بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت و ساختمان سال 1401

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت و ساختمان سال 1401

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت و ساختمان درصبح جمعه  تاریخ  21  مرداد با حضور معاون اول رئیس جمهور در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران واقع در بزرگراه چمران شروع  به کار کرد و تا 25 مرداد پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود. نمایشگاه بین‌المللی تهران دارای سه در ورودی است که دو در جنوبی و جنوب‌غربی از سمت خیابان سئول است و در شمالی نیز از بزرگراه چمران می‌باشد. محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، واقع در شمال تهران، حوالی منطقه جنوب‌شرقی دانشگاه شهید بهشتی است.

در این دوره از نمایشگاه بین المللی صنعت و ساختمان بیش از 900 شرکت داخلی و خارجی در حوزه‌ی ساختمان و همچنین نمایندگان کشورهای خارجی نظیر ایتالیا، فرانسه، ترکیه، چین و امارات نیز حضور دارند. نمایشگاه امسال قطعا  یکی از نمایشگاه های قدرتمند در حوزه ساختمان خاورمیانه خواهد بود. که بسیاری از شرکت های داخلی فرصت ارائه‌ی محصولات و نوآوری‌های خود را در سطح خارجی پیدا میکنند.

نکته‌ی حائز اهمیت در این دوره از نمایشگاه حضور تولید کنندگان و کارآفرینان جوان در حوزه ی ساختمان است که این نمایشگاه‌ها میتوانند بستری برای پیشرفت و توسعه ی تولیدات آن ها باشند.

طیف وسیعی از بازدید کنندگان را شرکت های ساختمانی، معماران و طراحان، همچنین نصابان تاسیسات ساختمانی و فروشندگان فعال در صنعت ساختمان نظیر هایپر های ساختمانی تشکیل میدهند که در واقع تضمین کیفیت محصولات ارائه شده، بسته به نظر این گروه افراد دارد. مسئولین مجموعه‌ی هایپرساختمانی خاجی از بازدید کنندگان این دوره از نمایشگاه صنعت ساختمان بودند. در این بازدید گروهی مدیران و سهامداران هایپر ساختمانی خاجی نیز حضور داشتند.

کارخانه آجر نماچین به عنوان یکی از سرآمد ترین شرکت ها، در عرصه تولید انواع محصولات آجر نما و مصالح ساختمانی

نظر بازدیدکنندگان بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت و ساختمان راجب تولیدات و محصولاتی که توسط شرکت کننده ها ارائه شده است افزایش تنوع و کیفیت محصولات نسبت به دوره‌های قبل میباشد البته در این بین کسانی هم بودند که کیفیت برخی محصولات معرفی شده نتوانسته بود رضایت آن ها را جلب کند. با توجه به این موضوع ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تامین کننده‌ها در این نمایشگاه باعث میشود که تولید کنندگان با تقاضای مشتریان خود و روند بازار بیشتر آشنا شده و برای ارائه‌ی خدمات و محصولات با کیفیت‌تر در راستای جلب رضایت مشتریان تلاش بیشتری کنند.

اما مهمترین و قابل توجه‌ترین بخش بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت و ساختمان 1401 حضور فعال تر و پررنگ تر شرکت های دانش بنیان نسبت به سال های گذشته است که میتواند حلقه ی ارتباطی بین بخش تحقیقات و صنعت ساختمان باشد. در حقیقت این شرکت‌ها زنجیره متصل بین ایده و فناوری به حساب می‌آیند که موفق شده‌اند راهنمای ایده‌ها در راه رسیدن به فناوری باشند و برخی اوقات خود این موسسات نیز ایده خود را به فناوری تبدیل می‌نمایند. طبعا حضور چنین شرکت هایی در نمایشگاه باعث آشنایی بیشتر افراد و سرمایه گذاران با آن ها میشود.

شرکت دانش بنیان مخزن فولاد رافع با نام تجاری دابوصنعت تولید کننده انواع سیستم‌های گرمایشی،  انواع دیگ‌های (بخار، آب داغ، آب گرم و روغن داغ)، مبدل‌های حرارتی، انواع فیلتر مایعات، دی اریتور، مخازن تحت فشار، انواع سیستم‌های کاهنده مصرف انرژی، پکیج‌های چند منظوره موتورخانه‌ای، هواسازهای گرمایشی (هیتر) و مشعل‌های صنعتی می‌باشند.

انواع غرفه‌ها در گروه محصولات مختلف در حوزه ساختمان  که امسال در نمایشگاه وجود دارد به شرح ذیل میباشد

  • غرفه ابزار و تجهیزات ساختمان سازی
  • غرفه تجهیزات الکترونیکی
  • غرفه درهای ضد سرقت ساختمانی
  • غرفه رنگ، چسب، رزین و عایق های صوتی و حرارتی
  • غرفه معماری، دکوراسیون داخلی، نمای ساختمان و محوطه سازی
  • غرفه آهن آلات، میله و تیر
  • غرفه سنگ، لوازم و محصولات بهداشتی
  • غرفه لوله و اتصالات و سیستم های تصفیه فاضلاب
  • غرفه پوشش های سقف و دیوار و کاشی های پیش ساخته (پنل‌های ساندویچی و ..) کفپوش ها (کاشی، سرامیک و پارکت)
  • غرفه مصالح اولیه ساختمانی مانند بتن، گچ، آجر و …
  • غرفه لوازم و تجهیزات آشپزخانه
  • غرفه حمام، سونا و سرویس بهداشتی
  • غرفه یراق آلات ساختمانی
  • غرفه تجهیزات سرمایشی و گرمایشی

با بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان  متوجه خواهید شد که  در راستای حمایت از محیط زیست واستفاده کمتراز نایلون های پلاستیکی، غرفه داران از کیسه های پارچه ای استفاده میکنند. در ادامه میتوانید تصاویری از اتفاقات حاشیه‌ی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت و ساختمان  را مشاهده نمایید.

پیام بگذارید

X