بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی استیل استار

نمایندگی استیل استار در شهریار

نمایندگی استیل استار در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ( در صورت خرید از فروشگاه ) محصولات استیل استار در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

اســــــتیــل اســــــــتــار

شرکت استيل استار اولین تولید کننده سبد های تمام استیل آهنربا نگیر (دارای تاییدیه از شرکت متالوژی رازی) با بر خورداری از تجارب 20 ساله مدیران بنیـانـگذار آن در صنعت کشـور، بخصـوص در بخش صنایع تجهیـزات آشپزخانه ای در سال  1371 تاسیس گردید.مدیریت  شرکت با جمع بـندی وضعـیت جدید اقتـصادی دنیا و ایـران فعالیـت خود را با اهداف زیر آغاز نمـود: تامین نیاز مصرف کنندگان داخلی تجهیزات آشپزخانه به صورت کمی و کیفی ، افزایش سطح رضایتمندی مشتری،  تامین قسمتی از سهم تولید داخلی ایران در بازار جهانی.

نمایندگی استیل استار در ملارد

جهت دستیابی به اهداف فوق، محور های زیر مورد توجه قرار گرفت: استفاده از تکنولوژی روز دنیا جهت ارتقاء کمی و کیفی تولید، تمرکز بر فعالیت تخصصی در زمینه صنایع تجهیزات آشپزخانه ای، استفاده از مواد اولیه مرغوب و استاندارد، بکارگیری نیروی انسانی متخصصی،  استفاده از مفتول های آنالیز شده.

نمایندگی استیل استار اندیشه

نمایندگی استیل استار در شهریار

براین اساس، شرکت استیل استار با سرمایه گذاری عظیم در بخش تجهیزات آشپزخانه ای استیل و ایجاد واحدهای آزمایشگاهی و کنترل کیفی، اکنون مفتخر است که تامین کننده عمده بازار داخلی در صنعت تجهیزات آشپزخانه ای به این شرح می باشد: انواع سبد سوپری در ارتفاع و یونیت های مختلف ، سبد سیب زمینی و پیاز چند منظوره کف ریل، انواع آویز ، انواع جا ظرفی و طبقه رومیزی، بار سقفی و میله بار روی اپنی، انواع آبچکان در سایزهای مختلف ویژه MDF و بدنه فلز (استنلس استیل و آبکاری کروم)، لوله در متراژ و قطرهای مختلف، یراق آلات لوله و آبچکان و قلاب s و انواع سطل زباله ریلی.

 

انواع آبچکان

آبچکان یکی از ضروری‌ترین تجهیزات آشپزخانه است. شما در روز چندیدن بار ظروف خود را میشویید. این ظروف برای خشک شدن نیاز به قرارگیری در فضایی را دارند تا هم به خوبی خشک شده و هم محیط آشپزخانه و کابینت‌ها خیس و نامنظم نشود. یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین آبچکان‌ها، آبچکان دیواری یا آبچکان کابینتی است.  اما بهترین آبچکان برای آشپزخانه شما کدام است؟

نمایندگی فروش محصولات استیل استار شهریار

در گذشته از سبدهای جا ظرفی پلاستیکی به عنوان آبچکان، در کنار سینک ظرفشویی استفاده می شد. به مرور زمان و با به روز تر شدن آشپزخانه ها و تمایل به زیبایی و استحکام بیشتر، انواع آبچکان داخل کابینت، آبچکان رومیزی و آبچکان آویز به بازار عرضه شدند. امروزه نیز نسل جدید ابچکان، با اشغال فضای کمتر در عین دارا بودن جای ظروف بیشتر با نام آبچکان کنار پنجره تولید شده که هر سلیقه ای را به خود جلب می کند.

نمایندگی استیل استار ملارد

البته لازم است بدانید برای تعیین نوع آبچکان، ابعاد آشپزخانه و شکل قرار گیری و موقعیت سینک شما، تاثیر گذار خواهد بود.

از انواع آبچکان های موجود در بازار می توان به آبچکان های:

  • کابینتی
  • رومیزی
  • آویز
  • دیواری
  • ریلی داخل کابینت

نمایندگی فروش محصولات استیل استار در شهریار

اشاره کرد که آبچکان کابینتی از محبوب ترین آن می باشد. همانطور که اشاره کردیم آبچکان کابینتی یکی از محبوب ترین نوع آبچکان می باشد و به دلیل اینکه دسترسی را ممکن تر می سازد، اهمیت زیادی در بازار ر بین تمامی آبچکان ها دارد. همچنین می توان از این آبچکان ها برای رو میزی هم استفاده کرد چون خیلی دست و پا گیر نیستند و با یک ابعاد مناسب خیلی راحت در جای مخصوصی قرار می گیرند.

