بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی آذین اپال

نمایندگی آذین اپال در شهریار

نمایندگی آذین اپال در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات آذین اپال در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

آذین اپال

شرکت آذین اپال – آذین سازان مبنا با هدف تولید ظروف شیشه ای رنگی با کیفیت مطلوب و پاسخ به نیاز مصرف کنندگان فعالیت خود را در سال1384 آغاز نمود و با همکاری گروهی از متخصصان این صنعت و بهره گیری از تکنولوژیهای پیشرفته و به روز دنیا در سال 1386 به بهره برداری رسید و محصولات خود را با برند آذین اپال به بازار عرضه کرد. موفقیت در تولید ظروف شیشه ای رنگی برای اولین بار در ایران عصر جدیدی را در صنعت ظروف آشپزخانه و پذیرایی فراهم نمود.

نمایندگی آذین اپال در ملارد

پیشرفت، نوآوری و به روز بودن از اولویتهای اصلی این شرکت بوده و به همین منظور، مشورت با کارشناسان و متخصصان داخلی و خارجی و بهره گیری از تکنولوژیهای پیشرفته و به روز دنیا همواره در برنامه کاری این گروه تولیدی قرار دارد.

اکنون این شرکت با گام نهادن به دومین دهه فعالیت تولیدی خود با افتخار اعلام میدارد که محصولات این کارخانه از بدو تاسیس تا کنون از نظر کیفیت، زیبایی، ظرافت و تنوع در طرح قابل رقابت با نمونه های اروپایی آن میباشد؛ نتیجه آن حضور موفق در بازارهای داخلی و بین المللی و صادرات محصول به بیش از 10 کشور اسیایی و اروپایی میباشد.

نمایندگی آذین اپال فردیس

فروش محصولات آذین اوپال در فضای مجازی از طریق فروشگاههای اینترنتی معتبر کشور از مدتها پیش آغاز شده و اکنون بر آنیم تا محصولات خود را در فضای مجازی، از طریق فروشگاه اینترنتی انحصاری آذین اوپال نیز عرضه نماییم.

 

ویژگی های ظروف آذین اوپال

  • آذین اوپال محصولات خو را با تنوع بسیار بالایی تولید می کند و انواع ظروف پذیرایی ، ظروف کودک ، ظروف غذاخوری و تزیینی و … را تولید می کنند .
  • برند آذین اوپال برای خرید راحت تر انواع مراکز فروش را در سرتاسر ایران تاسیس کرده است .
  • محصولات آذین اوپال با برترین فناوری ها ساخته شده و همگی از کیفیت خوبی نیز برخوردار هستند .
  • ظروف آذین اوپال با استاندارد های روز دنیا نیز ساخته می شوند .

نمایندگی فروش محصولات آذین اپال شهریار

  • از نظر زیبایی باید بیان کنیم که ظروف آذین اپال از ظرافت خوبی برخوردار هستند و با کمک خلاق ترین طراحان نقش و نگار های بسیار جذابی برای این نوع ظروف وجود دارد .
  • آذین اوپال ظروف خود را در انواع قالب های مربعی ، گرد ، بیضی ، سه گوش و … نیز تولید می کند

نمایندگی آذین اپال در شهریار

ظروف اوپال چیست؟

امروزه در اکثر خانه‌ها ظروف اوپال رقیبی جدی برای ظروف چینی شده است. جنس شیشه ظرف اوپال از جنس سرامیک است که این جنس سبکی و ظرافت خاصی دارد که باعث زیباتر شدن ظاهر آن می‌شود و طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده است. قابل ذکر است که این جنس شیشه در ساخت و تهیه لامپ‌های روشنایی نیز استفاده می‌شود. جنس این شیشه‌های به کار رفته در ظروف اوپال از لحاظ میزان تحمل حرارت شامل دو گروه هستند که عبارت‌اند از: معمولی و شوک پذیر. در واقع ظرف اوپال نوعی شیشه سفید نشکن است که روی آن را لعاب محافظ کشیده‌اند که باعث افزایش مقاومت آن در برابر شکنندگی می‌شود.

