بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی ارتقاء صنعت نور

نمایندگی ارتقاء صنعت در شهریار

نمایندگی ارتقاء صنعت در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند ارتقاء صنعت در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

ارتقاء صنعت نور

شرکت ارتقا صنعت نور با بیش از یک دهه فعالیت و تجربه در صنایع روشنایی و با بهره گیری از دانش روز دنیا و استفاده از بهترین مواد اولیه توانسته است محصولاتی با کیفیت برتر و مطابق با استانداردهای جهانی تولید نماید. این گروه صنعتی با به کارگیری بخش های مختلفی چون طراحی، برش لیزر، خم کاری، ماشین کاری، قالب سازی، ریخته گری، تزریق پلاستیک، CNC، شست و شو، رنگ الکترواستاتیک و به کمک نیروی انسانی مختصص و متعهد توانسته است محصولاتی را با کیفیت برتر، قیمت رقابتی، گارانتی تعویض و وارانتی 36 ماهه و پنج سال خدمات پس از فروش عرضه نماید. امید است با حمایت شما مصرف کنندگان گرامی و همچنین تلاش روزافزون این مجموعه بتوانیم سهم کوچکی را در زیباسازی فضای زندگی شما داشته باشیم.

نمایندگی ارتقاء صنعت در ملارد

پروژکتور

پروژکتورها را می‌توان وسیله‌ای برای روشنایی مکان‌های بزرگ و وسیع مانند استادیوم‌های ورزشی، ساختمان‌های بسیار بزرگ، فضای خارجی یا داخلی کارخانه‌ها، بیلبوردهای تبلیغاتی، سالن تئاتر، استخرهای شنا و… نام برد. از دیگر کاربردهای پروژکتور زیباسازی نما و فضا است. امروزه از پروژکتورها برای نورپردازی نمای خارجی ساختمان‌ها، فروشگاه‌ها، ادارات و حتی در روشنایی و جلب توجه مغازه‌های نسبتاً کوچکتر، همچنین در فضاهای باز مانند پارک‌ها و معابر نیز برای نورپردازی استفاده می‌شود.

نمایندگی ارتقاء صنعت درفردیس

نامگذاری انواع پروژکتورها، با توجه به نوع لامپی که در آنها تعبیه شده است، انجام می‌شود این پروژکتورها از لحاظ جنس بدنه و شکل ظاهری چندان تفاوتی با یکدیگر ندارند. از نورافکن‌ها برای روشنایی بناهای با معماری زیبا استفاده می‌شود تا این سازه‌ها در طول شب زیبایی دوچندانی داشته باشند. همچنین از این محصولات برای نورپردازی بناهای تاریخی نیز به منظور افزایش شکوه و وعظمت آنها به وفور استفاده می‌شود. شما کاربران گرامی اگر قصد خرید انواع پروژکتور یا نورافکن ال ای دی و یا اس ام دی را دارید و می‌خواهید با این محصولات بیشتر آشنا شوید در ادامه همراه ما باشید.

 

پروژکتور های LED

پروژکتورهای LEDدارای ویژگی های مهمی هستند که یکی از مهمترین انها ،کاهش مصرف برق می باشد. این مدل از پروژکتورها به نسبت چراغ های بزرگی که در گذشته به منظور ایجاد روشنایی مورد استفاده قرار می گرفتند  ،به غیر از تولید نور شفاف و با کیفیت ، مصرف برق را نیز به حداقل می رسانند. توجه داشته باشید قبل ازخرید پروژکتور ابعاد محل نصب را اندازه گیری نمایید . قابل ذکر است که نور پروژکتور ها بر اساس تعداد چیپ هایی که در آن ها کنار یکدیگر قرار گرفتند دارای شدت متفاوتی در مدل های مختلف می باشند.

مدل های مختلف پروژکتور ها بر اساس ولتاژ ، توان و شار نوری تقسیم بندی می شوند و همه ی این موارد ذکر شده تاثیر بسیاری بر کیفیت و شفافیت نور پروژکتور دارند.

نمایندگی فروش محصولات ارتقاء صنعت در اندیشه

در پروژکتورها به دلیل قرارگرفتن یک به یک چیپ ها درکنار یکدیگر، نوری شفاف ومتمرکز از خود منتشر می کنند که هر کدام برای نور پردازی محیطی خاص کارایی دارند ، برای نمونه از نوعی پروژکتورها ، می توان در نورپردازی فضای بیرونی ، اطراف ساختمان  و خیلی از موارد دیگر استفاده نمود که البته به دلیل داشتن جنس آلومینیومی  این پروژکتور دراین نوع کاربرد تاثیر فراوانی دارد. زیرا تمامی پرژکتورهایی که از این جنس هستند، مقاومت بالایی در برابر رطوبت و شرایط نامساعد اقلیمی دارند .

