بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

برق و الکترونیک

نمایندگی پارمیس در شهریار

نمایندگی پارمیس

پارميس با هدف توليد انواع لامپ هاي كم مصرف، ترانس‌هاي الكترونيكي و نسل جديد لامپ‌هاي فوق كم مصرف، در سال 1386 تأسيس شد و تمامي تلاش خود را در راستاي ارائه محصولات باكيفيت در جهت جلب رضايت مشتري و هم‌چنين بالا بردن سطح توليد ملي بكار برده است. این شرکت با تلاش خستگي ناپذير كادر جوان و متخصص خود، در طول بیش از یک دهه مفتخر به کسب موفقیت چشمگیر در بین مشتریان و توسعه و تقویت محصولات خود گردیده که تنوع و استقبال مشتریان از محصولات، خود گواهی بر این ادعا است.
ادامه مطلب
نمایندگی لناافراتاب در شهریار

نمایندگی لناافراتاب

شرکت لناافراتاب در سال 1393 با هدف بازاریابی و فروش برترین محصولات روشنایی، برق صنعتی و نیز ارائه خدمات فنی - مهندسی و طراحی در این حوزه ­ها به عنوان بازوی اجرایی و خدمات بازار گروه شرکتهای لنا و افراتاب تاسیس گردید. لناافراتاب به پشتوانه دانش مهندسین جوان، خوش فکر و کارآزموده خود و نیز با تکیه بر توان مدیریتی با سابقه گروه لناافراتاب سعی دارد تا با به کارگیری تمام ظرفیت­ های فنی، بازرگانی و تولیدی خود در بهینه سازی و طراحی سیستم­ های نوین روشنایی و نورپردازی و همچنین ارائه برترین محصولات برق صنعتی، در پیشرفت کشور گام موثری بردارد.
ادامه مطلب
نمایندگی دنا الکتریک در شهریار

نمایندگی دنا الکتریک

شرکت دنا الکتریک ایرانیان با اتکا به بیش از نیم قرن تجربه ی مجموعه های دلند الکتریک و فضل الکتریک و ایران الکتریک به منظور تکمیل سبد کالای این شرکت ها در سال 1394 در مشهد مقدس آغاز به کار نموده است. از جمله محصولات تولیدی این شرکت می توان به کلیدهای مینیاتوری در رنج جریان یک آمپر تا 63 آمپر جریان متناوب و مستقیم، کلیدهای محافظ جان ترکیبی در دو مدل الکترونیک و مگنتیک، هواکش های خانگی سایز10، 12، 15و 20، چراغ های ال ای دی سقفی،جعبه فیوز، درب بازکن های تصویری، لامپ های LED و SMD حبابی فوق کم مصرف در سایز های E27 و E14 ، فازمتر و دوشاخه با بند رابط اشاره کرد.
ادامه مطلب
نمایندگی آلتون رای در شهریار

نمایندگی آلتون رای

شرکت آلتون رای در سال 1374، با هدف ایجاد اشتغال پایدار و رفع نیازهای فنی مهندسی در عرصه منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، با شماره 4258 ثبت گردید و با ایجاد بخش‌های مختلف از جمله واحد تحقیق و توسعه کار خود را در زمینه الکترونیک، به طور رسمی آغاز نمود. در سال 1377 با راه‌اندازی و تجهیز خط مونتاژ قطعات الکترونیک در راستای تولید انبوه انواع بردهای الکترونیک، موفق به دریافت پروانه تولید از وزارت صنایع و معادن گردید و تاکنون با حرکت در جهت تولید انواع بردهای الکترونیک مرتبط با صنعت لوازم خانگی و ایجاد خطوط تولید در زمینه‌های صنایع روشنایی و ترافیک فعالیت خود را ادامه داده است. در سال 1379 این شرکت فعالیت خود را در زمینه تجهیزات ترافیکی با تولید نمونه‌های اولیه شمارنده معکوس آغاز نمود و در ادامه با هدف خودکفایی ملی در زمینه تجهیزات ترافیک و همچنین در جهت تکمیل سبد کالای محصولات خود، فرآیند انتقال و بومی سازی تکنولوژی این صنعت را از کشور تایوان محقق نمود.
ادامه مطلب
نمایندگی رسانا کابل در شهریار