نمایندگی استیل استار در البرز

نمایندگی استیل استار در شهریار

معمولا سایزهایی که برای این مدل آبچکان در نظر گرفته می شود در ابعاد 80 و 90 و 100 است. از این رو این ابعاد خیلی راحت می توانند با یونیت مخصوص کابینت سازگار باشند. یکی دیگر از موارد مهمی که باید در هنگام خرید آبچکان کابینتی به آن دقت داشته باشید، جنس کابینتی است که بالای سینک قرار دارد. اگر جنس کابینت از نوع فلزی باشد، لبه ای مناسب برای قراردادن آبچکان درون آن دارد و کار را خیلی راحت تر می کند. این محل ها برای قرار گیری هرچه راحت تر آبچکان می باشد و هم از نوع فلزی و هم غیر فلزی آن در بازار موجود است.

 

آبچکان داخل کابینت

سبد های پلاستیکی کنار سینک دارای مقاومت نسبتا کمی بودند و به مرور زمان رنگ زیبای اولیه خود را از دست می دادند. همچنین با اپن شدن آشپزخانه ها و شکل گیری کابینت ها به شیوه ی مدرن و زیبا، جاظرفی های پلاستیکی جایگاه خود را از دست دادند و آبچکان های داخل کابینت فلزی با مقاومت بیشتر و ظاهری زیبا تر، جایگزین آنها شدند.

خدمات پس از فروش محصولات استیل استار البرز

امروزه در اکثر آشپزخانه ها برای خشک کردن ظروف شسته شده از آبچکان داخل کابینت استفاده می شود. قیمت مناسب آبچکان درون کابینت و نصب بسیار آسان این نوع آبچکان، باعث استقبال از این مدل شده است و یکی از رایج ‌ترین و محبوب ‌ترین انواع آبچکان ‌ها محسوب می شود.

آبچکان های داخل کابینت در دو مدل ساده و ترکیبی تولید می شوند. آبچکان های ترکیبی به مدل هایی گفته می شود که از جا بشقابی و جا لیوانی تشکیل شده اند که از گذشته نیز بسیار متداول بوده اند. اما آبچکان ساده به مدل هایی گفته می شود که به صورت کامل به جا بشقابی یا جا لیوانی اختصاص دارد.

نمایندگی استیل استار فردیس

آبچکان های داخل کابینت معمولی قابلیت برش دارند، یعنی اگر چند سانتی برای کابینت بزرگ باشند، می توان آن را برش داد. اما در حال حاضر آبچکان های جدیدی تولید شده اند که ابتدا و انتهای آن ها گیره دارد و قابلیت برش ندارند. این آبچکان ها باید دقیقا با یونیت کابینت متناسب باشند.

 

آبچکان یک طبقه بهتر است یا آبچکان دو طبقه؟

معمولا در آبچکان های داخل کابینت یک طبقه، استندهای مختلفی برای جای گیری ظروف متفاوت مثل لیوان و بشقاب تعبیه شده است. اگر فکر می کنید که این استندها برای شما کافی نیست، با توجه به ابعاد و وضعیت کابینت آشپزخانه‌‌ی خود می توانید از مدل های دو طبقه که فضای بیشتری برای قرار دادن ظروف دارند، استفاده کنید. البته نکته ی مهم این است که ارتفاع کابینت باید مناسب نصب آبچکان دو طبقه باشد.

نمایندگی فروش محصولات استیل استار البرز

نکات خرید آبچکان داخل کابینت:

  • معمولا آبچکان داخل کابینت را با ویژگی به نام یونیت معرفی می ‌کنند. یونیت در اصل اندازه طول درب کابینت است که برای خرید جا ظرفی کابینتی مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید آبچکان داخل کابینت حتما به اندازه یونیت کابینت بالای سینک توجه کنید.
  • نکته ی دیگر در خرید آبچکان کابینتی نوع کابینت است. دقت کنید که نوع آبچکان داخل کابینت برای کابینت های ام دی اف و فلزی، متفاوت است. بنابراین هنگام خرید حتما جنس کابینت خود را به فروشنده اعلام کنید.

نمایندگی فروش محصولات استیل استار البرز

  • یکی از مهم ترین مسائلی که هنگام خرید انواع آبچکان داخل کابینت باید مورد توجه واقع شود، ابعاد سینک ظرفشویی است. سایز آبچکان باید با ابعاد سینک ظرفشویی متناسب باشد، چون معمولا بالای سینک ظرفشویی نصب می شوند. بنابراین طول یونیت آبچکان باید کوچک تر یا به اندازه طول سینک ظرفشویی باشد تا آب ظروفی که در آن می گذارید کابینت های کنار سینک را خیس نکند.
  • در انتخاب آبچکان درون کابینت اولویت را به مدل هایی اختصاص بدهید که نصب آنها به سادگی انجام می شود. همچنین می توان به این نکته مهم اشاره داشت که هرچه نصب راحت تر انجام شود، در صورت نیاز راحت تر می توانید اقدام به تعویض یا شستشوی آن نمایید.