 

پروژکتور COB

نوع دیگری از پروژکتورها نور خود را به وسیله یک چراغ COB تامین می کنند، چراغ COB  نوری متمرکز و درخشان از خود منتشر می کند  و به صورت هسته ای نورانی دیده می شود. زاویه تابش در این چراغ ۱۰۰ درجه  می باشد و تحت پوشش این زاویه نور خود را منتشر می نماید.

نمایندگی ارتقاء صنعت البرز

در این پروژکتور توان ۲۰ وات  و شار نوری ۲۲۰۰ لومن می باشد( یک لومن واحد توان نوری عبارت است از کل نور خارج شده از یک منبع نوری در هر ثانیه و یا به عبارت دیگر کل نور دریافت شده توسط یک جسم در هر ثانیه.) ، جنس این مدل از پروژکتور COB از آلومینیوم است  و به دلیل مقاومت بالای آن در برابر رطوبت ،می توان از این پروژکتور ، در فضای بیرونی برای نورپردازی استفاده نمود.

این پروژکتور از انواع منابع نوری پرمصرف است که دارای دو برد  COB می باشد که توان هرکدام ۵۰ وات است و با روشن شدن چراغ ، دو کانون نورانی که می توانند نور را به صورت پرتویی بتابانند روشن می شود .و ضمن تامین روشنایی محیط شما عزیزان را از پرداخت هزینه های گزاف برق معاف می نمایند .

نمایندگی فروش محصولات ارتقاء صنعت شهریار

در گذشته وقتی نام پروژکتور به میان می آمد در کنارش مصرف برق و انرژی زیاد در ذهن تداعی میشد ولی امروزه با وجود تولید پروژکتورهای LED هم مصرف برق کاهش یافته و هم نوری با کیفیت و شدت مناسب در فضا منتشر می شود.

نور پروژکتور SMD  از کیفیت بسیار بالایی برخوردار  و فاقد هر گونه اشعه مضر می باشد  و شما دوستان عزیز به راحتی می توانید از آن در مکان های مورد نیاز استفاده نمایید.  قابل ذکر است که  این مدل از پروژکتورها برای تامین روشنایی  بر روی بیلبورد های تبلیغاتی و یا مکان هایی که دارای ارتفاع کم می باشند بسیار مناسب هستند. موارد استفاده این پروژکتور ها برای تامین روشنایی پیاده رو ها ،معابر ، فضا های سبز و استادیوم های ورزشی و موارد مشابه دیگر پرکاربرد می باشند.

نمایندگی ارتقاء صنعت در شهریار

ویژگی های پروژکتور SMD

بدنه این پروژکتورها  ازجنس آلومینیوم مقاوم و با کیفیت می باشد و به راحتی آسیب نمی بیند همچنین وزن بدنه کم  ، درنتیجه جا به جایی پروژکتور آسان است.

نمایندگی فروش محصولات ارتقاء صنعت ملارد

یکی از ویژگی های بارز پروژکتورSMD نسبت به سایر پروژکتورها صرفه جویی ۸۰ درصدی آن در مصرف انرژی است و این صرفه جویی لطمه ای به میزان نور خروجی وارد نمی کند مزیت دیگر استفاده از این پروژکتور کاهش  مصرف برق  و عمر طولانی این محصول در حدود ۳۰٫۰۰۰ ساعت است. استفاده از این پروژکتور خطری برای محیط زیست و افراد ندارد زیرا که در آن از مواد شیمیایی مانند جیوه و سرب استفاده نشده است.علاوه بر ظاهر زیبا ی این پروژکتور, سیستم انتقال حرارت  است که مصرف انرژی را کاهش می دهد.

 

وال واشر

وال واشر یک المان مدرن و نسبتا جدیدی است که در جهت نورپردازی فضاها استفاده می‌شود. “ال ای دی برای ایجاد نور، بدنه المان، لنز برای پخش یا تمرکز نور و درایو” اجزای تشکیل‌دهنده یک والواشر هستند. در این قطعه تعدادی لامپ LED، وابسته به میزان نورپردازی در بدنه هیت سینک کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. وابسته به نیاز و نوع پروژه‌ای که قرار است وال واشرها در آن مورد استفاده قرار بگیرند، تعداد LEDها، میزان توان هر یک و اندازه آن‌ها متفاوت است.

