بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی الیت (E&L)

نمایندگی ابزارآلات الیت (E&L) در شهریار

نمایندگی الیت در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش ابزارآلات الیت (E&L) در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

ابزارآلات الیت (E&L)

الیت E&L یک برند تولیدکننده ابزارآلات صنعتی در کشور ایران می باشد. الیت در سال 1390 تاسیس شد و با داشتن بیش از 5 سال سابقه، ابزار های باکیفیتی تولید و به بازار عرضه می کند. بعد ازگذشت تنها 5 سال از آغاز فعاليت گروه بازرگاني اليت در زمينه ی واردات و توزيع ابزار آلات امروز مجموعه ی اليت رفته رفته جايگاه خود را درميان شرکتهاي معتبر و باسابقه ی بازار پيدا نموده است به نحوی که کمتر کسی را مي توان يافت که دربازار ابزار فعاليت کرده باشد و آوازه ی اليت رانشنيده باشد.

نمایندگی الیت در ملارد

گروه اليت امروزه تامين کننده ی طيف گسترده ای از محصولات مورد نياز صنعتکاران است که از اين ميان می توان به موارد زير اشاره کرد:

٭ تامين بيش از 90قلم ابزار آلات برقی با برند E&L

٭ تامين بالغ بر 100نوع ابزارآلات دستي و بادی با برندSPERO  (ساخت تايوان تحت ليسانس آلمان)

٭ تامين انواع ابزارآلات جوش کاری با برندELMAX

٭ تامين انواع صفحه سنگ های سايش و برش با برند IBA (ساخت کشور صربستان)

٭ تامين انواع چسب با برند ELFIX (ساخت کشور ترکيه)

نمایندگی الیت در اندیشه

همچنين اليت سرويس با دراختيار داشتن بيش از85مرکز خدمات فعال و مجرب در سراسر ايران همواره درکنار مصرف کنندگان عزيز است. گارانتي12ماهه ابزارآلات برقي و گارانتي مادام العمر ابزارآلات دستي و گارانتي 24ماهه ابزارآلات بادی نشان از عزم اين مجموعه در ارائه محصول باکيفيت و حمايت ازمصرف کننده دارد.

نمایندگی ای اند ال در ملارد

مديران اين شرکت همواره درتلاش بوده اند تا همکاران خود را عضوی ازخانواده اليت احساس کنند. ايجاد رابطه برد-برد  في مابين شرکت و نمايندگان درسراسر کشور، تلاش در همکاري و رشد نمايندگان در حوزه های فعاليت خود نشانگر تلاش اين مجموعه برای نيل به اهداف خود می باشد.

نمایندگی فروش ابزارآلات الیت در ملارد

اين گروه با اراده اي پولادين قدم در اين راه نهاده است و تلاش برآن دارد برمبنای سياست های اقتصاد مقاومتی و در راستای تامين هرچه بيشتر و بهتر نمايندگان و همکاران خود هرروز بهتر از ديروز درکنار صنعتگران اين مرز و بوم و در راستای اعتلای نام ايران قدم بر دارد.

دسته بندی های ابزار آلات برقی برند الیت :

ابزار آلات این مجموعه را در برند ال مکس می توان در خانواده های زیر تقسیم بندی نمود :

  • دریل و پیچ گوشتی برقی و شارژی
  • بتن کن و چکش تخریب
  • پروفیل بر و فارسی بر
  • اره زنجیری ، اره عمود بر ، اره گرد بر
  • بلوور

نمایندگی ابزارآلات الیت شهریار

  • پیستوله رنگ
  • دستگاه جوش
  • اتو لوله سبز
  • کارواش خانگی
  • انواع فرز آهنگری ، سنگبری و فرم

 

دریل و پیچ گوشتی برقی و شارژی:

نمایندگی ابزارآلات الیت (E&L) در شهریار

همانند سایر برندهای ابزار آلات برقی محصولات این مجموعه از تنوع بسیار خوبی برخوردار هستند.

شاید بتوان گفت جزو معدود برندهای چینی بازار می باشد که توان ذکرشده بر روی دستگاه واقعی و قابل اطمینان می باشد.