 

آبچکان رومیزی

با کوچکتر شدن آشپزخانه ها، و کمبود کابینت برای نگه داری ظروف، سازندگان آبچکان به فکر ساخت آبچکانی افتادند که جایی در کابینت را اشغال نکند. بنابراین متخصصان دکوراسیون داخلی آشپزخانه دست به کار شدند و با الگو برداری از سبدهای پلاستیکی جا ظرفی قدیمی، آبچکان رومیزی را ساخته و به بازار عرضه کردند.

خدمات پس از فروش محصولات استیل استار شهریار

نمایندگی استیل استار در شهریار

این آبچکان ها معمولا در سینی کنار سینک قرار می گیرند؛ اما در صورت قرار گیری بر روی کابینت به یک سینی که در زیر آن قرار بگیرد نیاز دارند. برخی از مدل‌های آبچکان رومیزی، خودشان سینی کف دارند که باعث می‌ شود آب ظروف روی سینک و کابینت نچکد و تمام آب در سینی جمع شود. پس از خشک شدن ظروف به راحتی می ‌توانید سینی را خارج کنید و آب جمع شده در آن را خالی کنید.

ابعاد آبچکان روی کابینت صرفا به محل قرار گیری آن و سلیقه ی شما بستگی دارد. آبچکان روی میز اغلب به صورت دو طبقه در بازار موجود است و شما با توجه به نیاز و سلیقه ی خود می توانید از طراحی های متنوع آن خریداری کنید.

مزیت آبچکان های رومیزی نسبت به آبچکان های کابینتی در قابلیت جابجایی آبچکان و قرار دادن آن در هر فضایی است که شما در نظر دارید.

 

آبچکان جلوی پنجره

اگر سینک شما کنار پنجره قرار گرفته و امکان استفاده از آبچکان داخل کابینت را ندارید، از طرفی جایی برای قرار دادن آبچکان رومیزی ندارید و یا از رسوب همیشگی آب در زیر این نوع آبچکان خسته شده اید، می توانید با خرید آبچکان ایستاده روی سینک، مجموعه ی کاملی از نظم دهنده های وابسته به سینک را نیز در اختیار داشته باشید و هنگام شستن ظروف، از زیبایی منظره ی رو به روی خود لذت ببرید.

نمایندگی استیل استار ملارد و شهریار

سایز آبچکان پشت سینکی باید با توجه به اندازه سینک شما انتخاب شود. پایه های این آبچکان کنار سینک شما قرار می گیرد و به وسیله پدهای مکش به سطح کابینت می چسبد. در نظر داشته باشید عرض این آبچکان باید حدود پنج سانت از سینک شما بزرگ تر باشد تا پایه های آن کاملا بر روی سطح صاف قرار بگیرد.

آبچکان های جلو پنجره کمترین جای ممکن روی سینک یا سطح کابینت را اشغال می کنند. درعین حال به دلیل دارا بودن استند های مختلف، فضای زیادی را برای خشک کردن انواع ظروف را در اختیار شما قرار می دهند. لازم است بدانید در این آبچکان ها محل قرار گیری هر استند با توجه به سلیقه و نیاز شما (برای شستشو یا دسترسی آسان تر) قابل تغییر است.

خدمات پس از فروش محصولات استیل استار ملارد

آبچکان پشت پنجره ای دقیقا بالای سینک شما قرار می گیرد. بنابراین شما برای قرار دادن این ابچکان بالای سینک حداقل به 80 سانتی متر فضا احتیاج دارید.

 

آبچکان آویز

در آشپزخانه های کوچک افراد ناگزیر هستند از همه ی فضاهای موجود به نحو احسنت استفاده کنند. یکی از فضاهای پر مصرفی که شاید کمتر به آن توجه می شود، دیوار ۶۰ سانتی بین کابینت های بالا و پایین است. با نصب یک لوله روی این دیوار می توان به راحتی از قابلیت های بی نظیر انواع آبچکان آویز دیواری بهره برد. آبچکان های آویز دیواری در مدلهای یک، ید یا سه طبقه در بازار موجودند که شما می توانید متناسب با نیاز خود و فضای موجود، یکی از این مدل ها را انتخاب کنید.

نمایندگی استیل استار در شهریار

نمایندگی فروش محصولات استیل استار اندیشه

در برخی از مدل های جدید آبچکان آویز، استند ها قابلیت جا بجایی دارند. این امکان ویژه به شما کمک می کند تا در صورت لزوم، طبقات را جا به جا و کم و زیاد کنید.

