بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی آریا شیمی

نمایندگی آریا شیمی در شهریار

نمایندگی آریا شیمی در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات آریا شیمی در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

شرکت آریا شیمی

شرکت آریا شیمی از سال ۱۳۸۲ با سابقه مفید و درخشان در زمینه تولید انواع مواد شیمیایی ساختمان و مواد افرزودنی بتن، دارای نشان استاندارد اجباری ۲۹۳۰ جهت افزودنی های بتن و نشان استاندارد اجباری ۱۲۴۹۲ جهت چسب های کاشی دیسپرسی و پایه سیمانی می‌باشد. این شرکت عضو انجمن دارندگان نشان استاندارد ملی، انجمن بتن ایران، انجمن صنفی تولید کنندگان مواد شیمیایی صنعت ساختمان و انجمن مدیران کنترل کیفیت صنایع می‌باشد و به منظور ایجاد یک سیستم متوازن در رضایت تمام ذینفعان مجموعه از جمله مشتریان، تامین کنندگان، وارد کنندگان، صادر کنندگان و کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با آریا شیمی، اقدام به پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت مبنی بر استاندارد بین المللی ISO9001:2008 از شرکت TUV NORD آلمان به عنوان یک الگوی جهانی نموده و خود را نسبت به بهبود مستمر و ارتقا، پیوسته رضایت مشتریان با رعایت الزامات استاندارد متعهد نموده است.

نمایندگی آریا شیمی در ملارد

چسب کاشی چیست

چسب کاشی یک متریال به نسب جدید است، که در بند کردن مصالح ساختمانی مختلف و ایجاد اتصال و استحکام در کاشی کاری و سرامیک کاری مورد استفاده قرار می گیرد. چسب کاشی به علت مواد تشکیل دهنده آن مزایای فراوانی نسبت به ملات سنتی کاشی کاری دارد. این مصالح ساختمانی در کیسه هایی به صورت آماده به بازار عرضه می شود. اجرای چسب کاشی در ساختمان سازی روند ساده ای دارد، به این شکل که ملات آماده را با آب مخلوط کرده و درزهای خالی بین کاشی، سرامیک، سنگ و موزاییک را پر می کنند.

نمایندگی آریا شیمی در شهریار

انواع چسب کاشی

چسب کاشی بر اساس کاربرد آن در انواع متفاوتی تولید می‌شود؛ که هر کدام مزایا و معایب مخصوص به خود را خواهد داشت. فراموش نکنید که استفاده از چسب مناسب هر سطح، ماندگاری و دوام آن را دوچندان خواهد کرد. اگر قصد نصب کاشی خود را به وسیله این متریال دارید، توصیه می‌شود ادامه مطلب را از جهت آشنایی با هر یک از انواع آن از دست ندهید.

نمایندگی آریا شیمی در فردیس

 

چسب کاشی پودری

اگر قصد دارید کاشی‌های خود را بر روی انواع دیوار آجری یا حتی کاشی کاری‌های قدیمی انجام دهید، انتخاب چسب کاشی پودری می‌تواند مناسب باشد. چرا که این چسب نسبت به چسب کاشی خمیری از قدرت چسبندگی کمتری برخوردار است. از این رو استفاده از آن برای نصب کاشی بر روی دیوارهای گچی اصلاً مناسب نخواهد بود.فراموش نکنید که نصب کاشی بر روی سیمان یا مکان‌های کار شده با سنگ، به وسیله این مدل چسب کاشی انجام می‌گیرد.

 

 چسب کاشی خمیری

مقاومت بالای چسب کاشی خمیری در برابر نفوذ آب و رطوبت، استفاده از آن را در هر محیطی، حتی محیط های بسیار مرطوبی که دائما در معرض آب قرار می‌گیرند، امکان پذیر ساخته است. چسباندن کاشی‌ها بر روی دیوار گچی نیز به وسیله این مدل چسب کاشی به سادگی صورت می‌گیرد. استحکام و قدرت این چسب بیشتر از چسب کاشی پودری خواهد بود.

نمایندگی فروش محصولات آریا شیمی شهریار

چسب کاشی پرسلان

استحکام بسیار بالای این چسب را می‌توان به دلیل استفاده از سیمان و مواد معدنی در ساختار آن دانست. نحوه استفاده از آن نیز کمی با انواع دیگر چسب‌های کاشی متفاوت خواهد بود. به گونه‌ای که باید برای استفاده از آن حتما مخلوطی خمیری شکل از آب و این چسب آماده کنید.

