بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی آلتون رای

نمایندگی آلتون رای در شهریار

نمایندگی آلتون رای در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات آلتون رای در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

شرکت آلتون رای

شرکت آلتون رای در سال 1374، با هدف ایجاد اشتغال پایدار و رفع نیازهای فنی مهندسی در عرصه منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، با شماره 4258  ثبت گردید و با ایجاد بخش‌های مختلف از جمله واحد تحقیق و توسعه کار خود را در  زمینه الکترونیک، به طور رسمی آغاز نمود.

در سال 1377 با راه‌اندازی و تجهیز خط مونتاژ قطعات الکترونیک در راستای تولید انبوه انواع بردهای الکترونیک، موفق به دریافت پروانه تولید از وزارت صنایع و معادن گردید و تاکنون با حرکت در جهت تولید انواع بردهای الکترونیک مرتبط با صنعت لوازم خانگی و ایجاد خطوط تولید در زمینه‌های صنایع روشنایی و ترافیک فعالیت خود را ادامه داده است.

در سال 1379 این شرکت فعالیت خود را در زمینه تجهیزات ترافیکی با تولید نمونه‌های اولیه شمارنده معکوس آغاز نمود و در ادامه با هدف خودکفایی ملی در زمینه تجهیزات ترافیک و همچنین در جهت تکمیل سبد کالای محصولات خود، فرآیند انتقال و بومی سازی تکنولوژی این صنعت را از کشور تایوان محقق نمود.

نمایندگی آلتون رای در ملارد

در سال 1382، با ضروری شدن استفاده از انرژی پاک و حرکت جامعه جهانی به سمت بیشتر نمودن سهم انرژی خورشیدی(سولار) در مصارف عمومی، شرکت آلتون رای نیز بر آن شد تا تکنولوژی استفاده از انرژی خورشیدی را به قابلیت های محصولات خود بیافزاید. شرکت آلتون رای با بهره گیری از تکنیک و تکنولوژی های موجود در این زمینه توانسته است به یکی از واحد های صنعتی پیشرو در زمینه استفاده از تجهیزات خورشیدی در محصولات خود تبدیل گردد.

نیاز روز افزون صنعت جهانی به بهینه سازی مصرف انرژی این شرکت را برآن داشت تا با تولید تجهیزات روشنایی و با استفاده از تکنولوژی LED در جهت کاهش هزینه های مصرف انرژی قدم بردارد. طراحی و تولید تجهیزات روشنایی در سال 1384، با بهره‌گیری از LED با راندمان نوری بالا و منطبق بر استاندارد ‌های اروپایی توانست شرکت را با موفقیت تولید تجهیزات روشنایی در زمینه های خانگی، اداری، صنعتی و شهری روبرو نماید.

نمایندگی آلتون رای اندیشه

در مسیر رشد و تعالی، همواره خط مشی‌های تعیین شده، چراغ راه این شرکت بوده است. حضور در بازار‌های جهانی و صادرات محصولات، یکی از مهمترین اهداف این مجموعه می باشد که از این رو اولین شعبه برون مرزی شرکت آلتون رای در سال 1385 در کشور ترکیه، شهر استانبول افتتاح گردید تا پیگیری مناسبات بین الملی شرکت را بر عهده گیرد.

این شرکت هم اینک در کارخانه تولیدی خود در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و در زیربنای 4800 متر مربع، واقع در شهرک صنعتی صفادشت (ملارد-تهران) و با همکاری 140 نفر از کارمندان آموزش دیده، در حال فعالیت می باشد. شرکت آلتون‌رای هم‌اکنون با بهره برداری از خطوط تمام اتوماتیک مونتاژ قطعات SMD توانسته ظرفیت تولید محصولات خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهد و حضور خود را در صنایع روشنایی، تجهیزات ترافیکی و تولید انواع بردهای الکترونیک بصورت روز افزون افزایش دهد.

نمایندگی آلتون رای فردیس

دریافت گواهینامه استاندارد ملی  جهت محصولات روشنایی را میتوان از موفقیت‌های دیگر آلتون رای دانست. با این پیشرفت شرکت آلتون رای افتخار دارد که اعلام نماید تمام محصولات روشنایی خود را منطبق با استاندارد های کیفی تولید و به مشتریان محترم تحویل می نماید.

نمایندگی آلتون رای در شهریار

همچنین آلتون رای با دریافت گواهینامه استاندارد اتحادیه اروپا CE برای محصولات خود، موفق شد به عنوان اولین تولید کننده تجهیزات ترافیک در ایران، بر اساس استاندارد EN12368 مطرح گردد.