 

نکات مهم هنگام انتخاب و خرید آبچکان

اولین چیزی که در خرید آبچکان باید مورد توجه قرار ‌گیرد، جنس بدنه آبچکان است. اگر جنس آبچکان ضد زنگ نباشد، تماس مداوم آب باعث پوسیدگی می شود. پس آبچکان شما باید در برابر پوسیدگی و زنگ زدن مقاوم بوده در عین حال تحمل وزن ظروف را نیز داشته باشد. بنابراین هر چقدر در انتخاب جنس آن دقت بیشتری انجام شود، دوام و طول عمر آبچکان شما بیشتر خواهد بود.

بهتر است انواع آبچکان از ترکیب فلزاتی که در برابر رطوبت و زنگ زدن مقاومت بالاتری دارند ساخته شوند. امروزه انواع آبچکان با توجه به تقاضای مشتریان، معمولا در دو نوع آبکاری و استیل تولید می شوند.

 

  • انتخاب نوع

اولین نکته در خصوص خرید آبچکان توجه به نوع آن است که برای این منظور ما در بخش قبل از همین مطلب شما را با هر دو نوع آن آشنا کردیم و حال این شما هستید که بایستی با توجه به میزان شستشوی ظروف و هم‌چنین جادار بودن آشپزخانه خود یک کدام را انتخاب نمایید.

 

  • جنس کابینت

مورد بعدی در برای انتخاب آبچکان مربوط به جنس کابینت آشپزخانه شما عزیزان می شود، یادتان باشد برای کابینت های ام دی اف و یا فلزی نمی توان از هر نوع آبچکانی استفاده کرد.

به همین سبب توصیه می کنیم در خریدتان با علم به این موضوع، محصول مدنظرتان را انتخاب نموده و از فروشنده در خصوص تناسب آن با جنس کابینت آشپزخانه ای خود حتما سوال فرمایید.

ناگفته نماند که اغلب تولید کنندگان آبچکان در خصوص تناسب استفاده از آن ها در کنار کابینت های فلزی و یا MDF توضیح داده اند.

نمایندگی استیل استار تهران

  • اندازه گیری دقیق

حتما قبل از انتخاب و خرید آبچکانی جدید برای استفاده در منزل و یا محیط کاری تان به اندازه گیری دقیق یونیت یا در واقع همان قسمتی که قرار است آبچکان در آن محل نصب شود، پرداخته و با داشتن اندازه ها، خرید خود را کلید بزنید.

یادتان باشد معمولا طول آبچکان ها از طول کابینت مورد نظر چیزی نزدیک به ۲ الی ۳ سانتی متر کمتر است.

 

  • جنس محصول

عمدتا آبچکان ها را یا از نوع استیل درجه یک و یا درجه دو می سازند و یا برای ساخت آن ها از شیوه های آبکاری شده استفاده می کنند.

محصولات نوع اول به مراتب از دوام و کیفیت بهتری در مقایسه با آبچکان‌های آبکاری شده برخوردار هستند و معمولا بر روی خود از محل هایی مشخص برای تفکیک و قرار دادن ظروف کوچک از بزرگ برخوردارند. این در حالی است که محصولات آبکاری شده از قیمت کمتری به نسبت مدل های استیل برخوردار می باشند.

نمایندگی فروش محصولات استیل استار البرز کرج

  • یک یا دو طبقه

آبچکان شما می تواند به صورت تک طبقه و یا دو طبقه باشد که البته شرط نصب و استفاده از مدل های دو طبقه آن وجود ارتفاع کافی در یونیت مورد نظر جهت قرار دادن آبچکان است.

با این حال اما یادتان باشد در این خصوص بایستی با در نظر گرفتن میزان شستشوی روزانه ظرف هایتان عمل کنید و اگر به صورت روزانه از ظرف های کمی استفاده می کنید، قطعا نیازی به خرید مدل های دو طبقه ای ندارید.

 

  • امکانات جانبی

محصول انتخابی شما می تواند هم به صورت ساده طراحی شده باشد و هم دارای امکاناتی همچون: سینی آبچکان جهت جلوگیری از ریخته شدن آب ظروف بر روی سینک و ایجاد لکه برای آن و هم میله نگهدارنده بشقاب جهت جلوگیری از افتادن آن ها باشد. انتخاب در این خصوص بسته به نظر و سلیقه خودِ شما خریداران عزیز دارد.

 

  • نصب آسان

حتما در هنگام خریدتان به قابلیت نصب آسان آبچکان در داخل کابینت مورد نظرتان توجه داشته باشید، در این خصوص بهتر است قبل از خریدتان با نحوه نصب محصول کمی آشنایی پیدا نمایید. آسانترین نصب برای آبچکان‌هایی است که از قابلیت نصب آهنربایی یا همان مگنتی برخوردار می باشند.

خدمات پس از فروش محصولات استیل استار اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات استیل استار را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.

خرید آنلاین محصولات استیل استار

پیام بگذارید

X