود.

 

  1. علت نچرخیدن ماشین لباسشویی چیست؟

یکی از خطاهای رایج تمام ماشین لباس شویی ها نچرخیدن ماشین لباسشویی است. وقتی ماشین لباسشویی‌تان حوصله‌ی چرخیدن ندارد خوب است که اول از همه به قفل در، سیستم قفل و چفت در نگاهی بیندازید؛ چون خرابی آن‌ها می‌تواند علت اصلی نچرخیدن باشد. علت‌های دیگر نچرخیدن ماشین لباسشویی که باید به وسیله‌ی تعمیرکار بررسی بشوند شامل خرابی قطعاتی مثل برد کنترل موتور ماشین لباسشویی، رتو و استاتور، کلاچ، کوپلینگ موتور، بیرینگ، موتور تسمه و یا پاره شدن تسمه است.

 

  1. علت صدا و لرزش زیاد ماشین لباسشویی چیست؟

ماشین لباسشویی‌تان هنگام شستشو یک کنسرت پر سر و صدا راه می‌اندازد؟ این مورد یکی از خطاهای رایج تمام ماشین لباسشویی ها است که برعکس ظاهر ساده‌‌اش، راه‌حل آسانی ندارد. خراب شدن یاتاقان‌ها، شکستن نگه‌دارنده‌های دیگ، خارج شدن لاستیک دور در از جایگاه اصلی خود، پاره شدن تسمه، قرار نگرفتن هیتر در جای اصلی از دلایل اصلی سر و صدای ماشین هستند.

همتراز نبودن ماشین، بار نامتعادل، از بین رفتن یا پوسیدن فنرها و کمک فنرها و مشکل در تسمه و … هم می‌توانند باعث لرزش زیاد ماشین لباسشویی بشوند.

 

  1. از ماشین لباسشویی آب نشت می‌کند؛ علت چیست؟

موقع شستشوی لباس‌ها با یک دریاچه‌ی کوچک مقابل ماشین لباسشویی مواجه شده‌اید؟ نشت آب از ماشین لباسشویی دلایل زیادی دارد. ممکن است هر یک از مسیرهای ورودی و یا خروجی آب مثل شلنگ ورودی یا شلنگ تخلیه، جاپودری، دریچه‌ی ورود آب و … آسیب دیده‌باشند.گاهی هم به خاطر استفاده‌ی زیاد از مواد شوینده آب ماشین نشت می‌کند. آسیب دیدن لاستیک دور در ورودی، پمپ تخلیه، دیگ ماشین لباسشویی، بلبرینگ و کاسه نمد هم میتواند یکی از علت‌های نشت آب از ماشن باشند.

 

  1. ماشین لباسشویی آبگیری را متوقف نمی‌کند؛ علت چیست؟

یکی از مشکلاتی که در بیشتر مطالب مربوط به عیب یابی ماشین لباسشویی و نحوه رفع مشکل آن دیده می‌شود؛ آبگیری دائمی ماشین لباسشویی است. برای حل این مشکل خوب است که به شیر آب ورودی ماشین لباسشویی، تایمر ماشین، سوییچ ماشین نگاهی بیندازید؛ چرا که خرابی هر یک از این قطعات می‌تواند علت اصلی باشد

 

  1. علت کار نکردن خشک‌کن لباسشویی چیست؟

خشک‌کن لباسشویی از آن بخش‌های خیلی دوست‌داشتنی ماشین لباسشویی است. اگر این بخش به شدت مهم کار نکرد باید علت را در خرابی قطعاتی مثل خازن جستجو کنید. گاهی هم سیم‌های دور تند ماشین می‌سوزند و در نتیجه ماشین نمی‌تواند با دور زیاد لباس‌ها را خشک کند. نکته‌ی بعدی نرسیدن ولتاژ ماشین به دور تند است که می‌تواند یکی از دلایل خشک نکردن لباس‌ها توسط ماشین باشد.