نمایندگی ارتقاء صنعت کرج

نمایندگی ارتقاء صنعت در شهریار

این چراغ‌های LED به صورت تک‌رنگ (رنگ سفید) یا رنگی مانند قرمز، آبی، بنفش، سبز، زرد و … یا به صورت هفت‌رنگ یا  RGB  (طیف رنگی کامل)، تولید می‌شوند. لنزهایی نیز در مقابل LEDها برای جهت دادن به نور (پخش یا تمرکز نور) قرار می‌گیرند. این لنزها زوایای گوناگونی از 5 درجه تا 120 درجه دارند و در یک وال واشر از یک نوع لنز با یک زوایه پخش نور استفاده می‌شود. تبدیل برق شهری به ولتاژ و جریان مورد نیاز LEDها توسط درایو که در والواشرها قرار دارند انجام می‌شود.

نمایندگی فروش محصولات ارتقاء صنعت تهران

شاید با خود بگویید پروژکتورها، همان کاربرد وال واشرها را دارند و می‌توان در زمان استفاده از نورپردازی از پروژکتورها استفاده کرد اما اینگونه نیست. مثلا مورد استفاده قرار دادن پروژکتورها برای نورپردازی ساختمان‌ها که نیاز به یک فضای باریک و خطی دارد مناسب نیست و استفاده کردن از والواشرها که نور خطی با عرض زیاد ایجاد می‌کنند، چاره این مسئله است.

 

انواع وال واشر نورپردازی

  1. پروژکتور وال واشر

کاربرد اصلی این نوع از والواشرها به دلیل متمرکز کردن نور در یک نقطه خاص در مکان‌هایی چون پارک‌ها، سالن‌های ورزشی، سالن‌های تاتر و میدان‌ها، کافه‌ها و رستوران‌ها استفاده می‌شود.

 

  1. وال واشر گرد

دلیل نام گذاری این نوع وال واشر به دلیل چراغ‌های ال ای دی هستند که به صورت گرد چیده شده‌اند؛ برای نورپردازی در فضای بیرونی و داخلی بکار گرفته می‌شود و با ریموت کنترلر جهت نورپردازی آن‌ها را می‌توان تغییر داد.

 

  1. رشد گیاه

به نورپردازی توسط وال واشرها برای پرورش گیاهان گرولایت گویند و این نوع وال واشرها با توجه به نور مورد نیاز در جهت رشد گیاه، LEDهای استفاده شده در آن دارای نور و فرکانس خاصی هستند.

 

  1. خطی

ساده‌ترین نمونه وال واشر است که علاوه بر تزیین برای ایجاد نور مخفی دکوراسیون داخلی و نماهای بیرونی از آن استفاده می ‌شود، همچنین با توجه به کاربرد استفاده از این محصول ابعاد و عرض آن می‌تواند متفاوت باشد در حالی که نور آن متمرکز و گسترده است.

نمایندگی ارتقاء صنعت در شهریار

نمایندگی ارتقاء صنعت ملارد و شهریار

لازم به ذکر است که بدانید وال واشرهای پرچمی، نماها، رنگی، انبه‌ای، دفنی و RGB از نور والواشرهای خطی هستند.

 

  1. پرچمی

همان والواشرهای خطی که در رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند را والواشر پرچمی می‌نامند. نصب آسان بر روی تمامی المان‌های شهری مانند تیر چراغ برق، انواع دیوارها، مجتمع‌ها، ادارات، سازمان‌ها از خصوصیات این نوع از وال واشرها است.

 

  1. وال واشر نما

این نوع وال واشر با وجود اینکه فضای کمی را اشغال می‌کند، نور گسترده‌ای نیز می‌تاباند و می‌تواند به دو دسته ثابت (خطی) یا نور متحرک و پویا (رقص نور) تقسیم شود. همچنین زاویه تابش نور، جهت تابش نور، میزان و شدت تابش نور نیز تغییرپذیر است. تزیین نماهای ساختمان‌ها و تمامی نماهای شهری را نیز برعهده دارد.

 

  1. تکی

از این وال واشرها در قابی محکم و غیرقابل نفوذ برای کاربردهای ساده و خاص استفاده می‌شود. از آنجایی که در مکان‌هایی با مسافت‌های طولانی به صورت متری مورد  استفاده قرار می‌گیرند، هزینه‌های جانبی نیز برای متصل کردن این نوع وال واشرها به یکدیگر، باید در هنگام خرید پرداخت گردد.

 

  1. انبه ای

یکی از انواع وال واشرهای رنگی است که در نمای ساختمان‌ها به کار می‌رود و به دلیل رنگ انبه‌ای که دارد آن را به همین نام، نامگذاری کرده‌اند. همچنین این نوع وال واشر در بین دیگر والواشرهای رنگی مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است.