نمایندگی فروش محصولات آذین اپال ملارد

ویژگی ظروف اوپال

پیش از آنکه تفاوت سرویس چینی و اوپال را برای شما عزیزان شرح دهیم لازم است تا شما را با ویژگی ظروف اوپال آشنا کنیم. ‌از اینکه در ادامه این مقاله همراه ما هستید، سپاسگزاریم.

 

  • مقاومت در برابر حرارت

در خصوص اولین ویژگی ظروف اوپال، باید خدمتتان عرض کنیم که این ظروف نسبت به دیگر انواع ظروف بسیار مقاوم‌تر بوده در صورت قرارگیری در معرض حرارت آسیبی نمی‌بینند؛ بنابراین شما می‌توانید ظروف اوپال خریداری شده خود را با خیالی آسوده و راحت درون ماکرویو قرار داده و غذای خود را گرم نمایید.

 

  • مقاومت در برابر سرما

در رابطه با دومین ویژگی ظروف اوپال می‌توان به مقاومت در برابر سرما اشاره کرد.

در خصوص این ویژگی شما برخلاف دیگر ظروف از قبیل چینی، می‌توانید ظروف اوپال را درون فریزر قرار دهید، بدون آن‌که دچار آسیب یا ترک‌خوردگی شود. لازم است بدانید که شما اکثر ظروف چینی را نمی‌توانید درون فریزر قرار دهید که این موضوع تفاوت سرویس چینی و اوپال است.

نمایندگی آذین اپال البرز

  • مقاوم در برابر ضربه

همه ما می‌دانیم که سقوط اشیا یا برخورد ظروف به زمین سبب شکستگی و آسیب آن‌ها خواهد شد؛ اما باید خدمتتان عرض کنیم که ویژگی ظروف اوپال برخلاف دیگر جنس‌ها این است که در صورت افتادن بر روی زمین یا ضربه خوردن به هر نحوی، از خود مقاومت نشان داده و آسیبی به آن‌ها وارد نخواهد شد؛ بنابراین یکی از تفاوت سرویس چینی و اوپال در رابطه با مقاومت در برابر ضربه است.

نکته مهم: باید دقت داشت که منظور از وارد شدن ضربه، ضربه‌های سبک است و نمی‌توان گفت که ظروف اوپال در صورت وارد شدن ضربه‌های سخت، آسیبی به آن‌ها وارد نخواهد شد.

 

  • مقاوم در برابر سایش

در طول زمان، شست و شوی مکرر ظروف با استفاده از اسکاچ سبب ایجاد سایش یا کمرنگ شدن طرح و نقش آن‌ها خواهد شد؛ اما با اطمینان می‌توانیم به شما بگوییم که ظروف اوپال مقاومت بسیار زیادی در این خصوص دارند، حتی نقش و نگارهایی که بر روی این ظروف ایجاد شده است نیز دچار رنگ‌رفتگی و سایش نخواهند شد. این مورد یک ویژگی ظروف اوپال است که هنگام خرید سرویس باید به آن توجه شود.

 

  • تمیز کردن آسان

در خصوص خرید سرویس اوپال باید به این نکته دقت داشته باشید که شما برای شست و شوی این ظروف نیازی به ماده شوینده خاصی ندارید و به‌راحتی با استفاده از اسکاچ و مایع ظرف‌شویی تمیز و پاک خواهند شد؛ شما حتی می‌توانید به‌راحتی آن‌ها را درون ماشین ظرف‌شویی قرار داده تا شسته شوند.

 

محصولات آذین اپال

آذین اوپال در طراحی و تنوع سرویس های جدید بصورت مداوم فعالیت دارد. از همین رو همیشه طرح های جدیدی برای ارائه به بازار دارد.

به طور کلی آذین اوپال دارای بیش از 70 نوع طرح است که با قالب های گوناگون گرد، بیضی، مربع و مثلث به نمایندگی سرویس آذین اوپال و بازار فروش آن عرضه می شود.