 

  1. علت خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی چیست؟

یکی از خطاهای رایج تمام ماشین لباسشویی ها خواموش شدن ناگهان آن‌هاست. برای این‌که دلیلش را پیدا کنید خوب است که به دوشاخه و سایر اتصالات برقی ماشین سری بزنید؛ ممکن بخشی از مسیر ورود برق آسیب دیده‌باشد و هنگام کار جریان برق قطع بشود. قطعات دیگری که خرابی یا سوختنشان باعث خواموش شدن ناگهانی ماشین می‌شود شامل سوییچ، تایمر، برد کنترل اصلی، موتور قفل در یا زبانه اصلی، میکروسوییچ در و خازن پارازیت‌گیر هستند که خوب است بررسیشان کنید و در صورت نیاز با کمک تعمیرکار تعویضشان کنید.

 

  1. چرا موادشوینده به خوبی هنگام شستشو حل نمی‌شوند؟

خب راه حل این مشکل خیلی ساده است. و بر خلاف سایر مطالب موجود در انواع مقاله‌های عیب یابی ماشین لباسشویی و نحوه رفع مشکل آن خودتان می‌توانید این یکی را حل کنید. ممکن است نوع ماده‌ی شوینده مناسب ماشین لباسشویی شما نباشد. نکته‌ی بعد کثیف بودن جاپودری و یا فیلتر شیرالکتریکی است که بهتر بررسی‌شان کنید.

 

  1. چرا آب ماشین لباسشویی گرم نمی‌شود؟

اگر از ماشین لباسشویی‌تان آبی گرم نمی‌شود؛ بهتر است اول از همه ببینید هیتر ماشین درست کار می‌کند یا نه؟ گاهی هیتر سالم است و برق به آن نمی‌رسد پس خوب است که برق و هیتر را جداگانه تست کنید. بعد از آن باید به سراغ تایمر و صفحه کلیدش بروید تا مطمئن بشوید درست کارشان را انجام می‌دهند؟ گاهی هم همه‌ی قطعات سالم هستند و فقط جرم‌گرفتگی هیتر مانع از فعالیت بهینه‌ی سیستم می‌شود که بایک جرم‌گیری ساده مشکل شما حل خواهد شد.

خطاهای ماشین لباسشویی اسنوا همراه با علت ارور آن

خب حالا که با بیشتر خطاهای رایج تمام ماشین لباسشویی ها آشنا شدید؛ حتما شما هم به این نکته پی بردید که یک مشکل کوچک می‌تواند هزار و یک علت داشته‌باشد. از طرف دیگر برای رفع برخی از این مشکلات باید علاوه بر هزینه‌ی زیاد زمان و انرژی بسیاری را هم صرف کنید. این وسط ممکن است با یک تعمیرکار مبتدی هم مواجه و مجبور بشوید به جای یک تعویض تسمه‌ی ساده کل موتور ماشین را عوض کنید.

اما این روزها هر ماشین لباسشویی اسنوا یک تعمیرکارکوچک و خودکار در دل خودش دارد. وظیفه‌ی این سیستم، پیدا کردن مشکل و بیان آن است. به این ترتیب به محض این‌که بخشی از ماشین لباسشویی سر ناسازگاری داشته‌باشد؛ سیستم آن را شناسایی می‌کند و به شما ارور می‌دهد.

در این بخش به برخی از ارورهای پرکاربرد اسنوا نگاهی می‌اندازیم!

ارور IE : این ارور نشان می‌دهد ورود آب به سیستم با مشکل مواجه شده‌است. بنابراین شاید بد نباشد به مسیرهای ورودی آب مثل شلنگ ورودی، شیر آب الکتریکی و جاپودری نگاهی بندازید.

ارورOE  : اگر تخلیه‌ی آب ماشین مشکل داشته‌باشد این ارور را دریافت می‌کنید. خوب است که بعد از دیدن این ارور پمپ و شلنگ تخلیه را بررسی کنید.

ارور UE  : این ارور یعنی ماشین لباسشویی شما همتراز نیست و موقع شستشو یک سر و صدای حسابی راه می‌اندازد. برای خلاصی از این ارور کافی است در ماشین را باز کنید و لباس‌ها را دوباره در ماشین بریزید این‌بار حواستان باشد که حجم لباس‌ها را در دیگ به طور یسکان پخش کنید.

