بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی آریا دُر

نمایندگی آریادُر در شهریار

نمایندگی آریا دُر در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند ایمن آب در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

شرکت آریا دُر

شرکت آریا دُر در یازدهم مرداد ماه سال ۱۳۸۶ با هدف تولید و عرضه درب ضد سرقت تاسیس گردید. مدیریت این شرکت در راستای استراتژی توسعه بازار رضایتمندی مشتریان و نفوذ به بازارهای صادراتی برنامه ریزی دقیق خود جهت سرمایه گذاری با هدف ارتقاء کیفی و کمی محصولات آغاز نموده است.بدین منظور استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا به همراه کادر پرسنلی مجرب و مهندسین کار آزموده جهت تولید درب های ضد سرقت در دستور کار قرارگرفته است.

 

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به دربی گفته میشود که مانع از ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است این اطمینان به منزله ی صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی میتوان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد. که بر خلاف درهای معمولی این گونه درب ها در مقابل فشار ، برش ، اهرم و دستکاری قفل از سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار بوده و امنیت بسیار بیشتری از درب های معمولی حتی با نرده های حفاظتی (آکاردئونی) دارند که اشاره به این مطلب ضروری میباشد که باید درب مورد استفاده قرار گرفته از استانداردهای این محصول بر خوردار بوده و از درب های متفرقه با ابزار یراق معمولی نباشد و در همه جهات دارای استاندارد جهانی این محصول باشد که در ادامه اشارات و راهنمایی هایی در خصوص خرید این محصول و مد نظر قرار دادن چند نکته اساسی در هنگام انتخاب آن کرده ایم.

نمایندگی آریا دُر در ملارد

نمایندگی آریادُر در شهریار

متاسفانه مرجع دقیق و کاملی در مورد درب های ضد سرقت و اشنایی آن در دسترس عموم نیست و متاسفانه اندک شرکت هایی از این نا آگاهی مردم سو استفاده کرده و درب های در شکل و شمایل درب های ضد سرقت را به عنوان درب ضد سرقت به فروش میرسانند که از چند و یا حتی هیچکدام از استاندارد های این گونه درب ها بر خوردار نبوده و دارای ایمنی معمولی در حد درب های معمول و ضد سرقت میباشند به طور مثال در میان دو رویه درب هیچ گونه ورق فلزی به کار نرفته باشد که با چشم و نداشتن آگاهی در این خصوص فهمیدن آن بسیار مشکل میباشد.در این مقاله سعی شده است تا حدودی به این مسئله پرداخته و آشنایی و نکات لازم را در خصوص این گونه درب ها در حد قابل قبولی ارائه کنیم.

نمایندگی آریا دُر اندیشه

با نصب اینگونه از درب ها دیگر با خیالی آسوده و آرامش خیال بیشتری از منزل خارج شده و درب منزل خود را قفل نمایید. همواره مسئله حفاظت از منازل با صرف هزینه کم یکی از دغدغه های افراد به شمار میرود که وجود درب های ضد سرقت تا حدود بسیار زیادی از این نگرانی کاسته و بازار بسیار خوبی در تمام کشورها و همچنین کشور ایران را به خود اختصاص داده است. و باعث کاهش سرقت از منازل شده است که البته توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که نوع انتخاب و سفارش درب با محل مورد استفاده ی آن رابطه ی مستقیم دارد به طور مثال درب های مورد استفاده در ویلا کارخانجات و ادارات باید به مراتب دارای امنیت و مقاومت بیشتری نسبت به درب منازل باشد و از ورق فولادی ضخیمتری نسبت به درب منازل استفاده میشود و همچنین ساختار درب ها برای مکان های مختلف متفاوت میباشد و متناسب با محل مورد نظر از عایق صوتی ، عایق رطوبت ، عایق حرارت و برودت ، ضد اسید و سایر عایق ها استفاده میشود .