می توان این محصولات را به دسته های زیر تقسیم نمود.

نمایندگی الیت در البرز

  1. دریل برق : دریل های برقی این مجموعه از سه نظام اتوماتیک و یا آچاری بهره می برند.
  2. دریل و پیچ گوشتی شارژی : دریل و پیچ گوشتی های شارژی این مجموعه از باطری لیتیوم بهره می برند.

بتن کن و چکش تخریب:

این دو ابزار به همراه مته یا قلم مخصوص به شما کمک خواهند کرد تا موادی نظیر گچ، بتن، آسفالت و غیره را سوراخ یا تخریب کنید. از این دو ابزار در صنایعی نظیر ساختمان سازی به منظور تخریب اولیه ساختمان ها برای بازسازی و کندن زمین استفاده می‌شود.

نمایندگی فروش ابزارآلات الیت در ملارد

مزایای بتن کن

بهتر است بگوییم برای فردی که به طور تخصصی به کارهایی مانند بازسازی ساختمان ها مشغول است، استفاده از بتن کنی با کیفیت، سرمایه گذاری مناسب تری است است؛ بنابراین ابتدا در رابطه با مزایای بتن کن ها سخن می گوییم. بتن کن تفاوت آنچنانی با چکش تخریب ندارد اما دارای حالت های اضافه تری است که می‌تواند آن را به نوعی دریل قدرتمند نیز تبدیل کند. این حالت‌ها عبارتند از:

نمایندگی ابزارآلات الیت (E&L) در شهریار

نمایندگی ابزارالیت الیت در شهریار

حالت چرخشی

در این حالت شما می‌توانید از بتن کن به عنوان مته سنتی نیز استفاده کنید برای مثال اگر می‌خواهید یک پیچ را درون سوراخ چوبی فرو ببرید باید ابتدا چوب را با دریل سوراخ کاری کرده و سپس با جایگذاری رول پیچ را ببندید. یک بتن‌کن چنین حالتی را برای شما فراهم می‌کند، برای همین شما نیز قادر خواهید بود کار مته را با استفاده از این ابزار انجام دهید.

 

حالت چکشی

اما بتن‌کن از یک دریل معمولی بسیار قدرتمندتر است. بتن کن به شما قدرت لازم برای سوراخکاری بتن را می‌دهد و در مقابل با استفاده از ضربات کوچکی که بر سطح بتن وارد می‌کند، منجر به خورد شدن آن نیز می‌شود. با کمک این ابزار شما قادر خواهید بود با سرعت بالا هر چیزی را سوراخ کنید و به کمک سیستم ضد لرزش نصب شده بر روی آن در زمان بلند مدت خستگی را احساس نکنید.

 

مزایای دیگر بتن کن ها

از آنجایی که بتن‌کن‌ها انرژی کمتری نسبت به چکش های تخریب نیاز دارند؛ بنابراین مدل های بیسیم آنها یا مدل‌های شارژی آنها نیز در سطح بازار یافت می‌شوند مشخصات بیسیم بودن یا شارژی بودن یک بتن کن یکی دیگر از مزایای بتن کن است.

نمایندگی الیت درملارد و شهریار

مدل‌های گوناگون بتن‌کن‌ ها بر مزیت این دستگاه‌ها می‌افزاید. بتن‌کن‌ها را می‌توان در سه نوع چهار شیار (SDS PLUS)، پنج شیار  (SDS MAX) و شش گوش (HEX)  یافت. که در ادامه هر مورد را توضیح می‌دهیم.

 

انواع بتن کن ها از نظر نوع قلم گیر

چهارشیار و پنج شیار و شش گوش اصطلاحی است که به سه نظام بتن کن ها تعلق میگیرد سه نظام قطعه ای از بتن کن است که انواع مته یا قلم در آن قرار می‌گیرد.