سپس می‌توانید از آن برای چسباندن کاشی‌ها در انواع سطوح مختلفی چون سنگ، شیشه، موزاییک و غیره استفاده کرد. از دیگر مزایای آن مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت و حرارت بالا به مصرف کنندگان آن، این امکان را داده است که از آن در هر مکان بدون هیچ محدودیتی استفاده کنند.

نمایندگی آریا شیمی در اندیشه

چسب کاشی استاندارد

رزین سنتتیک به همراه سیمان و مواد معدنی اصلی‌ترین عناصر سازنده چسب کاشی استاندارد را تشکیل می‌دهند. نحوه استفاده از این چسب با به دست آوردن ترکیبی خمیری شکل از اضافه کردن آب به مقدار مناسبی از چسب خواهد بود.لازم به ذکر است که این مدل چسب به عنوان چسب سازگار با محیط زیست نیز نامیده می‌شود. استحکام بالا، در کنار کاهش لغزندگی و زمان کار پذیری بالای این مدل چسب، موجب محبوبیت آن در میان نصابان کاشی شده است.

 

 چسب کاشی دو جزئی

جزء اولین چسب شامل سیمان و مواد معدنی و جزء دوم آن از نوع مخصوصی رزین بر پایه اکریلیک حاصل شده است. از مزایای مهم این مدل چسب می توان علاوه بر مقاومت بالا در برابر نفوذ آب، به آنتی باکتریال بودن آن نیز اشاره کرد. استفاده از این چسب در مکان‌های پرتردد بسیار مناسب خواهد بود.

 نمایندگی آریا شیمی البرز

چسب کاشی استخری

این مدل چسب کاشی به دلیل مقاومت بالایی که در برابر حرارت و آب از خود نشان می‌دهد؛ مناسب استفاده در محیط های بسیار مرطوب  و استخر سونا و جکوزی خواهد بود.

نمایندگی آریا شیمی در شهریار

 

ترکیبات چسب کاشی و سرامیک

چسب کاشی از ترکیب مواد شیمیایی و معدنی نظیر؛ سیمان پورتلند غیرآلی، ماسه ریز و افزودنی های چسبدار تهیه می شود. در تهیه چسب کاشی سعی شده موادی به کار گرفته شود که بالاترین قدرت چسبندگی را داشته باشد، تا حد ممکن سبک باشد و همچنین در نحوه اجرا و کاشی کاری کمترین انرژی و زمان را بگیرند.

نمایندگی فروش محصولات آریا شیمی ملارد

ویژگی های چسب کاشی و سرامیک

چسب کاشی در متریال و ترکیبات و همچنین نحوه استفاده مزیت های فراوانی نسبت به مصالح دیگری که در کاشی کاری به کار گرفته می شود، دارد. از این میان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • قدرت بالای چسبندگی

چسب کاشی نسبت به ملات­های دیگری که در کاشی کاری به کار گرفته می شود، قدرت چسبندگی بیشتری دارد. این ويژگی نشئت گرفته از عناصر موجود در آن می باشد.

 

  • مقاومت و استحکام بالا

چسب کاشی آماده بعد از خشک شدن مقاومت فوق العاده ای در مقابل فشار دارد و همچنین موجب مستحکم شدن سازه می شود. استحکام بالای چسب کاشی باعث می شود، سازه مورد نظر در مقابل بارهای ساختمان و رویدادهایی نظیر زلزله کمترین آسیب را ببیند.

نمایندگی آریا شیمی شهریار

  • قابلیت ضد آب بودن

چسب کاشی در مقابل آب و رطوبت مقاومت بالایی دارد. در واقع بعد از به کارگیری این نوع ملات در کاشی کاری و خشک شدن آن، نفوذ آب و رطوبت به سازه مورد نظر به طور تقریبی به صفر می رسد. این ويژگی در کاشی کاری سرویس های بهداشتی و حمام ها به شدت به کار می آید.

 

  • نحوه اجرای ساده چسب کاشی

هر کسی که ذره ای ساخت و ساز بداند می تواند به راحتی از چسب کاشی استفاده کند. سبک بودن این نوع ملات نیز به سهولت اجرای این مصالح ساختمانی کمک می کند.