 

مزایای درب ضد سرقت

  • نصب بسیار آسان درب ضدسرقت
  • امنیت و مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار از مهم‌ترین مزایای درب ضد سرقت
  • تنوع و زیبایی قابل توجه محصول نهایی
  • روکش طبیعی راش
  • عایق صدا و کاهش حریق

نمایندگی آریا دُر فردیس

  • قابلیت نصب دوربین هوشمند بر روی درب ضدسرقت
  • ضد آب و سرما و دارای قفل‌های متنوع ایمنی
  • ضد زنگ بودن درب ضدسرقت
  • قابلیت نصب دزدگیر از دیگر مزایای درب ضدسرقت
  • عمر طولانی و نشکن بودن
  • نیاز همیشگی به کلید اصلی
  • امکان نصب قفل دیجیتالی بر روی در ضدسرقت

 

به طور کلی دو نوع درب امنیتی در بازار موجود است:

  • درب ضد سرقت فلزی

درب ضد سرقت فلزی که ساختار آن‌ها متشکل از فولاد یا آهن نرم است و یک قطعه شیشه آب‌دیده در پشت پنل تعبیه شده است. اغلب این درها ساخت کشور چین هستند.

نمایندگی فروش محصولات آریا دُر شهریار

  • درب ضد سرقت چوبی

درب ضد سرقت چوبی که ساختار آن ترکیبی از فلز و چوب است. این نوع درب ضد سرقت که بخش عمده بازار را تشکیل می‌دهد، ظاهری مشابه درهای معمولی دارد.

در این نوع درها، ورقه‌های فلزی برای تأمین مقاومت داخل در تعبیه می‌شود و ورقه‌های چوبی در راستای حفظ زیبایی درب بر روی ورقه‌های فلزی نصب می‌شوند.

 

اجزای درب ضد سرقت

اسکلت درب ضد سرقت به صورت چندلایه است. بدین صورت که یک ورقه فلزی بین دو لایه روکش چوبی قرار گرفته است. علاوه بر این، داخل در نیز با استفاده از عایقی مانند پشم سنگ پر می‌شود و به همین علت است که درب‌های ضد سرقت، عایق صوت و حرارت نیز هستند.

اما قطعات درب ضد سرقت به این لایه‌ها محدود نمی‌شود و لازم است به اجزای مهم دیگری همچون چهارچوب، لولا و قفل نیز توجه شود.

نمایندگی آریادُر در شهریار

نمایندگی آریا دُر ملارد

  • ورقه فلزی

این ورقه از مهم‌ترین اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت است و بدون وجود آن، درب ضد سرقت به یک در معمولی تبدیل خواهد شد. علاوه بر این، ورقه، کلاف و کمربندهای فولادی نیز لازم است داخل درب تعبیه شود تا امنیت آن را بالا ببرد.

 

  • رویه درب

روکش درب ضد سرقت در واقع همان بخشی از درب است که قابل مشاهده است. روکش درب بر اساس جایی که از آن استفاده می‌شود، می‌تواند متفاوت باشد. به عنوان نمونه، اگر قرار است از این درب در مکان‌های مرطوب و یا مکان‌های صنعتی استفاده شود، لازم است پوشش لایه بیرونی به صورتی باشد که ضد رطوبت و ضد اسید باشد.

نمایندگی فروش درب ضد سرقت آریا دُر البرز

انواع جنس رویه شامل روکش چوب طبیعی، رویه PVC، رویه MDF، فلز و شیشه است. رویه درب طرح و رنگ مختلف قابل تولید می‌شود. همچنین روکش چوبی بر اساس جزئیات برجستگی‌ها و فرورفتگی‌ها به انواع برجسته لوکس، برجسته اکونومی و رویه CNC (که ساده‌تر و مدرن‌تر است) تقسیم می‌شود.

رویه درهای چینی از جنس فلز با رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک است. رویه درب ضد سرقت ترک از جنس MDF با روکش طبیعی چوب و یا MDF با روکش PVC می‌باشد.

 

  • عایق

فضای خالی موجود بین ورقه فلزی و رویه درب ضد سرقت معمولاً به وسیله پشم سنگ و پشم شیشه پر می‌شود. این امر باعث می‌شود درب ضد سرقت عایق صوت و گرما نیز باشد.