شرکت آلتون‌رای همواره توجه ویژه ای به سطح کیفیت محصولات داشته و دارد، از این رو با اخذ گواهینامه استاندارد کیفی ISO9001:2008 در سال 1386 و حرکت در مسیر استاندارد سازی فرآیند‌های تولید، موفق به اخذ گواهینامه استاندارد‌های ISO9001:2008 و ISO14001:2004 و OHSAS18001 گردید. از این رو  در مدت زمان کوتاهی نام آلتون رای در بازار های داخلی پر آوازه گردیده و میزان رضایتمندی مشتریان رشد قابل توجهی را طی نمود.

نمایندگی فروش محصولات آلتون رای شهریار

تولید کالای ایرانی با کیفیت، همواره در صدر اهداف شرکت آلتون رای بوده است که با تلاش و ایجاد تحولات نوین و خلاقانه بتواند محصولاتی با کیفیت و شایسته مصرف کننده ایرانی تولید نماید . خوشبختانه توانسته ایم با حمایت و پشتیبانی مصرف کنندگان در سال های متوالی به عنوان واحد برگزیده حامی حقوق مصرف کننده ،موفق به دریافت لوح و تندیس طلایی از سازمان حمایت از مصرف کنندگان گردیم.

چراغ توکار

از چراغ توکار اغلب در تامین روشنایی عمومی استفاده می‌شود. چراغ‌های توکار همانند دیگر چراغ‌های ال‌ای‌دی می‌توانند از مزیت دیمرپذیربودن برخوردار باشند. قطر برش‌های متفاوت و زاویه تابش‌های مختلف دامنه استفاده از چراغ توکار را گسترده‌تر از دیگر ادوات روشنایی ال‌ای‌دی کرده است. اگر در ساخت خانه شما بهترین نقشه و با کیفیت‌ترین متریال به کار رفته باشد با این‌حال نورپردازی نامناسب می‌تواند آن را به یک ساختمان معمولی بدل نماید؛ همچنین استفاده نابجا از آن‌ها سقف خانه را مانند پنیر پر از سوراخ نموده و در آخر نور ضعیف و ناموزونی به اتاق‌های خانه شما می‌دهد.

نمایندگی فروش محصولات آلتون رای در البرز

چراغ‌های توکار ابزارهای کاربردی هستند که در بسیاری از موارد به خوبی اجرا نشده‌اند. هدف چراغ‌‌های توکار گذشته از رؤیت اجسام، اضافه نمودن زیبایی و جلوه بیشتر به محیط شماست. البته نورپردازی اصولی دارای لایه‌بندی بوده. چراغ‌های توکار در کنار لوستر، آویز، دیوارکوب، آباژور و… باعث ایجاد تعادل می‌شوند و حس دل‌پذیری به فضا می­‌دهند. چراغ‌های توکار در خانه‌ها و فروشگاه‌­های مدرن با سقف کاذب بسیار پرکاربرد هستند اما در فضاهای قدیمی نیز می‌توان از آن‌ها بهره برد.

 

ویژگی چراغ توکار

  • چراغ های توکار در طراحی انعطاف پذیر هستند و تقریبا با تمامی محصولات نوری هماهنگی مطلوبی ایجاد می کند. این چراغ ها کیفیت نوری بالایی داشته و در عین طول عمر بالایی که دارند کم مصرف بوده و بازدهی خوبی دارند.

 

  • طیف رنگی متنوعی از چراغ های توکار وجود دارد و با نرم افزارهای بسیاری سازگار هستند که باعث ایجاد سهولت در استفاده و به کارگیری آنها در طراحی دکوراسیون داخلی می شود.

 

  • چراغ توکار برای سقف های کوتاه و خانه های کوچک گزینه بسیار مناسبی خواهد بود زیرا شار نوری مناسبی داشته و کنترل مناسبی بر نوردهی دارند.