 

  1. دفنی

وال واشرهایی که در هنگام نصب المان آن‌ها مشخص نیستند و نور ساطع شده از آن‌ها را می‌توان به صورت سطحی گسترده و متمرکز مشاهده کرد را وال واشر دفنی گویند. وال واشرهای دفنی در نمای ساختمان‌ها، مجتمع‌ها، برج‌ها، ویلاها، دیوارها و ستون‌ها مورد کاربرد هستند.

 

  1. فول کالر RGB

ال ای دی‌هایی به رنگ‌های زرد و قرمز و آبی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و تمامی طیف‌های رنگی از همین سه رنگ به دست می‌آید به همین دلیل والواشرهای فول کالر یا همان تمام رنگ نامگذاری شده‌اند.

نمایندگی ارتقاء صنعت ملارد

  1. فول کالر دیجیتال (DMX )

دی ام ایکس یک سیستم هوشمند و تمام اتوماتیک است که می‌تواند تحرک نورپردازی، شدت نور و تغییر رنگ را در دیودهای ال ای دی کنترل کند. همچنین دی ام مکس می‌تواند زمان بندی در جهت روشن یا خاموش شدن وال واشر را نیز کنترل کند.

 

کاربردهای وال واشر

جایگاه‌ ال ای دی ها در کنار هم در یک Wall Washer میزان نور را  در آن مشخص می‌کند. به طوری که اگر LEDها با فاصله کم از یکدیگر قرار بگیرند، نور کمتری از این المان ساطع می‌شود و اگر به صورت متراکم در کنار یکدیگر قرار بگیرند، دارای نور بیشتری هستند. مثلا زمانیکه می‌خواهند از وال واشرها به عنوان یک پروژکتور LED استفاده کنند، وال واشرهایی را با LEDهای متراکم و با تعداد انبوه کنار یکدیگر قرار می‌دهند.

نمایندگی ارتقاء صنعت شهریار

به همین منظور انواع وال واشرها در صنعت نورپردازی و به وجود آوردن نور تزئینی مورد استقبال قرار گرفته‌اند و کاربردهای اصلی آن‌ها به شرح زیر است:

 

  • فروشگاه‌های بزرگ
  • سالن‌های تئاتر
  • سالن‌های ورزشی
  • مراکز تفریحی و رستوران‌ها
  • تمامی فضاهای باز یا سرپوشیده
  • بدنه پل‌ها برای ایجاد روشنایی
  • نمای بیرونی برج‌ها
  • روشنایی تونل‌ها و زیرگذرها
  • فروشگاه‌های بزرگ
  • نمای بیرونی یا داخلی ساختما‌ن‌های مسکونی، اداری و تجاری
  • جهت روشنایی بناهای تاریخی، موزه‌ها و گالری هنری
  • تزئینات غرفه‌های نمایشگاهی و ویترین‌های تبلیغاتی
  • مراسم جشن
  • موارد پزشکی
  • نورپردازی در آکواریوم‌های شیرین یا شور
  • کشاورزی و پرورش گیاهان

 

مزیت‌های وال واشر

از آنجایی که LEDهایی که در والواشرها قرار دارند دارای تمرکز نور بالایی هستند، معمولا زاویه تابش نور آن‌ها 30 تا 45 درجه بوده و توان مصرفی پایین‌تری را در مقایسه با چراغ‌های معمولی یا پروژکتور‌ها دارد. به همین منظور بازدهی نوری و راندمان بالا را در هنگام استفاده کردن از وال واشرها می‌توان تجربه کرد.

نمایندگی فروش محصولات ارتقاء صنعت اندیشه

در هنگام خرید وال واشر می‌توانید خصوصیات و همچنین برند مد نظر خود را از میان برندهایی نظیر صبا ترانس، فاین الکترونیک، لنا افراتاب، مازی نور و شعاع انتخاب کنید و برای سفارش با مجموعه آرتا الکتریک تماس بگیرید.

مزیت دیگر استفاده از والواشرها تداوم نور خروجی در طولانی‌مدت به همراه کاهش هزینه‌هاست. زیرا در بدنه Wall Washer از ال ای دی‌هایی پرنور با توان کم استفاده شده است. قابلیت نصب در هر زوایه‌ای که نیاز به نورپردازی داشته باشد و استفاده از هماهنگی کامل با سیستم DMX  (سیستم تمام اتوماتیک و ریموت که تمامی قابلیت‌هایی که در یک وال واشر می‌تواند وجود داشته باشد را کنترل می‌کند) از دیگر مزایای استفاده از آن‌ها است.

نمایندگی فروش محصولات ارتقاء صنعت اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات ارتقاء صنعت را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات ارتقاء صنعت

X