 

  • چهارچوب

ضخامت ورقه فلزی چهارچوب درب ضد سرقت باید 1.5 میلی‌متر و یا بیش از این مقدار باشد. این چهارچوب‌ها با رنگ پودری الکترواستاتیک پوشانده شده و سپس در دمای 220 درجه گرما داده می‌شوند تا رنگ چهارچوب در برابر خش و هر گونه آسیب مقاومت لازم را کسب کند. چهارچوب‌ها عموماً در قطر ۱۸ سانتی‌متر تولید می‌شوند.

نمایندگی فروش محصولات آریا دُر ملارد

  • لولا

از دیگر اجزای درب ضد سرقت که می‌توانند راهی برای نفوذ سارقین باشند، لولاها هستند. به همین علت است که در این درها، لولاها از هر دو طرف و یا دست‌کم از بیرون پنهان هستند. بدین صورت، امکان باز شدن در با استفاده از اهرم کردن لولا وجود نخواهد داشت. نکته مهم این است که با توجه به این که این درها وزن زیادی دارند، لازم است جنس لولا به صورتی باشد که بتواند وزن در را به خوبی تحمل کند.

 

  • قفل ضد سرقت

قفل ضد سرقت از مهم‌ترین اجزای درب امنیتی به شمار می‌آید و کیفیت آن بسیار مهم است. قفل درب ضد سرقتنصب یک قفل بی‌کیفیت بر روی این درها، تا حد بسیار زیادی امنیت آن‌ها را پایین می‌آورد و آن‌ها را به یک در چوبی معمولی تبدیل خواهد کرد. به نحوی که بهترین درب ضد سرقت که همه استانداردهای لازم را دارد نیز، بدون داشتن یک قفل مناسب نمی‌تواند امنیت لازم را فراهم کند.

نمایندگی درب ضد سرقت آریا دُر فردیس

نمایندگی آریادُر در شهریار

درهای ضد سرقت معمولاً دارای دو قفل هستند. قفل بالایی، قفل شب‌ بند نامیده می‌شود و قفل پایینی، قفل اصلی درب است. به منظور بالا بردن امنیت همواره توصیه می‌شود که هر دو قفل از بهترین نوع انتخاب و نصب شوند. سیستم قفل ضد سرقت به صورتی که با چرخاندن کلید، همزمان 8 زبانه متحرک و ثابت از دو جهت وارد چهارچوب درب می‌شوند. این زبانه‌ها در بالا رفتن امنیت بسیار مؤثر هستند.

ازجمله بهترین قفل‌های موجود در بازار، قفل‌های دیجیتال هستند که در انواع مختلف کارتی، اثر انگشتی و رمزدار در دسترس هستند.

 

  • کلید درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چند کلید داردبرای بالا بردن امنیت درب ضد سرقت، در برخی از مدل‌های قفل درب ضد سرقت علاوه بر کلیدهای اصلی، دو کلید کارگری وجود دارد. این کلیدها بدین منظور ساخته شده‌اند که در مراحل ساخت مورد استفاده عوامل اجرا قرار بگیرند و پس از آن از رده خارج می‌شوند.

نمایندگی فروش محصولات آریا دُر ملارد و شهریار

  • دستگیره درب ضد سرقت

دستگیره در این درب‌ها تنها کارکرد معمول خود یعنی کمک به باز و بسته کردن در را دارد و در بالا بردن امنیت نقشی ایفاد نمی‌کند. انواع مدل دستگیره های موجود در بازار شامل دستگیره دکمه‌ای، بیضی شکل، اهرمی یا تخم مرغی است که می‌توانید با توجه به سلیقه خود یکی را انتخاب کنید. دستگیره درب های ضد سرقت اصولاً فلزی و از جنس کروم، فولاد ضد زنگ یا نیکل است.

نمایندگی فروش محصولات آریا دُر اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات آریا دُر را دارید می توانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات آریادُر 

پیام بگذارید

X