 

انواع چراغ توکار

چراغ های توکار را میتوان در دسته های مختلفی گنجاند، اما به طور خلاصه به موارد زیر اشاره می کنیم:

  • چراغ توکار SMD
  • چراغ توکار COB
  • چراغ توکار LED

نمایندگی آلتون رای در شهریار

فاکتورهایی برای انتخاب چراغ توکار

  • ارتفاع سقف

ارتفاع سقف فاکتور تاثیرگذاری در انتخاب نوع چراغ توکار است. هر چه ارتفاع سقف بیشتر باشد، روشنایی شما از آیتمی که می‌خواهید آن را روشن کنید دورتر می‌شود و به این ترتیب نیاز به شدت نور بیشتری داریم. در چنین شرایطی زاویه تابش‌های کوچکتر (۴۰ و ۲۰ درجه) نور را با تمرکز بیشتری منتشر می‌کنند و زوایای تابش بزرگتر (۱۲۰ درجه در چراغ توکار ۳۵ وات) تابش نور وسیع‌تری دارند، در نتیجه شدت تابش به نسبت سطح کمتر خواهد بود.

 

  • کاربری روشنایی

تاثیر ارتفاع سقف زمانی برای ما قابل درک‌تر می‌شود که بخواهیم از چراغ برای کاربری خاصی استفاده کنیم. زمانی که بخواهیم به صورت متمرکز و مشخص یک نقطه را روشن کنیم مثلا یک ویترین یا میز نیاز به زاویه‌ی تابش کوچکتری داریم.

موضوع دیگری که در این قابل توجه است، محل قرارگیری چراغ توکار به نسبت آیتمی است که می‌خواهید آن را روشن کنید.

 

  • میزان نور موردنیاز

برای تامین میزان نور مورد نیازتان می‌بایست علاوه بر میزان روشنایی و کیفیت نور مد نظر، توجیهات اقتصادی را نیز درنظر داشته باشید. تصویر زیر به خوبی در این باره توضیح می‌دهد.

خدمات پس از فروش محصولات آلتون رای شهریار

مشاهده کردید که برای رسیدن به یک میزان روشنایی یکسان (۴٪ اختلاف قابل چشم‌پوشی است) می‌توان از دو شیوه نورپردازی استفاده کرد. ۶ عدد چراغ توکار با توان مشخص با زاویه ۱۲۰ درجه یا ۳ عدد چراغ توکار با همان توان مشخص و زاویه تابش ۴۰ درجه. نکته مهم در این رابطه جای‌گذاری و چیدمان صحیح چراغ‌هاست. در رابطه با چیدمان چراغ‌ها بایستی مناسب‌ترین چیدمان که در واقع به صرفه‌ترین از نظر اقتصادی نیز هست را انتخاب کرد. پیش از نهایی شدن خرید می­بایست با کارشناسان و طراحان روشنایی مشورت کرده و به طور دقیق از خصوصیات روشنایی فضای مد نظر خود آگاه شوید.

نحوه نگه داری از چراغ توکار

همانطور که گفته شد چراغ های توکار طول عمر بالایی دارند و در صورتی که به درستی نصب شوند به ندرت به تعمیر نیاز پیدا خواهند کرد. اما در مواردی نیز ممکن با شل شدگی اتصالات و از بین رفتن چراغ ها مواجه شوید. بهتر است که چراغ ها را گردگیری کرده و هر از چند گاهی اتصالات و محفظه آن را بررسی کنید تا از مشکلات این چنینی جلوگیری شود.

نمایندگی فروش محصولات آلتون رای ملارد

چراغ روکار

چراغ‌های روکار دهه ‌هاست که در طراحی مکان‌های مختلف استفاده می ‌شوند زیرا تقریبا در هر مکانی بدون نیاز به تغییر ساختمان سقف، قابل نصب بوده و در اشکال و اندازه‌های متنوع موجودند. در این چراغ‌ها به دلیل نمایان بودن ساختار بدنه، طراحی ظاهر محصول، رنگ و جلوه متریال به کار گرفته شده از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

نمایندگی آلتون رای در شهریار

انواع چراغ‌های روکار:

چراغ آویز: چراغ‌آویز توسط سیم، زنجیر و یا میله فلزی از سقف معلق میشود. چراغ‌ آویز غالبا مقرون به صرفه‌تر و کم حجم‌تر از لوسترهاست؛ به همین علت به یک انتخاب محبوب در میان معماران تبدیل شده است.