 

  • صرفه اقتصادی

چسب کاشی به علت قدرت چسبندگی بالایی که دارد،  در کاشی کاری به مقدار کمتری نسبت به ملات های دیگر استفاده می شود. این موضوع به علاوه دیگر ویژگی های منحصر به فرد آن، باعث شده که چسب کاشی مصالح ساختمانی کم هزینه ای محسوب شود.

 

محصولات آریا شیمی

چسب کاشی پودری آریا شیمی مدل SA100 :

چسب سرامیک پودری SA100 از شرکت آریا شیمی، بسته به وضعیت سطح زیر کار، ناهمواری ها و شیارهایی که در پشت کاشی قرار دارند، برای هر متر مربع، حدود 2.5 تا 4 کیلوگرم از آن نیاز است که با توجه به وزن 20 کیلوگرمی محصول می توان انتظار پوشش سطحی به مساحت 5 تا 8 متر مربع را داشت.

نمایندگی چسب آریا شیمی ملارد

نمایندگی آریا شیمی در شهریار

چسب کاشی و سرامیک پودری به نسبت 1 به 1 یا 1 به 2، با محلول رقیق شده چسب بتن با آب ترکیب شده تا چسبی تقویت شده تولید گردد. توجه داشته باشید برای مواقعی که نتوان از روش قدیمی ملات و دوغاب استفاده نمود یا چنانچه مایل باشید پروسه کاشی کاری با سرعت بالاتری انجام شود، محصول فوق بهترین گزینه است. طریقه مصرف و آماده سازی در توضیحات محصول درج شده است.

 

  چسب کاشی خمیری CP7 وزن 12 کیلوگرمی:

چسب کاشی 12 کیلویی CP7 به فرم خمیری از شرکت آریا شیمی، قدرت چسبندگی بالا و عملکردی عالی مشابه با چسب کاشی و سرامیک پودری دارد. اساس ساختار شیمیایی و تولید این نوع چسب ها، رزین های آکریلیک استایرن هستند که به عنوان چسب سرامیک کف و چسب سرامیک دیوار استفاده می گردند.

این چسب با فرم خمیری خود آماده مصرف می باشد و برخلاف چسب های پودری نیاز به آماده سازی ندارد و از لحاظ کیفیت ساخت مواد اولیه، از جمله مرغوب ترین چسب های بازار داخلی می باشد که آن را در رده چسب کاشی و سرامیک ضد آب نیز قرار داده اند.

نمایندگی آریا شیمی در کرج

نمایندگی آریا شیمی در شهریار

توصیه فروشگاه به سرام این است که برای متراژهای بالا از فرم پودری چسب کاشی و سرامیک استفاده نمایید چون برحسب میزان مصرف خود می توانید چسب پودری را با آب مخلوط کرده و آماده کنید اما برای متراژهای پایین فرم خمیری گزینه بهتری است. تقریبا هر 3 تا 4 کیلوگرم از این چسب سرامیک پرسلان، می تواند یک متر مربع را پوشش دهد که با توجه به وزن 12 کیلوگرمی حدود 3 تا 4 متر مربع پوشش داده خواهد شد.

 

  پاک کننده سیمان آریا شیمی به حجم 1 لیتر:

اسپری پاک کننده سیمان محصولی فوق العاده عالی برای پاک کردن جای سیمان بر روی کاشی و سرامیک است تا برخلاف تصور عموم بتوانید به راحتی از شر آنها خلاص شوید و نگران از بین رفتن ظاهر زیبای کاشی های منزل و نمای خود نباشید.

نمایندگی آریا شیمی ملارد و شهریار

این محصول با قدرت واکنش دهندگی سریع و راحتی در اجرا حتی توسط افراد بسیار مبتدی بهترین جایگزین برای محلول های اسیدی مثل جوهر نمک و سرکه نیز هست. نکته مهم اینکه هیچ آسیبی به سرامیک و کاشی لعاب دار و پرسلانی گرانیت و غیره وارد نمی شود و با محیط نیز سازگار است.

نمایندگی آریا شیمی در شهریار

طریقه مصرف این محصول در بخش مربوطه به طور کامل توضیح داده شده است. توجه داشته باشید که برحسب میزان گستردگی لکه های سیمانی، میزان استفاده از این محصول نیز متفاوت خواهد بود.

نمایندگی فروش محصولات آریا شیمی اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات آریا شیمی را دارید می توانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات آریا شیمی

پیام بگذارید

X