 

بتن کن چهار شیار (SDS PLUS) :

قلم‌های باریک‌تر و ظریف‌تری در بتن کن‌های چهارشیار نسبت به پنج شیار به کار می‌رود. قدرت این قلم‌ها در بتن کن چهارشیار کم است و برای تخریب دیوار یا بتن مستحکم کافی نیست. با وجود سبک بودن وزن این بتن کن های چهار شیار، قدرت سوراخکاری آن نسبت به دریل چکشی بالاتر است. این نوع دریل اغلب جهت سوراخکاری مصالحی مانند، بتن، سیمان، آجر و گچ استفاده می‌شود.

نمایندگی ابزارآلات الیت (E&L) در شهریار

بتن کن چهار شیاربتن کن پنج شیار (SDS MAX) :

در این مدل از مته و قلم‌هایی با قطری بیش از ۳۲ میلیمتر استفاده می‌شود. در مقایسه با چهار شیار، این دستگاه وزن سنگین‌تری داشته و قادر است که در حین اجرای عملیات تخریب ضربه‌های قدرتمندی به محل وارد نماید. این مدل دارای سیستم ضد لرزش نیز است که مانع از انتقال لرزش به کاربر می‌شود و از خستگی جلوگیری می‌کند.

 

بتن کن پنج شیاربتن کن شش گوش (HEX) :

این نوع بتن کن ها جهت تخریب‌های سنگین استفاده می‌شود. وزن این نوع دستگاه‌ها در رنج ۱۵، ۱۷، ۱۸ و ۳۰ کیلو هستند.

 

مزایای چکش تخریب

چکش های تخریب ابزارهایی به جهت تخریب هستند بنابراین از آنها نباید انتظار دیگری داشت. این ابزار مخصوص برای تخریب ساختمان و مواد است و لذا استفاده از یک پیکور یا چکش تخریب در این کارها، اولویت دارد. از آنجایی که این ابزار ضربات بسیار محکمی بر سطح وارد می کند، می تواند برای کارهای سنگین مورد استفاده قرار گیرد. با تمام وجود از آنجایی که چکش تخریب نسبت به بتن کن دارای حالات کمتری است کاربرد های کمتر و محدودتری دارد.

نمایندگی الیت (E&L) ملارد

 پروفیل بر و فارسی بر:

پروفیل بر در واقع ابزاری از دسته ابزارهای برقی است که عملیات برش فلزات را انجام می دهد. ساختار بدنه پروفیل برها از یک گیره نگه‌ دارنده و یک بازوی متحرک که بر روی آن موتور و دیسک برشی قرار می‌گیرد تشکیل شده است.

تیغه های برش وظیفه‌ برش قطعات کار را بر عهده دارند که قطر آن‌ها معمولاً مابین ۳۰۰ میلی‌متر است و دارای ۸/۲ میلی‌متر ضخامت می‌باشد، پروفیل بر ها می‌توانند تا قطر ۴۱۰ میلی‌متر نیز باشند.

نمایندگی ای اند ال در شهریار

گاها ممکن است کار برش پروفیل‌ها بسیار سخت بوده و خسته کننده باشد، در این مواقع فرزهای آهنگری گزینه مناسبی برای برش پروفیل های سخت نیستند و می‌بایست از یک گزینه بهتر یعنی پروفیل بر استفاده نمود.اره پروفیل بر عملیات برش سخت‌ترین پروفیل‌ها را به راحتی هرچه تمام تر و با امنیت بالا انجام می‌دهد.

اجزاء پروفیل بر

پروفیل ها مانند دیگر ابزار آلات از اجزاء مختلفی تشکیل شده اند. این اجزا باعث می شود تا مکانیزم کار با پروفیل بر به درستی انجام شود. یکی از اجزای مهم و اصلی در ابزار آلات برقی ، شارژی و بادی ،موتور است. موتور در دستگاه پروفیل بر انرژی الکتریکی را به انرژی جنبشی تبدیل می کند.

نمایندگی ابزارآلات الیت (E&L) در شهریار

موتور : هر چه قدرت موتور و توان آن بالاتر باشد، قدرت برش و سرعت پروفیل بر نیز بیشتر می شود. از پروفیل هایی با قدرت موتور بالا در صنایع بزرگ استفاده می شود.

گیره : یکی از اجزای مهم و کاربردی در پروفیل بر ها گیره است. این وسیله تیغه را محکم نگه داشته و باعث حرکت درست تیغه بر اساس قدرت و توان موتور می شود.