 

چراغ‌های سقفی: چراغ‌های سقفی را می­توان به صورت توکار و یا نیمه توکار نصب کرد. یک چراغ سقفی نصب شده توکار هیچ فاصله‌ای بین سقف و چراغ ندارد ولی در چراغ‌های نیمه توکار فاصله کمی بین سقف و چراغ وجود دارد که آن‌را شبیه به چراغ‌آویز می­‌کند، بدون اینکه آویزان باشد. هر دو نوع این چراغ‌ها برای نورپردازی مناسب‌ هستند و در مواردی که سقف کم ارتفاع است بسیار کاربردی‌اند چراکه فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند.نمایندگی آلتون رای در شهریار

نمایندگی آلتون رای ملارد و شهریار

چراغ‌های دیواری: این نوع چراغ که گاهی به عنوان دیوارکوب نیز خوانده می‌­شود بر روی دیوار نصب می‌شود و می‌تواند نور را به سمت بالا، پایین و یا به صورت غیرمتمرکز بتاباند. امروزه چراغ‌های دیواری به طور معمول برای روشنایی بیرونی به کار گرفته می‌شوند.

 

چراغ‌های ریلی: این نوع از نور پردازی طوری طراحی شده‌است که برای هر چراغ به سیم‌کشی جدا نیاز نیست؛ همه چراغ‌ها در یک مسیر قرار می‌گیرند و انرژی را از سیم‌کشی درون ریل می­‌گیرند. چراغ‌های ریلی می­‌توانند وظیفه روشنایی عمومی و یا متمرکز را داشته باشند. چراغ‌های ریلی را می­‌توان روی سقف یا دیوار نصب کرد.

نمایندگی آلتون رای در شهریار

چراغ خطی یا لاینی

این چراغ‌ها (linear lighting ) جزو مدرن‌ترین سیستم‌های روشنایی هستند که از لحاظ کارایی نسبت به سیستم‌های روشنایی قدیمی بازده نوری بسیار بالاتر، طول عمر بیشتر، شار نوری بهتر و مصرف انرژی کمتری دارند و همچنین نور را به صورت یکدست و یکنواخت از خود ساطع می‌کنند. در این مقاله تلاش کردیم به آسان‌ترین روش ممکن توضیح دهیم چراغ خطی یا لاینی چیست و چه کاربردی دارد.

چراغ‌های خطی از نظر نورپردازی نیز ویژگی‌های بهتری نسبت به انواع دیگر چراغ‌ها دارند که با استفاده از آنها می‌توان طراحی‌های متنوع و شیکی با توجه به طراحی داخلی و همچنین در نظر گرفتن ویژگی‌های خاص معماری و دکوراسیون محل مورد نظر، بهترین طراحی برای اجرای نورپردازی را انجام داد. استفاده از چراغ‌های خطی برای نورپردازی می‌تواند علاوه بر تامین روشنایی مورد نیاز فضا، باعث زیبا و لوکس به نظر رسیدن بیشتر فضا نیز می‌گردد.

خدمات پس از فروش محصولات آلتون رای ملارد

نمایندگی آلتون رای در شهریار

ایجاد لاین‌های نوری مناسب با گوشه‌ها و کنج‌ها یا دیگر زوایای پلان معماری با استفاده از این چراغ‌ها به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود. نورپردازی خطی توسط چراغ‌های خطی انجام می‌شود این چراغ‌ها نسبت به نمونه‌های سنتی خود خطوط نور را در یک خط باریکتر توزیع می‌کنند.

طول این چراغ‌ها معمولاً بلند است و به صورت‌های متنوعی مثلاً به صورت معلق از سقف یعنی چراغ خطی آویز، چراغ خطی توکار یا چراغ خطی روکار روی سقف یا دیوار تعبیه می‌شوند. این چراغ‌ها تنوع زیادی دارند بنابراین برای هر نوع فضایی مناسب هستند و این ویژگی باعث محبوبیت روز افزون آن میان طراحان داخلی جهت انجام ایده‌های جدید و شیک نورپردازی شده است. شما کاربران گرامی اگر قصد خرید انواع چراغ خطی یا لاینی را دارید و می‌خواهید با این محصولات بیشتر آشنا شوید در ادامه همراه ما باشید.

 

چراغ خطی توکار

شاید برای شما هم این سوال پیش آماده باشد که چراغ خطی توکار چیست و چه کاربردی دارد؟ برای توضیح باید گفت نصب این مدل چراغ در سقف‌های کاذب انجام می‌شود. به همین دلیل در ساخت این سقف‌ها باکس یا شیارهایی مناسب با ابعاد این چراغ‌ها ایجاد کرده و پس از آن چراغ در داخل آن تعبیه می‌شود. البته از این چراغ‌ها می‌توان در بعضی دیوارهایی که شرایط خاصی دارند نیز استفاده شود.

بعد از نصب، فریم چراغ به خوبی در این شیارها پنهان شده و قابل دید نمی‌باشد. اگر مراحل نصب این چراغ را به صورت صحیح انجام شده باشد سطح نور و محل نصب یکی خواهد شد و بیرون زدگی در سقف یا دیواری که چراغ در آن نصب شده است وجود نخواهد داشت.

