بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

مبلمان و کالای خواب

نمایندگی خوشخواب در شهریار

نمایندگی خوشخواب

در همان ابتدا هدف از شکل گیری این مجموعه، تحقق یافتن کیفی بهترین تشک موجود در کشور بود که این مهم به فضل و کرم خدا وند متعالی و سعی و تلاش نیروهای کارآمد، تحقق یافت.در سال 1346 با گسترش سیستم تولید تشک و میزان تقاضای مشتریان، کارخانه ای به وسعت 18000 متر مربع واقع در خیابان ریاحی روبروی پل فرودگاه احداث گردید. استقبال روزافزون خرید تشک خوشخواب، مدیریت مجموعه را بر آن داشت تا با افتتاح و گسترش کیفی و کمی تولید تشک و تجهیز مجموعه با ماشین آلات روز اروپا در مساحتی بالغ بر 25000 متر مربع سالن واقع در شهر صنعتی البرز به ارائه کیفیت مطلوب تولید بپردازد.
ادامه مطلب
نمایندگی برگ سبز در شهریار

نمایندگی برگ سبز

گروه صنعتی برگ سبز افتخار دارد که از سال 1376 تولید انواع میز وصندلی غذاخوری راآغاز کرده است.این مجموعه در سال 1386 با سیاست های لنبوه تولید و مکانیزه و رونق بازار داخلی اقدام به راهاندازی خط تولید جدید با دستگاههای تمامک اتو ماتیک ایتالیائی نموده وبه عنوان اواین وارد کننده خط تولید کامل صندلی در ایران میباشد و هم اکنون با توجه به ارتقائ قابل ملاحضه کیفیت محصولات خود و استفاده از چوب های مرغوب ایرانی و خارجی رقیب اصلی محصولات خارجی مشابه در بازار داخلی و منطقه ای به شمار میرود
ادامه مطلب
نمایندگی ناز خواب فروغ در شهریار

نمایندگی نازخواب فروغ

شرکت تولیدی نازخواب فروغ با بیش از نیم قرن فعالیت در تولید لوازم خواب، به یکی از اصلی ترین تامین کنندگان داخل کشور و کشورهای همسایه مبدل گشته است. این شرکت با به کارگیری ماشین آلات مدرن روز دنیا و کارشناسان مجرد و همچنین استفاده از بهترین و مرغوب ترین پارچه و الیاف های داخلی و خارجی توانسته به رضایت حداکثری خریداران دست پیدا کند.
ادامه مطلب
نمایندگی پودایران در شهریار

نمایندگی پودایران

مهندس محمد رضا طاهری بناب متولد ۱۳۳۲ موسس و بنیان گذار نهاد تولیدی و صنعتی می باشند که محصولات آن امروزه با نام تجاری “پود ایران” معرف مصرف کنندگان و کارگزاران عرصه صنعت نساجی و منسوجات خانگی کشور می باشد.
ادامه مطلب
نمایندگی لیلیان یلفت در شهریار

نمایندگی لیلیان بافت

گروه صنعتی بازرگانی لیلیان بافت یزد در سال ۱۳۸۳ با هدف افزایش رضایت مندی و ایجاد اشتغال، توسط مؤسسین این شرکت تاسیس گردید. این مجموعه بزرگ دارای جدیدترین ماشین آلات تولید پتو در خاورمیانه می‌باشد که با دارا بودن آخرین و جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در تولید پتو و با استفاده از نیروهای مجرب و متخصص داخلی و خارجی قابلیت تولید روزانه ۳۰۰۰ تخته پتو را دارا می باشد.
ادامه مطلب
X