تیغه : از تیغه برای برش دادن انواع پروفیل ها استفاده می شود. هر چقدر جنس تیغه مقاوم تر باشد می توان در برش فلزات ضخیم تر از آن استفاده کرد.

کاربرد پروفیل بر

کاربرد اصلی پروفیل بر برای برش دادن فلزات است.برش چوب با پروفیل بر نیز انجام می شود. از این دستگاه می توان در موارد مختلفی که نیاز به برش فلزات ضخیم است استفاده شود.

نمایندگی ابزارآلات الیت البرز

پروفیل برها با توجه به کارکرد به دو دسته نیمه صنعتی و صنعتی تقسیم می شوند. از پروفیل برهای نیمه صنعتی بیشتر در صنعت ساختمان سازی و ساخت قاب های پنجره و موارد مشابه استفاده می شود.اره های پروفیل بر به دلیل سهولت در جابه‌جایی و امنیت و قدرت بیشتر آن‌ها نسبت به فرزهای آهنگری کاربرد وسیعی در ساختمان سازی دارند.. پروفیل برهای صنعتی نیز کاربرد وسیع تری داشته و از آنها در صنایع بزرگ استفاده می شود.

اره گرد بر

صنعت چوب و ‌ام دی اف یکی از مهم‌ ترین صنایع تولیدی و بعضاً هنر‌ های دست ساز کشور است. عملکرد ابزار‌ های برش دهنده چوب و قطعات mdf در کارگاه‌ های صنعتی دقیق و ظریف بوده و همواره توسط صاحبان صنایع چوبی انتخاب و خریدی چالش برانگیز محسوب شده است. قبل از خرید اره دیسکی یا گرد بر به منظور ایجاد برش‌ های تمیز، دقیق و استاندارد به صورت ظریف باید نسبت به شناخت تفاوت اره گرد بر و عمود بر آگاهی یافت. برش نهایی قطعات کار در کارگاه‌ ها بسته به نوع تیغ ابزار (اره) می‌ تواند عملکردی مشابه و یا متفاوت داشته باشد. اره گرد بر یکی از پر فروش‌ ترین لوازم نجاری در بازار ابزار آلات کشور محسوب می‌ شود.

نمایندگی ابزارآلات الیت (E&L) در شهریار

اره عمود بر

یکی از ابزار هایی که برای برش چوب استفاده می شود اره عمودبر است. اره های عمود بُر که به آنها اره چکشی نیز میگویند بر اساس دسته بندی هایی که شده اند کارکرد های متفاوتی دارند. در این مقاله سعی داریم علاوه بر تشریح اره عمود بر، بررسی کنیم که کاربرد اره عمود بر چیست.

نمایندگی الیت کرج

اره های عمود بر ( اره های چکشی ) را می توان یکی از مهم‌ترین و اصلی ترین ابزار های برقی نجاری دانست، از این ابزار برای برش های سطحی و یا نقاطی از چوب که اشکال خاصی دارند مورد استفاده قرار می گیرند.

 

انواع اره عمود بر

  • اره های عمود بر صنعتی :

این نوع از ابزار ها دارای گیربکس فولادی می باشند که در جلوی دستگاه قرار دارند ، و به دلیل وجود این قسمت می توان از آن در مدت زمان بسیار زیادی استفاده کرد و فشار زیادی را بر آن وارد کرد .

 

  • اره های عمود بر نیمه صنعتی :

این نوع از اره ها برای افرادی که به صورت نیمه حرفه ای در نجاری مشغول هستند کاربرد دارد و معمولا از قدرت کمتری نسبت به اره های عمود بر صنعتی برخوردارند.

کاربرد اره عمود بر

تا اینجای مطلب متوجه شدید که اره چکشی یا اره عمود بر چیست اما اصلی ترین کاربرد اره های عمود بر در صنعت چوب است و برای برش دادن سطوح مختلف استفاده می شود، که به راحتی قابل برش نیستند. از اره های عمود بر برای برش قطعات چوبی که زوایه دارند استفاده می شود. این اره قابلیت برش تا زاویه ۴۵ درجه را نیز دارد. علاوه بر برش چوب از این ابزار برای برش قطعات فلزی نیز استفاده می شود.