نمایندگی آلتون رای اندیشه

نمایندگی آلتون رای در شهریار

 

با استفاده از این چراغ‌ها می‌توان انواع لاین‌های نوری مستقیم، منحنی و کرو، متناسب با قوس‌های فضا و نحوه چیدمان دکور فضا انجام داد بنابراین دست طراحان را برای طراحی نورپردازی به نحو احسن توسط این چراغ‌ها را باز گذاشته است. مثلاً در فروشگاه‌ها یا مراکز تجاری بهره بردن از نور خطی در سقف که امتداد آن از روی دیوار عبور می‌کند، طرح زیبایی به شکل L را به وجود می‌آورد.

این کار باعث افزایش جذابیت بصری و مدرن و شیک بودن فضای مد نظر می‌شود. از این چراغ‌ها می‌توان در هر محیطی اعم از اداری، تجاری، مسکونی و…استفاده کرد به شرط آنکه شرایط مناسب برای نصب چراغ خطی به صورت تو کار را داشته باشند.

 

چراغ خطی روکار

استفاده از این مدل چراغ خطی برای نور پردازی تنها در شرایطی انجام می‌شود که ارتفاع سقف سقف زیاد نباشد تا بتوان از سیستم‌های آویز در آن استفاده کرد یا سقف کاذب و امکان برش و ایجاد شیار در سقف جهت نصب چراغ خطی توکار وجود نداشته باشد. اگر دوست دارید سیستم روشنایی محل مورد نظر خود را تغییر بدهید اما امکان تغییر یا دست بردن در سقف و دیوارها را ندارید می‌توانید با استفاده از چراغ خطی روکار سیستم روشنایی مورد علاقه‌ی خود را در مکان مورد نظر پیاده کنید.

نمایندگی آلتون رای البرز

نمایندگی آلتون رای در شهریار

البته در این حالت بدنه چراغ بعد از نصب در دیدرس سایرین خواهد بود به همین دلیل این چراغ‌ها رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی دارند و شما می‌توانید بدنه چراغ را متناسب با طراحی و رنگ دکوراسیون محل مورد نظر خود انتخاب کنید. با توجه به خواست و سلیقه شما می توان این چراغ‌ها را در طول‌های بالا تولید کرد و در انواع محیط‌های تجاری، اداری و مسکونی از آنها استفاده کرد.

 

چراغ خطی آویز

این مدل از چراغ‌های خطی از لحاظ سیستم روشنایی هیچ تفاوتی با نمونه‌های قبلی ندارند. تفاوت آنها تنها در سیستم نصب آویز است که کاربردهای خاص خود را دارد. از این چراغ‌ها در فضاهایی که ارتفاع سقف زیاد است، می‌توان استفاده کرد. زیرا در این مکان‌ها برای انجام نورپردازی مورد نظر خود و رسیدن به حد کافی نور در فضا نیاز به استفاده از چراغ‌های بیشتری خواهیم بود پس با استفاده از چراغ خطی آویز می‌توان فاصله بین چراغ و کف را کمتر کرده و در نتیجه هزینه کمتری برای روشنایی پرداخت شود.

نمایندگی آلتون رای تهران

نمایندگی آلتون رای در شهریار

این چراغ‌ها را می‌توان هوشمندانه‌ترین روش برای نورپردازی فضاهای با سقف بلند دانست زیرا علاوه بر کاهش تعداد چراغ‌ها و هزینه‌های مصرف انرژی و برق به زیبایی و خاص بودن فضا نیز کمک زیادی خواهد کرد. از دیگر مزیت‌های استفاده از چراغ خطی آویز، امکان باز کردن آنها از محل نصب قبلی و نصب در جای دیگر است.

با این کار نیاز به هزینه مجدد جهت خرید چراغ در صورت جابجایی و تغییر مکان نخواهد بود. ظاهر شیک لوکس و مینیمال چراغ خطی آویز باعث شده که این چراغ‌ها کاربردهای مختلفی داشته باشند. مثلاً می‌توان از آنها روی کانتر جزیره آشپزخانه، میزهای کنفرانس و جلسات رسمی مجتمع‌های تجاری، لابی هتل‌ها، کافه، رستوران‌ها و… استفاده کرد.

نمایندگی فروش محصولات آلتون رای اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات آلتون رای را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات آلتون رای

X