ارور LE  : در باز ماشین لباسشویی باعث ظاهر شدن این ارور روی نمایشگر می‌شود. اگر در ازنظر ظاهر مشکل ندارد بهتر است که قفل در و یا برد الکتریکی را بررسی کنید.

ارور E4  : اگر آب از ماشین‌لباسشویی نشت پیدا کند، احتمالا بلافاصله این ارور را خواهید دید. برای این‌که اوضاع را رو‌به راه کنید باید از سالم بودن قطعاتی مثل لوله تخلیه و درام یا دیگ مطمئن شوید.

ارور E9  : خرابی هیدرواستات می‌تواند این ارور را ایجاد کند.

ماشین ظرفشویی اسنوا

ماشین ظرفشویی یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی موجود در آشپزخانه است که مثل یک فرشته نجات آمده تا سنگینی کسل‌کننده‌ترین کار دنیا یعنی ظرف شستن را از روی دوشمان بردارد!ا ستفاده از ماشین ظرفشویی به دلیل صرفه‌جویی در مصرف آب، برق و مخصوصا وقت افراد، در خانواده‌های ایرانی رواج زیادی پیدا کرده است.

نمایندگی اسنوا در تهران

خطاهای ماشین ظرفشویی اسنوا

خطای OE : ابرای رفع خطا یا ارور oe و برطرف نمودن عدم تخلیه اب لباسشویی  ابتدا لوله یا شیلنگ تخلیه را بررسی کنید. در صورت مسدود بودن آن را باز نمایید. اگر پمپ تخلیه معیوب است و کار نمی کند، لازم است تا آن را تعویض نمایید. همچنین ممکن است مشکل از برد الکترونیکی و یا سنسورهای لباسشویی باشد، که در اینصورت بنابه نظر تکنسین می بایست تعمیر و یا تعویض گردد..

خطایIE  : شیر آب را چک کنید. در صورت بسته بودن آن را باز نمایید. اگر فیلتر ورودی آب مسدود می باشد، لازم است تا به وسیله شستشو، گرفتگی ها و مسدودیت های فیلتر را باز نمایید و یا فیلتر را تعویض نمایید. همچنین در صورت خرابی شیر برقی، سنسورها و یا پمپ تخلیه، ممکن است تعویض قطعات لازم باشد.

خطای UE : راه حل مشکل کافی است، دستگاه را متوقف نموده و درب دستگاه را باز نمایید. پس از باز نمودن لباسها و پخش نمودن آنها دوباره دستگاه را استارت بزنید. با اینکار ارور ue باید از صحفه نمایش پاک شود.

خطایLE  : درب را بررسی کنید که محکم بسته شده باشد. اگر شئ یا چیزی مانع از بسته شدن درب شده آن را بردارید. در صورتی که میکروسوئیچ درب خراب شده است، می بایست تعویض گردد. اگر اشکال از برد لباسشویی باشد، تعمیرات تخصصی لازم بوده و باید تکنسین دستگاه را بازرسی نماید.

خطای E2 : عوامل موثر در بروز این خطا پیچیده و بهم مرتبط اند، لذا راه حل رفع به سادگی قابل تشخیص نمی باشد. می بایست لباسشویی توسط تکنسین متخصص بازرسی و سپس راهکار لازم پیشنهاد گردد. معمولا ایراد به خرابی در شیر برقی، هیدروستات و یا پمپ تخلیه مربوط می شود و با تعویض این قطعات ممکن است حل شود.

خطایE4  : بتدا شیلنگ یا لوله تخلیه را بررسی نمایید. ممکن است لوله ترک برداشته و یا پاره شده باشد که در اینصورت به تعویض نیاز دارد. در صورت سالم بودن لوله تخلیه و اطمینان از نشتی آب از درام لباسشویی، باید با مرکز خدمات پس از فروش دستگاه تماس گرفته و از نظر تکنسین متخصص استفاده نمود.