نمایندگی ابزارآلات الیت در اندیشه

یکی از پر کاربرد ترین استفاده های اره عمود بر برای برش ام دی اف است که بسیار مورد استقبال کاربران نیز قرار دارد. این ابزار در تمام تولیدات و صنایع چوبی کاربرد دارد. تولید مبلمان، وسایل دکوری چوبی، کابینت، ساخت و تولید پارتیشن های چوبی و غیره از جمله مواردی هستند که در آنها از اره عمود بر استفاده می شود.

پیستوله رنگ

پیستوله رنگ وسیله ای است برای اسپری پوشش رنگ روی یک سطح به وسیله هوا . استفاده از پیستوله رنگ پاش بهترین روش جهت رنگ آمیزی یک سطح می باشد . زمانی که پیستوله بادی به درستی تنظیم و به کار گرفته شود ، رنگ را به صورت یکپارچه و به آرامی روی سطح اسپری میکند که این مزیت در سایر روش های رنگ زنی دیده نمی شود.

نمایندگی ابزارآلات الیت (E&L) در شهریار

اتو لوله سبز

یکی از ابزار آلات مهم در شغل لوله کشی ، اتو لوله است. گاها به این دستگاه، دستگاه جوش لوله نیز گفته می شود. کار با دستگاه اتو لوله سبز ساده و آسان می باشد. گرمای تولید شده در این دستگاه به وسیله یک یا دو عدد المنت حرارتی تامین می شود. در این دستگاه دو عدد قالب نر و ماده، برای فرم دهی به لوله ها تعبیه شده است.

کاربرد اتو لوله

همان طور که گفته شد، کاربرد اتو لوله در عمل لوله کشی، برای وصل کردن لوله ها به یکدیگر می باشد. به این صورت که لوله را از قالب ماده به دستگاه وارد می کنند و از قالب نر برای حرارت دهی و متصل کردن لوله استفاده می شود. در لوله کشی به کمک این دستگاه، به هیچ عنوان از چسب برای اتصال لوله ها استفاده نمی شود و اتصال فقط از طریق گرم کردن لوله ها صورت می گیرد. دقت داشته باشید که استفاده از اتو لوله سبز در لوله کشی، با توجه به نوع و جنس لوله ها متفاوت است، مثلا به کار بردن این دستگاه برای دو نوع لوله ی پروپیلن و لوله ی سبز دارای تفاوت می باشد.

نمایندگی فروش ابزارآلات الیت ملارد

نمایندگی ابزارآلات الیت (E&L) در شهریار

روش کار اتو لوله در اتصالات لوله های سبز

برای استفاده از این دستگاه در متصل کردن لوله های سبز، ابتدا دستگاه باید گرم شود، پس از آن که دستگاه گرم شد، ابتدای لوله را در محل معین شده در اتو لوله قرار می دهند و همچنین رابطی که قرار است با لوله به یکدیگر متصل گردند را نیز در جایگاه معین شده در دستگاه می گذارند. در این قسمت باید در حدود یک دقیقه به دستگاه زمان داده شود تا با گرم کردن لوله و رابط، باعث اتصال آنها به یکدیگر شود به طوری که پس از سرد شدن لوله و رابط، به هیچ عنوان نتوان از همدیگر جدایشان کرد.

توجه داشته باشید که هنگام اتصال لوله سبز و رابط لازم است که توجه و تمرکز کافی را بکار گیرید تا هر یک به درستی در مسیر خود قرار بگیرند و به یکدیگر متصل شوند. این اتصال باید به گونه ای باشد که امکان جدا شدن لوله سبز و رابط ممکن نباشد و یا در صورت لزوم در زمانی که ناچار به جداسازی انها باشید، بسیار سخت از یکدیگر جدا شوند.

نمایندگی فروش ابزارآلات الیت اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین ابزارآلات الیت (E&L) را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین ابزارآلات الیت

پیام بگذارید

X