سرویس غذا خوری آذین اوپال کد 505

این نوع سرویس غذاخوری با توجه به ترکیب رنگی جذابی که دارد یکی از زیباترین سرویس غذاخوری آرکوپال در بازار به شمار می رود . این نوع سرویس ظروف با استحکام و مقاومتی که دارد قابلیت استفاده از آن ها درون ماشین ظرفشویی و مایکروویو نیز وجود دارد . این مدل سرویس 25 پارچه بوده و برای تعداد افراد شش نفر نیز کاربرد دارد .

نمایندگی آذین اپال اندیشه

نمایندگی آذین اپال در شهریار

 

سرویس غذا خوری آذین اوپال مدل 809

یکی دیگر از پرفروش ترین سرویس های آرکوپال که در بازار وجود دارد این مدل سرویس از برند آذین اوپال می باشد که به صورت 26 پارچه است و شامل اقلامی چون بشقاب غذاخوری ، بشقاب خورش خوری ، پیش دستی ، دیس و پیاله نیز می باشند .

نمایندگی آذین اپال در شهریار

سرویس غذا خوری آذین اوپال مدل 501

جنس این مدل سرویس غذاخوری از شیشه ساخته شده است و تقریبا وزن بسته بندی آن به اندازه 6 کیلوگرم می باشد . این مدل سرویس نیز به صورت 25 پارچه بوده و برای تعداد افراد شش نفر نیز قابل استفاده خواهد بود . این محصول تماما ساخت کشور ایران می باشد . این مدل سرویس با توجه به طرح زیبایی که دارد یکی از بهترین سرویس غذاخوری آذین اوپال نیز به شمار می رود .

نمایندگی آذین اپال در شهریار

سرویس غذا خوری آذین اوپال کد 136

ست های سفید و مشکی از آن دسته از ترکیب رنگ هایی است که هیچ وقت از مد نمیافتد و همیشه جذابیت خاص خودشان را دارند . ، این مدل سرویس ظروف هم دارای ترکیب رنگی سفید و مشکی می باشد و از مدل سرویس های 25 پارچه نیز به شمار می رود . با توجه به جنس محکمی که دارد می توان از آن درون مایکروویو و ماشین ظرفشویی نیز استفاده کرد . در پاسخ به سوال آذین اوپال خوبه؟ حتما این مدل سرویس را برای خرید پیشنهاد می کنیم.

نمایندگی فروش محصولات آذین اپال البرز

نمایندگی آذین اپال در شهریار

سرویس غذا خوری آذین اوپال کد 810

اگر عاشق طرح و رنگ های طوسی هم هستید این مدل ست سرویس غذاخوری را به شما معرفی می کنیم که یکی از جذاب ترین ست سرویس های بازار می باشد . این ست غذاخوری شامل ظروفی چون بشقاب غذاخوری ، خورش خوری ، پیش دستی ، پیاله و دیس می باشند .

نمایندگی آذین اپال در شهریار

سرویس غذا خوری آذین اوپال کد 139

امروزه ست های رنگی رنگی بسیار مد شده اند و خیلی از افراد از برای خرید سرویس غذاخوری خود به دنبال این مدل طرح سرویس هستند که هر کدام از اقلام آن دارای رنگی بندی زیبایی می باشد اگر جزو این افراد هستید این مدل ست سرویس غذاخوری از برند آذین اوپال را به شما معرفی می کنم که یکی از زیباترین و جذاب ترین سرویس ظروف در بازار به شمار می رود و همه اقلام آن ها دارای رنگ هایی هستند که ترکیب آن ها در کنار یکدیگر بسیار جذاب می شود .

نمایندگی آذین اپال در شهریار

سرویس غذا خوری آذین اوپال مدل 412-418

در انتها می خواهیم این سرویس را به شما معرفی کنیم که به صورت 25 پارچه بوده و برای تعداد افراد شش نفر نیز قابل استفاده خواهند بود . این مدل سرویس با توجه به مقاومتی که دارد قابلیت استفاده آن درون مایکروویو و ماشین ظرفشویی نیز می باشد .

نمایندگی آذین اپال در شهریار                نمایندگی آذین اپال در شهریار

نمایندگی فروش محصولات آذین اپال اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز،چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات آذین اپال را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.

خرید آنلاین محصولات آذین اپال

X