خطایE5  : در صورت گیر افتادن لباسها، آنها را جدا نموده و بصورت یکنواخت در ماشین پخش کنید. اگر مشکل از برد الکترونیکی باشد، لباسشویی به بازرسی و تعمیر تخصصی توسط تکنسین احتیاج دارد.

خطایE6  : در صورت خراب بودن یا سوختن موتور، تعویض آن لازم است. همچنین اگر رله مشکل دارد، تعویض آن ممکن است ارور ظاهر شده را برطرف سازد. در صورتی که اتصال کوتاه رخ داده و یا مشکل از سوکت موتور باشد، تکنسین می تواند ایراد بوجود آمده را رفع نماید.

خطایE8  : سوکت های موتور و سیم کشی های مربوطه را چک کنید و در صورت نیاز تعویض نمایید. اگر موتور خراب شده و یا سوخته است، تعویض آن مورد نیاز است. ممکن است خطای e8 با تعویض یا تعمیر برد الکترونیکی نیز برطرف گردد. این کد خطا یکی از مشکلات تخصصی لباسشویی اسنوا به حساب می آید و توصیه می کنیم از خدمات یک متخصص ماهر استفاده کنید.

خطایE9  : برای برطرف نمودن این خطا، در صورتی که ایراد از برد لباسشویی باشد با تعویض آن مشکل برطرف می گردد. اگر هیدروستات بررسی و مقدار ولتاژ آن اندازه گیری شود و خرابی آن معلوم گردد، تعمیر یا تعویض هیدروستات نیز می تواند مشکل را حل کند.

خطایH2  : برای عیب یابی دقیق و رفع این خطا، لباسشویی اسنوا می بایست توسط تکنسین باتجربه بازرسی گردد. زیرا دلایل بهم مرتبطی می توانند عامل بروز خطا باشند. معمولا در صورت خرابی المنت حرارتی، تعویض آن ممکن است موجب برطرف شدن مشکل گردد.

خطایH4  : برای رفع ارور مشاهده شده ابتدا لازم است المنت حرارتی را بررسی نموده و در صورت خرابی تعویض نمایید. همچنین بررسی عملکرد برد الکترونیکی و تعمیر یا تعویض آن نیز می تواند به برطرف شدن مشکل کمک نماید.

خطای H5  : برای رفع ارور مشاهده شده ابتدا لازم است المنت حرارتی را بررسی نموده و در صورت خرابی تعویض نمایید. همچنین بررسی عملکرد برد الکترونیکی و تعمیر یا تعویض آن نیز می تواند به برطرف شدن مشکل کمک نماید.

خطای H6 : ارای رفع ارور مربوط به خرابی المنت حرارتی، تعمیرکار لباسشویی اسنوا می بایست پس از بررسی سیم کشی ها و مقدار مقاومت مدار و المنت حرارتی، از صحت کارکرد آنها مطمئن شود و در صورت نیاز المنت را تعویض نماید.

خطایH8  : در صورت کم بودن سطح آب می توان به راحتی با افزایش مقدار آب مشکل را برطرف نمود. در حالی که اگر مشکل از برد الکترونیکی کنترل کننده المنت باشد و یا عملکرد خود المنت حرارتی مورد سوال باشد، تعویض آنان توسط تکنسین متخصص لازم است.

خطایIB  : برای رفع مشکل دستگاه باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بازدید و بررسی شود.

خطایPFE  : رای برطرف نمودن مشکل و از بین رفتن خطا، می توانید اقداماتی چون تمیز نمودن فیلتر و یا تعویض پمپ تخلیه را انجام دهید. همچنین از مقادیر مناسب پودر شستشو استفاده نمایید و در صورت قرارگیری نادرست لوله تخلیه آن را جابه جا نموده و در ارتفاع زیر یک متر قرار دهید.

 

نمایندگی خدمات پس از فروش اسنوا اندیشه و ملارد

شرکت اسنوا با داشتن بیش از ۱۴۰ فروشگاه و نمایندگی اختصاصی و حدود ۱۱۰۰ فروشگاه غیراختصاصی، یکی از گسترده ‌ترین شاخه ‌های توزیع در کشور را از آن خود کرده است.

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات اسنوا را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات اسنوا

پیام بگذارید

X