بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی صنایع ابزار نظافتی تی شو

نمایندگی تی شو در شهریار

نمایندگی تی شو در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند تی شو در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

صنایع نظافتی تی شو

صنایع ابزار نظافتی تی شو از سال 1370 تاسیس گردید و تاکنون به عنوان یک برند فعال در زمینه تولید ابزار های نظافتی در سطح کشور فعالیت نموده است.این مجموعه با ارائه طرح ها و مدلهای جدید و کیفیت عالی توانسته جایگاه خود را در سطح کشور ارتقاء داده و به عنوان یک تولید کننده نمونه شناخته شود.محصولات ابزار نظافتی تی شو در انواع ، طرح ها و رنگ های مختلف تولید میشودو دارای بالاترین کیفیت و استاندارد های روز دنیا میباشد.

نمایندگی تی شو در ملارد

انواع تی آب جمع کن

با وجود آنکه امروزه مدل‌های فراوانی از انواع تی و انواع زمین شوی در بازار پیدا می‌شوند، در این جا سعی کرده‌ایم تا رایج‌ترین و پرکاربردترین انواع تی و انواع زمین شوی را معرفی کنیم و کاربردها و نکات مثبت هر یک را ذکر کنیم.

تی نخی یا رشته ای

تی نخی، تی رشته‌ای یا تی مویی، به‌عنوان یکی از رایج‌ترین انواع تی و زمین شوی، مدل‌های متنوعی دارد. این تی در ساده‌ترین شکل خود از نخ‌های ضخیمی تشکیل شده که به انتهای یک میله‌ی فلزی (و یا سایر جنس‌ها) محکم شده‌اند. در میان انواع تی و زمین شوی، تی‌های رشته‌ای به دلیل قدرت جذب بالای خود برای تمیز کردن انواع سطوح گزینه بسیار مناسبی هستند و از پس گوشه  و کنارهای خانه شما به‌خوبی برمی‌آیند.

نمایندگی تی شو در شهریار

نمایندگی تی شو در اندیشه

از تی نظافت نخی می‌توان برای نظافت و تی کشیدن مکان‌هایی مانند کف مغازه، فروشگاه، سرویس بهداشتی عمومی و سایر مکان‌های عمومی استفاده نمود. نگهداری از این مدل تی و رشته‌های آن کمی مشکل است و ممکن است وقت شما را بگیرد. هرچند قیمت مناسب تی رشته‌ای نیز یکی دیگر از نقاط مثبت آن است.

مزایا:

  • قدرت جذب بالا
  • عمر طولانی
  • مناسب برای انواع سطوح

نحوه کار با تی نخی یا رشته ای یا مویی

در واقع کار با تی های رشته ای بسیار آسان است. به دلیل اینکه این تتی از قدیمی ترین نوع از انواع تی آب جمع کن به شمار می آید و مادران به خوبی نحوه کار با آن را می دانند. برای اینکه زمین را با این تی تمیز کنید لازم است ابتدا آن را به سرویس بهداشتی برده و با آب رشته ها را کاملا خیس نمایید.

نمایندگی فروش محصولات تی شو شهریار

سپس با فشار پا بر روی رشته ها آب اضافی را از آن خارج کرده و تی را به محلی که قصد دارید آنجا را طی بکشید بازگردانید.در ادامه دسته ی تی نخی را در دست گرفته و با حرکت دادن طی به سمت عقب و جلو اقدام به نظافت محل مورد نظر نمایید. توجه کنید که هر بار بعد از چند مرتبه طی کشیدن، باید تی را به سرویس بهداشتی برده، آن را شسته، سپس از ابتدا شروع به تی زدن کنید تا کثیفی ها کاملا از بین بروند.

 

تی مسطح پلاستیکی

این تی نیز مانند دیگر انواع تی آب جمع کن از قبیل تی رشته ای از قدیمی ترین و شناخته شدن ترین تی های موجود در بازار است. از این تی معمولا برای زمانی استفاده می شود که سطح آشپزخانه، حمام و پارکینگ را می شویید و لازم دارید که پس از شستن آب را از روی سطح خشک کنید.

مزایا:

  • دارای سطح پلاستیکی و قابل انعطاف برای جمع کردن آب به بهترین شکل ممکن
  • کاربری آسان

نحوه کار با تی مسطح پلاستیکی

طرز کار با تی مسطح پلاستیکی بسیار ساده بوده و مهارت چندانی لازم ندارد. کافیست ابتدا تی را پشت نقطه ای که آب در آنجا جمع شده است قرار داده و سپس آب را به سمت خارج هدایت کنید. انجام این کار با استفاده از تی مسطح پلاستیکی بسیار لذت بخش است.

نمایندگی تی شو در فردیس

تی حوله ای

تی حوله ای هم از دیگر انواع تی آب جمع کن به شمار می آید . تی حوله‌ای یک سری از جنس حوله دارد که با عرض‌های متفاوتی در بازار عرضه می‌شوند. معمولا عرض‌های کمتر برای نظافت منزل مناسب‌تر هستند. تی حوله‌ای به واسطه پرزهایی که دارد در نظافت انواع سطوح مانند سرامیک و پارکت‌ها (نسبت به انواع تی و زمین شوی) بسیار موثر و کارآمد است. تی حوله ای یکی از جدید ترین و بهترین طی های تولید شده در سال های اخیر است.