نمایندگی رسانا کابل

شرکت رسانا کابل در سال 1372 با هدف تولید بخشی از سیم و کابل مورد نیاز کشور تاسیس گردید. در همان ابتدا با تلاش مستمر متخصصین این شرکت و در مدت کوتاهی موفق به دریافت نشان استاندارد ملی از مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران گردید. بهره برداری از کارخانه جدید رسانا کابل به منظور افزایش ظرفیت تولید و تنوع محصولات و پاسخگویی بهتر به نیاز مشتریان ضمن رعایت اصول HSE و به کار گیری پیشرفته ترین ماشین آلات تولیدی در پاییز 1391 انجام گردید.
ادامه مطلب
نمایندگی دلند الکتریک در شهریار

نمایندگی دلند

شرکت صنایع دلند الکتریک تولید کننده انواع کلید و پریز توکار و روکار در مدلها و رنگهای مختلف در سال 1361 تأسیس شد. در دهه اول تأسیس این شرکت رشد کمی و کیفی با توجه به جنگ تحمیلی ایران و عراق با همت مدیریت و کارکنان آن به گونه ای بود که توانست به عنوان واحد نمونه استاندارد کشوری موفق به دریافت لوح تقدیر و نشان طلایی استاندارد ایران در سالهای 66، 67، 68، 69 گردد.
ادامه مطلب
نمایندگی تسکو در شهریار

نمایندگی تسکو

شرکت توسن سیستم شرق در سال 1381 شمسی تاسیس شد. فعالیت این شرکت در راستای عرضه تجهیزات کامپیوتری تعریف شد که برگرفته از دانش، سوابق کاری و تجربه موسسان و هیئت مدیره این شرکت بود، که همگی در این زمینه حرف هایی برای گفتن داشتند و زمینه مساعدی می خواستند تا بتوانند مواردی را که به آن اعتقاد داشتند، تحقق بخشند. دیر زمانی نپایید تا تحولات مجموعه مسیر خود را یافت و تا هم اکنون این تحولات در ابعاد جدیدتری ادامه دارد. از آغاز تاسیس شرکت تا هم اکنون بصورت بسیار گذرا به سیر تحولات شرکت اشاره می کنیم.
ادامه مطلب
نمایندگی فاراتل در شهریار

نمایندگی فاراتل

شرکت فاراتل در بیست و هفتم خردادماه سال 1352 بصورت رسمی تاسیس گردید. سوابق فعالیت غیر رسمی فاراتل، به آغاز همکاری تجاری دو شرکت فاراده و تلفان و به چهار سال قبل تر یعنی سال 1348 برمی گردد. دو شرکتی که سوابق درخشانی از همکاری با یکدیگر به جای گذشته اند. زمانی که نه تنها هیچ نشانی از شرکت های تولید کننده ایرانی در زمینه تجهیزات و دستگاههای الکترونیکی در کشور به چشم نمی خورد بلکه بسیاری از برند های معروف جهان نیز پا به عرضه وجود نگذاشته بودند.
ادامه مطلب
نمایندگی ارتقاء صنعت در شهریار

نمایندگی ارتقاء صنعت نور

شرکت ارتقا صنعت نور با بیش از یک دهه فعالیت و تجربه در صنایع روشنایی و با بهره گیری از دانش روز دنیا و استفاده از بهترین مواد اولیه توانسته است محصولاتی با کیفیت برتر و مطابق با استانداردهای جهانی تولید نماید. این گروه صنعتی با به کارگیری بخش های مختلفی چون طراحی، برش لیزر، خم کاری، ماشین کاری، قالب سازی، ریخته گری، تزریق پلاستیک، CNC، شست و شو، رنگ الکترواستاتیک و به کمک نیروی انسانی مختصص و متعهد توانسته است محصولاتی را با کیفیت برتر، قیمت رقابتی عرضه نماید. امید است با حمایت شما مصرف کنندگان گرامی و همچنین تلاش روزافزون این مجموعه بتوانیم سهم کوچکی را در زیباسازی فضای زندگی شما داشته باشیم.
ادامه مطلب

نمایندگی تکنولایت

صنایع روشنایی تکنولایت با بیش از 20 سال تجربه، پیشرو در تولید صنایع روشنایی کشور می باشد. این گروه با گرایش روز افزون به زیباسازی محیط زندگی و کار و نیاز به طراحی و تولید متنوع و انبوه چراغ های روشنایی، فعالیت خود را با تولید در زمینه صنایع الکتریک و روشنایی آغاز نموده است.گروه روشنایی تکنولایت از آغاز توانسته است با ارائه کیفیت بالای محصولات و سرویس های ویژه، مرجع قابل اطمینان برای خدمت به مشتریان باشد.
ادامه مطلب
X