نمایندگی تی شو در شهریار

نمایندگی فروش محصولات تی شو در ملارد

افرادی که به‌طور تخصصی نظافت منزل و سایر مکان‌ها را انجام می‌دهند، اغلب از تی حوله‌ای را در میان تجهیزات خود دارند. با استفاده از این تی نظافت می‌توان انواع کفپوش، کف آشپزخانه، کف و دیوار حمام و حتی بدنه ماشین را تمیز کرد.

مزایا:

  • قابلیت جمع کردن آب و خشک کردن آب از روی زمین تا آخرین قطره
  • کاربرد آسان بدون فشار و زحمت مضاعف

نحوه کار با تی حوله ای

برای استفاده از تی حوله ای ابتدا قسمت پارچه ای یا حوله ای تی را جدا کرده و آن را خیس کنید و سپس قسمت حوله ای را در محل خود مجدد نصب کرده، به محل آلوده شده یا کثیف برده و با کشیدن تی به عقب و جلو عملیات نظافت را انجام می دهید. لازم به ذکر است که برای نظافت بیشتر باید در طول تی کشیدن چند بار قسمت حوله ای را در آورده و آن را بشویید و مجدد نصب کرده و عملیات را از سر بگیرید.

نمایندگی تی شو البرز

تی اسفنجی

تی اسفنجی هم از تولیدات سالهای اخیر است که به دلیل اسفنج استفاده شده در آن عملیات آبگیری توسط آن به بهترین و کامل ترین شکل ممکن صورت می گیرد. یکی از خصوصیات خوبی که در این مدل تی آب جمع کن وجود دارد این است که بعد از تخلیه ی آب تی به دلیل جنس اسفنجی آن تی به سرعت خشک می شود.

نمایندگی تی شو در شهریار

مزایا:

  • کاربری آسان
  • راحتی در خارج کردن آب از طی

نحوه کار با طی اسفنجی

برای کار کردن با این تی اصلا نیاز نیست خودتان را زیاد به زحمت بیاندازید . کافیست ابتدا یک تشت را که مقداری آب در آن وجود دارد تهیه کرده، سپس تی را در آن قرار دهید تا خیس بخورد. پس از خیس خودن اسفنج آب اسفنج را توسط دو اهرم تعبیه شده در دسته ی تی خارج کنید. بعد از آن با اسفنج نم دار شروع به تی کشیدن زمین کرده و محل را از آلودگی ها بزدایید . سعی کنید در طول طی کشیدن چند بار آب تی را خارج کرده و آن را بشویید تا محل آلوده شده به بهترین شکل ممکن از کثیفی ها پاک شود.

نمایندگی فروش محصولات تی شو در البرز

تی چرخشی

یکی دیگر از انواع تی آب جمع کن تی چرخشی نام دارد. تی چرخشی نیز مانند تی حوله ای دارای سطحی پارچه ای بوده اما از لحاظ نظافت بسیار بهتر است. زیرا چرخش سر این تی در محلی که با زمین تماس دارد موجب می شود که سطح و مهم تر از همه گوشه ها و کنج ها به صورت کامل تی خورده و نظافت بهتری را در محل مورد نظر شاهد باشیم.

نمایندگی تی شو در شهریار

مزایا:

  • چرخش تی و کمک به نظافت بهتر
  • دارا بودن سطح حوله ای برای خشک کردن سطح

 

نحوه کار با تی چرخشی

برای کار کردن با تی چرخشی اصلا نگران نباشید. این تی به شما تجربه ی یک نظافت در سطحی بالا را ارائه می کند. به این ترتیب که دیگر با تمیز شدن گوشه ها به طور کامل خیالتان از بابت آلودگی راحت شده و چرخش آسان سر این تی باعث تسریع در امر نظافت می گردد. کافیست قسمت حوله ای تی را کمی خیس کرده و محل مورد نظر را تی بکشید. فقط باید در استفاده از این تی جهت چرخش را حفظ کنید تا آلودگی ها به جای قبلی منتقل نشود.

نمایندگی تی شو ملارد و شهریار

تی بخار

این با دیگر انواع تی آب جمع کن که تا کنون معرفی کرده ایم تفاوت دارد. تی بخار یک تی برقی است که با استفاده از انرژی الکتریکی آب را به بخار تبدیل می کند. مسلما می دانید که تی بخار یکی از تولیدات جدید بازار است که قیمت آن نیز با سایر تی ها بسیار فرق دارد. ولی توجه داشته باشید که این تی را برای سطوح چوبی نباید استفاده کرد. زیرا باعث پوسیدگی آن سطح می شود.

نمایندگی تی شو ملارد

مزایا:

  • از بین بردن انواع لکه ها از روی سطح به بهترین شکل ممکن
  • ضد عفونی کردن سطح به دلیل استفاده از بخار و دمای بالا
  • کاربردی بسیار آسان و راحت و متفاوت با سایر تی ها

نحوه کار با طی بخار

برای طی کشیدن با تی بخار لازم است که ابتدا مخزن طی را با آب پر کرده و سپس آن را به پریز برق متصل کنید. پس از رسیدن درجه ی طی به دمای لازم می توانید عملیات طی کشیدن را آغاز کنید.

نمایندگی فروش محصولات تی شو اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات تی شو را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید. 

خرید آنلاین محصولات تی شو

پیام بگذارید

X